Probleme semnalizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme semnalizare
dragospopovici |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Scenic
- B-82-CSL
RXE 2000 Benzina 1.6 155427 km 11.07.2010
161600 km 18.02.2011 207177 km 24.11.2013 330000 km 25.01.2020 ... Trasa pe dreapta:(..... |
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Curata mufele stopurilor.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
kadtam |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 July 06 From: Cluj ![]() |
La Ka era topit un contact pe mufa stop, si face asa ceva, cu frana, nu cu ceata. Vezi p-acolo. Bafta!
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2007, 1.9 dci, Privilege VW Golf V, 2007, 1.6
Ford Ka 1.3, 2000 - stare buna, fara probleme, intretinuta DE VANZARE 2200 Euro Toyota Aygo 2005, 1.0 |
|
A9theR |
![]()
Post
#4
|
A9theR Group: Members Posts: 66 Joined: 11 March 10 From: iasi ![]() |
am si eu aceeasi problema cu sunet si lumina cand semnalizez si franez in acelasi timp doar ..
alte idei ? inafara de cele 2 ??? |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Drumuri bune, rezervoare pline!
|
|
dragospopovici |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu am rezolvat partial problema
adica am miscat putin de mufele de la stopuri si acum am semnalizarea functionala pe spate. Saptamana viitoare scot mufele complet si le curat si o sa aflu daca rezolva problema. |
--------------------
Renault
Megane Scenic
- B-82-CSL
RXE 2000 Benzina 1.6 155427 km 11.07.2010
161600 km 18.02.2011 207177 km 24.11.2013 330000 km 25.01.2020 ... Trasa pe dreapta:(..... |
|
A9theR |
![]()
Post
#6
|
A9theR Group: Members Posts: 66 Joined: 11 March 10 From: iasi ![]() |
ai rezolvat problemele doar prin curatare pan' la urma???
o sa ma apuc si eu de treaba dar sa se mai incalzeasca afara ![]() This post has been edited by A9theR: 8 Mar 2011, 18:47 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Drumuri bune, rezervoare pline!
|
|
dragospopovici |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 09 From: Bucuresti ![]() |
inca nu am curatat mufele dar imediat ce se mai incalzeste afara le curat.
|
--------------------
Renault
Megane Scenic
- B-82-CSL
RXE 2000 Benzina 1.6 155427 km 11.07.2010
161600 km 18.02.2011 207177 km 24.11.2013 330000 km 25.01.2020 ... Trasa pe dreapta:(..... |
|
Rembrand |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 May 06 ![]() |
Am rezolvat.
Cam de 3 saptamani problema nu mai apare. O discuție asemanatoare a mai avut loc. Exista mentionata ideea ca pe semnalizare pornea stergatorul spate (pentru ca se aprindea slab si becul de la marshalier). In bord se aprindea slab pozitia "de ceatza" in ritmul semnalizarii). Pe dreapta ritmul era accelerat cand semnalizam, semn ca un bec nu se aprindea. Era cel spate dreapta. Voi da detalii in ceea ce priveste rezolvarea in cazul meu. Am desfacut stopul, la fiecare atingere cat de mica intensitatea pe semnalizare revenea, plus ca becul se aprindea ca si cum problema nu ar fi existat. Cateva saptamani am tot bagat mana si miscam usor mufa dar problema reaparea. Am incercat cu spray contact, cu pilit usor contactul. La RX4 exista o mufa "de rezerva" pe blocul cu socluri. Rezolvarea a constat in "construirea" unui contact auxiliar pentru mufa de masa folosindu-mă aceasta auxiliara prevazuta pe suportul becurilor. Am folosit o regleta cu un surub potrivita pe pinul corespunzator masei ( este cel Negru cu Mov- din cate imi amintesc) am tras un fir care l-am fixat pe piulița de masa care este exact sub stopul spate dreapta. Aici poate fi un pic dificil pentru ca necesita o cheie foarte scurta, dar e perfect rezolvabil cu rabdare. Este important sa rezolvati aceasta situatie, de multe ori ma gandeam ca derutez pe cel din spatele meu cand viram dreapta. [cand nu aveam farurile aprinse nu aveam semnalizare deloc pentru dreapta spate] Daca exista cereri in acest sens pot face un scurt tutorial foto. Pentru cei mai priceputi si pasionati de teorie explicatia consta in distributia curentilor intr-un nod (cnf. Legii lui Kirkoff) iar contactul de masa , fiind imbatranit nu mai suporta un curent important, din aceasta cauza un alt contact suplimentar va facilita un curent corespunzator. Rugamintea ar fi sa lucrati curat, cu izolatii, iar daca simtiti ca problema va depaseste va recomand cu cladura sa apelati la un electrician auto. Mentionez ca orice adaptare faceti o faceti pe raspunderea dvs. si nu voi fi raspunzator de ardearea sigurantei, incendii, explozii, reactivarea miezului nuclear al reactorului de la Cernobal, Fukuyama ...etc! Succese ! my 2 cents ! |
