Problema sacaitoare
![]() ![]() ![]() |
Problema sacaitoare
Symbian2704 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 17 May 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2000 Laguna 1 1.6 16v 2000
|
|||
bundy220 |
![]()
Post
#2
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Pare a fi suportul de la motor,cel de la distributie. Acolo e un limitator din cauciuc care dca este atins de partea de aluminiu de pe motor scartaie asa cum zici. Deci incearca sa urci de la roate spre motor cu investigatia.
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
Symbian2704 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 17 May 14 ![]() |
Ala poate cauza asa balanganeli violente?
|
--------------------
Renault
Laguna
2000 Laguna 1 1.6 16v 2000
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#4
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Din ce inteleg eu din explicatiile tale,da poate fi de acolo.
10 Apr 2015, 11:11: De la pivot nu face asa.Mai pot fi si ceva probleme la planetare,dar inclin sa cred ca tot din cauza motorului s-a intamplat si la burduful planetarei ceva ,o smulgere a acestuia din pozitia corecta.Daca identifici defectul ca fiind de la suportul motor,dupa ce rezolvi prin inlocuire,va trebui sa ai grija la acel limitator de caucic cum il reglezi,dar asta iti zic atunci. Apoi trebuie musai sa revizuiesti situatia planetarelor,burduve,semering pe stg,etc. si nu uita sa schimbi si pivotul daca e dus. Daca pivotul este uzat,se poate schimba,teoretic o singura data. Ca sa stii daca a mai fost schimbat sau nu,pe ciuperca pivotului vei gasi o "ciupitura" pe margine,in forma de semicerc. Asta inseamna ca e pivotul original si poti sa il schimbi.Daca nu este acel semn,inseamna ca a mai fost schimbat si ,teoretic nu ai voie sa il schimbi. Eu am inlocuit la minede doua ori,si nu am nci o teama,dar manopera am facut-o eu,cu atentie,spray cu azot pentru contractarea pivotului,in asa fel incat sa nu fortez prea mult camasa din brat.Practic acolo exixta riscul sa pocneasca This post has been edited by bundy220: 10 Apr 2015, 11:11 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
Symbian2704 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 17 May 14 ![]() |
Pai am ridicat azi pe cric masina, pivotul nu l`am putut face sa se miste, o sa mai incerc. Planetara dreapta are un mic joc in arc de cerc de cca 1-2mm de la cutie din ariculatie spre roata, cand rotesc roata inainte-inapoi.E normal?Si din burduful ala picura 2-3 stropi de ulei negru. Burdufurile de la caseta sunt doar umezite dar nu curge nimic.Servo functioneaza normal:-??
|
--------------------
Renault
Laguna
2000 Laguna 1 1.6 16v 2000
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Eu ziceam sa verifici suportul de la motor din partea distributiei.
Daca acesta este dus,atunci motorul se misca aiurea si implicit si cutia de viteze,fiind prinsa de motor. Daca cutia se misca mai mult de cat are voie,se poate smulge burduful de la planetara,putin dar suficient cat sa picure. Joc nu ar trebui sa aiba dar ce simti tu poate fi si jocul din cutie,care e normal. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
iti dau un sfat daca vrei sa mai pleci cu masina de acasa NU incerca sa scoti pivotul de la brat fiindca este bagat prin presare si odata scos nu mai intra fix iar daca este scos partial risti sa iasa in mers si sa faci accident,se schimba cu tot cu brat.
|
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
Alexul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 10 October 13 From: Bucuresti ![]() |
Si daca pivotul a fost schimbat cu presa? Eu l am schimbat acum 30 k si nu are nimic.
|
--------------------
Renault
Laguna
1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
|
|
Symbian2704 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 17 May 14 ![]() |
Am ridicat iar azi masina pe cric, si planetara e dusa, curge vaselina/ulei din burduful ei, are un joc mare catre cutie. Am desfacut capatu de bara, sa vad daca are joc pivotul, nu am reusit nicicum sal fac sa miste, dupa ce le`am pus la loc toate nu mai are asa mare joc pe drum:|, sa se fi asezat ceva la loc pe acolo cat am tot sucit de roata si ansamble?:|
|
--------------------
Renault
Laguna
2000 Laguna 1 1.6 16v 2000
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
cativa mecanici spun ca ar merge schimbat maxim o data dar ideal ar fi schimbarea bratului cu totul.
