95cp sau 110cp
![]() ![]() ![]() |
95cp sau 110cp
mihailandrei83 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Este motor depoluat...cu FAP.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gangara |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pentru SH uri variante comune sunt de 85cp (EU4 fara FAP), si variantele "celebre" de 90cp si cca 110cp ambele cu FAP (EU5).
In mod firesc toata lumea ti ar recomanda motorul de 110. Mai are si cutia in 6 tr. Insa daca prinzi una de 90cp ce ti se pare OK , nu e de lepadat. Ambele sunt cu plusuri si minusuri. LE: am uitat sa raspund la gluma ta. Nu...cei de la reno nu ai mai multe variante pentru ca nu au nimerit podul corect. Exista cate o piata pentru fiecare motorizare. Nu toti clientii doresc putere mare. Multi doresc doar un diesel pentru consum minim, la pretul de achizitie minim al masinii. This post has been edited by gangara: 12 Jan 2015, 22:56 |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Pe configurator sunt trecute 2 motoare unul de 95cp si unul de 110cp.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
gangara |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Da, am editat. Ramasesem axat pe SH-uri
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Amandoua var au FAP si acelasi cuplu, Euro 5 Common Rail.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa intelegi: incepand inca de la megane II au existat mereu in oferta cate doua variante de 1.5dci, una mai putin puternica cu 5 trepte si una mai puternica cu 6 trepte. Cu anii si cu schimbarea normelor euro puterea acestor doua 1.5dci s-a tot schimbat(a crescut) de mai multe ori. Inainte de ultima schimbare(acum cam 1 an) existau urmatoarele variante:
1.5dci 90cai si 200NM cu 5 trepte 1.5dci 110cai si 240NM cu 6 trepte Cand au facut acest ultim facelift s-au hotarat sa il faca si pe "cel mic" cu 6 trepte si sa ii mai puna 5 cai si 40NM, drept pt care acum oferta pt 1.5dci este: 1.5dci 95cai si 240NM cu 6 trepte 1.5dci 110cai si 240NM cu 6 trepte Mai exista si varianta 1.5dci Energy care are 110 cai si 260NM cu 6 trepte, dar nu se aduce oficial la noi. Toti producatorii livreaza mai multe variante de putere din acelasi bloc motor, nu are rost sa dezvolte motare diferite(costa bani). In principiu diferenta se face de la presiunea turbinei dar si alte componente insa incepand de aici discutia e complicata...iar tu banuiesc ca nu prea le ai cu masinile dupa cum ai pus problema ![]() This post has been edited by papa_mulo: 13 Jan 2015, 13:44 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
rMegane |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 27 March 14 ![]() |
Incearca sa faci un drive test cu ambele.
Motorul de 95cai mi se pare ca are un consum cam ridicat iar vitezele 5 si 6 sunt cam apropiate. In viteza a 6-a la 2500ture ai doar 120km/h. Renault Captur in viteza a 5-a (max) la 130km/h are doar 2400ture. |
--------------------
Renault
Megane
2014, 1.5dci 95cai
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Nu e o masina tocmai usoara, aeru conditionat mai mananca si el 5 cai. Nici nu as lua in considerare sub 100 cai pe masina asta. Mergi pe 110 ca o sa scoti consumuri bune cu el si poti merge relaxat fara sa simti ca o fortezi prea tare.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Cei drept nu m-au interesat f mult masinile. Nu am vrut sa iau painea de gura altora. Aveam job-ul meu si problemele mele, dar de cand service-urile imi fac problem incep sa invat si eu una alta si sa-mi bag si nasul prin motoare. Nu am segmentat motor ca sa spun ca ma pricep. Mai imi arunc si eu un ochi pe TecDoc cand imi prind nasul, pe net, pe programul de la dealer-ul de piese, de asta am si intrebat. Difera cutia, motorul, softul.
Asta cu viteza si turatia motorului ma intereseaza. Daca am turatia la a 5-a cu mici diferente fata de a 6-a atunci nu ma prea incanta. La a 5-a (max) Santa Fe am la 3000 rot 130 km/h. Totusi au acelasi cuplu... Asta ma mirat destul de mult. Ca diferenta la bani nu e prea mare cea de 95cp fata de cea de 110cp la aceeasi echipare. Mai stiti cate ceva de viteza si rotatii la cele doua variante cat si impresii cu privire la cele doua variante? Pana fac drive test mai dureaza cateva zile poate 1-2 saptamani si ma roade curiozitatea. |
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@mihailaandrei: motorul K9K 1.5 dci de la Renault scoate de la 65 la 110 CP, in functie de echipamentele de pe el. Echipeaza aproape toata gama Renault, de la Twingo pana la Laguna 3, ca sa nu mai zic de Dacia, Nissan sau Mercedes. Este un motor mic ca si cilindree, prin urmare beneficiaza de taxe mici si ofera performante rezonabile utilizatorului obisnuit.
