Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dupa ce debransez acumulatorul, motorul meu o ia razna.

jas2
post 3 Jul 2014, 05:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




In ultimul timp am fost nevoit sa debransez acumulatorul masinii din diferite motive.Dupa ce pun bornele la locul lor si pornesc motorul,se comporta ca toti dracii din lume.
Nu tine ralantiul.
Cand apas pe acceleratie da in nas.
Ralanti sacadat cu mici rateuri pe evacuare.
Cand accelerez paraie(accelerare intrerupta)

Toate acestea dureaza pana se incalzeste motorul si revine la normal.
Dupa aproximativ 200 de km comportamentul aberant (la rece) dispare si motorul revine la normal.

Si cand scot mufa cb-ului se comporta identic cu descrierea de mai sus.Cea in legatura cu debransarea acumulatorului.

Mai mult...

Am incercat sa schimb bujiile cu unele cu doi electrozi(noi,reglate la 0,9) si face mai rau decat cu unele cu un singur electrod.

Ce dracu are masina asta in afara faptului ca e Renault ? Se rasfata prea mult... dry.gif

4 Jul 2014, 02:50:
Nu va inghesuiti cu parerile...Nu pot procesa atat...

This post has been edited by jas2: 4 Jul 2014, 02:50


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miciceii
post 4 Jul 2014, 16:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 15 June 09
From: Bucuresti




Salut jas2,cred ca s-a dus bateria de la Bios de pe placa de baza!
:smile.gif)
Acum lasand gluma la o parte nu este bine sa scoti bornele de prea multe ori ca zapacesti calculatoarele(nu ai tu prea multe dar ai ceva),cred ca de vina sunt ceva condensatori care au imbatranit si nu mai tin curent in ei decat cat sunt sub tensiune sau cand se incalzesc.Zici ca ai scos CB si face la fel,nu stiu cum este la tine dar poate problema este de la calc.de injectie.

Stima

This post has been edited by miciceii: 4 Jul 2014, 17:02


--------------------
Renault Scenic - B XX XXX 2005
Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Jul 2014, 18:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Multumesc mult...
Am rezolvat...O masa slaba.
Am schimbat si bujiile cu NGK BKR6E.Am avut tot NGK dar nu stiu de care...

SUNT EXTRAORDINARE PE MOTORUL MEU !

Parca nu mai este acelasi motor.

Ralanti f stabil si la rece si la cald.
Pornire la sfert.La rece pornire mai rapida.
Lipsa lag in acceleratie.

Le recomand din suflet.




This post has been edited by jas2: 4 Jul 2014, 18:09


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miciceii
post 5 Jul 2014, 08:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 15 June 09
From: Bucuresti




Salut jas2

...ma bucur ca ai rezolvat low cost,referitor la bujii de ceva vreme merg si eu pe niste Denso Iridium si sunt minunate comparativ cu ce am avut mai inainte(Beru cu 3 si 4 electrozi,bujii Reno de origine,etc).
Pornire mai usoara si mai rapida in special iarna,urca mai repede in ture,mers rotund si silentios aproape ca nu-ti dai seama ca este motorul pornit si nu in ultimul rand un consum mai mic cam cu 0,7-1l/100km.

This post has been edited by miciceii: 5 Jul 2014, 09:07


--------------------
Renault Scenic - B XX XXX 2005
Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Apr 2015, 22:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Mai spune cineva o parere cu referire la comportamentul haotic al motorului(ralantiul mai ales) la rece dupa ce scot anumite sigurante(injectie,calculatoare draci laci) sau scot plusul de la baterie ?

Am avut niste sigurante arse din cauza unui "electrician auto" cretin si cand am controlat am scos mai multe de pe panou.Dupa inlocuire masina are ralanti-ul haotic la rece.La cald isi revine.

Ce dracu are ?

This post has been edited by jas2: 23 Apr 2015, 22:14


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 24 Apr 2015, 07:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




Poate a citit calculatorul vreo eroare ,daca nu se remediaza singura incearca cu borna scoasa citeva min poate isi revine.


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 26 Apr 2015, 10:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Tot la fel face...
Am avut ieri o lucrare la parte electrica si am debransat o borna de plus.
Azi dimineata face motorul ca dracii pana se incalzeste.

Intrerupe la ralanti si in turatie.Repet,pana se incalzeste...dupa,merge ceas.

Asa intrerupe de mult dupa scoaterea plusului nu de ieri,Isi revine in 2-300 de km...

Nu stie nimeni ? Nu a mai patit nimeni ?


This post has been edited by jas2: 26 Apr 2015, 15:24


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 26 Apr 2015, 13:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 13 November 10
From: München




Anumite erori memorate de calculator se pot sterge numai cu diagnoza.


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 15:00
Dacia