Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

95cp sau 110cp

mihailandrei83
post 12 Jan 2015, 22:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Salutare,

Care este diferenta intre un M3 cu 95 cp si unul cu 110 cp? Din ce vine aceasta diferenta ce cp? Nu au nimeri francezii motorul? Le-a iesit ca in bancul cu podul la romani:

"Pentru construirea unui pod peste un rau participa la licitatie 3 ingineri.
Americanul: Noi incepem sa construim de pe ambele maluri si ne intalnim la jumatate cu eroare de 1 cm.
Germanul: Noi incepem sa construim de pe ambele maluri si ne intalnim la jumatate cu eroare de 1 mm.
Romanul: Noi incepem sa construim de pe ambele maluri.
Beneficiarul: Si unde va intalniti?
Romanul: Daca nu ne intalnim facem 2 poduri."

Care ar din variante ar fi mai indicate pentru achizitionare?


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Jan 2015, 22:14
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este motor depoluat...cu FAP.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 12 Jan 2015, 22:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Pentru SH uri variante comune sunt de 85cp (EU4 fara FAP), si variantele "celebre" de 90cp si cca 110cp ambele cu FAP (EU5).

In mod firesc toata lumea ti ar recomanda motorul de 110. Mai are si cutia in 6 tr.
Insa daca prinzi una de 90cp ce ti se pare OK , nu e de lepadat.
Ambele sunt cu plusuri si minusuri.

LE: am uitat sa raspund la gluma ta.
Nu...cei de la reno nu ai mai multe variante pentru ca nu au nimerit podul corect.
Exista cate o piata pentru fiecare motorizare. Nu toti clientii doresc putere mare. Multi doresc doar un diesel pentru consum minim, la pretul de achizitie minim al masinii.


This post has been edited by gangara: 12 Jan 2015, 22:56


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 12 Jan 2015, 22:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Pe configurator sunt trecute 2 motoare unul de 95cp si unul de 110cp.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 12 Jan 2015, 22:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Da, am editat. Ramasesem axat pe SH-uri smile.gif


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 12 Jan 2015, 22:57
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Amandoua var au FAP si acelasi cuplu, Euro 5 Common Rail.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Jan 2015, 13:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Ca sa intelegi: incepand inca de la megane II au existat mereu in oferta cate doua variante de 1.5dci, una mai putin puternica cu 5 trepte si una mai puternica cu 6 trepte. Cu anii si cu schimbarea normelor euro puterea acestor doua 1.5dci s-a tot schimbat(a crescut) de mai multe ori. Inainte de ultima schimbare(acum cam 1 an) existau urmatoarele variante:
1.5dci 90cai si 200NM cu 5 trepte
1.5dci 110cai si 240NM cu 6 trepte
Cand au facut acest ultim facelift s-au hotarat sa il faca si pe "cel mic" cu 6 trepte si sa ii mai puna 5 cai si 40NM, drept pt care acum oferta pt 1.5dci este:
1.5dci 95cai si 240NM cu 6 trepte
1.5dci 110cai si 240NM cu 6 trepte

Mai exista si varianta 1.5dci Energy care are 110 cai si 260NM cu 6 trepte, dar nu se aduce oficial la noi.
Toti producatorii livreaza mai multe variante de putere din acelasi bloc motor, nu are rost sa dezvolte motare diferite(costa bani). In principiu diferenta se face de la presiunea turbinei dar si alte componente insa incepand de aici discutia e complicata...iar tu banuiesc ca nu prea le ai cu masinile dupa cum ai pus problema smile.gif

This post has been edited by papa_mulo: 13 Jan 2015, 13:44


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 13 Jan 2015, 13:56
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




Incearca sa faci un drive test cu ambele.
Motorul de 95cai mi se pare ca are un consum cam ridicat iar vitezele 5 si 6 sunt cam apropiate. In viteza a 6-a la 2500ture ai doar 120km/h.
Renault Captur in viteza a 5-a (max) la 130km/h are doar 2400ture.


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 13 Jan 2015, 17:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Nu e o masina tocmai usoara, aeru conditionat mai mananca si el 5 cai. Nici nu as lua in considerare sub 100 cai pe masina asta. Mergi pe 110 ca o sa scoti consumuri bune cu el si poti merge relaxat fara sa simti ca o fortezi prea tare.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 13 Jan 2015, 20:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Cei drept nu m-au interesat f mult masinile. Nu am vrut sa iau painea de gura altora. Aveam job-ul meu si problemele mele, dar de cand service-urile imi fac problem incep sa invat si eu una alta si sa-mi bag si nasul prin motoare. Nu am segmentat motor ca sa spun ca ma pricep. Mai imi arunc si eu un ochi pe TecDoc cand imi prind nasul, pe net, pe programul de la dealer-ul de piese, de asta am si intrebat. Difera cutia, motorul, softul.
Asta cu viteza si turatia motorului ma intereseaza. Daca am turatia la a 5-a cu mici diferente fata de a 6-a atunci nu ma prea incanta. La a 5-a (max) Santa Fe am la 3000 rot 130 km/h. Totusi au acelasi cuplu... Asta ma mirat destul de mult. Ca diferenta la bani nu e prea mare cea de 95cp fata de cea de 110cp la aceeasi echipare.

