Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum ulei Megane 3 1.5dci 95hp, Turcaletele consuma ulei

rMegane
post 18 Mar 2015, 21:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




De vreo 2 saptamani la pornirea motorului imi apare nivelul uleiului ca fiind intre 4 si 6 buline. Astazi mi-a afisat ca am 3 din 6buline.
Initial am zis ca e o eroare dar am verificat joja si nivelul era sub 50%, confirmand ce spunea calculatorul.
Nu mi se pare normal consumul ridicat de ulei la o masina noua cu nici 14k. Am avut grija sa nu o turez peste 2500ture cand motorul e rece, nu opresc masina direct, nu merg subturat, etc.
Ce e de facut?


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 Mar 2015, 23:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. verifica eventuale scurgeri pe la motor , inclusiv la busonul de sub masina (cateodata trebuie schimbata garnitura de cupru) si filtrul de ulei (garnitura mai face figuri cateodata), apoi pe scut ;
2. completezi nivelul la maxim si urmaresti atent ce se intampla ;

- nu ai spus daca ai mers cu masina 14.000 km cu acelasi ulei sau l-ai schimbat intre timp vreodata.
- diferenta intre minim si maxim nu este mai mult de 400 ml , iar la tine nu cred ca ai nevoie sa completezi mai mult de 250 ml. Din punctul meu de vedere nu este o urgenta , dar nu inteleg de ce nu completezi si sa mai urmaresti nivelul in timp. Este normal sa se mai consume in timp , nu are rost sa dau exemple de la VW , unde se completeaza mult mai mult si scrie si in carte.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutm82
post 18 Mar 2015, 23:23
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 19 February 06
From: Bucuresti




Vizual, vezi scurgeri de ulei la motor?


--------------------
Renault Megane 3 1.6 16V - B-yy-XXX Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pistritu
post 19 Mar 2015, 00:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 520
Joined: 8 May 14




daca masina mai este in garantie, mergi cu ea la service sa le spui de problema.
Vor trebui ei sa investigheze. Poate scapi si nu este nimic grav


--------------------
-- -- --
Gil26 este bolnav psihic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
knebel_be
post 19 Mar 2015, 08:05
Post #5


Desteptul intelege, Prostu cauta nod in papura


Group: Members
Posts: 102
Joined: 13 February 15




Iti recomand sa ii faci Schimbul de Ulei la 15,000 km deoarece uzura este Total Diferita fata de Autostrazile din Europa.
15,000 km e destul de mult ca sa ai lipsa Cativa Milimitri de Ulei.
Sau Completeaza!

Oricum, pana nu ti se aprinde Cel puti Galben la Ulei, nu ai de ce sa iti faci griji.

Diesel-uri consuma de obicei ulei, motoarele sunt facute sa ( pape ulei ), BMW ( producatorul spune ca 1 l papa ), la VW la fel.


--------------------
Clio Clio 2012 Clio
Desteptul intelege, Prostul cauta nod in papura.

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Mar 2015, 08:22
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(marius80_eugen @ 18 Mar 2015, 23:18)
Este normal sa se mai consume in timp

QUOTE(knebel_be @ 19 Mar 2015, 08:05)
Diesel-uri consuma de obicei ulei, motoarele sunt facute sa ( pape ulei )

Nu este deloc normal sa consume gram de ulei....un motor bun!
Dupa rationamentul asta motorul 1.9 DCI de pe Laguna mea era "extraterestru" ca nivelul era nemiscat de la schimb la schimb 20000 (mai sunt multi ca mine).
Daca nu se vede scurgere exterioara inseamna ca la interior este o problema.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terorel
post 19 Mar 2015, 09:27
Post #7


vax albina


Group: Members
Posts: 114
Joined: 23 November 10
From: home




QUOTE(knebel_be @ 19 Mar 2015, 08:05)
Diesel-uri consuma de obicei ulei, motoarele sunt facute sa ( pape ulei ), BMW ( producatorul spune ca 1 l papa ), la VW la fel.


Din ciclul iarna nu-i ca vara nici Renault nu este VW
Fosta mea masina, cea dinaintea lui M3 a fost VW Golf 5 1.9 tedei. La 10k km imi consuma cca 1-1,5 l de ulei - cica lucru normal !

