Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
SiloS |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) 31655639_10213655651478315_7143547274956636160_o.jpg ( Size: 649.14k ) Number of downloads: 1023 31655674_10213655642678095_2313309925821906944_o.jpg ( Size: 456.47k ) Number of downloads: 1021 31732328_10213655643358112_3983315045843992576_o.jpg ( Size: 397.13k ) Number of downloads: 1015 1.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 995 2.jpg ( Size: 1.7mb ) Number of downloads: 994 3.jpg ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 141 4.jpg ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 144 |
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
cj98czh |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Proiectoarele aea se pot schimba usor cu bari led folosite al atev-uri ... bat alea de numa numa ...
Ceva de genul asta .. https://www.ledview.ro/index.php?_route_=pr...20-lumeni-combo Ignor pretul ... le gasesti la fratii chinezi la preturi foarte, foarte ok .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#363
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Este exact la ceea ce ma gandeam si eu. Led-bar-ul lumineaza mai bine, are dispersia mai buna si sunt mai eficiente in ceea ce priveste spatiul.
Filmele si pozele promise: https://www.youtube.com/watch?v=EVG0Q6pztdk Attached thumbnail(s) 20180428_172830.jpg ( Size: 7.22mb ) Number of downloads: 197 31489130_10213655652638344_862733452296847360_o.jpg ( Size: 616.78k ) Number of downloads: 167 31506223_10213655613237359_6569351499426562048_o.jpg ( Size: 545.69k ) Number of downloads: 157 31531676_10213655644158132_3462008274985943040_o.jpg ( Size: 505.85k ) Number of downloads: 172 31543679_10213655650918301_4809479200962510848_o.jpg ( Size: 524.55k ) Number of downloads: 170 31543707_10213655647958227_2713018673517297664_o.jpg ( Size: 426.32k ) Number of downloads: 152 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#364
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De la ultima postare pana acum s-au intamplat urmatoarele. Am masurat si am calculat cam cat mi-ai trebui un led-bar, dupa care m-am uitat pe net cat costa unul.
Am gasit o oferta imbatabila si am luat o bucata. Marti, cand am dat o fuga la Buzau sa inmatriculez Smart-ul, am profitat de garaj si m-am inchis in el cateva ore sa montez noile lumini. Am reusit, dar din pacate am crapat parbrizul in dreptul pasagerului. Si din si mai mare pacat, nu ma vad sa il schimb. Nu neaparat din cauza celor 150 RON - cost achizitie parbriz NOU - ci pentru ca e mult de munca pentru o satisfactie prea mica. Poate la anul sau peste 2 ani.... Cat despre lumini .... proba "teaser" a fost facuta in garaj. Se pare ca diferenta e mare intre proiectoarele cu halogen si ledbar. O sa revin cu o parere obiectiva abia dupa primul traseu de noapte. Poza e facuta in graba. Se poate observa, pe langa led bar, si pozitionarea proiectoarelor de lateral la baza parbrizului si numarul de inmatriculare, mutat si el din fata troliului - asa cum am amintit in postarea precedenta. Attached thumbnail(s) 29975148_a51a_4795_b603_f6b623915503.jpg ( Size: 232.93k ) Number of downloads: 163 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Iulikk |
![]()
Post
#365
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Bravos!
![]() Daca nu e secret, poti spune pretul si adresa de net, eventual, de unde ai luat led baru? |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#366
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ledbarul l-am luat "la oferta", redus de la 400 la 300 RON. Este varianta curbata. De la bestride. Nu am apucat sa fac traseu de noapte.
