Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vibratii in caroserie Espace 4 2.0T, doar la activarea ventilatiei

jaku
post 27 May 2015, 15:43
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 1 June 14




in sfarsit am ajuns al un tester Clip... culmea, nicio eroare pe clima smile.gif) in schimb nu vede presiunea din circuit, zice 1Bar, iar cu mufa scoasa la presostat arata 37Bar... am inlocuit presetupa(iar), rezultatul e acelasi, 1Bar...verificat presiunea cu ceasuri , 6Bar...
compresorul alimentat direct cupleaza, face frig...
s-au invartit baietii aia la service 2 ore pe langa ea, niciun rezultat...
idei ?


--------------------
Renault Espace - B696JAK 2003/2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 May 2015, 12:11
Post #32





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




nu stiu ce presetupa ai inlocuit,dar incearca cu presostatul schimbat.
Daca ai vrut sa scrii presostat,atunci scoate freonul,baga aer sau azot sau ce se mai baga pentru probe,si vezi daca iese prin orificiul presostatului,poate e infundat acolo ceva. Mai poate fi si cablajul,sau mufa-fire inversate.parca retin ca ai scris mai sus ceva despre plus pe ambele fire. Daca e asa cauta un electrician sa ia la puricat cablajul.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaku
post 2 Jun 2015, 13:02
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 1 June 14




da bundy, presostat se cheama, nu stiu de de am botezat-o altfel smile.gif)
nu e infundat , ca atunci cand scoti presostatul fasaie un pic, apoi se opreste, are ceva supapa acolo...
pe/in compresor se mai afla o supapa regulatoare, are si asta posibilitatea de a opri cuplarea ambreiajului daca cumva e defecta ?


Attached thumbnail(s)
0425003_0.bmp.jpg ( Size: 9.92k ) Number of downloads: 97


--------------------
Renault Espace - B696JAK 2003/2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 4 Jun 2015, 08:27
Post #34





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




daca fasaie si senzoru;l e nou,inseamna ca ramane cablajul de la senzor la ecu sau chiar ecu


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaku
post 19 Jun 2015, 08:40
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 1 June 14




AC rezolvat ! bababa_rock.gif cablajul era problematic... pe unul din cele 3 fire ce vin la presostat trebuia sa am 5 volti, ei bine veneau 5, dar de intesitate foarte mica, probabil vreun contact imperfect, altul e masa si al 3-lea e semnal pt ecu in fc de presiune(0,5-4,8v)... am facut un montaj mic si i-am dat eu 5v primului smile.gif

This post has been edited by jaku: 19 Jun 2015, 08:41


--------------------
Renault Espace - B696JAK 2003/2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 19 Jun 2015, 09:45
Post #36





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Semnalul de % v vine din ecu. Daca manunchiul de fire nu e ros pe undeva,si nu are alte cuple de inadire oxidate...inseamna ca ecu e buba.Totusi acei 5v mai sunt regasiti si in alta parte prin instalatie,asa ca inclin sa cred ca pe la o mufa de trecere pe undeva e oxid.
Ca si montaj ,nu stiu ce ai facut,dar poti pune doar o sursa pe + prinsa pe caroserie in loc de radiator si gata. Ceva de genul
http://www.adelaida.ro/ua78s05-2a-5v-2a.html


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaku
post 19 Jun 2015, 15:58
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 1 June 14




smile.gif exact acel regulator l-am folosit ... n-am mai stat sa caut cupla pt contact oxidat, ca eram si asa plin de draci ...


--------------------
Renault Espace - B696JAK 2003/2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 22 Jun 2015, 10:58
Post #38





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Problema e rezolvata ...dar partial. S-ar putea sa apara si alte bube din aceiasi zona. Eu zic ca ar fi bine intr-o zi cu soare si fara alte treburi sa te apuci de verificat.
Felix, cui potuit rerum cognoscere causas


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaku
post 14 Sep 2015, 09:29
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 1 June 14




au trecut aproape 4 luni si AC-ul a functionat perfect vara asta , + ca vibratiile nu au mai aparut, coincidenta sau nu, de cand am rezolvat AC-ul... nici alte manifestari pe zona asta nu au aparut smile.gif
cumva modulul de abs/espe se alimenteaza tot la 5v ?

This post has been edited by jaku: 14 Sep 2015, 09:30


--------------------
Renault Espace - B696JAK 2003/2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucius89
post 11 Feb 2016, 23:15
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 January 11




bundy220....nu stiu daca e furtun de vacuum dar un furtun era crapat...ce crapat era rupt de tot. Furtunul care iese de la capacul de tacheti, am inteles ca e pt ceva recirculare de gaze...prezinta si ceva urme de ulei, si de aici imi mirosea mai mereu a ulei ars ca toti vapori de ulei cadeau pe motorul incins. Acum o alta problema....panoul de comanda de la cilma, este digital, nu se mai aprinde deloc...nici macar acele 2 liniute cand e oprit...nimic nu afiseaza si nu i a nici o comanda, am luat pornele am verificat sigurantele nimic....de la ce sa fie? Multumesc!


--------------------
Renault Espace 4 2.0 T 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 01:21
Dacia