La Renault, niciuna dintre masinile pe care le-am avut nu a consumat ulei. Schimburile le-am facut numai la 10k km, nu am completat niciun gram de ulei intre schimburi, nici la 1.5 dci de 106 CP, nici la 1.5 dci 110 CP (Laguna 3) si nici la 2.0 DCI (Ren. Scenic). Loganul de la firma pe care il conduc ( 1.5 dci 70 CP) are peste 500k km - nu consuma gram de ulei intre schimburi.

Deci nu prea este normal sa consume ulei intre schimburi. Ai schimbat uleiul de cand ai achizitionat masina sau este uleiul din fabrica ?

This post has been edited by terorel: 19 Mar 2015, 09:28


--------------------
Renault Megane III Hatchback 2010 Dynamique 1.5dCi
cuget...deci exist !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 19 Mar 2015, 09:55
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




Deci, masina are 10luni, 13687km totali, inca 3 ani si 2luni garantie. Exclus sa cumpar eu ulei si sa incep sa ma joc de-a mecanicul. Revizia e recomandata la 30k km, iar in functie de conditiile de mers aceasta valoare se ajusteaza automat. Acum imi afiseaza ca mai pot merge inca 13k km. N-am de ce sa fac revizia mai devreme si sa dau 10-15mil aiurea.
Nu exista nici o scurgere de ulei sub masina, s-ar fi vazut in parcare. N-am lovit nimic pe sub si oricum am scut motor de metal.
Poze:
IMG_20150319_092502_2.jpg ( Size: 922.61k ) Number of downloads: 734

IMG_20150319_092402_2.jpg ( Size: 908.9k ) Number of downloads: 765


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2015, 10:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Completarile cu ulei cad in sarcina utilizatorului. Este normal ca acest motor sa consume ulei intre schimburi, mai ales daca reviziile se fac la fiecare 20 sau 30 de mii de km.

Eu unul te sfatuiesc sa cumperi un bidon de 1 litru de ulei Elf conform specificatiilor din manual, sa completezi pana la nivelul maxim si aia e. Dupa 30 de mii de km vei observa ca va scadea consumul de ulei.

De facut revizia mai devreme decat spune cartea, nu e cazul, am masini la firma cu acest motor ce au sarit de 180 de mii de km dupa ce au facut doar 6 schimburi de ulei si merg ca in prima zi. Referitor la turat motorul, sa stai linistit, are limitare peste care nu se poate trece, poti sa o turezi pana la 5000 de ture (sau cat are turatia maxima) fara probleme.

In rest, forjeaz-o linistit, motorul rezista, bucura-te de ea, pentru asta ai cumparat-o.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Mar 2015, 10:12


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
knebel_be
post 19 Mar 2015, 10:26
Post #10


Desteptul intelege, Prostu cauta nod in papura


Group: Members
Posts: 102
Joined: 13 February 15




Nu te speria, e normal.
Masina e precum femeia ( ambele au scurgeri ).
Stai linistit, masina e in Garantie, deci condu in continuare linistit.
Consumul de ulei mai este dat si de Turbo ( posibil sa pape turbina ), oricum racirea sau ceva de genu se face prin intetmediul ulei-ului.


--------------------
Clio Clio 2012 Clio
Desteptul intelege, Prostul cauta nod in papura.

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nergo94
post 19 Mar 2015, 10:28
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 November 12




Revizia nu se face la un an sau limita de kilometri? In functie de care intervine prima?


--------------------
Nissan Tiida 2008/Visia+/1.5crdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Mar 2015, 10:30
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cam DA!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Mar 2015, 10:43
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Nu stiu sa existe varianta de revizie la 30.000Km sau 1 an.

Exista din cate stiu varianta de revizii la 20.000Km sau 1 an sau varianta de revizii la 30.000Km sau 2 ani.

Initiatorul ne poate lamuri cu un scan/poza din carnetul de intretinere al turcaletului.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 19 Mar 2015, 11:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Legat de consumul de ulei, la VW, BMW, Honda si multe altele se stie de acest lucru, iar posesorii sunt linistiti de catre reprezentanti ca "asa face toate" ca e normal, aberatii de genul ca asa sunt proiectate si alte alea.

