R12 Gordini
![]() ![]() ![]() |
R12 Gordini
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC_0742.JPG ( Size: 77.34k ) Number of downloads: 1399 DSC_0741.JPG ( Size: 79.55k ) Number of downloads: 1437 DSC_0746.JPG ( Size: 77.44k ) Number of downloads: 1424 |
||
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|||
deceneu32 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Ov @ 27 Jan 2015, 16:03) Momentan lucrez la un registru Dacia 1300 si derivatele(1969-1991). Ajutati-ma cu serii sasiu-motor(placute si poansoane). Va multumesc. O sa ma straduiesc,atat cat ma pricep,sa fac o lista cu echiparile succesive de pe Dacia. <span class='edit'>27 Jan 2015, 23:06:</span> QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 27 Jan 2015, 20:36) Totusi am o nedumerire, R12-le meu albastru nu are vipusca desi dupa numarul caroseriei este 100% din´74. 9 805 091 este numarul in seria tipului pentru GORDINI.Nu detaliez semnificatia. Sigur e 1974?Ce serie de sasiu are(placuta ovala)? La francezi s-a poansonat pe clopotul telescopului numarul in seria tipului(placuta romb),nu seria sasiului(placuta ovala),ca la Dacie. Un Renault 12 GORDINI din Ungaria,importat din Franta,serie sasiu 4263,an de fabricatie 1973,are vipusca. Renault 12 GORDINI s-a fabricat intre 08.1970-12.1974 in 5188 exemplare. Numar de exemplare fabricate pe ani si serii se sasiu: 1970:65 n° 1-n° 65 1971:2225 n° 66-n° 2290 1972:1743 n° 2291-n° 4035 1973:884 n° 4036- n° 4917 1974:271 n° 4918- n° 5188 Verifica seria de sasiu de pe placuta ovala si in functie de aceasta identifica anul de fabricatie.Francezii au avut prostul obicei de a nu poansona anul de fabricatie pe placuta,ca la Dacia. This post has been edited by deceneu32: 28 Jan 2015, 11:54 Attached thumbnail(s) desc_rcare.jpg ( Size: 693.82k ) Number of downloads: 1295 desc_rcare__1_.jpg ( Size: 594.98k ) Number of downloads: 1229 desc_rcare__2_.jpg ( Size: 527.28k ) Number of downloads: 447 desc_rcare__3_.jpg ( Size: 516.27k ) Number of downloads: 445 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui´72, dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui ´72 ar trebuie sa aiba bdeja vipusca
![]() Attached thumbnail(s) DSC_0747.JPG ( Size: 90.45k ) Number of downloads: 491 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 28 Jan 2015, 09:26) Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui´72, dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui ´72 ar trebuie sa aiba bdeja vipusca ![]() ca offtopic ce bine ca inca majoritatea pieselor de la motor sunt originale. Bafta cu dansa ![]() |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#5
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
ansamblul fata pare schimbat cel putin contraaripa ....dar barele sunt un+
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
![]() QUOTE(harby ![]() Multumesc mult, dar crede-ma ca este si mai bine ca mai si functioneza. ![]() ![]() 28 Jan 2015, 22:04: QUOTE(Daciotul_98 @ 28 Jan 2015, 21:36) Crede-ma ca la o masina de genul nu te mai intereseaza ce a fost schimbat sau nu esti bucuros ca ai gasit-o si poti sa spui ca este a ta ![]() ![]() This post has been edited by Dragos BN-LIA10: 28 Jan 2015, 23:04 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 28 Jan 2015, 09:26) Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui´72,dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui ´72 ar trebui sa aiba deja vipusca ![]() Ma bucur ca ai identificat anul de fabricatie. Vipusca a aparut pe Renault 12-Dacia 1300 la inceputul lui '72.Gordini a avut alte echipari,n-a tinut pasul cu berlina obisnuita. Nu stiu de ce tie iti lipseste.Sigur e caroseria originala?Ai gaura in aripa stanga pentru busonul rezervorului? De exemplu,Gordini lui Silviu Arsenescu,tot din 1972,serie sasiu 3738,fabricata dupa a ta,are vipusca pe aripa.Probabil in intervalul acesta au schimbat francezii aripile. Ne trebuie un catalog de piese de schimb pentru a identifica seria cand a aparut aripa spate cu model vipusca.Eu nu am dar Silviu are sigur.A postat pagini scanate. c0081c385591781.jpg 3fc430385591812.jpg De fapt,cate Gordini ai?Asta nu e tot al tau? f3c3ba385593583.jpg ed7407385593614.jpg 0ca826385593661.jpg ae923e385593722.jpg 2613cd385593774.jpg This post has been edited by deceneu32: 30 Jan 2015, 12:28 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Ba da si acela este tot al meu , acesta este numarul 2 in colectie si l-am achizitionat numai la sfirsitul anului trecut.In mare pare sa fie original, mai pun citeva fotografii:
This post has been edited by Dragos BN-LIA10: 29 Jan 2015, 17:34 Attached thumbnail(s) DSC_0751.JPG ( Size: 83.21k ) Number of downloads: 520 DSC_0752.JPG ( Size: 84.91k ) Number of downloads: 375 DSC_0748.JPG ( Size: 77.18k ) Number of downloads: 367 DSC_0749.JPG ( Size: 67.25k ) Number of downloads: 404 DSC_0750.JPG ( Size: 60.91k ) Number of downloads: 422 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Sa le stapanesti sanatos!