Weekendul ce doar a trecut am facut asa: - Vineri seara si Sambata dimineata am mesterit si am confectionat suportul de prindere pe sasiu al viitoarei bare Panhard. Desi pare simplu - 3 table sudate cu 6 gauri - cand e vorba sa le faci propriu zis mananca mult timp. Un pic e si vina mea - ca am lucrat cu tabla de 7mm. As fi vrut sa o fac din tabla de 5mm, dar mai aveam prin ograda doar tabla de 3mm si tabla de 7mm. Duminica am testat si se pare ca elementele componente ale suspensiei/directiei nu ating in bucata de tabla montata de mine. - Sambta seara am purces catre locul de campare - Duminica dimineata am ajuns imediat la locul de rendez-vous cu gasca din Bucuresti - ne-am strans 6 Samuraie. Pentru prima oara de cand am masina - au aparut problemele cu motorul. Nu mai tine relantiul. Nimeni din gasca nu stie sa umble la carburator. Posibil sa fie un gunoi in carburator, posibil sa fie un vacuum. Nasol. Am 2 prieteni care au renuntat la motorul de Samurai G13BA tocmai din cauza carburatorului... Sistemul de autoreglaj al tamburilor nu functioneaza - iarasi "s-a facut" pedala de frana pufoasa. Ar trebui dati jos tamburii si reglati. In principiu, asta a fost ultima iesire cu masina in configuratia asta. Am de reparat carburatorul, de reglat jocul ferodourilor si de facut modificari: - Panhard - intarituri punte fata. - schimbat rapoarte diferential: de la 3.71 la 4.62 - schimbat raport demultiplicare treapta a V-a: de la 0.86 la 0.79 - schimbat roti: de la 31" resapat radial la 33" neresapat constructie bias-ply - eventual o mica tinichigerie, daca ating rotile la flexare/viraj maxim. Am facut calculele, ar trebui sa mearga bine in viitoarea configuratie... This post has been edited by SiloS: 14 May 2018, 12:12 Attached thumbnail(s) 0b2df932_7536_40c0_bb83_34496b60f0fe.jpg ( Size: 690.19k ) Number of downloads: 162 3c919a3d_7b3e_446b_a482_da2a3f3c1f43.jpg ( Size: 84.55k ) Number of downloads: 106 06b42a15_9eb5_4f18_be7b_61c2bd5d658f.jpg ( Size: 320.21k ) Number of downloads: 112 264293cd_763b_41b2_8aab_f3068d5519eb.jpg ( Size: 325.29k ) Number of downloads: 128 7479676e_aa86_4745_a721_f185da5d4c42.jpg ( Size: 324.03k ) Number of downloads: 129 efe8867d_56af_4dd3_9237_1d76e659fd41.jpg ( Size: 424.96k ) Number of downloads: 148 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
marksman |
![]()
Post
#367
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Eu am o curiozitate: legal poti trece ITP-ul cu modificarile astea, sau cand vad aia ca e o masina de teren ii intereseaza mai mult sa nu curga tablele, sa nu fumege ca tractorul si sa se aprinda becurile, decat ce modificari are masina?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#368
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu o sa intrebi niciodata o doamna cati ani are...
Pe ei nu ii intereseaza ca e masina de teren. In principiu regulile sunt reguli. Le poti inclina in favoarea ta pana la o anumita liminta: masina sa fie dpdv tehnic ok, sa aiba frane, lumini, directie. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Led bar din ala am pe ATV .. dar luat de pe aliexpress cu 30 usd, transport inclus .... lumineaza tare bine ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#370
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dupa ce am facut 20 km in 2 ore ... am intrat in posesia intariturilor si pinioanelor...
Acum sunt in cautare de 2 grupuri fata de Vitara.... Luna NOIEMBRIE mi-am setat-o ca target pentru "noua configuratie"... Attached thumbnail(s) 724a51d9_08b9_4ef4_97d7_58182c7cce1d.jpg ( Size: 205.75k ) Number of downloads: 152 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#371
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul asta am exagerat. Vineri seara cort, Sambata dimineata am plecat direct in 4x4 LOW. Traseu tip discovery. Ultimii 50m pana ne-am intepat intr-un traseu cunoscut i-am facut intr-o ora, cel putin. Ne-am croit drumul prin padure cu ajutorul drujbei. (A nu se intelege ca am taiat copacii de la baza lor, ci crengile ce atarnau in drum).