Le reno nu este asa, motoarele NU papa ulei. Dc papa e ceva la mijloc.
Bineinteles ca la reprezentanta o sa latre ca e ok, nu e bai, iar un bidon de ulei in portbagaj nu e jale.

Consider ca ar tb lamurita situatia la reprezentanta si verificata foarte bine masina. Nu cred ca isi doreste nimeni ca dupa iesirea din garantie sa te trezesti ca ti-a crapat turbina sau s-a paradit FAP ul.


--------------------
Renault Megane - rosii 2011/E2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Mar 2015, 11:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(rMegane @ 19 Mar 2015, 09:55)
Deci, masina are 10luni, 13687km totali, inca 3 ani si 2luni garantie. Exclus sa cumpar eu ulei si sa incep sa ma joc de-a mecanicul. Revizia e recomandata la 30k km, iar in functie de conditiile de mers aceasta valoare se ajusteaza automat. Acum imi afiseaza ca mai pot merge inca 13k km. N-am de ce sa fac revizia mai devreme si sa dau 10-15mil aiurea.
Nu exista nici o scurgere de ulei sub masina, s-ar fi vazut in parcare. N-am lovit nimic pe sub si oricum am scut motor de metal.
*

Nu te lua dupa ce iti indica in bord la kilometrii pana la urmatorul service, ca Romania nu este tara in care sa stai 30.000 km cu acelasi ulei ! Poti sa-ti impui sa tii uleiul maxim 15.000 km sau 20.000 daca stii sa mergi mult in regim extern (adica nu in oras multi km.).
Nu te pune nimeni sa te JOCI de-a mecanicul , dar asa cum ai stiut sa verifici joja , inseamna ca poti sa si completezi putin ulei , ca de asta este si la bord afisat nivelul si pe joja. Daca ai fi facut vreun schimb de ulei pana acum ai fi aflat ca oricum iti ramane cam 0,5 litri "de rezerva si de completat" dupa spusese mecanicilor si daca ai masina si vrei sa nu te coste orice prostie o gramada de bani , iti cumperi de rezerva si "de completat" orice lichid care este folosit la masina .
Daca si la scoala de soferi se vb. despre aceste verificari si in cartea tehnica a masinii iti explica totul , nu inteleg de ce tu esti asa de scandalizat ca ti-a scazut nivelul de ulei dupa 14.000 km.
Multi dintre noi (cei care avem SH-uri si ne petrecem timpul pe forum) nu tinem uleiul 15.000 km , ulei care este acelasi cu al tau.
Din punctul meu de vedere este normal ca nivelul de ulei sa scada in 14.000 km , mai ales ca masina este in perioada de rodaj (desi nu se mai foloseste acest termen), dar nu inteleg cum se a scazut in cateva zile , dupa cum spui tu , de la 4 lunii , la 3 linii in primul tau post si acum vad in poza 2 lunii . Asta este o scadere prea rapida sau tu nu parchezi masina pe plan drept, ca sa citesti corect joja.
Eu cred ca orice masina mai consuma si ulei , nu exista sa nu consume deloc , iar cei care au ramas cu ideea ca nu consuma , probabil ca au lasat mecanicii sa puna mai mult ulei la schimb decat trebuie si de asta a avut de unde sa scada pana la urmatorul schimb.
Pana si benzinarele au sistemul de recirculare a gazelor , pe unde se mai pierd vapori de ulei , dar acest diesel care are un circuit foarte mare al sistemului de ungere , are destule cai de a consuma/pierde putin ulei in 15.000 de km , interval pe care eu il folosesc .
Intereseaza-te ce se intampla cu aceste lichide consumabile la primele schimburi si cam ce spanuri si alte materiale se gasesc in ele si apoi poti decide si singur daca merita sa tii uleiul mai ales la primul schimb , atatia km. Vezi ca si in filtrul de motorina ai sanse sa gasesti MULTE impuritati.

This post has been edited by marius80_eugen: 19 Mar 2015, 11:34


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Mar 2015, 11:38
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(gangara @ 19 Mar 2015, 11:23)
Le reno nu este asa, motoarele NU papa ulei. Dc papa e ceva la mijloc.

Intre timp s-au smecherit si frantzujii.


