Sfaturi achizitie Captur, motorizari, variante de echipare etc.
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Captur, motorizari, variante de echipare etc.
CristiX |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1
2001
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#32
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
WV polo 1.2 s-a spart un piston exact dupa ce i-a expirat garantia...asa ca lasam grupul VAG deoparte.
Cat despre dieselul din 2000, sigur nu era echipat cu filtru de particule. In materie de fiabilitate pe distante scurte masina pe benzina este ideala ![]() Iar masinile de la firma...stii cum e atunci cand vrei sa iti "bagi piciorul" , parca dea dracului nu se strica. Am avut si eu Logan diesel de la firma, 130.000 km in 2 ani si masina a vazut toata Romania, fara probleme, dar niciodata nu i-a fost pornit motorul pentru 20 de km. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
stefan85 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 January 14 From: Bucuresti ![]() |
Nu merita diesel-ul daca nu faci multi km cu ea. La pretul de achizitie diferenta intre diesel si benzina este de +1500-2000 euro pt diesel pe nenorocirea aia de DPF care daca ai norocul sa ai probleme cu el nu ai scapare de la a-l inlocui.
Am un 1.5 dci E4 si ma uitam la 1.6 dci care nu ma incanta deloc fata de 1.6 TCe (performante tot pe acolo, nu ma intereseaza consumul). Apoi regula de baza la toate, sa nu meri subturat ca apar problemele. Decizia personala e ca urmatoarea masina va fi pe benzina si musai turbo, 1.2 TCE 130 sau 1.6 TCe 163. Poate te ajuta in decizia pe care o sa o iei comm-ul meu. Numai bine! This post has been edited by stefan85: 23 Jul 2015, 15:26 |
--------------------
Nissan
1.5dci 106hp
2009
-
|
|
partner |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 433 Joined: 20 June 13 From: Bucuresti ![]() |
Pe Captur nu e niciun motor din ce ai prezentat tu.
|
--------------------
Renault
Captur
2013 / TCe120 EDC
|
|
vladionut |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 15 ![]() |
mie, personal, imi place masina;
prima data am vazut-o in primavara 2013, in franta, unde abia se lansase; apoi a venit si in romania; parerea mea ca renault a reusit sa creeze o masina frumoasa pe platforma unui model mic (renault clio); este incapatoare, are garda inalta, cred ca este ideala pentru oras; a-propos de garda la sol, am inteles ca are cam 20 cm, ceea ce este foarte bine, chiar peste alte modele care se vor SUV-uri (captul nu este un SUV, doar un mic cross-over de oras); si acum ma face sa intorc capul dupa el prin trafic; este masina pe care o am in vedere la achizitia uneia mai noua decat ce am acum, poate in 2016; l-am vazut in showroom, nu la-m incercat; interesant concept, cred ca este foarte bun pentru o familie cu 1 copil (iar cei care au masina si deja au scris pe forum se pare ca sunt de acord cu asta); singura chestia care nu mi-a placut au fost plasticele din interior -foarte tari; iar plasticul lucios de pe bord si volan nu sti cum rezista in timp, cat de repede se zgarie; |
--------------------
Ford
Focus
2007 MKII
|
|
partner |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 433 Joined: 20 June 13 From: Bucuresti ![]() |
Garda la sol la Captur e de 17cm
|
--------------------
Renault
Captur
2013 / TCe120 EDC
|
|
vladionut |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 15 ![]() |
garda la sol = 17cm? parca citisem ca ar fi 20cm; desi ai dreptate, pe site-ul renault asa spune - garda la sol =170mm;
|
--------------------
Ford
Focus
2007 MKII
|
|
dil |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Garda la sol este de 17 cm pentru Capturul incarcat, 20 cm pentru Capturul descarcat.
|
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
vladionut |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 15 ![]() |
atunci, incarcat inseamna chiar incarcat bine sa ai o diferenta de 30mm
|
--------------------
Ford
Focus
2007 MKII
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu are treaba. Garda la sol se măsoară la fel la toți. 17 cm sunt masurati standard.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
andreist |
![]()
Post
#41
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Referitor la diesel in oras, 1.5 dCi'ul meu din 2006 are 124.000km momentan din care maxim 20.000 in exteriorul orasului si nu am avut niciodata problemele visate de cei care citesc internetul. In 9 ani nu a avut nici o defectiune tehnica, DAR absolut toate consumabilele au fost schimbate cu strictete si a avut motorina exclusiv OMV,Petrom,Rompetrol. Pardon, in primavara aceasta s-a ars primul bec cel de faza scurta, chiar m-a luat prin surprindere iar ambreiajul simt ca trebuie schimbat ( sare in ture la sarcina si pedala apasata maxim). DPDV al consumului, fata de un 1.4 de pe vremea aceea si consumurile care le facea, nu cred ca trebuie sa mai discutam despre cati bani s-au economisit in 9 ani.
