Sfat upgrade alternator.
![]() ![]() ![]() |
Sfat upgrade alternator.
Marker |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.4 8v MPI
|
|||
andutu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
teoretic da,
8200022774 este de 125A |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
Marker |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 August 08 ![]() |
Multumesc pentru raspunsul prompt. Am aruncat o privire si am gasit un 8200537415 nou. Ar fi si acesta compatibil? Din poze pare ca ar fi.
L.E. Am mai gasit si un 0124525140 Bosch de 150A. Pare putin diferit in partea de sus si vad ca are borna amplasata diferit. Totusi seamana la prinderi. POZAPOZA This post has been edited by Marker: 18 Jun 2015, 23:27 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.4 8v MPI
|
|
andutu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu fie cumva de DCI stiu ca DCI alternatorul are AMP mai mare dar si prinderile diferite.
Poate ne ajuta especern ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#5
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Parca la sistemele astea audio de putere trebuie montat si un condensator, mare cat o sticla pet de 1 litriu care ajuta bateria si alternatorul.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
bundy220 |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Problema e un pic mai complicata.Nu e recomandat sa pui doar alternator mai mare,acesta iti va omora bateriaTrebuie montat alternator mai mare dar si baterie pe masura.Condensatorul se monteza pentru bas,daca nu e suficient de pli,si baraie la bas ,atunci ai nevoie de condensator,care de fapt e un fel de buffer din care se ia un supliment de curent intr-o unitate de timp foarte mica.
Cea mai buna varianta ar fi sa pui o baterie separata pentru sistem si un alternator separat pentru bateria respectiva.Asta daca ai un mecanic bun care sa iti faca adaptarea prinderii celui de al doilea alternator.(trebuie si alta curea) This post has been edited by bundy220: 19 Jun 2015, 09:36 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#7
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Renunta la AC (daca are) in favoarea unui alternator. Dar saracu' motor va cam tremura.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Marker |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 August 08 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Am ales varianta de a schimba alternatorul pentru ca este foarte aproape ca pret de efectuarea unei reconditionari a celui vechi (schimbare releu si diode, si eventual carbuni). Sistemul audio nu este folosit intensiv. Am ales varianta cu amplificare pentru a elimina distorsiunile la volum mediu-mare din HU. Nu intentionez sa dezmembrez masina cu el. Am cautat ceva care sa imi ofere auditie de calitate mai mare.
![]() @bundy220 @RazvanF Nu am montat momentan un condensator deoarece nu am sesizat caderi de tensiune la nivelul la care ascult eu in mod uzual (nu ascult muzica foarte tare). Bateria este momentan sub semnul intrebarii. In momentul de fata am un Bosch S5 de 63A care are aparent un element pe duca (trebuie sa vad daca reusesc sa rezolv ceva cu garantia zilele astea. Si-au scris baietii termenii si conditiile de nota 24. Am sperante slabe ca o vor inlocui.). In situatia in care imi va fi inlocuita bateria cu una identica (63A) nu cred ca voi avea probleme folosind un alternator de 120-125A precum cel recomandat de @andutu. Daca nu mi-o vor inlocui, voi achizitiona una de ~70-75A care va avea curentul de incarcare mai mare si nu se va deteriora. This post has been edited by Marker: 19 Jun 2015, 12:19 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.4 8v MPI
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da' cam ce echipamente ai pus tu acolo de-ti inchipui ca nu va face fata alternatorul?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Marker |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 August 08 ![]() |
@R19/16v Nu sunt in situatia in care sa nu faca fata. Este un amplificator Magnat Black Core Five. As vrea sa fac un eventual upgrade sa stiu ca toata partea de incarcare functioneaza perfect, este de incredere si nu este solicitata. Majoritatea drumurilor care le fac sunt drumuri scurte, prin Bucuresti. Ies din oras la drum lung o data la circa 2 saptamani.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.4 8v MPI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cumnatul meu a avut pe fostul lui Megane Coupe 1.6 16v sonorizare de competitie ... nu stiu sa-ti dau detalii tehnice ca nu sunt pasionat ... dar stiu ca avea 2 acumulatori, condensator si 2 statii ... toate de putere ... are ceva cupe castigate pe acasa deci nu era jucarie
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 18:22 |