Attached thumbnail(s)
oil_consumption.png ( Size: 129.88k ) Number of downloads: 747


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 19 Mar 2015, 12:12
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




QUOTE(madhorsefuzzy @ 19 Mar 2015, 10:43)
Nu stiu sa existe varianta de revizie la 30.000Km sau 1 an.
Exista din cate stiu varianta de revizii la 20.000Km sau 1 an sau varianta de revizii la 30.000Km sau 2 ani.
Initiatorul ne poate lamuri cu un scan/poza din carnetul de intretinere al turcaletului.
*


Asa zice calculatorul de bord. Dar am ceva si mai bun, un excel cu intervalele de revizie si preturile estimative.
Attached File  Fisa_produs_pret_Noul_Megane.xls ( 1.52mb ) Number of downloads: 169


PS: cei care au benzinare sau au avut odinioara dieseluri sa se abtina de la comentarii. Vorbim de o masina din 2014, noua. Asa ca daca aveti un Megane 3 dci E5 si s-a intamplat sa va consume ulei va rog sa-mi spuneti. Altfel terminati cu tampeniile de genu: e normal ca asa fac toate.


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2015, 12:35
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




De vreo 2-3 ani exista intervalul de 30 de mii de km la 1.5 dci.

In fine, ia un bidon de 1 litru de ulei Elf Solaris 5w30 (e vreo 50 de lei), completeaza pana la plin si verifica din cand in cand nivelul de ulei. Nu e necesar sa il tii in masina, poate sta si in casa.
Cand implinesti 30 de mii de km sau un an, faci revizia si aia e. Nu merita sa arunci banii pe fereastra cu o revizie mai des decat prevede cartea decat in cazul in care motorul cere acest lucru (multe regenerari ale filtrului de particule), dar si astea se pot evita prin schimbarea vitezelor ceva mai sus in ture.

Dupa prima revizie, vei vedea ca va scadea consumul de ulei. Nu e o tragedie daca esti nevoit sa completezi cu 300 de grame de ulei la fiecare 10 mii de km.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Mar 2015, 12:37


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 19 Mar 2015, 12:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Nu arata exact nici calc de bord...la mine dupa revizie arata o bulina minus cu maxim pe joja,dupa vreo 5k de km a mai scazut o bulina si am mai completat eu vreo 200ml de ulei dar am observat ca sub 5 grd arata 2 buline minus iar dupa 5 grd afara arata numai una in minus dar cu 1mm sub max pe joja,nu cred faza cu asezatul motorului in 30k de km si lipsa consumului de ulei.
Oricum motorul toarce impecabil si 200-300ml de ulei in 10k de km nu mi se pare un capat de tara.
PS Voi cum va dati seama ca motorul este in regenerarea FAP?

This post has been edited by 75AIM: 19 Mar 2015, 12:39


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Mar 2015, 12:42
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Dap. Foarte interesanta Fisa de produs.

Pe langa intervalul de 30.000Km sau 1 an identic si la diesel si la benzina apar si alte lucruri interesante: schimburi la intervale diferite de Km a curelelor la benzinar.

Pai daca mai sunt 2 luni si maxim 2700Km eu nu mi-as face griji cu nivelul uleiului. Pentru liniste as completa cu ulei pana la maxim pe joja. In general ai cam 1l pe joja intre minim si maxim. Pui 200ml, astepti 10 min sa coboare in baie, apoi remasori nivelul si stii cat mai trebuie pus. Ai grija sa nu depasesti maximul.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
knebel_be
post 19 Mar 2015, 13:15
Post #21


Desteptul intelege, Prostu cauta nod in papura


Group: Members
Posts: 102
Joined: 13 February 15




Nu mai Speriati Omu. Fiecare face Schimbul de Ulei cand vrea.
Nu am inteles Romanul ( Vrea avion dar cu Motor de Mobra ).

Si mai am o vorba ( Desteptul intelege, Prostu cauta nod in papura ), nu fac aluzie la vreunul de pe Forum


--------------------
Clio Clio 2012 Clio
Desteptul intelege, Prostul cauta nod in papura.

