Mica problema
![]() ![]() ![]() |
Mica problema
alexme24 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca vrei sa scoti bujiile incandescente le scoti cand motorul este caldut.
In legatura cu martorul de bujii incandescente este normal sa faca cum ai descris, teoretic nici nu are nevoie de bujii incandesnte daca temperatura exterioara este de +5 grade. Oricum, dupa stingerea martorului si pornirea motorului bujiile inca functioneaza, cu intrerupere, poti verifica si singur, dupa pornirea motorului ridica capota iar langa baterie unde este cutia aia neagra cu relee si sigurante de amperaj mare ai sa auzi un releu care functioneaza aleatoriu. Daca vrei sa fii cu inima impacata dupa ce s-a stins martorul bujiilor nu porni motorul, mai asteapta ca bujiile functioneaza in continuare, undeva la aproximativ 20 de ssecunde. Ca sa verifici si asta, pune contactul, aprinde lumina din plafoniera iar cand lumina isi mareste putin intensitatea atunci stii ca releul de la bujii a decuplat si poti porni motorul. Acum cu uleiul, pe timp de iarna este rcomandat 5w40 pentru ca este mai subtire, daca folosesti 10w40 ar fi o cauza pentru trepidatiile de care ziceai, dar in tamponul hidroelastic se afla ulei, si ala poate fi afectat de temperaturile negative si devine mai rigid, cel mai sigur lasa motorul la relanti 15-20 de min inainte de plecare si mergi mosnegeste pana simti ca e rotund, schimbi in 2000 ture, nu forta ca risti sa strici injectoarele si pompa. Iarna nu-i ca vara... |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexme24 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Intr-adevar iarna nu-i ca vara. Da stiu ca functioneaza si dupa pornire, dar nu inteleg de ce imi sta uneori martorul aprins in jur la 3-4 secunde si cand sunt 5-6 grade afara.
La ulei, am 5w-40, dar pana acum nu am patit asa ceva. Probabil sunt si eu paranoia putin. Oricum de mers mai mosnegeste merg pana se incalzeste motorul cat de cat, apoi dispare orice fenomen. |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
E pe bune treaba aia cu schimbatul tuturor bujiilor incandescente chiar daca nu sunt toate arse? Cica nu s-ar incalzi identic daca sunt producatori diferiti...
Din ce inteleg e bine sa incinga doar varful bujiei - cum e NGK in filmuletz Daca ele functioneaza si dupa stingerea martorului atunci manevra aia cu 2 incalziri consecutive cand e ger e doar legenda urbana. Nu ajuta cu nimic ![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
andutu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Sa va zic cum am scos eu bujiile.
Operatia s-a efectuat cu motorul rece. Cu o saptamana inainte de operatiune am dat cu WD40 pe ele de vreo 3 ori intr-o saptamana. Unelte folosite: Crichet 1/2 , prelungitor 1/2 , tubulara lunga 1/2 de 10mm. Singura problema la bujia nr 2 , a trebuit sa scot conducta de la injector nr2 nu aveam suficient spatiu.De desfacut a mers usor , de indata ce le-am slabit.Singura dilema fiind aceea ca atunci cand am insurubat prima bujie scot tubulara si vad ca a ramas ceva filet de la bujie in afara nu mult, o scot o masor cu cealalta identice de la dimensiuni cod piesa si marca, ma uit la celelalte si erau la fel stranse asa ca le-am schimbat si pe restul. Timp estimativ de lucru : 40 minute. 11701_807667695957739_4050460767734223411_n.jpg ( Size: 132.46k ) Number of downloads: 206 This post has been edited by andutu: 16 Jan 2015, 13:21 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
andutu cand se strica si ultima bujie la tine apelez:)))
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
WOLF |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 September 05 ![]() |
Timpul de mentinere a bujiilor incandescente in faza de pre-incalzire respectiv post-incalzite depinde de temperatura lichidului de racire si este comandata de calculatorul de injectie.
Vezi tabel atasat. Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 60.28k ) Number of downloads: 120 |
--------------------
Clio
Expresion 80 CP
2005 CLIO SYMBOL ,EXPRESSION 80CP DCI, 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 09:01 |