--------------------
Renault
Megane Scenic RX4
2002
|
|
jas2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Fukuyama
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fukushima,_Fukushima Amanuntele astea... ------------------------------------------------------------------------ Am patit si eu la fel cu semnalizarea pe spate si am procedat ca tine...am tras alta masa... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
dragospopovici |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Rembrand @ 3 Jun 2011, 13:53) La RX4 exista o mufa "de rezerva" pe blocul cu socluri. Rezolvarea a constat in "construirea" unui contact auxiliar pentru mufa de masa folosindu-mă aceasta auxiliara prevazuta pe suportul becurilor. Am folosit o regleta cu un surub potrivita pe pinul corespunzator masei ( este cel Negru cu Mov- din cate imi amintesc) am tras un fir care l-am fixat pe piulița de masa care este exact sub stopul spate dreapta. Aici poate fi un pic dificil pentru ca necesita o cheie foarte scurta, dar e perfect rezolvabil cu rabdare. Este important sa rezolvati aceasta situatie, de multe ori ma gandeam ca derutez pe cel din spatele meu cand viram dreapta. [cand nu aveam farurile aprinse nu aveam semnalizare deloc pentru dreapta spate] Si la mine am mufa de rezerva si am mutat contavtele pe ea, ceea ce a rezolvat problema dar... a reaparut cu scaderea intensitatii blocului optic in momentul semnalizarii. Voi incerca sa urmez "tutorialul tau". |
--------------------
Renault
Megane Scenic
- B-82-CSL
RXE 2000 Benzina 1.6 155427 km 11.07.2010
161600 km 18.02.2011 207177 km 24.11.2013 330000 km 25.01.2020 ... Trasa pe dreapta:(..... |
|
tnsloco |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 April 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(dragospopovici @ 26 Jun 2011, 23:47) Si la mine am mufa de rezerva si am mutat contavtele pe ea, ceea ce a rezolvat problema dar... a reaparut cu scaderea intensitatii blocului optic in momentul semnalizarii. Voi incerca sa urmez "tutorialul tau". Am observat in seara asta ca am si eu o problema de genul asta: cand apas frana, mi se aprinde in bord si becul de ceata, iar pe spate, si becurile de mansarier. Daca pornesc proiectoarele de ceata, mi se aprinde pe spate si frana (becul ala de sus) si becurile de mansarier. La semnalizare, la fel, mi se aprinde in bord becul de ceata si suita de becuri de pe spate ![]() O sa incerc maine sa ma uit la contactele de la becurile de pe spate, sper sa se rezolve. Ati gasit si o alta rezolvare la problema asta? 17 Jul 2011, 08:55: Am desfacut in dimineata asta stopurile spate. Intr-adevar, aveam o mic problema la mufa de pe stanga: se topise plasticul din dreptul pinului de la masa. Am taiat firul de la masa din mufa si l-am pus direct pe soclu, ca o masura temporara. Acum nu mai este nicio prolema, toate luminile merg corect, nu se mai aprinde becul de ceata din bord cand semnalizez sau cand pun frana, semnalizatoarele au acelasi ritm ![]() Ciudata problema asta. Am vazut si la foarte multe logane problema asta electrica, posibil sa fie tot aceasta cauza. This post has been edited by tnsloco: 17 Jul 2011, 08:55 |
--------------------
Renault
Scenic
1.6 16V (+GPL) / 2002
|
|
jas2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am avut-o si eu...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
clic |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 March 14 ![]() |
La mine era umezeala in mufa ,prin spatele stopului curge apa de ploaie si se prelinge pe cabluri in mufa sau condens.
Am uscat cu feonul si am izolat mufa si cablurile cu banda.acum e ok.imi semnaliza stopul de frina,la avarii clipeau pozitiile...acum e bine. |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:52 |