Patineaza Ambreiajul, la numai 47000 Km ? este posibil ?
![]() ![]() ![]() |
Patineaza Ambreiajul, la numai 47000 Km ? este posibil ?
nxx |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|||
RCS |
![]()
Post
#2
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Cam devreme !!!
![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
nxx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Salve si merci de raspuns RCS.Nu am un stil agresiv de condus, poate cam sportiv dar asa-mi place . Nu am plecat cu scartz de cand am masina (de fo' 4000 KM). Ca nemernicu' s-a dus asa devreme e numai vina lui nu a mea. Ciudat este modul de manifestare . A inceput prin a debraia din ce in ce mai sus (sau asa mi s-a praut mie) La un moment dat am avut surpriza ca vineri pe autostrada cand am vrut sa urc de la 120 spre 140 am accelerat si constat ca motorul a urca brusc in turatie pana pe la 5500 iar viteza sa creasca ioc. In momentul de fata nu mai intra in marsarier decat cu motorul oprit iar viteza I destul de greu restul inca OK. Pedala debreiaza foarte sus dar totusi lucreaza . Tin sa mentionez ca am trecut prin toate fazele legate de vestitul ambreiaj al lui Clio Symbol (despre el este vorba) si enumerate prin numeroase topicuri. Semnatura incerc sa o rezolv mintenas.
![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
inseamna ca si al meu e pe duca... ca a mea masina trece zi de zi prin tot ce ai enumerat tu (mai putin burn`urile)... Are careva idee cat costa un kit sport?
Poate ai avut o problema din fabrica... in mod normal un disc ar trebui sa tina 100 de mii de km fara probleme la un mers normal. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:32 |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
_182_ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pe masina de firma am schimbat la 140 000 km discul de ambreiaj (symbol 1.4 8v)
ne-am tarait cu ea pana a ajuns in asa hal ca nu mai puteam urca bordurile :-) din cate stiu nu au dat jos motorul la ipso |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
@ toto - am inteles ca e vreo 2, max 300 euro, de pe k-tech racing, acum aduc si la pit-stop... dar ai grija sa nu trebuiasca si cutie
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Se da numai cutia jos, nu si motorul.
Sa inteleg ca masina de care se face vorbire nu este luata de noua, cine stie pe unde a mers si cum fostul apropitar. Chiar si asa, nu se justifica, la R 21, cu care am carat la greu, i-am dat in goarna rau de tot si asa mai departe, tot ma tinea ambreiajul spre suta de mii de km. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@nxx
Inclin sa cred ca masina ori nu are kilometrii reali, ori a fost un cretin cel care a condus-o inainte. Doar la Dacie mai pica ambreiajul asa repede din cauza unui defect de fabricatie. Mai ai si alte probleme pe acolo, daca spui ca nu-ti mai intra in marsarier. Patinarea ambreiajului este exact ca si cum ai merge cu transmisia partial decuplata (adica se pierde turatie pe traseu), ori cand calci ambreiajul trebuie sa o decuplezi complet, deci n-ar trebui sa fie probleme cu intratul in viteze. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 10:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#9
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca (,) conducatorul anterior a fost un sofer incepator sau un sofer mai putin bun (ca sa nu jignim pe nimeni) se poate sa fi mers mult cu ambreiajul patinat. Asta duce in mod sigur la uzura prematura a ambreiajului.
Cunosc o persoana ("nu spui cine") care conduce un 206 si a schimbat 2 discuri in 100.000Km ![]() Deci se poate ! Si nu au avut nici un defect bietele discuri de ambreiaj. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
nxx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Masina are Km reali in mod sigur. Manifestarea este oarecum ciudata, adica se comporta ca si cum nici nu cupleaza ferm pentru a nu patina dar nici nu decupleaza suficient pentru a putea schimba fara probleme vitezele. Ceea ce mi s-a mai parut ciudat este faptul ca levierul ambreiajului sta undeva la jumatatea cursei in fanta cutiei de viteze, adica daca-l imping cu mana spre motor se lasa foarte usor actionat pret de jumatate din cursa permisa de fanta , deci cablului de ambreiaj nu-i mai ramane decat cealalta jumatate de actionat. Tocmai am venit dintr-o cursa in care la un moment dat am avut surpriza sa patineze rotile la o plecare mai "nervoasa" , lucru iarasi bizar. Daca cineva mi-ar putea spune cum este pozitia levierului in fanta cv , in sensul daca la el mai poate fi impinsa cu mana catre motor poate mai trag o concluzie. Mai pot spune ca daca trag cu mana de cablul de ambreiaj tot catre motor acesta poate fi actionat pret de fo' 5 cm. Deocamdata atat si mai astept pareri.
![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#11
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Inseamna ca ai ori vreo problema in cutie sau la volanta motor, fie cablul de ambreiaj/timoneria sau cablurile de comanda ale schimbatorului de viteze. Personal, m-as cam duce cu ea la Renaulr inainte sa devina "worse" si sa coste mai mult decat ar face reparatia.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
nxx |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema rezolvata in sfarsit.