![]() Cel de deasupra cu vipusca ce an este si ce serie are? This post has been edited by deceneu32: 29 Jan 2015, 18:06 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 29 Jan 2015, 17:05) Multumesc, dupa ce are stantat in aerisiri trebuie sa fie tot din ´72 din pacate placuta ovala si rombul lisesc pentru ca are contraaripa noua. Mai exista pe undeva numarul de caroserie cumva stantat la Gordini ? Eu am fost mai mult ca sigur ca este cel de pe oala care a fi 9801515. ![]() |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai sa ramanem la elementele specifice de care discutam in titlul topicului
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Ov,ingaduie-mi inca un post despre GORDINI,apoi incheiem discutia.Multumesc!
![]() Masina lui Dragos este fabricata dupa 01.09.1972 deoarece are monograma pe capota spate cu litere legate printr-o linie orizontala.Intre 1970-31.08.1972 s-a montat monograma cu litere separate. Monograma cu litere legate s-a folosit pana la 31.08.1973.De la 01.09.1973 a fost introdusa monograma tip placuta,folosita pana la iesirea din productie a modelului. Francezii poansoneaza pe oala telescopului NUMARUL IN SERIA TIPULUI(placa romb),nu SERIA SASIU(placa ovala),cum suntem noi obisnuiti la Dacie.Deci,ceea ce este poansonat acolo,nu reprezinta seria sasiu.Nu intru in detalii despre acest numar.O sa-ti raspund pe PM sau o sa deschid un topic. This post has been edited by deceneu32: 30 Jan 2015, 12:55 Attached thumbnail(s) 100_0216_1_.jpg ( Size: 116.1k ) Number of downloads: 486 DSC_0095.jpg ( Size: 75.41k ) Number of downloads: 360 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
QUOTE(Ov @ 30 Jan 2015, 09:44) Scuze "Ov" adevarul este ca ne-am intins prea mult cu discutiile dar totul a pornit de la cu sau fara "vipusca" ca sa ajungen pina la urma sa putem dovedi ca si chiar aproape de sfirsitul lui ´72 au exista masini fara vipusca contra tuturor parerilor care pina acuma denegau acest lucru. @ Deceneu vorbim mai departe te rog pe privat deoarece daca te uiti bine ambele masini au aceasi emblema a marci difera doar emblema tipului masinii. Inca odata mii de scuze si sunt ![]() |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#14
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 30 Jan 2015, 14:56) ... @ Deceneu vorbim mai departe te rog pe privat deoarece daca te uiti bine ambele masini au aceasi emblema a marci difera doar emblema tipului masinii. Inca odata mii de scuze si sunt ![]() Da' faceti fratilor, un topic separat pentru Gordini! De ce si pentru ce atata privat? Nu doriti sa mai afle si altii? |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoºul e mai frumos ca vulturul, numai cã nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Ai intr-un fel dreptate dar am ezitat sa deschid topic separat deoarece interesul acordat acestei masi este foarte scazut egal din ce motive si am incercat sa ma rezum strict intrabari legate de subiectul topicului, ca la un moment dat sau lungit discutiile si subiectul a c-am inceput sa esueze este iarasi adevarat si-mi cer inca odata scuze.dar poate ne ajuta Ov si reuseste sa ne puna postarile legate de Gordini intr-un Topic nou
