Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ajutor deslusire VIN renault Laguna 2

animax20000
post 2 Jun 2015, 14:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 5 November 07
From: Ilfov




Salutare stimati colegi de forum.Am gasit sa cumpar o laguna 2 grantour,1.9 dci 110 cp, 6 trepte(http://olx.ro/oferta/urgent-taxa-0-laguna-2006-ID34g5H.html) si as vrea sa aflu cu ajutorul vostru mai multe detalii despre ea.Mi-a dat omul VIN-ul masini si daca cineva ma poate ajuta cu niste detalii despre masina,i-as fi recunoscator

-VIN-ul este Vf1kg4wb633929453

-omul mi-a zis ca masina este euro 3 si ca a inmatriculat-o anul asta in martie;intrebarea este daca el mai poate recupera taxa sau daca are cum sa ma tepuiasca sa-mi zica ca este platita dar de fapt ea nu este(mi-a aratat factura cu taxa,cartea masinii,certificatul de inmatriculare,etc)
-mi-a zis ca a schimbat volanta masinii si ca are chitante..presupun ca este un lucru bun ca are acte doveditoare
-mi-a mai zis ca singura problema, si aici am un semn de intrebare,este ca trebuie schimbata o garnitura de la returul turbosuflantei,ca cea de acum scapa ulei si ca trebuie sa completeze cam cu 500 grame la 5000 km....care este treaba cu acea garnitura si poate sa fie afectat si turbosuflanta(motorul nu scoate niciun fel de zgomote ciudate sau sa mearga intrerupt)?

Multumesc anticipat ptr ajutor


--------------------
Renault Clio 4 2014 1.5 75 cp euro 5 200 nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Jun 2015, 15:11
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(animax20000 @ 2 Jun 2015, 14:51)
-mi-a mai zis ca singura problema, si aici am un semn de intrebare,este ca trebuie schimbata o garnitura de la returul turbosuflantei,ca cea de acum scapa ulei si ca trebuie sa completeze cam cu 500 grame la 5000 km....care este treaba cu acea garnitura si poate sa fie afectat si turbosuflanta

Din explicatiile date se induce ideea ca motorul "a luat-o pe ulei" si trebuie schimbat.....poate gresesc biggrin.gif


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 2 Jun 2015, 16:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Da, proprietarul poate recupera taxa de inmatriculare chiar si dupa vanzarea masinii.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 2 Jun 2015, 17:48
Post #4


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




500 de grame la 5000 km nu e extraordinar de mult, dar pot fi multiple cauze, inclusiv km multi ai masinii. Ulei se poate pierde si pe la EGR, si pe la dumper...
Ca si comportament, e greu sa iti dai seama, pentru ca turbina cand e pe duca, papa ulei nesimtit si fluiera sesizabil. Dar asta in caz terminal. Stabileste o vizita la un un service, eventual si la reprezentanta sa ii verifice istoricul.

Daca a inmatriculat masina in martie, din ce stiu, taxa se poate recupera, dar aici e posibil sa vorbesc prostii.

Ce nu inteleg eu e cum de e inmatriculata ca euro3, eu vad ca masina e ph2 si din ce stiam, astea sunt toate cu FAP, deci euro4.

This post has been edited by renodood: 2 Jun 2015, 17:49


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spectator
post 2 Jun 2015, 18:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 11 May 12




Verifica-i carnetul de service, se pot vedea reviziile (max 15000km sau un an), daca sunt facute la concesionar Renault ar fi de incredere, de asemenea vanzatorul (posibil om serios). Oricum pretul cerut nu este mic, ar putea fi si asta un indiciu (este convins ca masina-i cel putin buna, daca nu chiar impecabila precum pretinde).
Referitor la nevoia de a completa uleiul la motor: prima Laguna luata noua in 2004 cerea completarea de 1L/15000km, a doua dupa opt ani si 100000km rulaj cere acelasi litru la 10000km. Ambele prezentau scurgeri de ulei pe motor si dedesubt. Sansele de a consuma ulei la rulajul afisat sunt practic nule.