16 Apr 2015, 21:26: QUOTE(Symbian2704 @ 11 Apr 2015, 15:42) Am ridicat iar azi masina pe cric, si planetara e dusa, curge vaselina/ulei din burduful ei, are un joc mare catre cutie. Am desfacut capatu de bara, sa vad daca are joc pivotul, nu am reusit nicicum sal fac sa miste, dupa ce le`am pus la loc toate nu mai are asa mare joc pe drum:|, sa se fi asezat ceva la loc pe acolo cat am tot sucit de roata si ansamble?:| pe ce parte,dreapta sau stanga? This post has been edited by alexandru_man: 16 Apr 2015, 21:26 |
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
Symbian2704 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 17 May 14 ![]() |
Pe partea dreapta.Azi au revenit iar simptomele, chitaitu ala si balanganelile alea, pe la 50-60km/h...
Planetara/pivot/rulment sarcina telescop, care ar putea cauza simpotmele astea?:-? |
--------------------
Renault
Laguna
2000 Laguna 1 1.6 16v 2000
|
|
darksleep |
![]()
Post
#12
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
Ai putea sa te uiti la bucsele de pe bara stabilizatoare. Am avut simptome similare, doar ca la mine trancanea cand treceam peste denivelari oricat de mici.
Problema la mine a fost ca in timp s-au mancat acele bucse si atunci au inceput sa aibe joc pe bara, iar la orice denivelare incepea si batea sub masina de am spus ca se rupe in doua. Bucsele sunt incastrate intr-o "gura" de metal, si teoretic nu prea pot fi schimbate decat daca schimbi toata bara stabilizatoare. Eu m-am dus la mecanic si am rezolvat problema cu o reparatie gen "Trust me I'm an Engineer". |
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
renault_laguna |
![]()
Post
#13
|
![]() kl Group: Members Posts: 424 Joined: 24 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si eu acceasi procedura de schimbat bucsi de pe bara stabilizatoare.Bucsile au fost la vremea aia vreo 3 mil de la Lemforder si manopera vreao 2 mil.In total 5 mil.Am mai investiti vreao 4 mil in niste amortizoare mai bune KYB iar pana la urma defectul era accelasi.Am fost nevoit sa recurg la schimbarea intregii punti care vine cu tot cu bara stabilizataore si deodata parca este alta masina.Puena a fost undeva pe la 3 mil si manopera a fost un cadou in cazul meu.
|
--------------------
Renault
Laguna
- B-01-LAG
2000 PH2 1.9 DCI Renault Laguna I Phase II 1.9 DCI 2000
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#14
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(alexandru_man @ 10 Apr 2015, 18:51) iti dau un sfat daca vrei sa mai pleci cu masina de acasa NU incerca sa scoti pivotul de la brat fiindca este bagat prin presare si odata scos nu mai intra fix iar daca este scos partial risti sa iasa in mers si sa faci accident,se schimba cu tot cu brat. QUOTE(alexandru_man @ 16 Apr 2015, 21:23) cativa mecanici spun ca ar merge schimbat maxim o data dar ideal ar fi schimbarea bratului cu totul. <span class='edit'>16 Apr 2015, 21:26:</span> pe ce parte,dreapta sau stanga? Pai hotaraste-te o data,Topescule!(un mare comentator...) <span class='edit'>17 Apr 2015, 23:06:</span> QUOTE(Symbian2704 @ 16 Apr 2015, 21:32) Pe partea dreapta.Azi au revenit iar simptomele, chitaitu ala si balanganelile alea, pe la 50-60km/h... Planetara/pivot/rulment sarcina telescop, care ar putea cauza simpotmele astea?:-? Suportul motor!!!!!! Atasamentul e pentru marele cunoscator Alexandru_man,cu plecaciune! This post has been edited by bundy220: 17 Apr 2015, 23:08 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
