Pornire grea Symbol, dar nu mereu, are toane
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea Symbol, dar nu mereu, are toane
tupeu_adrian |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru tuning interior Group: Members Posts: 367 Joined: 11 September 12 From: BARLAD ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT CLIO II PH4
SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA
LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Salutare, dimineata, la prima pornire incearca sa amorzezi para, vezi daca se intareste dupa 2,3 apasari. S-ar putea sa ai probleme cu para de amorsare. Problema se poate rezolva destul de simplu prin montarea unei supape unisens de 8.
This post has been edited by ady24: 28 May 2013, 23:55 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
ciupilici |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 May 13 ![]() |
Si la mine e asa cu regulatorul de presiune , oscileaza putin acul la relanti , mai demult cei de la Renault mi-au zis ca in viitorul apropiat trebuie schimbat , cand mai treci p[e la reprezentanta verifica si presiunea de la pompa de injectie , spune-le sa o verifice, la Mures a costat 100 curatarea + testul pe calc . Iarna sunt momente cand la relanti pana inchid usa la garaj tuseste 1-2 ori in momentul in care oscileaza acul la turometru iar foarte rar dupa ce fac 10 metri si pornesc de la intersectie daca apas fin pedala se opreste motorul ( foarte rar dar in 7 ani am observat in cateva ierni ) .
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp
2006
|
|
tupeu_adrian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru tuning interior Group: Members Posts: 367 Joined: 11 September 12 From: BARLAD ![]() |
tocmai asta e ca la mine incepuse sa tuseasca in permanenta si sa mai si moara motorul din ce in ce mai des la relantiu.....de asta am decis sa schimb regulatorul....ca spre exemplu in dimineata asta mi`a pornit la sfert de cheie....dar undeva mai incoace, iar a inceput sa porneasca un pic mai greu.....o sa incerc si sfatul colegului sa amorsez para sa vad ce reactie ar avea....oricum multumesc frumos pt sfaturi si inca mai astept in continuare sugestii
|
--------------------
RENAULT CLIO II PH4
SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA
LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Problema a inceput de acum cateva luni in urma observand o fluctuatie a turatiei motorului foarte mica la inceput ( adica scazand cu aproximativ 50 RPM) dar dupa un timp turatiile au inceput sa scada din ce in ce mai mult pana cand imi dadea in nas cand dadeam sa plec de pe loc cu ea( specific ca sunt obisnuit sa plec in marea parte doar din ambriaj si daca mai si prindeam cand se subtura dadea in nas si imi murea motorul), iar in ultimele zile imi murea foarte des si pe relantiu ai pilitura la joasa. mergi la cineva care stie cum sa demonteze si mai ales cum sa monteze la loc, pompa de injectie, si vezi cum arata paletii de la partea de joasa. cu ocazia asta iti poate face si o curatare temeinica a pompei. oricum problema e in paletii de la joasa si iti recomand sa te si interesezi de o joasa noua, inainte de a desface pompa. poti sa-i pui o mie de regulatoare noi, coafura rezista... This post has been edited by meggeo81: 3 Jun 2013, 23:12 |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
ciupilici |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 May 13 ![]() |
Referitir la regulator mie mi-a spus ca o sa trebuiasca schimbat ' la mine mai tusea putin la inceput cat despre pompa cred trebe
e cumpata toata nu separat (corectati-ma daca gresesc da nu cred ca este pe bucati ) |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp
2006
|
|
tupeu_adrian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru tuning interior Group: Members Posts: 367 Joined: 11 September 12 From: BARLAD ![]() |
rezolvat problema......azi dimineata mi sa dus bateria.....zilele astea vreau sa o schimb neaparat....cand dadeam cheie simteam ca electromotorul invarte deci nici nu m`am gandit la bateriei doar pana in clipa cand n`am mai reusit sa o pornesc azi de dimineata......am intrebat curios pe cineva in domeniu daca pornirile astea mai grele se pot datora puterii mici din baterie si i`am specificat ca electromotorul invartea.....mi`a raspuns ca la diesel e prin compresie si la benzina ptin ardere.....si bateria neavand atata putere sa invarta electromoturul la rotatiile care trebuie era ceva normal sa o ia greu.....deci ca prin concluzie daca electromotorul nu se invarte la anumite rotatii si bateria este mai slabuta si invarte mai greu porneste tot la fel de greu......mi sa dus o piatra de pe inima ca m`am asteptat la ceva mai grav
![]() 5 Jun 2013, 09:13: multumesc din suflet colegilor care au dat sfaturi cu privinta la problema mea This post has been edited by tupeu_adrian: 5 Jun 2013, 09:13 |
--------------------
RENAULT CLIO II PH4
SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA
LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
|
|
verde |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Turatie mica pe electromotor si /probabil/ pompa nu face aia 200 bari ca sa asigure pornirea . Multam ca nu ne-ai lasat in ceata si ne-ai spus de rezolvare.
