Ulei pe motor, Capacul motorului e murdar de ulei
Ulei pe motor, Capacul motorului e murdar de ulei
dorinake13 |
10 Jul 2009, 12:59
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 July 09 |
|
||
--------------------
Clio III
Benzina 1.4 16 V 100 CP
2006
- MH-27-BYA
|
|||
Catalinmodena |
10 Jul 2009, 13:06
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova |
Normal nu este,dar nici grav,insa depinde de stilul soferului.Stiu mai multe meganuri cu motoare ca al meu,deci ca si al tau,iar unele au vapori pe acolo,altele nu.Chestia e ca vin prost masticate din fabrica.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
cj98czh |
10 Jul 2009, 13:40
Post
#3
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 22.893 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
Atat timp cat sunt numai urme de vapori nu cred sa fie motiv de ingrijorare.... motorul mai transpira... ca si idee motorul de la Octavia de servici are urme de vapori de pe la 20.000 km... acum la 50.000 au rams tot asa urme....
|
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
George Paul |
10 Jul 2009, 14:29
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 430 Joined: 6 May 07 |
Aburii aia de ulei nu ies obligatoriu doar pe langa suruburi.
Tu ce numesti "capac motor"? Poate postezi o poza elocventa. Pot fi infiltratii la etanseizarea capacului-culbutorilor, caz in care se demonteaza cam ca in poza. Nu-i obligatoriu sa si reuseasca re-etanseizarea. capac_culbutori.JPG ( Size: 82.99k ) Number of downloads: 1526 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
tatimeu |
10 Jul 2009, 16:54
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 |
este foarte normal.
acum cred ca depinde unde pe "capacul motorului" este ulei. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
xcss |
10 Jul 2009, 16:57
Post
#6
|
Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 |
My 2 cents... Daca era "foarte normal" sau "nu mare lucru", cred ca baietii din service puteau linistiti sa-mi zica "asa face toate" in loc sa se chinuie 7 ore sa etanseze capacul chiulasei...
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
tatimeu |
11 Jul 2009, 17:01
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 |
asta ziceam si eu
unde pe capacul motorului motorul are capac numai deasupra cum te uiti la el acea chestiune neagra de plastic sper ca nu ma insel. in situatia in care exista ulei pe capac este normal sa se chinuie sa-ti etanjeze chiuloasa. Off topic nici macar la dacia 1300 pe care am avut-o acum multa vreme nu aveam mult ulei, iar aceasta provenea de la busonul de ulei care dupa cum stim cu totii era plasat aproximativ in mislocul capacului care acopera motorul. deci nu va mai impacientati asa aiurea, caci e logic, normal si romaneste sa se faca ca se chinuie ca-ti mestereste si repara chestiuni foarte stringente masinutei tale, caci altfel doamne fereste pierzi directia, explodeaza o roata sau mai stiu eu ce alte cele inventeaza pentru cei care pun doar contactul, masina avand deja benzina in rezervor. o zi numai buna si hai sa vedem cum evolueaza meseriasii la F1 maine. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
misterb |
9 Aug 2010, 10:26
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti |
Da am aceiasi problema. Masina din ian 2008, clio III 1,4 16V 100 CP. In ianuarie 2010 la 2 ani am facut revizia si ITP totul perfect emisii, tototot... Acum are 22900 km
Acum inainte de a pleca in concediu am profitat de o oferta, o scurta revizie de vacanta la unul din service-urile autorizate ( verificat nivel lichide, bucse, stare placute, etc din astea ochiometrice) . Daca e moka de ce nu in fond.. Mecanicul atent, nu in dorul lelii... Desface capota la motor vine cu lampa de motor , ma cheama. Sub capacul motorului urme de mizerie uleioasa cu mici scame ( nu pete sau balti, oricum la motorul incins proaspat venit de pe drum se vede imediat pt ca fie si o picatura infima de ulei la temperaturi ridicate ca acelea de la motor se poate intinde pe toata suprafata lui). Mentionez ca motorul nu a fost spalat niciodata si nici nu intentionez. Zic: e grav?? Nu e grav dar cat mai curand posibil sa veniti sa-i schimbam garniturile la chiulasa , sa etansam suruburile etc. Il cheama si pe inginer ii arata...si omul imi explica ca nu e grav sa plec linstit in concediu ca de fapt in mod normal nici nu tb semnalata dar ca sa nu se bage peste orgoliul mecanicului ( mai ales ca e o semnalare de amanunt) confirma si imi spune la urmatoarea revizie la 3 ani adica in ianuarie 2010 veniti