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pistritu
post 19 Mar 2015, 13:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 520
Joined: 8 May 14




cu intervalele astea 20-30k de schimbare a uleiului va puneti motoarele pe butuci.
In clima din RO, si conditiile de drum (drumuri proaste + aglomeratii in orase/centuri) se recomanda a fi tinut 10mii km sau 1 an , nu mai mult. Schimbi si consumabilele (filtrele) tot atunci.
Nu zic numai eu asta, zic si cei de la Mobil fix acelasi lucru.
Schimburile cat mai dese este cheia marilor succese


--------------------
-- -- --
Gil26 este bolnav psihic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Mar 2015, 13:59
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Vinzi uleiuri? smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2015, 14:09
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Poti sa ne arati si studiul pe baza caruia sustii aceste afirmatii?

La 10 mii de km schimbam la Lada...

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Mar 2015, 14:10


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 19 Mar 2015, 14:31
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




QUOTE(pistritu @ 19 Mar 2015, 13:24)
Nu zic numai eu asta, zic si cei de la Mobil fix acelasi lucru.
*



Eh vezi, de aia reno foloseste ELF smile.gif.
Una peste alta, un motor intre doua schimburi de ulei daca a papat 100-200gr ulei n-ar fi jale, chiar normal. Un consum "0" de ulei nu exista. Doar motoarele sunt performante, iar consumul de ulei este foarte mic.


--------------------
Renault Megane - rosii 2011/E2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Mar 2015, 14:54
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(pistritu @ 19 Mar 2015, 13:24)
cu intervalele astea 20-30k de schimbare a uleiului va puneti motoarele pe butuci.
In clima din RO, si conditiile de drum (drumuri proaste + aglomeratii in orase/centuri) se recomanda a fi tinut 10mii km sau 1 an , nu mai mult. Schimbi si consumabilele (filtrele) tot atunci.
Nu zic numai eu asta, zic si cei de la Mobil fix acelasi lucru.
Schimburile cat mai dese este cheia marilor succese
*



Ne dai te rog un link care sa-ti sustina afirmatiile? Cine si ce recomanda. Multumesc.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2015, 14:55
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Talentul si familia. smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 19 Mar 2015, 15:13
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Pentru mine momentul in care incepe sa scada nivelul uleiului este semn pt schimbarea lui. Mai exact 10-12 mii nu consuma gram si dupa incepe usor usor cam 200 ml in 3000 km - asa ca nu-l prinde 20000 in motor care este benzina 1.6. Degradarea lui este in functie de trafic. La corsa care-i diesel si merge preponderent in oras cam pe la 8 - 9000 incepe sa-l piste. Cu uleiul lor GM nu treceam de 5000 fara completare.

Calitatea uleiului face diferenta - parerea mea.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 19 Mar 2015, 15:52
Post #29


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




eu inteleg ca omul are uleiul din fabricatie si sincer nu m-as incumeta sa cumpar sa bag ceva peste acel ulei
fiind si in primul schimb de la fabricatie, rodaj, cred ca nu e grav ca mai papa ceva ulei
cred ca cel mai cinstit este sa reclame situatia la service autorizat (fiind in garantie) si astfel sa se inregistreze "problema" (in caz ca exista cu adevarat una) si sa se faca cateva verificari sa zicem profesioniste de catre mecanici "specialisti" in reno ... si automat sa faca si o revizie (caci oricum nu e departe de ea) - de aici poate iar urmari evolutia nivelului si stie exact ce s-a bagat ca sa poata completa, daca e cazul

This post has been edited by crisolro: 19 Mar 2015, 15:54


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2015, 16:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La masinile de firma, daca este necesara completarea cu ulei inainte de revizia de 30 de mii de km, se completeaza cu ulei Elf Solaris 5w30, exact ce se foloseste la revizie.
Cum sunt masini care fac si 60 de mii anual, prin urmare pot face prima revizie dupa 6 luni, pot aparea cazuri si de 2 litri de ulei completati pana la prima revizie, iar dupa prima revizie consumul sa scada pana la cel mult 1 litru in urmatorii 30 de mii. Acest lucru nu constituie o problema, motoarele mergand apoi 2-300 de mii de km fara sa apara vreo problema din cauza schimbului la 30 de mii de km.

Idem, daca se inlocuieste un motor in garantie, in motorul nou montat se va pune exact acelasi ulei care se pune la revizii, nu vreun ulei de rodaj sau altceva.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:25
Dacia