![]() 30 Jan 2015, 17:49: Multumesc foarte frumos Ov! ![]() This post has been edited by Dragos BN-LIA10: 30 Jan 2015, 18:49 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#16
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Cea a lui silviu arsenescu nu o luati in considerare plafonul e schimbat
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Si daca este schimbat care este problema? Nu stiu in ce masura te-ai informat despre acest tip de Renault 12 dar eu te pot asigura ca vreo 70%- 80% die cite au fost fabricate au un trecut mai mult sa mai putin glorios in diferite competitii sportive din anii ´70 sau chiar si ´80 si daca are numai plafonul schimbat a scapat binisor deoarece majoritatea au ajuns demult linguri si furculite.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#18
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
e schimbat cu tot cu juma din aripile spate, fostul proprietar era maniac si a reusit sa o rastoarne de cateva ori dupa spusele lui nenea nicu iordache ce a lucrat la ea, motorul este de r16 deoarece cel de gordini a fost calat. Eu ma refer la treaba cu vipusca unde nu mai corespunde
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18) nenea nicu iordache ce a lucrat la ea A lucrat pe dracu' la ea! ![]() Lui nenea Nicu Iordache spune-i ca minte.N-a stiut de aceasta masina.Gordina a fost gasita in mod intamplator de Chili(Adrian Chilibar) din Pitesti care l-a informat pe nea Nicu de existenta ei in Bucuresti.Chili a vrut s-o cumpere,s-a razgandit,pana la urma a luat-o Silviu Arsenescu. Cand a aflat nea Nicu Iordache de existenta unui al doilea Gordini in Romania a facut mare taraboi in sedintele RETROMOBIL.Nu voia sa admita supravietuirea unei alte Gordine.Delira ca masina lui Silviu este o Dacie obisnuita cu placute si serii de GORDINI. Baa,cum va gaseste moshul asta sa va minta!Mai erau cativa ''neinitiati'' care puneau botul la ''servodirectia din fabrica'' existenta pe Gordina lui.De fapt,era de Renault 20. Si multi prosti l-au crezut.... ![]() <span class='edit'>31 Jan 2015, 14:13:</span> QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18) motorul este de r16 deoarece cel de gordini a fost calat. Pe cuvantul tau? ![]() Cine ti-a spus?Tot nen-tu Iordache? ba3c89386126328.jpg a15df9386126346.jpg 31 Jan 2015, 14:56: QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18) fostul proprietar era maniac si a reusit sa o rastoarne de cateva ori dupa spusele lui nenea nicu iordache Baaa,ce va minte!Nea Nicu nu stia de existenta masinii inainte de 2007.Brusc,s-a trezit din amnezie. ![]() Masina i-a apartinut unui pensionar din Bucuresti care a cumparat-o in 1986.A folosit-o ca masina de oras,n-a fost pilot,adica ''maniac''! ![]() Pe 26.07.2007 a cumparat-o Silviu Arsenescu de la acesta.S-a interesat de trecutul masinii dar n-a aflat nimic,nimic inainte de 1986.Tu de unde stii? 0caf4c386137409.jpg 72dcef386137441.jpg This post has been edited by deceneu32: 31 Jan 2015, 14:56 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 31 Jan 2015, 14:48) A lucrat pe dracu' la ea! ![]() Lui nenea Nicu Iordache spune-i ca minte.N-a stiut de aceasta masina.Gordina a fost gasita in mod intamplator de Chili(Adrian Chilibar) din Pitesti care