si o rezolvam.., Zic merci vin ca masina e in garantie ( nu degeaba am platit extensia de 12 milioane pt inca 2 ani asa ca am pana in 2012). Acu nu stiu daca ala stia ca am garantie sau nu cert este ca a apucat sa scrie in foaia de constatare, asa ca nu ma deranjeaza sa fac operatiunea pe gratis in fond nu are ce sa strice nu fac decat sa-mi puna ceva nou pe masina si sa inlocuiasca ceva uzat, in prezenta mea fireste. Explicatiile infime scurgeri pe langa suruburi (putin probabil) sau vapori "transpiratia" motorului mai degraba. Spun ca a doua varianta, pt ca daca sunt scurgeri in adevaratul sens al cuvantului atunci nivelul uleiului ar fi trebuit sa scada. Ori atat joja cat si afisajul computerului arata nivel optim max asa cum arata atunci cand l-am schimbat. Masina o turez cum trebuie , un condus relativ sportiv, lucru relevat si la testul electronic pt ca stiu ca genul de motor ii place sa fie turat. Am si urcat un drum doua pe valea oltului . Pana acum sunt multumit de ea... Chiar si inginerul mi-a spus : in iarna doar daca vreti, dar daca vreti sa ne spuneti sa comandam garniturile ca sa stim sa alocam mai mult timp cand veniti. O sa vreau cum am spus nu strica.. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
George Paul |
9 Aug 2010, 13:20
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 430 Joined: 6 May 07 |
Sa-ti refaca etanseizarea pe garantie. E ceva de lucru.
Mie mi-au reusit-o abia a doua oara, ca desi s-a straduit si prima oara, a tinut doar o iarna. Si-a reusit-o un mecanic nu atat de "stralucit" ca primul (amandoua operatiile pe garantie, la o reprezentanta Renault). Cand e sa nu scape ulei, nu scapa deloc. Nu simti miros cand mergi continuu turat? |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
misterb |
9 Aug 2010, 13:58
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti |
Da vad ca suna mai mult a nimereala asta cu o etanseizare bine facuta au ba... cum o fi norocul mi-e sa nu o faca mai rau... acu ce sa zic la ITP au turat-o aia continuu la 5000 parca vreo 1 min sau 3 nu mai stiu, cica e un test si a iesit bine.. ( masurau temperatura uleiului etc) ... repet la joja si ce indica la bord arata ca nu pierde e la optim max. acu cine stie de 2 ani jumate nespalata cred ca a adunat ceva vapori m-am gandit ca poate fi si i o picatura sau un pic de ulei ramas nesters de cand au schimbat uleiul la ultima revizie. .. da in sfarsit ..o sa vad la urmatoarea . nu nu simt niciun miros toarce si merge acolo la 130 are in jur de 4000 rtm daca nu ma insel. nimic anormal nu am sesizat.
This post has been edited by misterb: 9 Aug 2010, 14:04 |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
SorinCT |
9 Aug 2010, 17:55
Post
#11
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Eu am ulei pe un furtun ce leaga intercoolerul de filtrul de aer din ce am citit prin manuale. Arata destul de nasol zic eu, s-ar putea sa sara de undeva direct pe el dar nu am depistat de unde. Sfaturi?
Motorul este 1.5 dCI Clio III.1 cu 32000 km. This post has been edited by SorinCT: 9 Aug 2010, 17:56 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 611.27k ) Number of downloads: 1482 2.jpg ( Size: 504.67k ) Number of downloads: 1370 3.jpg ( Size: 636.31k ) Number of downloads: 1331 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
misterb |
10 Aug 2010, 08:46
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti |
Sfatul meu este sa te duci la un service autorizat Renault.
Pare ca e ulei , e gros si de ceva vreme. Nivelul la ulei cum e? Ai masurat la joja? E diferenta fata de momentul ultimei revizii cand se presupune ca e la nivelul optim max? Pe bord indica ceva in primele 30 de sec apesi pe butonul de resetari si iti indica electronic nivelul de ulei ( la unele modele). Vazand care e situatia la tine m-am linistit eu. Nici pe departe nu am asa ceva si la tine se vede clar ca ai mai mult concentrat intr-o anumita zona. Repet mergi la service cand ai urmatoarea revizie sau cand ai facut-o pe ultima?? |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
SorinCT |
10 Aug 2010, 08:48
Post
#13
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Ultima a fost la 15000km acum un an si putin. Nivelul de ulei e ok, dar nu pot certifica cat a fost initial pentru ca nu eram de fata
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
misterb |
10 Aug 2010, 10:30
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti |
ma rog sunt putin indus in eroare de semnatura unde scrii ca ai avea un megan din 2005 diesel si peste 80000km la bord.