Mai stiti cate ceva de viteza si rotatii la cele doua variante cat si impresii cu privire la cele doua variante? Pana fac drive test mai dureaza cateva zile poate 1-2 saptamani si ma roade curiozitatea.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jan 2015, 20:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@mihailaandrei: motorul K9K 1.5 dci de la Renault scoate de la 65 la 110 CP, in functie de echipamentele de pe el. Echipeaza aproape toata gama Renault, de la Twingo pana la Laguna 3, ca sa nu mai zic de Dacia, Nissan sau Mercedes. Este un motor mic ca si cilindree, prin urmare beneficiaza de taxe mici si ofera performante rezonabile utilizatorului obisnuit.
Nu stiu cate motoare s-au facut din 2002 pana acum, dar inclin sa cred ca e cel mai vandut din istoria Renault.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 13 Jan 2015, 21:45
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Multam de informatii.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 14 Jan 2015, 09:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




Constructiv diferenta intre motorul de 95 cp si cel de 110 o constituie geometria variabila a turbinei (prezenta pe varianta de 110cp). Evident ca nu vor fi diferente foarte mari intre tinuta de drum a masinii. Acelas cuplu, aceeas cutie...depinde insa ce iti doresti de la masina si unde va fi condusa mai mult, in oras sau afara.


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 14 Jan 2015, 19:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Cam 80% din drumuri sun exaurbane pe DN-uri si DJ prea putin autosrada, in general drum de campie cu putine urcari. Nu conduc chiar incet ca sunt cam plictisit de aceiasi 35km pana la service si aceeasi 35km la intoarcere. In jur de 120 km/h extraurban. Cand ma bag in depasire sa nu stau cu frica ca nu am timp sa revin sau ca masina nu trage, dar nici sa ma lase fara bani in buzunar cand o pornesc, sa trebuiasca sa caut zacaminte de petrol. Am vazut ca au consum bun si exaurban si urban.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 15 Jan 2015, 07:14
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




110 cp scrie pe tine. Ajuta la depasiri in acei 70Km zilnici. Dar va trebui turata si varianta de 110.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 15 Jan 2015, 08:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(mihailandrei83 @ 14 Jan 2015, 19:19)
Cam 80% din drumuri sun exaurbane pe DN-uri si DJ prea putin autosrada, in general drum de campie cu putine urcari. Nu conduc chiar incet ca sunt cam plictisit de aceiasi 35km pana la service si aceeasi 35km la intoarcere. In jur de 120 km/h extraurban. Cand ma bag in depasire sa nu stau cu frica ca nu am timp sa revin sau ca masina nu trage, dar nici sa ma lase fara bani in buzunar cand o pornesc, sa trebuiasca sa caut zacaminte de petrol. Am vazut ca au consum bun si exaurban si urban.
*



meri uita-te la altii in ograda...ia mai bine un 2l diesel de la grupul VAG pentru ca ii muult mai puternic iar in conditiile in care il folosesti mai mult extraurban nu o sa consume mai mult decat 1.5dci.

1.5dci indiferent de putere este un motor bunicel, dar la depasiri si la viteze peste 100km/h trebuie sa-l dai bice.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 15 Jan 2015, 10:23
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




De ce sa nu se uite la BMW ca un 3.0D extraurban nu o sa-i consume mai mult decat 1.5dci ... si ala e muult mai puternic decat 2l de la VAG.

cuki 20CP (90CP cum ai tu pe masina vs 110CP cum ii recomandam noi) s-ar putea sa schimbe destul de mult comportamentul masinii in depasiri. Pe campie se fac mult mai usor decat pe dealuri, mai ales pe un drum pe care il stie foarte bine.

Pe un drum de naveta primele drumuri sunt cu depasiri mai in forta ... in rest mergi in ritm cu ceilalti in marea majoritate a timpului.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 15 Jan 2015, 10:25


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 15 Jan 2015, 10:35
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




Ce nivel de echipare ai vrea sa achizitionezi? Daca vei merge pe al doilea adica expression, diferenta de 600 euro se justifica in alegerea motorului de 110cp. dar daca te multumeste primul nivel de echipare, adica pro, atunci nu cred ca se merita sa dai 1700 euro diferenta.
Asta binenteles daca vei opta pentru o masina noua.


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 15 Jan 2015, 10:51
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(madhorsefuzzy @ 15 Jan 2015, 10:23)
De ce sa nu se uite la BMW ca un 3.0D extraurban nu o sa-i consume mai mult decat 1.5dci ... si ala e muult mai puternic decat 2l de la VAG.

cuki 20CP (90CP cum ai tu pe masina vs 110CP cum ii recomandam noi) s-ar putea sa schimbe destul de mult comportamentul masinii in depasiri. Pe campie se fac mult mai usor decat pe dealuri, mai ales pe un drum pe care il stie foarte bine.

