Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema turatie, Nu se tureaza la mai mult de 3000 rpm

S.Alex
post 28 Jan 2015, 18:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 January 15




Buna seara tuturor! Am o problema cu un Renault Megane Estate Eco2 11.2010 1.5 dci 110 HP cu filtru de particule, 180.000 km, achizitionat SH in urma cu cateva zile . Prima oara am observat problema ieri, dar nu am dat importanta (initial am crezut ca mi s-a parut) . Astazi, am observat din nou problema, si anume: am bagat cartela in "contact", am asteptat pana a scris pe display: OK, si am apasat "START". Incercand sa o turez (apasat acceleratie pana la podea), am obserat ca turometrul se opreste la FIX 3000 rpm. La cateva secunde, am accelerat din nou pana la podea si turometrul s-a dus normal pana aproape de maxim. Linistindu-ma, am zis sa mai verific inca o data faza, far sa opresc motorul. Surpriza, din nou, nu se accelera peste 3000. Statea fix acolo, cu acceleratia la podea. CE AM OBSERVAT e ca atunci cand nu se tureaza la mai mult de 3000 rpm, PANA SA ACCELEREZ, se aude cupland ca un releu, intra in "actiune" un consumator mare (imi scad in intensitate becurile din habitaclu). Dupa ce acel releu se decupleaza, becurile din interior revin la intensitatea normala si motorul din nou se tureaza normal. Asta la RECE, la cald, inca nu stiu. Oare sa fie in procesul de curatare a filtrului de particule?
IMI CER SCUZE DACA S-A MAI DISCUTAT DESPRE ASTA SI EU AM REDESCHIS UN SUBIECT DEJA INCHIS. VA ROG FRUMOS AJUTOOORR!!! MULTUMESC TUTUROR !

UPDATE!!! Am gasit pe un forum Renault UK ca de vina ar fi debitmetrul de aer ( Mass Air Flow MAF ). Am sa incerc sa il curat (asta dupa ce il gasesc) si revin cu update.

UPDATE 2!!! Releele si consumatorul acela care imi "papa" curent e rezistenta electrica de la clima automata. Am citit pe un alt forum Renault din Italia ca daca ai ambreiajul calcat si viteza 0 (Zero), e limitata electronic la 3000 rpm, tocmai pentru a evita supraincalzirea motorului. Revin cu update-uri .

This post has been edited by S.Alex: 29 Jan 2015, 01:23


--------------------
Renault Clio 3 2011 1.5dCi 90HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S.Alex
post 29 Jan 2015, 20:26
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 January 15




Am rezolvat! Se pare ca e o masura de siguranta a celor de la Renault, asa cum am si citit pe acel forum italian. La relanti cu ambreiajul calcat, e limitata electronic la 3000 rpm, daca calc acceleratia fara ambreiaj apasat, se tureaza normal. Multumesc !


--------------------
Renault Clio 3 2011 1.5dCi 90HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Jan 2015, 20:31
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si la A6 3.0 (2010) am patit tot asa cu turatia in gol cu masina pe loc limitata......dar dupa ce se pune in miscare poti sa o turezi cat vrei.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 29 Jan 2015, 20:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




Ai vrut sa vezi cat de repede poti sa infunzi filtrul ala de particule nu-i asa? Sau cat de repede cedeaza turbocompresorul. biggrin.gif

This post has been edited by IancuMIC: 29 Jan 2015, 20:32


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S.Alex
post 30 Jan 2015, 00:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 January 15




Nu testam fiabilitatea filtrului de particule biggrin.gif , insa cum masina nu o am de mult (10 zile) , sunt curios de diverse reactii ale ei. Ma panicasem un pic, crezand ca am probleme pe alimentare sau turbo. Dar m-am linistit. Multumesc pentru raspunsuri si mult noroc tuturor, fara probleme tehnice ! Sa auzim de bine! Apropo, daca stiti de eventuale intruniri Renault in Ploiesti, dati-mi si mie un PM ! Multumesc !


--------------------
Renault Clio 3 2011 1.5dCi 90HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 07:06
Dacia