l-a informat pe nea Nicu de existenta ei in Bucuresti.Chili a vrut s-o cumpere,s-a razgandit,pana la urma a luat-o Silviu Arsenescu. Cand a aflat nea Nicu Iordache de existenta unui al doilea Gordini in Romania a facut mare taraboi in sedintele RETROMOBIL.Nu voia sa admita supravietuirea unei alte Gordine.Delira ca masina lui Silviu este o Dacie obisnuita cu placute si serii de GORDINI. Baa,cum va gaseste moshul asta sa va minta!Mai erau cativa ''neinitiati'' care puneau botul la ''servodirectia din fabrica'' existenta pe Gordina lui.De fapt,era de Renault 20. Si multi prosti l-au crezut.... ![]() <span class='edit'>31 Jan 2015, 14:13:</span> Pe cuvantul tau? ![]() Cine ti-a spus?Tot nen-tu Iordache? ba3c89386126328.jpg a15df9386126346.jpg <span class='edit'>31 Jan 2015, 14:56:</span> Baaa,ce va minte!Nea Nicu nu stia de existenta masinii inainte de 2007.Brusc,s-a trezit din amnezie. ![]() Masina i-a apartinut unui pensionar din Bucuresti care a cumparat-o in 1986.A folosit-o ca masina de oras,n-a fost pilot,adica ''maniac''! ![]() Pe 26.07.2007 a cumparat-o Silviu Arsenescu de la acesta.S-a interesat de trecutul masinii dar n-a aflat nimic,nimic inainte de 1986.Tu de unde stii? 0caf4c386137409.jpg 72dcef386137441.jpg Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii. Pana la urma nu conteaza ce s-a schimbat la masiniile acelea,au fost de raliu si este normal sa mai fi fost lovite,nu au fost masini de parada de 100 de km pe an ![]() This post has been edited by sorin105: 31 Jan 2015, 16:52 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 31 Jan 2015, 16:50) Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii. Pana la urma nu conteaza ce s-a schimbat la masiniile acelea,au fost de raliu si este normal sa mai fi fost lovite,nu au fost masini de parada de 100 de km pe an ![]() Nenea si eu am 17 ![]() Nea Nicu e cu povestile lui poti sa-l asculti,dar nu neaparat sa-l si crezi. Il stiu de 4 ani(de cand am vazut prima oara Gordina),aceleasi povesti ![]() @Claudiu.. ai putea sa vorbesti macar cu Silviu despre masina, inainte sa spui *ce ai aflat din auzite. |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
Oameni buni , haide-ti va rog sa nu ne certam pentru nimic. Cine ce-a spus si ce-a facut este la trecut iar pe noi ne intereseaza prezentul si viitorul acestor masini care din pacate nu se vor inmultii ci din contra vor disparea mai devreme sau mai tirziu depinde cum le este scris.
Si dupa cum se vede nici eu nu ma pot abtine in cea ce priveste motorul de R16 , blocul motor de pe R16 TX este aproape identic cu cel de R12 Gordini deci posibilitatea unei revitalizari din punctul de vedere al motorului cu componente de R16 este foarte posibila si totusi tot un Gordini ramine atita timp cit nu a fost recarosat complet cu o alta caroserie. Mai bine spuneti-mi daca mai gasesc undeva mumarul de caroserie stantat sau cum o fi in afara de placutele de provenienta? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#23
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Cel putin la faza asta l-am crezut dar la faza cand a dus masina pe stand si i-a tras lonjeronul de la accident nu...E fascinanta replica: Cine ma, ala... Ii stiu toata viata......
