Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu garnitura sau altceva mai grav ?

gabbytzuuu
post 24 Sep 2012, 16:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 24 September 12




salut am un renault clio 1.4 an 2000...si de curand am niste probleme cred ca destul de mari.pana acum pierdeam antigelul dar il completam mereu,vasul de expansiune se crapase probabil de la presiune...am tot amanat sa merg cu ea la mecanic ..iar acum o pornesc si in foarte scurt timp apa ajunge undeva la maxim,in vas se aude fierberea iar cand desfac busonul vasului e foarte incalzit si bolboroseste...imi poate spune cineva concret ce am?ce piese trebuiesc schimbate si cam cat ar costa toata treaba? multumesc


--------------------
renault clio 2000 / RNA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Sep 2012, 20:23
Post #2


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Presiune nu prea este in instalatie.. La mine pot deschide dopul dupa ce motorul ajunge la temperatura optima.... Probabil ca nu ai facut aerisirea si deaceea ajunge atat de repede apa la temperatura mare. Saaau daca zici ca bolboroseste, ai ars garnitura de chiulasa si face presiune in instalatia de racire.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzuuu
post 24 Sep 2012, 20:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 24 September 12




pana acum cateva zile nu mi se intamplase nimic cu toate ca stiam ca face presiune in vas ...am schimbat 2 vase ....dar acum nu pot merge mai mult de 5 minute cu ea pt ca acul ajunge in zona de sus....deci e clar chiuloasa ....ai idee cam ce piese trebuiesc inlocuite si cam cat o sa coste?ms


--------------------
renault clio 2000 / RNA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 24 Sep 2012, 20:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




gabytzu cam cat demult antigel pierdeai ? ca si eu de ex mai pierd cam max 100 ml la juma de an, da ma gandesc ca poate din cauza ca vara cel putin, pun cam concentratie 30 %antigel si 70% apa distilata. Dar repet o cantitate maxima de 100- 150 ml. Nu stiu de la ce mai scade nivelul dar scurgeri nu sunt, ca am verificat-o si ras verificat-o, nu are urme pe nicaieri, distributia e schimbata acum 1 an cu tot cu pompa de apa,inclusiv schimbat antigel.Singura explicatie e ca vara poate se mai evapora apa tinand cont de concentratia pe care o pun. Vasul si eu ca si Bannedhost il pot deschide fara probleme dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, dar nu bolboroseste.iese putin abur, ca de totusi e o temperatura destul de mare acolo, dar in rest e perfect normal, fara bulbuci sa zic asa.
Vezi ce faci ca eu anul trecut am schimbat distributia fortat din cauza ca am gasit intr-odimineata balta sub masina, pompa de apa cedand si uite asa a inceput distractia.

App pentru cine cunoaste raspunsul la aceastra intrebare: e normal ca atunci cand e motorul cald si desfac capacul de la vasul de expansiune, nivelul sa creasca?

o seara buna si sa ne spui ce ai rezolvat gabytzu.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Sep 2012, 20:44
Post #5


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




E perfect normal. Asa face si la mine. Deoarece instalatia creeaza putina presiune pentru a circula lichidul...

Gabi, din cate stiu eu si sper sa stiu bine chiulasa trebuie rectificata si garnitura schimbata. Vezi si pompa de apa / distributia, daca nu a fost schimbata.

Antigel nu a ajuns in ulei ?

This post has been edited by BannedHost: 24 Sep 2012, 20:45


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 24 Sep 2012, 20:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Multumesc frumos bannedhost pentru raspuns.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzuuu
post 24 Sep 2012, 21:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 24 September 12




in ulei nu a ajuns antigelul...pierdeam antigel ca imi fisurase vasul de expansiune...dar acum tind sa cred ca e arsa chiuloasa...distributia mai avea 20 de mi dar o schimb si pe aia daca tot ajung...partea proasta e ca eu sunt din buc...mecanicu meu este din ploiesti...oare cum ajung pana acolo cu ea...tinand cont ca apa imi ajunge cam in 10 minute la maxim...si bani de platforma nici nu ma gandesc smile.gif)) offf...