Pe un drum de naveta primele drumuri sunt cu depasiri mai in forta ... in rest mergi in ritm cu ceilalti in marea majoritate a timpului.
*



eu am condus si versiunea de 110Cp...dar Fluence ce-i drept, care poate sa fie mai grea un pic ca Meganul...iar mie personal mare diferenta nu mi-i sa parut. Poate sus in ture se simtea ca accelereaza un pic mai repede, dar in utlilizarea normala...plus ca cutia cu 6 ii cam pentru autostrada. In oras si pe drumuri din astea unde ba esti dupa un tir, ba depasesti...am mestecat destul in ea.

Cat despre motor mai mare...asta este parerea mea, eu am luat 1.5 pentru ca stau mai mult prin oras iar aici consumul este mai bun decat 1.5, dar daca as sta zilnic pe 50-100km extraurban clar mi-as fi cumparat un motor un pic mai mare. Consumul este tot acelasi iar la taxe diferenta nu ii exagerata (150 lei/an)

Fluence 90Cp 0-100 in 13 sec
Fluence 110Cp 0-100 in 11 sec.



This post has been edited by cuki46: 15 Jan 2015, 10:55


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 15 Jan 2015, 10:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




In a6a la 110 km/h am cam 2100 rpm, depinde, ca eu nu stau la campie. Extraurban e consum bun, nu-ti fa griji, chiar daca faci depasiri. In oras, orice diesel consuma mai mult.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 15 Jan 2015, 11:05
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(cuki46 @ 15 Jan 2015, 10:51)
eu am condus si versiunea de 110Cp...dar Fluence ce-i drept, care poate sa fie mai grea un pic ca Meganul...iar mie personal mare diferenta nu mi-i sa parut. Poate sus in ture se simtea ca accelereaza un pic mai repede, dar in utlilizarea normala...plus ca cutia cu 6 ii cam pentru autostrada. In oras si pe drumuri din astea unde ba esti dupa un tir, ba depasesti...am mestecat destul in ea.
Pai asta i-am zis si eu ca trebuie sa o tureze si acolo se simt cei 20CP in plus.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 15 Jan 2015, 13:47
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Motor destul de mare am pe Santa Fe 2.2, dar consuma de rupe cam 7,5-8 extraurban. Are si 160000 daca imi pica injectia am mierlito, ca are niste piese scumpe de parca sunt din aur (volanta 2500 direct de la distribuitor de piese)
La servici am o Bora 1.9 TDI (pe care o mai "imprumut" cateva zile pe luna sa fiu dimineata cu ea in service) care are un consum f bun. Daca merg la 80-100 km/h scot sub 5. Motoarele 2.0 TDI de la VW nu sunt asa reusite ca 1.9 TDI. Multe probleme. Am cunoscuti cu asa masini si nu sunt incantati de ele cu privire la defectiuni.
Cred ca o sa iau Dinamique mai ales ca au discount in plus pt firme.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 15 Jan 2015, 14:47
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Noua generatie de la VW de 2.0 tdi si 150 CP sunt foarte economice si vin intr-o combinatie perfecta cu o cutie de 6 trepte. La 130 km/h ai putin peste 2.000 rpm.
In afara scoti lejer sub 5%.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 15 Jan 2015, 14:50
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




Ai solicitat sa inteleg o oferta de pret luna aceasta? Sunt curios ce pret ti-au dat.


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 15 Jan 2015, 15:27
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




Pretul e destul de piperat la VW si nu cred ca imi permit sa il intretin. In acest moment chiar nu imi permit.
Din pretul fara discount-ul de 2000 euro de pe configurator pt firma cu leasing prin RCI mi-a acordat mai intai 12% la pretul de baza si apoi inca 2%.
De ex: 18600-12%=16368
16368-2%=16040.64


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 15 Jan 2015, 15:41
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




Ar trebui sa se poata si mai putin


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 15 Jan 2015, 15:56
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




O sa mai incerc sa negociez pretul sau conditiile la leasing.

15 Jan 2015, 20:10:
Are cineva Casco la o masina noua, sa stiu daca imi iau teapa daca fac prin RCI Brokers. Mie mi-au pus la masina luata in leasing 4.3% din valoarea masinii prin Aliantz Tiriac.

This post has been edited by mihailandrei83: 15 Jan 2015, 20:10


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 16 Jan 2015, 08:56
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




QUOTE(mihailandrei83 @ 15 Jan 2015, 15:56)
O sa mai incerc sa negociez pretul sau conditiile la leasing.

<span class='edit'>15 Jan 2015, 20:10:</span>
mi-au pus la masina luata in leasing 4.3% din valoarea masinii prin Aliantz Tiriac.
*



La persoane juridice oricum e mai scump insa se poate negocia si cota casco smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 16 Jan 2015, 09:39
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




16k pt renault sau pt vw?


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jan 2015, 09:41
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




da.

ps rci leasing iti spune ceva?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 17:35
Dacia