QUOTE(bundy220 @ 17 Apr 2015, 23:02) Pai hotaraste-te o data,Topescule!(un mare comentator...) <span class='edit'>17 Apr 2015, 23:06:</span> Suportul motor!!!!!! Atasamentul e pentru marele cunoscator Alexandru_man,cu plecaciune! esti chiar dobitoc pe bune. cate brate de laguna ai schimbat si cati pivoti? 18 Apr 2015, 09:07: QUOTE(Symbian2704 @ 16 Apr 2015, 21:32) Pe partea dreapta.Azi au revenit iar simptomele, chitaitu ala si balanganelile alea, pe la 50-60km/h... Planetara/pivot/rulment sarcina telescop, care ar putea cauza simpotmele astea?:-? verifica si bieletele antiruliu This post has been edited by alexandru_man: 18 Apr 2015, 09:07 |
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#16
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(alexandru_man @ 18 Apr 2015, 09:03) esti chiar dobitoc pe bune. cate brate de laguna ai schimbat si cati pivoti? <span class='edit'>18 Apr 2015, 09:07:</span> verifica si bieletele antiruliu Oi fi eu dobitoc,dar nu analfabet ca tine. Tu nu vezi ca te contrazici singur de fiecare data? Odata spui ca nu se schimba,apoi vii si zici ca se schimba. Dobitocul iti arata documentatie,dar tu probabil nu stiii sa te uiti la poze,ce sa mai zic de citit... . Probabil ca toti profesorii care au incercat sa te invete ceva au fost dobitici in acceptiunea ta,geniule. Bieletele antiruliu,sunt "anti ruliu",nu anti tremurat bre. Nu face asa decat daca e si un "țăcănit la volan". <span class='edit'>19 Apr 2015, 11:02:</span> QUOTE(alexandru_man @ 10 Apr 2015, 18:51) iti dau un sfat daca vrei sa mai pleci cu masina de acasa NU incerca sa scoti pivotul de la brat fiindca este bagat prin presare si odata scos nu mai intra fix iar daca este scos partial risti sa iasa in mers si sa faci accident,se schimba cu tot cu brat. Pentru asta e atasamentul Profetule(a se citi profan) <span class='edit'>19 Apr 2015, 11:23:</span> QUOTE(alexandru_man @ 4 Oct 2014, 21:30) salut baieti am si eu o problema daca puteti sa ma ajutati cumva. am o laguna 1 nu cred ca mai conteaza motorizarea,cand trec peste denivelari nu conteaza cat de mici am batai la rotile din fata si sunetul parca este usor metalic se aude si de afara ca am lasat geamul jos. de la rulimenti nu este sigur ca am verificat m-am uitat si pe sub ea si nu se vede urma de atingere ceva. QUOTE(bundy220 @ 9 Oct 2014, 12:49) Bielete anti ruliu. Se prind de amortizor si de aici senzatia,corecta de altfel. Balangane masina cu un ajutor si tine mana pe capetele bieletelor,in special cele de la bara stabilizatoare.Apoi...schimba-le! QUOTE(alexandru_man @ 10 Oct 2014, 10:00) Un pic de istorie pentru cei cu memoria scurta. OOO ce avem noi aici?Dobitocul il invata pe maestru!!??,nu pot sa cred ca e adevarat. Totusi cu acest mic istoric din postarile tale,am vrut sa iti reamintesc cum face masina de la bielete antiruliu,ca sa nu mai aberezi in viitor. This post has been edited by bundy220: 19 Apr 2015, 11:53 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
fii tu mecanic cu manualul tehnic in brate prea-cunoscatorule
|
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#18
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Manualul e pentru cei care stiu sa citeasca si ii duce mintea sa si inteleaga ce e scris acolo,pentru ca mai apoi sa puna in practica.
Pentru ceilalti,care recunosc ca nu se pricep,exista mecanici si ateliere service. Pentru cei care nu recunosc asta, existi TU sa vii cu sfaturi dupa ureche,din barfe de la coltul strazii,sau mai rau din ce vizezi noaptea. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 00:19 |