This post has been edited by verde: 5 Jun 2013, 10:00 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
tupeu_adrian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru tuning interior Group: Members Posts: 367 Joined: 11 September 12 From: BARLAD ![]() |
QUOTE(verde @ 5 Jun 2013, 09:59) Turatie mica pe electromotor si /probabil/ pompa nu face aia 200 bari ca sa asigure pornirea . Multam ca nu ne-ai lasat in ceata si ne-ai spus de rezolvare. acelasi lucru l`am inteles si eu....electromotorul nu invartea cu viteza X si asta cauza pornirea grea.....era culmea sa deschid un topic cu o problema si dupa aia sa o rezolv si sa va las cu ochii in soare ![]() This post has been edited by tupeu_adrian: 5 Jun 2013, 15:41 |
--------------------
RENAULT CLIO II PH4
SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA
LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Salutare,
De ceva timp am o problema foarte urata la masina. Masina porneste cand vrea ea, in special la cald nu porneste.Problema a aparut dupa ce am inlocuit filtru de motorina,( filtru ulei, aer,) .Pina la schimbarea filtrului pornea normal.La inceput dupa inlocuirea filtrului motorina ,invartea electromotrul 5-6 sec, putin mai greu, dar pornea . In timp (au trecut 2 sapt de cand am schimbat filtru) porneste foarte greu sau de loc are toane. Mentionez ca daca porneste (in general cand este rece) relantiul este stabil (atasat foto) in sarcina se comporta perfect nu se aprinde nici un martor. Returul la injectoare l-am verificat este acelasi debit de motorina de acum 3 ani cantitativ (2 injectoare care scot mai mult ). Ce am observat ca la 3 min dupa prima pornire (stationata mai mult) creste debitul de motorina pe returul injectoarelor.La inceput debitul este foarte mic 1-2 picaturi dar in 1-2 min se mareste .Pilitura la pompa nu este, am verificat.Ce am observat cand dau la para aia de amorsare bulele respective dupa returul care vine de la injectoare se plimba pe furtun (spre pompa si spre filtru - aceeasi bula)(foto DSC_0069 modif) Cand nu porneste, presiunea la pompa de motorina nu trece de 180 bar, iar in relatiu oscileaza intre valoare de 218 si 234. Dupa ce incerc sa o pornesc 3 - 4 chei (si nu porneste) apare si o eroare "fonction régulation pression rail" Mai ciudat este ca porneste mai repede cand este stationata mai mult timp (motor rece) .Apare ceva aer pe conducte cand este stationata mai mult de 12 ore (foto) dar porneste din prima .Odata ce este pornita prima data,mai merge sa o pornesc imdeiat de maxim 2-3 ori iar apoi motorul nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. (motorul nici macar nu apuca sa se incalzeasca cat de cat). Aer pe conductele de motorina nu are dupa pornire, para aceea de cauciuc e la fel ca inainte. Toate astea s-au intamplat de cand am schimbat filtrul de motorina.... Nu stiu ce sa mai cred Astept ideile voastre, This post has been edited by Mariusik_84: 16 Dec 2015, 13:29 Attached thumbnail(s) DSC_0059_modif.jpg ( Size: 2.24mb ) Number of downloads: 559 DSC_0061_modif.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 567 DSC_0063_modif.jpg ( Size: 879.92k ) Number of downloads: 570 DSC_0065_modif.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 568 DSC_0069_modif.jpg ( Size: 786.01k ) Number of downloads: 557 |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Vezi sa nu ai mufa cu conexiuni proaste la regulatorul de presiune de pe distribuitor. Fa si un test complet pe returul injectoarelor (cu paharelele gradate).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
verde |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Filtru prost sau conectori furtune care au in ei cate o garnitura Oring de cauciuc.