Nu stiu cate motoare s-au facut din 2002 pana acum, dar inclin sa cred ca e cel mai vandut din istoria Renault. |
--------------------
.
.
.
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Multam de informatii.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
remesh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
Constructiv diferenta intre motorul de 95 cp si cel de 110 o constituie geometria variabila a turbinei (prezenta pe varianta de 110cp). Evident ca nu vor fi diferente foarte mari intre tinuta de drum a masinii. Acelas cuplu, aceeas cutie...depinde insa ce iti doresti de la masina si unde va fi condusa mai mult, in oras sau afara.
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Cam 80% din drumuri sun exaurbane pe DN-uri si DJ prea putin autosrada, in general drum de campie cu putine urcari. Nu conduc chiar incet ca sunt cam plictisit de aceiasi 35km pana la service si aceeasi 35km la intoarcere. In jur de 120 km/h extraurban. Cand ma bag in depasire sa nu stau cu frica ca nu am timp sa revin sau ca masina nu trage, dar nici sa ma lase fara bani in buzunar cand o pornesc, sa trebuiasca sa caut zacaminte de petrol. Am vazut ca au consum bun si exaurban si urban.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
110 cp scrie pe tine. Ajuta la depasiri in acei 70Km zilnici. Dar va trebui turata si varianta de 110.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mihailandrei83 @ 14 Jan 2015, 19:19) Cam 80% din drumuri sun exaurbane pe DN-uri si DJ prea putin autosrada, in general drum de campie cu putine urcari. Nu conduc chiar incet ca sunt cam plictisit de aceiasi 35km pana la service si aceeasi 35km la intoarcere. In jur de 120 km/h extraurban. Cand ma bag in depasire sa nu stau cu frica ca nu am timp sa revin sau ca masina nu trage, dar nici sa ma lase fara bani in buzunar cand o pornesc, sa trebuiasca sa caut zacaminte de petrol. Am vazut ca au consum bun si exaurban si urban. meri uita-te la altii in ograda...ia mai bine un 2l diesel de la grupul VAG pentru ca ii muult mai puternic iar in conditiile in care il folosesti mai mult extraurban nu o sa consume mai mult decat 1.5dci. 1.5dci indiferent de putere este un motor bunicel, dar la depasiri si la viteze peste 100km/h trebuie sa-l dai bice. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa nu se uite la BMW ca un 3.0D extraurban nu o sa-i consume mai mult decat 1.5dci ... si ala e muult mai puternic decat 2l de la VAG.
cuki 20CP (90CP cum ai tu pe masina vs 110CP cum ii recomandam noi) s-ar putea sa schimbe destul de mult comportamentul masinii in depasiri. Pe campie se fac mult mai usor decat pe dealuri, mai ales pe un drum pe care il stie foarte bine. Pe un drum de naveta primele drumuri sunt cu depasiri mai in forta ... in rest mergi in ritm cu ceilalti in marea majoritate a timpului. This post has been edited by madhorsefuzzy: 15 Jan 2015, 10:25 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
remesh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
Ce nivel de echipare ai vrea sa achizitionezi? Daca vei merge pe al doilea adica expression, diferenta de 600 euro se justifica in alegerea motorului de 110cp. dar daca te multumeste primul nivel de echipare, adica pro, atunci nu cred ca se merita sa dai 1700 euro diferenta.