--------------------
renault clio 2000 / RNA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 08:20
Post #8


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Salutare..

imi poate spune cineva daca s-a dus garnitura ?

20151111_080202.jpg

Acu o luna am schimbat vasul de expansiune ca era crapat. Acum acul sta un pic ridicat de jumate in oras si sub jumatate in afara orasului.


Nu am verificat uleiul.. insa capacul se desface cu greutate de la presiune.



--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Nov 2015, 09:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme pt pata aceea mica...


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 09:27
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mai ales ca este in partea de sus....nu la garnitura.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 09:32
Post #11


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Nu inteleg.. explicati-mi tehnic ce se intampla..


Ce lichid este acolo?
Ce se intampla de a inceput sa curga? Ce este pe duca?
Ce se afla acolo intre capacul blocului motor si bloc motor? Nu e garnitura?

Idee ca scapa ceva.. si acel ceva poate fi mai rau la un moment dat..

stiti cum e: mai bine sa previi decat sa tratezi biggrin.gif..



PS: sunt doua pete.. in parti opuse

This post has been edited by UXE: 11 Nov 2015, 09:34


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 09:41
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Garnitura de chiuloasa se afla pozitionata intre bloc motor si partea de jos a chiuloasei.
Pata ta este in partea superioara a chiuloasei si nu are nici o legatura cu garnitura de chiuloasa.....poate alta garnitura.
Dupa cum arata pata este de la ulei....o scapare lejera destul de normala.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Nov 2015, 09:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Acolo pare a fi garnitura de la capacul de chiulasa iar urmele sunt probabil de ulei de motor. De ce au aparut? O posibila cauza ar fi scaderea temperaturii exterioare, garnitura respectiva devine mai tare si sunt pierderi nesemnificative de ulei. Inca o data, parerea mea este ca nu e cazul sa-ti faci probleme pt atata lucru.


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 10:47
Post #14


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Sa nu ma duc la service cu ea?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 11:02
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mergi la service....daca vrei sa-ti schimbe garnitura cu cod 7701471719 (costa vreo 50-90 lei).
Garnitura aia se intareste in timp si nu mai asigura etanseitatea.....de unde si pierderile minore de ulei.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 11:34
Post #16


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Multumesc pentru informatii.. am vorbit la Reprezentanta si mi-au spus ca e musai sa schimb si kitul de distributie si accesorii si antigelu..etc sad.gif . O mai las asa pana la inceputul anului viitor cand voi face si distributia..


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 11:38
Post #17


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(UXE @ 11 Nov 2015, 11:34)
  am vorbit la Reprezentanta si mi-au spus ca e musai sa schimb si kitul de distributie si accesorii si antigelu..etc

Schimbul garniturii de la capac implica demontarea capacului si schimbul garniturii....ATAT!
Operatiunea de schimb garnitura capac distributie dureaza 1H....maxim.
Poate au confundat la reprezentanta operatiunea de schimb garnitura capac cu garnitura chiuloasa.......parerea mea!

This post has been edited by espacern: 11 Nov 2015, 11:40


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 11:55
Post #18


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Au zis ca e vorba de garnitura de chiuloasa.. si apoi i-am intrebat: "de care garnitura vorbiti, cea de sus sau cea de jos" si mi-au zis ca cea de sus sad.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 11:56
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Au vazut masina.... sau poza ta?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Nov 2015, 12:03
Post #20


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Niciuna .. n-au nici un mail pe site.. am sunat prin call-center.. Daca ma duc la ei imi iau 70 de lei numai sa se uite la ea.. sad.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2015, 12:09
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mda....doar vorbim atunci.
Diagnostic prin telefon fara sa vada masina/motorul este NUL....parerea mea.
Cumpara garnitura cu codul de mai sus....si mergi la orice service mai rasarit s-o schimbe.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:49
Dacia