Pentru cei interesati iata detalii : la demontarea ambreiajului care a fost facuta prin demontarea cutiei (detalii la cerere) s-a constatat ca placa de presiune era sparta (defect de fabricatie nu de uzura excesiva) discul de ambreiaj inca utilizabil cateva zeci de mii Km, rulmentul putin uzat. Iata cateva preturi : - Placa de presiune : 2134000 lei pret fara tva (BORG & BECK) - Disc ambreiaj : 1924000 lei pret fara tva (BORG & BECK) - Rulment presiune : 892500 lei pret fara tva (Luk) Rulmentul este alta marca pentru ca cel de la kitul BORG & BECK nu se potrivea Cu ocazia demontarii cutiei s-au mai schimbat urmatoarele: - Bucsa bara stabilizatoare (ambele capete) : 775000 lei pret fara tva - Bieleta conexiune 798300 lei pret fara tva (bieleta face legatura dintre cutie si sasiu) La cele de mai sus s-a adaugat un tarif de 3550000 lei fara tva manopera Garantia la tot ce este mai sus 18 luni . La placa de presiune noua nu am constatat nici un fel de jocuri la arcuri asa cum am observat la cele asa zis originale . De asemenea marca "Valeo" era inscriptionata cu tus dar stantata pe metal era BORG & BECK. In legatura cu problemele mentionate pe forum apropo de nuca si furca ambreiajului pot sa va spun 100 % ca ungerea nucii nu aduce nici un beneficiu, adevarata problema vine de la contactul dintre furca ambreiajului si rulmentul de presiune. La acest contact dintre furca (metal) si rulment (plastic) apare uzura cu timpul si intr-adevar daca se intervine cu vaselina se poate rezolva pentru o vreme . O alta cauza este aceea ca rulmentul capata joc pe priza fapt care poate duce la efectul de agatare sau cuplaj in trepte ( cursa neuniforma a pedalei). In urmatoarele zile pot face niste poze ale componentelor demontate si cu ajutorul acestor imagini cred ca as putea sa fac un mic tutorial despre cum se poate unge cu vaselina acest loc sensibil al ambreiajului de Clio (bineinteles daca intereseaza pe cineva) Sper ca nu v-am plictisit cu vorbaria si va stau la dispozitie cu detalii. |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
danl |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa imi spui te rog la ce service ai fost ?
10x |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002
|
|
michirec |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Asteptam cu interes pozele promise....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
semit |
![]()
Post
#15
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
bine ca ai rezolvat-o, totusi sa ne dai si noua numele service-ului...desi sper sa n-am nevoie vreodata.......
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Solon |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg dupa preturi ca nu e retea Renault?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
nxx |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este retea Renault si dupa parerea mea, din moment ce masina a iesit din garantie nu merita sa te mai incurci reteaua deoarece nu justifica sub nici o forma preturile practicate. Pe de alta parte poti gasi piese mai bune calitativ si mai ieftine oriunde in alta parte. Eu unul prefer sa-mi cumpar singur piesele si chiar sa mi le inlocuiesc atata timp cat nu intimpin probleme deosebite de montaj. Nu mai vorbesc de operati simple precum schimb ulei, filtre, placute de frana ...etc.
Apropo de pretzuri nashpa pentru schimbat kitul de ambreiaj la Meridian Vest mi-au cerut un pic peste 11.000.000 lei cu acelasi "kit original" de kko . (kitul este aprox. 4,5 mil lei restul bineinteles manopera) ![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
@nxx
Pana la urma, la ce service ai fost? |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
nxx |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Service-ul se numeste TEHNOCAR si se afla undeva pe langa Plazza Romania.
Conditiile de lucru sunt foarte bune, au trei elevatoare, atelier vopsitorie foarte bun, tinichigerie, se ocupa de aprovizionarea pieselor daca vreti, puteti asista la lucrare. Daca doriti si alte detalii va stau la dispozitie. |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
nxx |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei interesati am postat la Tutoriale un topic despre cum si unde puteti sa interveniti cu vaselina asupra componentelor cu probleme ale ambreiajului.
Nu mai dati vina pe nuca de sprijin a furcii ca nu are nici o vina legata de simptomele de cursa neuniforma a pedalei, scartzaieli ... ![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am si eu o intrebare...exista un mod de a testa ambreiajul daca este pe duca sau nu??Masina are 130kkm si ambreiaj original, iar la vara as vrea sa fac cam 4000 km in afara tarii cu ea si mie frica sa nu imi faca figuri pe undeva...am aceleasi masini si la munca;au 190kkm cu ambreiajul original dar totusi nu as vrea sa merg la risc...e valabila treaba cu frana de mana si bagata in treapta 1 si dat treptat drumul la ambreiaj?Daca da mie nu imi patineaza deloc, iar motorul da sa moara... |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
BannedHost |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
urca o bordura, dar sa fi in treapta 2 si daca o turezi si lasi ambreiajul, motorul nu moare inseamna ca e pe duca, dar daca moare cand lasi ambreiajul, e BUN !