http://www.reno.ro/Inlocuire-filtru-motori...ml#entry4381649 http://www.salveazaromania.ro/schimbare-fi...lt-clio-dci/338 eu fac amorsarea cu furtunul scos de la capatul dinspre pompa de injectie-curge ceva motorina pe alternator daca nu-l acoperi cu o carpa. Si au fost cazuri de filtru prost semnalate pe forum-neetans la lipitura capacului de sus . This post has been edited by verde: 17 Dec 2015, 15:57 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Am schimbat 2 supape de retur la cele 2 injectoare si acum porneste. Am vb cu cei de la service care mi-au inlocuit cele 2 supape si mi-au zis ca au intalnit frecvent ca dupa inlocuirea filtrului de motorina sa accentueze pierderea presiunii pe la injectoarele defecte necesare porniri (ciudatenie).
Dar se intampla un alt fenomen ciudat , la rece porneste sfert de cheie (temp -3 grade ) dupa ce merg 10 km (se incalzeste motorul) si opresc nu mai porneste (senzatia ar fii de baterie slaba-moarta) dau la demaror si invarte maxim de 2 ori si nu porneste (clipacesc si ledurile in bord) baterie moarta dintr-o data. Daca las motorul sa raceasca 30-40 min porneste sfert de cheie -baterie buna. Masurat consumatori in stand by acestea nu depasesc 0.07 amp, masurat daca incarca alternatorul ajunge la 14,38 v, masurat bateria are 12,84 v iar la pornire cand actionez demarorul scade undeva la 9,40 v. In ultima faza am facut o proba cu alte baterie buna -tot la fel face. Ce-i drept am dat vreo 6-7 automate cand am inlocuit supapele de retur dar nu a facut figuri atunci- cam la 2 zile dupa ce am inlocuit supapele de retur se manifeste astfel. Sa fie la electromotor ceva? dar e ciudat ca la rece porneste numai la cald da senzatia de baterie moarta-descarcata? ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Mai intai trebuie sa verifici starea conexiunilor electrice(borne slabite, oxidate etc) sau chiar masa principala de pe motor sa fie slabita/rupta/oxidata. Daca totul este in regula, treci mai departe si verifici releul de incarcare. Este posibil ca alternatorul sa incarce prea mult bateria si probabil ca s-a evaporat o parte din apa din baterie; daca e asa trebuie inlocuit releul de incarcare si completat cu apa distilata.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Chis Claudiu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 December 15 ![]() |
Imi poate spune si mie cineva unde se afla sonda marsarier la renault scenic 2...si ce pasi sa urmez pt a schimba sonda
|
--------------------
Renault Scenic 2
Renault Scenic2
11.11.2003 1.6 16v
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 10:53) Mai intai trebuie sa verifici starea conexiunilor electrice(borne slabite, oxidate etc) sau chiar masa principala de pe motor sa fie slabita/rupta/oxidata. Daca totul este in regula, treci mai departe si verifici releul de incarcare. Este posibil ca alternatorul sa incarce prea mult bateria si probabil ca s-a evaporat o parte din apa din baterie; daca e asa trebuie inlocuit releul de incarcare si completat cu apa distilata. De ar fi asa simplu.. Am verificat toate conexiunile, am verificat cat incarca si alternatorul la cald rece etc , verificat bateria la pornire in stationare tensiune etc (are apa-trece peste toti elementi) , verificat consumatori ,am incercat cu alta baterie, la fel face. Cat timp este motorul cald = baterie moarta (invarte maxim de 2 ori) nu porneste, se raceste porneste la sfert de cheie. Multumesc |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cu atat mai mult daca ai verificat si cu alta baterie inseamna ca este o problema de conexiune (masa slabita/oxidata). Senzorul de pe volanta a fost curatat?