This post has been edited by andreist: 14 Nov 2015, 23:30 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
Sean28 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 16 ![]() |
Eu in oras, in majoritatea timpului, il tin pe modul ECO din motivul ca e prea infipta si ma indeamna la prostii in trafic.
[/quote] Sunt de aceeasi parere: ECO activat in permanenta in oras, ca altfel, cand o calc, fuge ca titirezul cand incepe sa suiere turbina. Am calcat-o de cateva ori prin oras in treapta a 2-a sau a 3-a sa vad cum trage. Mi-a fost de ajuns... Parca scapa de sub control.. 29 Feb 2016, 15:38: Eu sunt FAN BENZINA. Motorina stiu ca inseamna cuplu in primul rand, dar pentru mine inseamna: 1. intretinere mai scumpa; 2. porniri de tractor pe ger; 3. buna pentru drumuri lungi minim 25-30 Km/zi la o pornire; 4. cuplu bun daca tractezi (remorci/rulote) - exclus in cazul meu; This post has been edited by Sean28: 29 Feb 2016, 15:38 |
--------------------
Renault
Captur 0,9TCE
2015
- DJ13DNU
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Sean28 @ 29 Feb 2016, 15:34) Sunt de aceeasi parere: ECO activat in permanenta in oras, ca altfel, cand o calc, fuge ca titirezul cand incepe sa suiere turbina. Am calcat-o de cateva ori prin oras in treapta a 2-a sau a 3-a sa vad cum trage. Mi-a fost de ajuns... Parca scapa de sub control.. Serios? ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Thaddaus |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 23 November 14 ![]() |
E un monstru motorul ala de 0.9.
This post has been edited by Thaddaus: 29 Feb 2016, 18:17 |
--------------------
-
-
-
- - The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE Cupra Formentor 2.0/190 |
|
pui |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 20 March 16 From: Tg-Mures ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 20 Jul 2015, 18:25) WV polo 1.2 s-a spart un piston exact dupa ce i-a expirat garantia...asa ca lasam grupul VAG deoparte. Cat despre dieselul din 2000, sigur nu era echipat cu filtru de particule. In materie de fiabilitate pe distante scurte masina pe benzina este ideala ![]() Iar masinile de la firma...stii cum e atunci cand vrei sa iti "bagi piciorul" , parca dea dracului nu se strica. Am avut si eu Logan diesel de la firma, 130.000 km in 2 ani si masina a vazut toata Romania, fara probleme, dar niciodata nu i-a fost pornit motorul pentru 20 de km. Și eu am avut un Golf 6 tdi din 2010 pe care l-am vândut acum 2 săptămâni. M-am orientat spre un Captur 0,9 benzinar. Nu mai vreau diesel pentru distanțe scurte, în oraș. Poate că modelele mai vechi de motoare diesel sunt mai brute, nu au dpf și nu au problemele celor actuale: regenerare filtru particule, egr înfundat etc. M-am săturat de martori aprinși în bord cu filtru înfundat, regenerare etc. |
--------------------
VW
Golf 6
2010
|
|
zaboss |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pui @ 27 Mar 2016, 10:23) Și eu am avut un Golf 6 tdi din 2010 pe care l-am vândut acum 2 săptămâni. M-am orientat spre un Captur 0,9 benzinar. Nu mai vreau diesel pentru distanțe scurte, în oraș. Poate că modelele mai vechi de motoare diesel sunt mai brute, nu au dpf și nu au problemele celor actuale: regenerare filtru particule, egr înfundat etc. M-am săturat de martori aprinși în bord cu filtru înfundat, regenerare etc. Nu știu ce mașină ai avut și ce experiențe, dar de 4 mașini am numai diesele și sunt folosite preponderent urban, pe distanțe scurte. Nici alea mai vechi (Laguna), nici cele mai noi (Sportage, Latitude) nu au avut până acum probleme la acest regim de funcționare. La Sportage sau la Latitude n-am simțit niciodată regenerările. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
QUOTE(andreist @ 14 Nov 2015, 23:24) Referitor la diesel in oras, 1.5 dCi'ul meu din 2006 are 124.000km momentan din care maxim 20.000 in exteriorul orasului si nu am avut niciodata problemele visate de cei care citesc internetul. In 9 ani nu a avut nici o defectiune tehnica, DAR absolut toate consumabilele au fost schimbate cu strictete si a avut motorina exclusiv OMV,Petrom,Rompetrol. Pardon, in primavara aceasta s-a ars primul bec cel de faza scurta, chiar m-a luat prin surprindere iar ambreiajul simt ca trebuie schimbat ( sare in ture la sarcina si pedala apasata maxim). DPDV al consumului, fata de un 1.4 de pe vremea aceea si consumurile care le facea, nu cred ca trebuie sa mai discutam despre cati bani s-au economisit in 9 ani. Un calcul foarte