Asta se intampla pe la orele 15.00. Incepuse sa ploua deja. Am continuat traseul, am ajuns la forestierul ce ne dadea posibilitatea de "civilizatie" pe la orele 20.00. Intre 15.00 si 20.00 a plouat incontinuu. Unul dintre baietii din gasca a pus masina pe o parte. Din cauza ploii dificultatea traseului a crescut considerabil. Sleaurile nu mai mergeau incalecate. Am folosit troliul la vale (clar, trebuie roti mai mari ![]() Ce am patit de data asta nu am patit niciodata: am ramas blocat in namol. Eu. Cu piciorusele mele am ramas blocat intr-o clisa lipicioasa de asa natura incat nu mai puteam sa ma misc. Recuperarea piciorului stang a durat 20 de minute, timp in care doar am sapat cu mainile - dupa picior. Cat despre masina, pot spune ca am probat ledbarul cu varf si indesat si ca sunt foarte multumit de el. Tehnologia proiectoarelor pe LED "a luat fata" halogenelor. Si sa nu uit, Vineri dupa-amiaza, inainte sa plec spre locul de campare, am desfacut carburatorul, l-am spalat, curatat, reglat. Acum merge "ceas". Duminica am spalat masina, i-am montat MT-urile 33/14.5, am demontat SIMEX-urile de pe jante, am scos si rezerva. Incepand de luna viitoare o sa aiba un alt proprietar. Ramane sa imi pregatesc masina pentru 33"-uri. Ma gandesc serios sa renunt total la rezerva. De cand fac off-road am vazut 2 pene, una "pe bune", cealalta o dejantare a unei anvelope inguste pe janta lata. Eu am patit-o de 2 ori. O data am lovit valva metalica intr-un bolovan si cealalta in dimineata zilei de ieri, in benzinarie la Valenii de Munte, unde pistolul de umflat rotile a reusit sa smulga o bucatica din valva. Ma gandesc ca totusi, in loc de o roata de rezerva 33", care mi-ar ocupa portbagajul in intregime si ar cantari ~35kg, sa suplinesc prin: kit reparatie anvelope cu snur, compresor, WD40 (pentru a da foc pe buza jantei, in caz de dejantare), ventile si valve, cric si cheie de roti - le am - si petece, leviere, ciocan, surubelnita de tras valva pe partea cealalta a rotii ( tre' sa le iau ). This post has been edited by SiloS: 21 May 2018, 12:32 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#373
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pana acum m-am dat cu anvelope radiale. Zona lor sensibila este talonul, iar punctul cel mai slab e reprezentat de imbinarea caii de rulare cu talonul. Viitoarele anvelope vor fi bias-play, deci aceeasi carcasa va fi atat pe banda de rulare, cat si pe talon.
Gaurile facute de cui - sunt posibile. La intrarea in trasee padurarii arunca in baltoace cuie si cu scoabe. Pentru ca sunt multi amarati care vin la furat de lemne. Asa stau lucrurile, asa e legea, unde e moralitatea ??? Amaratii aia vin si aduna o caruta cu lemne - lemne cazute, daramate - oamenii nu folosesc drujba, sa nu atraga atentia. Padurarul arunca in baltoace cuie si scoabe. Pe de alta parte, acelasi padurar ridica bariera si "ii lasa pe capitalisti sa intre" in padurile noastre cu TAF-urile, cu drujbele, cu tirurile, cu funicularele! Dezastru. Eu, in plimbarile mele, am trecut prin zone de exploatare forestiera activa, am vazut cum se face, am vazut cum arata copacii "condamnati la moarte", am vazut cum arata "locul unei crime", sunt multe de spus, dar aici nu e nici locul, si nici momentul... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
dizzy |
![]()
Post
#374
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca mergi in trupa cu alti Samurai (ce tare ar fi sa fiti sase si sa va ziceti "Cei sapte Samurai") va organizati sa aveti macar o roata de rezerva in gasca.
Tatal meu zicea ca daca e sa ai ghinion dai de cui si-n piz(z)a asa ca nu te mai stresa. Daca o poti rezolva pe loc , ok, daca nu, aia e! This post has been edited by dizzy: 21 May 2018, 13:21 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bgdrenault |
![]()
Post
#375
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
In pizza dai de lame, nu de cuie............
Asta cu scoabele si cuiele din balti e cam trasa de par. Pai crezi ca directia forestiera doteaza padurarii cu saci de cuie si scoabe? La ce constructii ai facut, ai vazut ce ieftine sunt cuiele. Cu partea cu bariera, e bai mare. Incepand de la presedintele tarii si terminand cu padurarii care sunt ca niste nababi bogati si chiar cu carutasii aceia care vand o caruta de vreascuri cu 500 lei. Pacat ca dupa ce pacalesc babele se duc si-i beau la "crasma". |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#376
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dizzy |
![]()
Post
#378
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Fratilor, sunteti ca-n Wrong Turn!
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#379
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marksman @ 14 May 2018, 13:00) Eu am o curiozitate: legal poti trece ITP-ul cu modificarile astea, sau cand vad aia ca e o masina de teren ii intereseaza mai mult sa nu curga tablele, sa nu fumege ca tractorul si sa se aprinda becurile, decat ce modificari are masina? de parca daca e de teren nu te poate calca pe strada daca nu are frane sau se rastoarna. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#380
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Ma rog, asa e, daca spun toti.