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 12:08) Cu atat mai mult daca ai verificat si cu alta baterie inseamna ca este o problema de conexiune (masa slabita/oxidata). Senzorul de pe volanta a fost curatat? Ciudat ca face numai cand este motorul cald (baterie moarta invarte foarte greu)deci problema de conexiunea nu este -se raceste (aceeasi baterie -invarte normal) porneste.La senzorul dupa volanta nu am umblat. Eu banuiesc electromotorul sa nu fie ceva dezlipit pe acolo. Am gasit ceva similar cu ce mi se intampla mie http://www.daciaclub.ro/nu-porneste-la-cald-t31466.html |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Daca ar fi acea bobina de cuplare de la electromotor, nu ar mai invarti deloc motorul ; ori tu ai scris ca atunci cand se incalzeste invarte din ce in ce mai greu si se opreste ca si cum ai ramane fara curent; cati kilometri are masina?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 12:35) Daca ar fi acea bobina de cuplare de la electromotor, nu ar mai invarti deloc motorul ; ori tu ai scris ca atunci cand se incalzeste invarte din ce in ce mai greu si se opreste ca si cum ai ramane fara curent; cati kilometri are masina? Masina are aproape 300.000 km. Invarte foarte greu -da sa moara bateria (cum ar fi descarcata) si numai cand este motorul cald face asa. Daca merg cu ea 10 km sa zicem apoi o opresc da simptomul asta. Daca o las sa raceasca porneste. |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Raman la parerea ca ai o conexiune defectuoasa. Ai verificat caderea de tensiune pe electromotor?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
CipTal |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Paote fi si electromotorul vinovat (bucsa uzata) dar ar trebui sa se incinga atunci cand intra in scurtcircuit.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
big_electro61 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 November 15 ![]() |
@CipTal,un scurtcircuit in electromotor are efecte,mai mult decit...,vizibile...,fum, miros inecacios. Bucsile uzate,pot cauza frecare rotor pe stator,implicit reducerea lucrului mecanic realizat de electromotor.Efectul acestei reduceri de lucru mecanic,este mai evidenta in conditii de motor cald,deoarece temperatura motorului,duce la cresterea compresiei(dilatare set motor),compresie care trebuie invinsa cu lucru mecanic suplimentar,ce poate fi obtinut prin solicitare de catre electromotor,de amperaj suplimentar de la baterie. Deci electromotor in buna stare tehnica si baterie corespunzatoare ca si capacitate si stare,asigura o turatie corespunzatare pornirii...Atentie la cablurile de forta,papuci,stringeri,oxidari(caderi de tensiune)...
|
--------------------
renault
clio
- B 58 SXD
2001 simbol
|
|
CipTal |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cu cat motorul este mai aproape de temperatura normala de functionare cu atat porneste mai usor. De ce si cum, e mai mult de explicat. Referitor la electromotor, asa este. Bucsa uzata inseamna scurtcircuit, foarte multa caldura si in ultima faza ff mult fum. Nu e cazul la tine. Verifica toate masele (conexiunile).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Deocamdată merg cu ea asa, este încă frig afara. Am sa va spun cauza după ce am sa verific mai în amănunt masina după sărbători. Ms
|
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
big_electro61 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 November 15 ![]() |
QUOTE(CipTal @ 26 Dec 2015, 23:36) Cu cat motorul este mai aproape de temperatura normala de functionare cu atat porneste mai usor. De ce si cum, e mai mult de explicat. Explica,explica...,aici nu se urmaresc starile de normalitate,ci cele de defect.Citeste ce a scris colegul mai sus si anume ca motorul ii porneste greu sau deloc,la cald. Cind scrii termenul "scurtcircuit",e bine sa ai in vedere,cum se manifesta si care ii sunt efectele... Uneste plusul cu minusul unei baterii si o sa constati efectul unui scurtcircuit(glumesc...,dar nu degeaba se folosesc sigurantele!)... |
--------------------
renault
clio
- B 58 SXD
2001 simbol
|
|
dj_andy |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 August 07 ![]() |
@Mariusik_84
Am avut si eu aceeasi problema ca tine. La mine au fost bucsele de la electromotor duse. Cand se incalzea motorul, nu mai pornea si aveam senzatia ca bateria este descarcata. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- PH-14-LID
11/2204 1.4l
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 17:58 |