This post has been edited by BannedHost: 5 Apr 2015, 23:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#23
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Primele semne de ambreiaj pe duca apar la viteza, 80-130 km/h, daca motorul se tureaza dar masina nu prinde elan ....ori ai uitat sa bagi in viteza
![]() This post has been edited by RazvanF: 6 Apr 2015, 07:34 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
razvantrc |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
Ok, m-am hotarat sa schimb si eu ambreiajul, 125k.
am vazut oferta pe net, cu reducere mare, ma intereseaza daca stie cineva de acest service, Technic-Sistem-Gmbh, in oferta cu 79 ron schimb kit cu piese de la ei http://www.redutti.ro/adresa/Technic-Siste...zari-piese.html http://www.inzonata.ro/oferta/oferta-inloc...W1sS1dibmFNPQ== |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
80 de lei manopera la ambreiaj???? dar kitul cat costa? mi se pare mult prea putin, asa ca sunt curios ce pret au la piese...
18 Apr 2015, 22:13: Descrierea campaniei Oferta speciala la Technic Sistem din zona Drumul Taberei! Manopera inlocuire KIT DISTRIBUTIE pentru orice tip de masina la DOAR 79 LEI! Exemple preturi piese schimb: Kit distributie Logan 1.5 Diesel origine Renault – 250 LEI cu TVA Kit distributie Clio II-III 1.5 Diesel origine Renault – 250 LEI cu TVA Kit distributie Renault Megan 1.5 Diesel origine Renault – 250 LEI cu TVA Kit distributie Logan 1.4 MPI ( benzina ) – 250 LEI cu TVA – origine Renault Kit distributie Clio I – II 1.4 MPI ( benzina ) – 250 LEI cu TVA – origine Renault mi-e greu sa cred asa ceva... This post has been edited by z_fdd bacau: 18 Apr 2015, 22:13 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Iti zic eu ca se poate. Am schimbat in septembrie 2013 (aprox 100k km) kitul de ambreiaj la un service care are acelasi nume cu o firma de taxiuri din Bucuresti. Oferta suna in felul urmator: "Kit ambreiaj origine Renault Symbol + manopera - 390 lei". Si acum, mai pe larg:
Am mers in service la ora 10:00. Kitul de ambreiaj a ajuns de la furnizor cam in acelasi timp. Pana la ora 13:00, setul de ambreiaj "a venit" de 3 ori, de fiecare data, distribuitorul aducandu-mi kitul gresit. In fine, s-au apucat baietii de treaba, ca 3 "e cu noroc" si au lucrat pret de vreo 6 ore...pana la 19:00 ( 2 ore sa fixeze catalizatorul). Asta in conditiile in care era vineri, si aveau program pana la 17:00. Intr-un final au reusit, am plecat multumit ca am facut oaresce economie. La nici 2 luni si 1500 km, ambreiajul a inceput iar sa imi patineze... Am mers la service-ul unde mergeam in mod normal (unde ma costa 700 de lei, stiind ca mana de lucru este buna), mi-au dat jos ambreiajul montat in service, descoperind ca discul este ars. Totul din cauza unui semering de la cutia de viteze care scapa ulei fix pe disc. Nu pot sa cred ca mecanicii aia cand mi-au inlocuit ambreiajul nu au vazut respectivul semering sau, mai rau, nu le-a pasat si nu s-au uitat. Pe langa faptul ca sigur mai schimbasera ambreiaje de logan si de clio, avand in vedere ca fac mentenanta service a taxiurilor... A trebuit sa inlocuiesc respectivul disc, cu alti bani si alta distractie. Cert e ca mi-am luat teapa, fugind de un service unde intr-adevar, costa un pic mai mult, dar si calitatea lucrarii este alta, pentru niste "oferte" de 2 lei. Nu m-am intors in service-ul de taxi cu scandal (am avut 6 luni garantie) pentru ca sigur pierdeam mult mai mult timp, bani, nervi. Ideea e ca intotdeauna cand vine vorba de reparatii la masina, sa intrebi de cel putin 2 ori, sa te intersezi de oferte, sa ceri sfaturi si nu intotdeauna ofertele sunt facute ca tu sa fii fericit. This post has been edited by GlontZ_YO!: 18 Apr 2015, 23:35 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001, 1.4 8v
- B-xx-xxx
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
ah, ok... incep sa ma mai linistesc, credeam ca sunt un idiot care ia o mare teapa pe-aici, unde o manopera de ambreiaj e 300 si una de distributie 200-250
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
asta este un mod de a promova compania/service-ul si de a vinde produse(componente), cu manopera scazuta,
Eu am intrebat daca cineva stie de astia ceva... de modul lor de lucru. Acum sa nu judecam daca cineva face o reclama si vinde un produs(manopera) cu 70 % reducere, in schimbul pieseloc cumparate de la ei |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
personal, nu stiu nimic de ei... singurul lucru pe care il pot spune e: astia trebuie sa isi scoata banii de undeva, deci manopera aia nu se justifica decat daca iti vand altceva de unde pot sa scoata banii.... alta explicatie nu gasesc
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#30
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Vand piese la suprapret sau au practicanti care trebuie sa invete meserie
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:00 |