din avion: Cu vreo 2 l/100 în minus față de benzină, răspunsul este: s-au economisit în jur de 10.000 -11.000 de lei, adică vreo 2000-2500 euro, dar să zicem vreo 3000 euro (că suntem generoși). Asta înseamnă vreo 300 euro/an. Din ăștia trebuie să scădem cât ai dat în plus (inițial, când ai cumpărat-o) față de modelul pe benzină și rămân vreo 150 euro/an. Tu ai avut noroc, nu s-a stricat nimic. Dar marja asta de 150 euro/an (și este atât de mare pentru că vorbim de 9 ani) este cam mică pentru diversele probleme care pot apărea, în special de la motorina proastă de la noi. This post has been edited by Mr_X: 4 Apr 2016, 04:46 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
Thaddaus |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 23 November 14 ![]() |
La Golf, care e diesel apare destul de des martorul pentru filtru de particule. Masina e de firma si e pornita/oprita uneori si de 50 de ori pe zi, uneori la intervale de 2-3 minute..Daca era benzina nu cred ca aveam problema asta
![]() filtru_de_particule.jpg This post has been edited by Thaddaus: 4 Apr 2016, 08:23 |
--------------------
-
-
-
- - The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE Cupra Formentor 2.0/190 |
|
Andrei.TUT |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 November 15 ![]() |
Am un peugeot 206 1.4 HDI (diesel) cu 440.000km motor de fabrica nedesfacut, turbina originala, doar consumabilele schimbate la timp, nu papa gram de ulei, nu scoate fum decat cand bagi piciorul in acceleratie si deja e in ture mari, hai sa va vad ce explicatii mai aveti
![]() |
--------------------
Renault
Captur
2015 Mercedes Sprinter 315-2009
Renault Master 150cp2012 Renault Trafic-2013 Hyundai Santa Fe 2.2 197cp-2010 Fiat Doblo 1.3-2012 2xClio IV 1.5dci2015 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cu sau fara PDF
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
tannu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 28 April 15 ![]() |
Andrei, de cate ori i-ai facut puntea pe spate ?
![]() |
--------------------
Renault
Captur
1.5 dCi
|
|
Antonyo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare oameni buni,sunt pe cale sa achizitionez si eu un Renault Captur varianta XMOD,am fost am vazut masina,toate bune si frumoase,doar ca nu am vazut senzorii de parcare pe care stiu ca masina ii are,ma gandesc ca sunt in spatele barii,corect ?
|
--------------------
Renault
Renault Arkana 1.3 TCe Techno EDC - 140 CP
Septembrie 2024
- B-136-PEZ
|
|
Thaddaus |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 23 November 14 ![]() |
Cum adica "" stiu ca masina ii are "" ?
La mine sunt destul de vizibili pe bara din spate. This post has been edited by Thaddaus: 6 May 2016, 06:51 |
--------------------
-
-
-
- - The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE Cupra Formentor 2.0/190 |
|
Antonyo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Renault Arkana 1.3 TCe Techno EDC - 140 CP
Septembrie 2024
- B-136-PEZ
|
|
simon |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Bine, bine, sint pe hîrtie, dar la mersul cu spatele auzi semnalul lor?
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Antonyo |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu am mers cu ea,este la Renault in parcare,astept sa intre rematul.
![]() |
--------------------
Renault
Renault Arkana 1.3 TCe Techno EDC - 140 CP
Septembrie 2024
- B-136-PEZ
|
|
simon |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Decit
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca iti permiti diesel , ia diesel si iti promiti ca o data pe luna o scoti la plimbare, iar in oras sa nu te sfiesti sa-i dai blana, altfel ia benzina. Vezi ca 0,9 e lenes, iar 1.2 papa mult. Daca nu ai nevoie de masina "umflata", ia Clio sau Megane 4.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
qazq |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
1.2 este riscant, prea multe cazuri unde manca litrii de ulei intre revizii.
|
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
jedimisu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 October 08 From: Bacau ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 14 Jul 2016, 12:14) La mine, EDC, ia atât, cu apriximativ 500 km în oraș doar cu ECO. Attached thumbnail(s) Captur_fuel.jpg ( Size: 947.64k ) Number of downloads: 443 |
--------------------
Renault
Captur, TCe EDC
2015 Energy flows where attention goes.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 10:00 |