Probleme cu garnitura sau altceva mai grav ?
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu garnitura sau altceva mai grav ?
gabbytzuuu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2000 / RNA
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Presiune nu prea este in instalatie.. La mine pot deschide dopul dupa ce motorul ajunge la temperatura optima.... Probabil ca nu ai facut aerisirea si deaceea ajunge atat de repede apa la temperatura mare. Saaau daca zici ca bolboroseste, ai ars garnitura de chiulasa si face presiune in instalatia de racire.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
gabbytzuuu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 September 12 ![]() |
pana acum cateva zile nu mi se intamplase nimic cu toate ca stiam ca face presiune in vas ...am schimbat 2 vase ....dar acum nu pot merge mai mult de 5 minute cu ea pt ca acul ajunge in zona de sus....deci e clar chiuloasa ....ai idee cam ce piese trebuiesc inlocuite si cam cat o sa coste?ms
|
--------------------
renault
clio
2000 / RNA
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
gabytzu cam cat demult antigel pierdeai ? ca si eu de ex mai pierd cam max 100 ml la juma de an, da ma gandesc ca poate din cauza ca vara cel putin, pun cam concentratie 30 %antigel si 70% apa distilata. Dar repet o cantitate maxima de 100- 150 ml. Nu stiu de la ce mai scade nivelul dar scurgeri nu sunt, ca am verificat-o si ras verificat-o, nu are urme pe nicaieri, distributia e schimbata acum 1 an cu tot cu pompa de apa,inclusiv schimbat antigel.Singura explicatie e ca vara poate se mai evapora apa tinand cont de concentratia pe care o pun. Vasul si eu ca si Bannedhost il pot deschide fara probleme dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, dar nu bolboroseste.iese putin abur, ca de totusi e o temperatura destul de mare acolo, dar in rest e perfect normal, fara bulbuci sa zic asa.
Vezi ce faci ca eu anul trecut am schimbat distributia fortat din cauza ca am gasit intr-odimineata balta sub masina, pompa de apa cedand si uite asa a inceput distractia. App pentru cine cunoaste raspunsul la aceastra intrebare: e normal ca atunci cand e motorul cald si desfac capacul de la vasul de expansiune, nivelul sa creasca? o seara buna si sa ne spui ce ai rezolvat gabytzu. |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
E perfect normal. Asa face si la mine. Deoarece instalatia creeaza putina presiune pentru a circula lichidul...
Gabi, din cate stiu eu si sper sa stiu bine chiulasa trebuie rectificata si garnitura schimbata. Vezi si pompa de apa / distributia, daca nu a fost schimbata. Antigel nu a ajuns in ulei ? This post has been edited by BannedHost: 24 Sep 2012, 20:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Multumesc frumos bannedhost pentru raspuns.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
gabbytzuuu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 September 12 ![]() |
in ulei nu a ajuns antigelul...pierdeam antigel ca imi fisurase vasul de expansiune...dar acum tind sa cred ca e arsa chiuloasa...distributia mai avea 20 de mi dar o schimb si pe aia daca tot ajung...partea proasta e ca eu sunt din buc...mecanicu meu este din ploiesti...oare cum ajung pana acolo cu ea...tinand cont ca apa imi ajunge cam in 10 minute la maxim...si bani de platforma nici nu ma gandesc
![]() |
--------------------
renault
clio
2000 / RNA
|
|
UXE |
![]()
Post
#8
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare..
imi poate spune cineva daca s-a dus garnitura ? 20151111_080202.jpg Acu o luna am schimbat vasul de expansiune ca era crapat. Acum acul sta un pic ridicat de jumate in oras si sub jumatate in afara orasului. Nu am verificat uleiul.. insa capacul se desface cu greutate de la presiune. |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
CipTal |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme pt pata aceea mica...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mai ales ca este in partea de sus....nu la garnitura.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#11
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu inteleg.. explicati-mi tehnic ce se intampla..
Ce lichid este acolo? Ce se intampla de a inceput sa curga? Ce este pe duca? Ce se afla acolo intre capacul blocului motor si bloc motor? Nu e garnitura? Idee ca scapa ceva.. si acel ceva poate fi mai rau la un moment dat.. stiti cum e: mai bine sa previi decat sa tratezi ![]() PS: sunt doua pete.. in parti opuse This post has been edited by UXE: 11 Nov 2015, 09:34 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Garnitura de chiuloasa se afla pozitionata intre bloc motor si partea de jos a chiuloasei.
Pata ta este in partea superioara a chiuloasei si nu are nici o legatura cu garnitura de chiuloasa.....poate alta garnitura. Dupa cum arata pata este de la ulei....o scapare lejera destul de normala. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CipTal |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Acolo pare a fi garnitura de la capacul de chiulasa iar urmele sunt probabil de ulei de motor. De ce au aparut? O posibila cauza ar fi scaderea temperaturii exterioare, garnitura respectiva devine mai tare si sunt pierderi nesemnificative de ulei. Inca o data, parerea mea este ca nu e cazul sa-ti faci probleme pt atata lucru.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
UXE |
![]()
Post
#14
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu ma duc la service cu ea?
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi la service....daca vrei sa-ti schimbe garnitura cu cod 7701471719 (costa vreo 50-90 lei).
Garnitura aia se intareste in timp si nu mai asigura etanseitatea.....de unde si pierderile minore de ulei. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#16
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru informatii.. am vorbit la Reprezentanta si mi-au spus ca e musai sa schimb si kitul de distributie si accesorii si antigelu..etc
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(UXE @ 11 Nov 2015, 11:34) am vorbit la Reprezentanta si mi-au spus ca e musai sa schimb si kitul de distributie si accesorii si antigelu..etc Schimbul garniturii de la capac implica demontarea capacului si schimbul garniturii....ATAT! Operatiunea de schimb garnitura capac distributie dureaza 1H....maxim. Poate au confundat la reprezentanta operatiunea de schimb garnitura capac cu garnitura chiuloasa.......parerea mea! This post has been edited by espacern: 11 Nov 2015, 11:40 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#18
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Au zis ca e vorba de garnitura de chiuloasa.. si apoi i-am intrebat: "de care garnitura vorbiti, cea de sus sau cea de jos" si mi-au zis ca cea de sus
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Au vazut masina.... sau poza ta?
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#20
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Niciuna .. n-au nici un mail pe site.. am sunat prin call-center.. Daca ma duc la ei imi iau 70 de lei numai sa se uite la ea..
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#21
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mda....doar vorbim atunci.
Diagnostic prin telefon fara sa vada masina/motorul este NUL....parerea mea. Cumpara garnitura cu codul de mai sus....si mergi la orice service mai rasarit s-o schimbe. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 14:49 |