Pai daca ai fost la 15000km acu un an si un pic , banuiesc ca ai masina relativ noua?? Poate inca in garantie?? Oricum la 1 an indiferent de nr de km tb sa te duci la service sa faci schimbul de ulei si filtru. Din ce spui la a doua revizie ai sarit-o tb sa te duci cand faci anul sau la 10000 de Km daca ai diesel ( la primul termen atins ). Asa ca fa o programare la service. daca acu 1 an si un pic ai facut schimbul de ulei cu siguranta nivelul era la optim max. Verifica si tu joja daca nu se aprinde becul rosu de ulei dar pe joja vezi un nivel normal dar la mijlocul intervalului inseamna ca pierde pe undeva..daca este la partea de sus a intervalului inseamna ca e altceva pierde un alt lichid ... dar nu sunt inginer mecanic asa ca iti sugerez service-ul. |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
SorinCT |
10 Aug 2010, 11:21
Post
#15
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
E la nivelul superior pe joja. Masina este achizitionata in 2007 si are facuta doar revizia de 15.000 km pana acum, urmeaza acum cea de 30.000. Reviziile le fac din 15000 in 15000 in special ca masina nu are un rulaj mare, cam 10.000 km pe an si nu este abuzata. Diseara ma duc la un meserias sa ne uitam ca poate ne dam seama de la ce e si daca e ulei. Prima data mi-a fost frica sa nu fie de la EGR dar e curata zona respectiva.
Dupa cum vezi in primul meu post am specificat despre ce masina/motor este vorba si cati km are. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
misterb |
10 Aug 2010, 12:32
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti |
asa e ai specificat scuze. faci cum crezi chiar daca nu ai rulaj, optim este sa faci revizia anual pt ca uleiul isi pierde din proprietati... sper sa-i dai de cap. succes si s ane spui si noua ce si cum
|
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
SorinCT |
10 Aug 2010, 16:16
Post
#17
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Pai uleiul il schimb, chiar azi. Ii arat meseriasului si incercam sa-i dam de cap de unde e si daca trebuie sa strang vreun colier sau sa schimb vreun furtun.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
playeroooo2000 |
10 Aug 2010, 19:17
Post
#18
|
de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 |
sorine
dupa cum arata ce ai pus tu acolo furtunul subtire aduce vaporii de ulei din motor(mai stii ca la vechile dacii exista un furtunas sub masina din care iesea un fum albicios?...acel fum/ulei este recirculat si ars ca de aia avem masini euro 3 4 5..) si il reintroduce pe aspiratia de aer catre compresorul turbinei-de acolo pleaca prin intercooler in motor si e ars-face parte din combustie. uleiul pare sa vina prin acea cuplare la conducta de aer de la filtru eu cred ca e vorba de o garnitura care datorita vibratiilor s-a macinat ,un colier care sarit de la locul lui. la mine(dti) e acelasi cuplaj si arata murdar de ulei(da parca nu asa tare). This post has been edited by playeroooo2000: 10 Aug 2010, 19:20 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
SorinCT |
10 Aug 2010, 22:31
Post
#19
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Cred ca il voi desface maine si voi curata zona ca sa aflu mai multe. Intradevar si un mecanic mi-a spus ca acolo sunt vapori iar cantitatea de ulei nu va scadea sesizabil dar tot trebuie etansat.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
chester619 |
17 Feb 2013, 20:17
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 15 October 12 |
Sorin, mai tii minte cum ai rezolvat si cat te-a costat? Si eu am aceeasi problema...
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
- BZ 31 MIN
|
|
ntgabriel |
23 Jan 2015, 22:16
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 January 15 |
aceiasi problema cu o usoara boare de ulei am observato si eu pe la 30000 km. Solutia oficiala a fost reetansarea dar cu schimbarea obligatory a chitului de distributie. toate bune si facute la reprezentanta si azi la 110000 km am aceiasi situatie care a reineput sa se cunoasca dupa 3000 km.
Solutia nu o bagati in seama decat daca apar pete serioase sub motor. altfel totul costa si degeaba. |
--------------------
renault
clio 3
2007
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 20:38 |