--------------------
Renault Laguna/1.9dci 2007/II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Jun 2015, 19:47
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Masina are dublu Km afisat.....cauta alta mai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 2 Jun 2015, 20:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(spectator @ 2 Jun 2015, 19:52)
Oricum pretul cerut nu este mic, ar putea fi si asta un indiciu (este convins ca masina-i cel putin buna, daca nu chiar impecabila precum pretinde).

*



Mic? Sunt nenumarate Lagune chiar ceva mai dotate si mai fortoase la bani mai putini. Si cu probabili km la fel de "reali". Sincer, la banii aia, raportat la nivelul de echipare al masinii, chiar trebuia sa fie impecabila.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 Jun 2015, 00:06
Post #8


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 2 Jun 2015, 20:47)
Masina are dublu Km afisat.....cauta alta mai bine!
*


Ai verificat istoricul? daca da, se pot face doua lucruri:
1) evitat masina si implicit vanzatorul, aici e o manarie
2) masina pare sa fie ok, daca la teste mecanice si diagnoza iese ok, se poate oferi o suma mult mai mica, de genul 2000E biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 3 Jun 2015, 08:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(animax20000 @ 2 Jun 2015, 15:51)

-omul mi-a zis ca masina este euro 3

*



Foarte ciudat, pentru ca masina ar trebui sa fie E4. In cazul in care, ca prin absurd e E3, taxa a fost cam 2000de euro. La care se mai adauga si castigul lui, ca doar nu cumpara nimeni o masina la inceputul anului, o vinde dupa cateva luni si mai si iese in pierdere.
Pe langa asta, stie colegu' espacern ce stie...
Oricum masina e bisnitareala, parerea mea. Iar daca tot iei o bisnitareala, macar ia-ti una mai ieftina.
Spre exemplu asta, la care tind sa cred ca se mai adauga taxa de inmatriculare totusi. Desi probabil si asta e o bisnitareala, macar e o bisnitareala mai simpatica.

This post has been edited by Alexandar: 3 Jun 2015, 08:57


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba2010
post 3 Jun 2015, 12:46
Post #10


Permanent incepator


Group: Members
Posts: 106
Joined: 2 March 11
From: Galati




smile.gif) Nu-mi aduc aminte ca la afisazul KM parcursi sa apara semnul de ulei in dreapta jos.
66400km pusi langa ceva cu semnul ulei .... nu pare in regula.

Masina din linkul asta are 200k km lejer.


PS : ma refer la linkul colegului Alexandar


--------------------
Renault Laguna II 2005, 1.9dci, 110CP, Expression, F9Q674, Facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 3 Jun 2015, 13:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Pai eu sunt convins ca masina nu are km reali in bord si chiar am si spus lucrul acesta in postarea anterioara, doar ca spre deosebire de cea postata de initiatorul topicului, e mai ieftina, arata mai bine, e mai dotata, e mai fortoasa (130CP, fata de 110CP). Si Laguna aia de 110CP are probleme cu uleiul, la fel ca cea postata de mine, dupa cum ai remarcat tu.Acuma sincer,o masina diesel cu 65000km, nici in Germania nu e ieftina, fiind ea chiar Laguna. Iar la banii astia, acu' nu vrem si alune, nu?! In conditiile in care 9'j ceva % din masinile importate au km dati inapoi...

This post has been edited by Alexandar: 3 Jun 2015, 13:01


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 Jun 2015, 13:10
Post #12


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Tinand cont de an si de cum arata, 3500E e foarte ok. Cu niste bani o pui la punct si o faci brici.

Lumea fuge de km din prea multe motive, e mai grava vechimea fizica a masinii decat cea de rulaj. O masina intretinuta si cu schimburi facute la timp face usor sute de mii de km fara sa crape, deci daca aia functioneaza iar la testele standard (mecanica, turbo, egr, pornire-oprire, acceleratie la maxim) se prezinta bine, mai degraba o iei asa. In cel mai rau caz, vanduta pe bucati si tot recuperezi banii.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 11:40
Dacia