Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tubulatura turbo - scapari mici de ulei

roland
post 16 Apr 2014, 08:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Salut.

Acest topic (si probabil mai sunt) ar putea fi pe orice arie, nu doar Fluence, mai mult, pe orice forum, nu doar Renault, in special diesel.

E vorba de micile scapari de ulei pe la conectorii de la tubulatura turbo si ma refer, in special, la acei conectori rapizi (fara colier) cu garnituri gen o-ring.

Ulei exista pe acea tubulatura de la circuitul de recirculare al vaporilor de ulei, in cantitati rezonabile, deci nu vorbim de litri de ulei.

La Fluence (110cp, diesel), am avut probleme cu scurgeri de ulei la tubulatura care trece peste motor, tat in partea dinspre bord cat si in partea dinspre intercooler, in sensul ca se prelinge ulei acolo. Cantitati mici.

Dupa o schimbare, spre bord nu mai scapa (deocamdata), in schimb la conectarea la intercooler inca se mai prelinge ulei din acel conector. Boost nu se pierde, nu sunt alte probleme, turbina e ok...

Acuma, intrebarea este, mai ales in conditiile in care s-a ales solutia fara coliere, chiar nu exista solutii pentru aceasta problema? Curge si la VW, Audi, Skoda, Opel si alte marci, la motoarele diesel. La unele curge/transpira si pe la furtunele prinse cu coliere, va dati seama ca la astea cu o-ring, cu mufe rapide, e mai rau.

Iar schimbarea pe varianta cu colier... cam grea, nu exista spatiu de acces in zona.

PS: Vorbim de motoare de uzina, nu de variante modificate cu furtune frumos colorate smile.gif

This post has been edited by roland: 16 Apr 2014, 08:22


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 16 Apr 2014, 13:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




pe cuvant daca am inteles ceva din ce vrei sa expui?

Adica ai o problema? Pierzi ulei?

Ai descoperit ceva anormal? Sau este totusi normal?


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 Apr 2014, 13:42
Post #3


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Care este schimbarea pe care ai facut-o spre partea cu bordul?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 16 Apr 2014, 15:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nevermind...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 30 Apr 2014, 13:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Uite, atasez si o poza, e de fapt de la ceva Megane dar pozitionarea e identica.

Cu galben e marcata tubulatura turbo, dinspre turbina catre intercooler, iar cu rosu sunt zonele unde sunt conectorii rapizi, niste cuple (adica nu sunt coliere) acolo.

Am avut scurgeri de ulei (cantitati mici), in ambele zone rosii. am schimbat toata tubulatura respectiva si, in continuare, mai am cate o picatura doua de ulei pe saptamana in zona din dreapta jos, unde se conecteaza furtunul cu intercooler-ul.

Si intrebarile mele erau:

- de ce curge la toate masinile, indiferent de marca, e plin net-ul cu probleme de genul?
- se poate rezolva definitiv? sau schimb garniturile (ceva o-ring) si, dupa o vreme, curge iar

Scurgerea nu e insemnata, boost nu pierde, masina merge perfect, dar... ideea ca scapa ulei e neconfortabila.

Mersi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 16 May 2014, 12:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pareri?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 15 Jul 2015, 13:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Vreau doar sa completez istoria, putin cu intarziere, am inlocuit din nou anul acesta tubulatura complet, acum nu mai scapa. Au trecut vreo 3000km si totul e in regula.

Probabil acele garnituri nu sunt toate de calitate, probabil se putea incerca doar inlocuirea garniturilor, dar pe garantie asa se face, inlocuire completa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 11:28
Dacia