Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Service + inspectie injectie, Heelp

DaniiS
post 7 Dec 2014, 15:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




Buna ziua , am si eu o problema (nu foarte grava zic eu )cu un megane 2 break 2006 1.5dci 6trepte 106cp , la 120km/h mi se aprinde in bord service si imi afiseaza inspectie injectie (sau ceva in genul).
Masina este cumparata recent prima data cand a aparut ma intorceam de la tara masina tragea normal mergea bine , am ajuns acasa dupa aproximativ o ora am zis sa plec la service , cand am pornit masina surpriza nici o eroare service stins , ajung la service dupa tester rezulta ca egr-ul nu era in parametri , ma programeaza peste 2 zile la curatat , in astea 2 zile am mers cu masina 140/150/160km/h nu sa mai aprins nimic , au trecut cele 2 zile ajung la service curata egr am luat masina parca nu mai tragea ca inainte (sau poate am eu probleme la mansarda ) bun merg pe baza ca sunt eu putin " dilau " a trecut o saptamana si acum la 120km/h imi da iar service+ inspectie injectie , ce sa fac ? masina merge si trage bine .
Daca a mai intampinat cineva aceasta problema sa-mi spuna cum sa rezolvat o fi vreun senzor dus sau sa schimb egr sau ce sa fac ?

This post has been edited by DaniiS: 7 Dec 2014, 16:01


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 7 Dec 2014, 17:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cand s-a curatat EGR-ul , s-a curatat doar valva sau si tubulatura ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniiS
post 7 Dec 2014, 17:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




S-a curatat si teava cotita ( nu stiu daca zic bine nu ma pricep ) este o teava care vine direct in egr . Face doar cand are chef treaba spusa mai sus , masina nu da gram de fum si trage bine .


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssharky54
post 7 Dec 2014, 20:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 31 May 14




buna am avut si eu asemenea problema la 140km/ora se aprindea service si injection....cineva mi arecomandat sa schimb motorina...eu bagam standar acuma bag extra pot spune ca de 5 luni am ajuns si 180km/ora si nu mi sa mai aprins....fa o proba si vezi schimba motorina


--------------------
renault megane2 2006 1.5 dci 74kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniiS
post 7 Dec 2014, 21:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




ok multumesc frumos de obicei bagam standard petrom/omv dar maine ma voi duce sa alimentez de la omv cu motorina extra
EDIT : aceeasi poveste si cu max motion de la omv nu se aprinde neaparat la 120km/h am observat azi se aprinde cand e mai turata aproape de 3000 sau mai sus , alte idei ?

This post has been edited by DaniiS: 8 Dec 2014, 11:33


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 8 Dec 2014, 18:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




alte idei sau chiar si solutia la problema ta , gasesti pe "INJECTION FAULT".
cu alte cuvinte injectoarele. si indiferent de ce motorina ii bagi, la 80-90km/h , baga a 6-a si tine acceleratia blana. o sa-ti apara aceeasi eroare cu injectia.
daca ai injectie Delphi verifica returul la injectoare si posteaza citi ml/min da fiecare injector.
bafta!



This post has been edited by meggeo81: 8 Dec 2014, 18:11


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andru1973
post 8 Dec 2014, 18:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.271
Joined: 8 December 14
From: nu conteaza




controleaza bujiile incandescenta(daca e diesel) ,80% e din asta


--------------------
renault LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF iulie 2008 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniiS
post 8 Dec 2014, 19:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




Injectia este siemens , maine ma voi duce iar la o diagnoza desi la ultima doar egr-ul nu era in parametrii


This post has been edited by DaniiS: 8 Dec 2014, 19:38


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssharky54
post 8 Dec 2014, 20:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 31 May 14




Buna fa proba cu motorina....dar asteapta sa nu mai ai standard in rezervor.....si apoi mai vb....eu am patit decind cu extra am zis si la 180 nu mai apare service si injection

8 Dec 2014, 20:04:
Plus credema o sa fi uimit cum toarce motorul.....e dif fffff mare standard de extra

8 Dec 2014, 20:08:
Apropo eu ma feresc de omv .....am patito am bagat de la ei si pina nu am terminat cit am bagat am avut probl cu pornirea....tot la a doua o lua

This post has been edited by ssharky54: 8 Dec 2014, 20:08


--------------------
renault megane2 2006 1.5 dci 74kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniiS
post 9 Dec 2014, 10:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




Am alimentat azi iar si mam plimbat pana am fost sigur ca sa dus toata motorina standard , la fel mi-a dat eroare si cu motorina extra intradevar masina porneste mult mai bine este mai silentioasa o sa pun numai extra de acum incolo.
meggeo81 : am probat si treaba cu a 6-a la 90 mam dus 140 am lasato mai moale pe la 100 iam dat 5 acceleratie pe la 130 iar eroare .
Vineri sunt programat la un service specializat renault pentru un test , voi reveni cu detalii.

This post has been edited by DaniiS: 9 Dec 2014, 10:07


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 9 Dec 2014, 23:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




vezi ca ai pe pompa un regulator. scoate-l si baga-l la o baie de ultrasunete


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniiS
post 12 Dec 2014, 16:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 7 December 14




Problema este in curs de rezolvare.
Astazi la 12:30 am avut programare la iatsa .
Am ajuns acolo masina a fost pusa pe tester a fost gasita eroarea cu egr , iesim pe drum cu masina cu testerul pe ea si normal ca pe la 120 a dat eroarea ne intoarcem in service , scos egr si constatat ca era blocat il curata putin si il pune pe masina sa pot ajunge acasa urmand sa revin sa se monteze egr nou , cand sa plec surpriza masina nu mai urca in ture , bagat iar in service scos egr care era blocat intredeschis , masina a ramas acolo egr-ul a venit chiar cand plecam dar am preferat sa o las sa se curete tot pe acolo si sa se testeze noul egr .
Cred ca egr-ul a mai mers aproximativ o saptamana dupa curatare si apoi sa blocat si ce i sa facut azi a fost fatal pentru el , sunt multumit ca nu am alte probleme si masina este ok .


Astazi am fost sa imi iau masina .
Din cauza erorii cu egr-ul masina a dezactivat pilotul automat , dupa schimbarea egr-ului ramanea in bord aprins service pe tester neavand erori , nea luat ceva timp sa ne dam seama de ce sta aprins , trebuie facuta o modificare cu testerul si se stinge .
Masina dezactiveaza pilotul automat la orice eroare de injectie , daca remediati problemele si SERVICE ramane aprins pe bord sa stiti de unde provine problema .

This post has been edited by DaniiS: 13 Dec 2014, 14:59


--------------------
Renault Megane 2006
Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare
Și prostia-i și mai mare.
Prostul n-o simte, se pare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos100
post 16 Dec 2014, 07:54
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 30 January 11




salut!
Am masina de 5 ani si am alimentat numai mol, pe timp de iarna imi pare verificare injectie si bec service, stau in bord cate 2 3 sec si in special la rece. Asta nu afecteaza cu nmc comportamentul masinii, trage, nu scoate fum, porneste.
Acum cateva zile am alimentat omv intamplator si de atunci nu imi mai apare acea eroare.
Aveti vreo idee? oare sa trec pe omv?


--------------------
Renault Megane 3 1,5 dci 81kw - BZ92ALD hatchback nov 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 13:08
Dacia