![]() Sorin are momente de euforie cand nu-si vede negrul de sub unghii si trebuie tratat ca atare |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Daciotul_98 @ 30 Jan 2015, 23:03) Cea a lui silviu arsenescu nu o luati in considerare plafonul e schimbat Pe cuvantul tau?Pe-asta cine ti-a spus-o? Plafonul si aripile spate sunt originale,n-au fost schimbate de fostii proprietari.Numai fusta spate a fost inlocuita cu una de Dacie. Plafonul a fost inlocuit de catre Silviu,dupa ce a cumparat-o,nu de cei care au detinut-o anterior.Pozele postate de mine sunt facute de Silviu cand a cumparat-o,in 2007.Ele surprind starea INITIALA a masinii,deci inainte de interventia la tablarie a lui Silviu. db551c386338781.jpg 5e8971386338788.jpg 012b54386338798.jpg 1284a5386338804.jpg 898f17386338812.jpg 4c33c1386338822.jpg 1 Feb 2015, 13:23: QUOTE(sorin105 @ 31 Jan 2015, 16:50) Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii. Si daca are 17 ani trebuie sa-i acordam circumstante atenuante? Sa-si vada de treaba lui,sa nu mai faca afirmatii aiurea!Cum isi permite el sa-l faca pe fostul proprietar ''maniac''?Fe unde stie el ca s-a rasturnat cu masina?S-or fi rasturnat altii,nu cel care i-a vandut-o lui Silviu. Fostul proprietar se ocupa cu artizanatul.La curse participa ocazional,cat sa nu-si piarda licenta.Meseria lui era de artizanat:facea statuete pe care le transporta cu rulota tractata de Gordini,in tara si pe litoral!!!!Scrie in CI ca are rulota.Ar fi cea mai tare faza sa vezi in trafic pitici de gradina transportati in rulota trasa de...GORDINI!!! ![]() 1 Feb 2015, 13:36: ![]() QUOTE(harby ![]() Totusi bine macar ca mai rezista..am zis ca ma duc o data pe la dansu sa vad ce si cum. Nu te mai duce!A facut-o kkt. Am inteles ca mai are o caroserie de Gordini,fara acte, de pe care a taiat table s-o repare pe-asta.E stramba masina. In loc sa stea sa-si manance pensia linistit,se da cu Gordina la coasta.Nu mai sunt reflexele din tinerete!!! c6f3bb386343012.jpg f8d4a2386343032.jpg 91ec9f386343071.jpg 3fbec7386343097.jpg dd90ba386343211.jpg 0025d7386343310.jpg df310e386343404.jpg 1 Feb 2015, 13:40: QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 31 Jan 2015, 20:40) Mai bine spuneti-mi daca mai gasesc undeva mumarul de caroserie stantat sau cum o fi in afara de placutele de provenienta? ![]() ![]() ![]() Numarul de sasiu nu este poansonat la Renault 12.Il gasesti pe placute sau in acte. This post has been edited by deceneu32: 1 Feb 2015, 13:40 Attached thumbnail(s) Carte_de_garantie_Damien_110_.jpg ( Size: 134.51k ) Number of downloads: 270 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Cunosc masina luata de Silviu, de când eram mic, dinainte de 90 de când ma tinea tata de mana si tot acolo o stiam parcata si anume in fata garajului. Niciodata nu tin minte s-o fi vazut mergând. Mosul mai avea inca 0 dacie aceeasi culoare cu aripile evazate si cu roll cage in interior cam in aceeasi stare cu acest Gordini, pe care ulterior a bagat-o in garajul unde nu aveai loc sa arunci un ac. Daca mosul ar mai trai si nu a dat-o la fier vechi si acum ar trebui sa fie acolo.
Se poate ca mosul sa fi alergat in tinerete pe la curse cu ele, anii 70-80. |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#26
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
e reparata destul de bine masina, cica pe stand la bucuresti, are multe piese acasa....imi pare rau ca am ascultat ceea ce zicea
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
1300Rally |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 32 Joined: 16 July 14 ![]() |
Gordina lui Nea Nicu, a fost reparata imediat dupa accident, cu ce piese... el stie, dar a iest bine. Anul trecut a fost in Bucuresti la circuit-ul AMCKART.
Imi povestea ca la oprit politia pe drum si ii sa spus ca are o dacie tunata, nu gordini... deci cata prostie cu talonul in mana.... Eu zic sa ne vedem de ograda noastra si sa lasam omul in pace... Attached thumbnail(s) wa4twt.jpeg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 307 IMG042.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 309 fgwergerwg.jpeg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 310 awefwe.jpeg ( Size: 235.66k ) Number of downloads: 305 |
--------------------
Dacia
1100
1968
- 1b3425
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Da,foarte bine a iesit.Are chit din belsug la imbinarea aripilor cu fusta fata.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#29
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
A fost un impact destul de serios trebuie sa apreciem faptul ca pentru o pensie 1000lei< a iesit bine, nene nicu are multe piese zice el....
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
Ov |
![]()
Post
#30
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu il apreciez ca are o masina de curse si o foloseste pentru fix ce a fost facuta. Omu' maine poimaine nu mai e, vrea sa se bucure de viata cat poate nu sa tina masina de bibelou. In plus nu cred ca exista masina de curse netroznita, asa ca sincer faptul ca a impachetat-o nea Nicu' sau ala de dinaintea lui Silviu chiar nu ma intereseaza si nu mi se pare anormal
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 22:53 |