Asta binenteles daca vei opta pentru o masina noua. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 15 Jan 2015, 10:23) De ce sa nu se uite la BMW ca un 3.0D extraurban nu o sa-i consume mai mult decat 1.5dci ... si ala e muult mai puternic decat 2l de la VAG. cuki 20CP (90CP cum ai tu pe masina vs 110CP cum ii recomandam noi) s-ar putea sa schimbe destul de mult comportamentul masinii in depasiri. Pe campie se fac mult mai usor decat pe dealuri, mai ales pe un drum pe care il stie foarte bine. Pe un drum de naveta primele drumuri sunt cu depasiri mai in forta ... in rest mergi in ritm cu ceilalti in marea majoritate a timpului. eu am condus si versiunea de 110Cp...dar Fluence ce-i drept, care poate sa fie mai grea un pic ca Meganul...iar mie personal mare diferenta nu mi-i sa parut. Poate sus in ture se simtea ca accelereaza un pic mai repede, dar in utlilizarea normala...plus ca cutia cu 6 ii cam pentru autostrada. In oras si pe drumuri din astea unde ba esti dupa un tir, ba depasesti...am mestecat destul in ea. Cat despre motor mai mare...asta este parerea mea, eu am luat 1.5 pentru ca stau mai mult prin oras iar aici consumul este mai bun decat 1.5, dar daca as sta zilnic pe 50-100km extraurban clar mi-as fi cumparat un motor un pic mai mare. Consumul este tot acelasi iar la taxe diferenta nu ii exagerata (150 lei/an) Fluence 90Cp 0-100 in 13 sec Fluence 110Cp 0-100 in 11 sec. This post has been edited by cuki46: 15 Jan 2015, 10:55 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
In a6a la 110 km/h am cam 2100 rpm, depinde, ca eu nu stau la campie. Extraurban e consum bun, nu-ti fa griji, chiar daca faci depasiri. In oras, orice diesel consuma mai mult.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 15 Jan 2015, 10:51) eu am condus si versiunea de 110Cp...dar Fluence ce-i drept, care poate sa fie mai grea un pic ca Meganul...iar mie personal mare diferenta nu mi-i sa parut. Poate sus in ture se simtea ca accelereaza un pic mai repede, dar in utlilizarea normala...plus ca cutia cu 6 ii cam pentru autostrada. In oras si pe drumuri din astea unde ba esti dupa un tir, ba depasesti...am mestecat destul in ea. Pai asta i-am zis si eu ca trebuie sa o tureze si acolo se simt cei 20CP in plus. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Motor destul de mare am pe Santa Fe 2.2, dar consuma de rupe cam 7,5-8 extraurban. Are si 160000 daca imi pica injectia am mierlito, ca are niste piese scumpe de parca sunt din aur (volanta 2500 direct de la distribuitor de piese)
La servici am o Bora 1.9 TDI (pe care o mai "imprumut" cateva zile pe luna sa fiu dimineata cu ea in service) care are un consum f bun. Daca merg la 80-100 km/h scot sub 5. Motoarele 2.0 TDI de la VW nu sunt asa reusite ca 1.9 TDI. Multe probleme. Am cunoscuti cu asa masini si nu sunt incantati de ele cu privire la defectiuni. Cred ca o sa iau Dinamique mai ales ca au discount in plus pt firme. |
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Noua generatie de la VW de 2.0 tdi si 150 CP sunt foarte economice si vin intr-o combinatie perfecta cu o cutie de 6 trepte. La 130 km/h ai putin peste 2.000 rpm.
In afara scoti lejer sub 5%. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
remesh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
Ai solicitat sa inteleg o oferta de pret luna aceasta? Sunt curios ce pret ti-au dat.
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
Pretul e destul de piperat la VW si nu cred ca imi permit sa il intretin. In acest moment chiar nu imi permit.
Din pretul fara discount-ul de 2000 euro de pe configurator pt firma cu leasing prin RCI mi-a acordat mai intai 12% la pretul de baza si apoi inca 2%. De ex: 18600-12%=16368 16368-2%=16040.64 |
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
remesh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
Ar trebui sa se poata si mai putin
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
O sa mai incerc sa negociez pretul sau conditiile la leasing.
15 Jan 2015, 20:10: Are cineva Casco la o masina noua, sa stiu daca imi iau teapa daca fac prin RCI Brokers. Mie mi-au pus la masina luata in leasing 4.3% din valoarea masinii prin Aliantz Tiriac. This post has been edited by mihailandrei83: 15 Jan 2015, 20:10 |
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
remesh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(mihailandrei83 @ 15 Jan 2015, 15:56) O sa mai incerc sa negociez pretul sau conditiile la leasing. <span class='edit'>15 Jan 2015, 20:10:</span> mi-au pus la masina luata in leasing 4.3% din valoarea masinii prin Aliantz Tiriac. La persoane juridice oricum e mai scump insa se poate negocia si cota casco ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
16k pt renault sau pt vw?
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da.
ps rci leasing iti spune ceva? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 17:35 |