A\C nu merge,compresor învârte...
![]() ![]() ![]() |
A\C nu merge,compresor învârte...
ibr_suhaib |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 1
- DI-SY 888
2000 RXE 1,6 16V 107PS Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|||
cristi_crs10 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 14 October 14 ![]() |
avand in vedere ca,compresorul functioneaza este un lucru bun , faci foarte bine ca schimbi filtrul de uscat ,acel fltru cand se infunda face instalatia presiune prea mare in sistem si iti da totul peste cap, cel mai bine ar fi ca dupa ce schimbi acel filtru faci o igienizare (curatate) la instalatie, si incarci din nou cu freon si vezi rezultatele. plus ca cel care iti incarca ii arata pe aparat presiunile din sistem si ar trebui sa iti spuna daca lucreaza sau nu bine clima.
|
--------------------
renault
scenic
2000 1.6 16v rxt
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#3
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Filtru de uscat de acel butoiaș de care ziceam eu? Mulțumesc de raspuns
|
--------------------
Renault
Scenic 1
- DI-SY 888
2000 RXE 1,6 16V 107PS Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Îmi poate spune cineva care sunt pasii pt. înlocuirea compresorului de a/c
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Se scoate cureaua apoi se desfac conductele (trebuie scos freonul) cu grija sa nu se deterioreze garniturile (recomandat altele noi) mufa electrica si se demonteaza din suport dupa desfacerea suruburilor de prindere.....la montaj operatia este inversa+reumplere instalatie.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Este nevoie sa se dea jos si alternatorul?din cate am văzut nu prea are pe unde sa iasă afara si nu se poate ajunge la șuruburile de prindere
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#7
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Va multumesc pentru sfaturi!
problema la mine a fost acel butoias,de uscare a aerului.postez asa tarziu,caci acuma am facut revizia tehnica,adica ITP,si am avut de schimbat garniturile de la bara stabilizatoare,furtunele de frane din spate,oglinda dreapta (care era rupta din suport),proiectorul de ceata (care era lovit de vreo piatra si cauciucurile.pentru toate astea am dat aproape 700 de euro, aproape cat pretul de achizitie a masinii... sincer,sunt multumit de masina,eu o am de aproape 2 ani,are 200400 km,conum 6-6,9 l/100km mers pe autostrada (100-130km/h)dar nu am bagat bani in ea,in afara de consumabile la cumparare,si acum la ITP,SI NU AS DA ACEASTA MASINA,pentru nimic in lume ![]() Hai ca am fost offtopic. dupa ce am schimbat butoiasul,si am bagat iar freon,merge aerul foarte bine,si raceste,chiar daca afara sun 43 de grade (cum a fost vineri la noi in germania cu masina la soare),dar ii creste consumul cu 1-1,5l/100km. multumesc inca o data! |
--------------------
Renault
Scenic 1
- DI-SY 888
2000 RXE 1,6 16V 107PS Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 17:48 |