Dar acum de unde atatea cuie? Ca nici astea nu "este gratis".......... |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
marksman |
![]()
Post
#381
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#382
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca daca se rastoarna nu te poate calca, indiferent daca-i de teren sau nu.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
marksman |
![]()
Post
#383
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Discutia se duce inspre despicarea firului in patru. Silos a priceput ce am intrebat, a raspuns, dar altii vor sa arate ca stiu RNTR-ul si ca sunt toba de mecanica auto.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#384
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 22 May 2018, 14:49) se rastoarna peste tine, vrea sa te evite se rastoarna si aluneca peste tine... Am condus jimny si ma gandeam cum ar fi sa trag brusc de volan, si ala are suspensie pe langa samuierai |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#385
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci te striveste, nu te calca. Zic.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#386
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca vrei sa fii nazistu gramaticii da, ca tot "calcata de masina" se numeste si ala luat pe capota, nu neaparat storcit intre roata si asfalt. Si calcat si strivit si impins tot nasol este.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#387
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ala luat pe capota este "lovit de masina", nu "calcat de masina". In rest perfect de acord, numai placut nu e sa dea o masina peste tine.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#388
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bine daca are boggere, e usoara si presiune mica in roti, posibil s atreaca peste picior fara sa te doara daca chiar te calca, presiune mica pe sol.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#389
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca tot am pus MT-urile pe masina, era cazul sa le invart, nu?
Interesante anvelopele, interesant profilul. Contructie Bias-play cu carcasa din material textil. Relativ usoare pentru cat sunt de mari. Comparativ cu Insa 31", mi se pare ca le invart mai usor. Pe zapada si-au aratat valoarea nelasandu-ma sa ma scufund in zapada, iar zilele trecute m-au surprins vazand ca se descurca si in padure. Pacat ca sunt destul de uzate si crapate. Le am montate cu camere. Weekendul asta prelungit am facut un traseu nou - pornind de la Cheia si ajungand la Nehoiu. Prin padure fara drum, pe traseu de off road, pe gol alpin, pe drumuri de exploatare forestiera, pe forestiere - le-am combinat si am reusit sa traversam muntii asa cum ne-am propus. Cu MT-uri, fara sa folosim troliul. Ca modificari nu am mai facut nimic notabil, doar am mai reorganizat un pic portbagajul, am refixat lada frigorica si cu cutia. Luna asta imi propun sa imi gasesc diferentiale de Vitara, raport 4.62, eventual sa mai cumpar si niste intarituri pentru puntea spate... Eu m-as da de fapt cu Nissan-ul, ca a venit vremea lui, dar am dat pana acum doar de tinichigii neseriosi. Am o luna si jumatate de cand l-am dezmembrat; pana acum am primit doar promisiuni desarte. Daca nu se intampla nimic pana la jumatatea lunii iunie, sunt hotarat sa imi cumpar un MIG/MAG si sa invat tinichigerie. Daca as fi avut aparatul de sudura in momentul in care am desfacut masina si eram hotarat sa o fac eu, pana acum ar fi fost gata. ( Cu sacrificiile de rigoare - fara atatea plimbari cu Samuraiul ). Poze si film: https://youtu.be/J7uFnkaTceo This post has been edited by SiloS: 3 Jun 2018, 23:37 Attached thumbnail(s) 3e1541a3_3e91_4f8b_b52e_50fe28d46c70.jpg ( Size: 569.1k ) Number of downloads: 136 5d3fb23a_c2e2_4f11_9ff2_c8f0e08f8daf.jpg ( Size: 206.99k ) Number of downloads: 131 83e37758_5fb8_4763_98a6_239e14ad6686.jpg ( Size: 579.65k ) Number of downloads: 140 a1b1c3bb_c8cd_46e9_a60f_440993773d04.jpg ( Size: 550.54k ) Number of downloads: 147 ae31bbe3_3e3e_449a_995d_d996d7f25d47.jpg ( Size: 467.89k ) Number of downloads: 128 d3ebbdf9_ac80_47ae_8308_e1ebcf6ad419.jpg ( Size: 626.63k ) Number of downloads: 105 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#390
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Referitor la film, am o dilema de mai mult timp. Cum se ung motoarele voastre cand masinile-s inclinate-n halul ala? Uneori le mai vad si rasturnate si cu motoarele pornite. Ma indoiesc ca aveti toti dry sump.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 00:27 |