Probleme injector si regulator presiune - 1.5 dci, diagnoza: eroare injector si regulator presiune
![]() ![]() ![]() |
Probleme injector si regulator presiune - 1.5 dci, diagnoza: eroare injector si regulator presiune
lucianul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
reno
Symbol 1.5 dci
2006
|
|||
lucianul |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 09 ![]() |
Salut,
Va rog sa imi spuneti si mie care sunt simptomele cand sunt probleme la pompa de injectie pe un dci de 1.5 80cai (symbol in cazul meu). Se poate ca pompa sa fie defecta dar masina sa porneasca inca ? Multumesc |
--------------------
reno
Symbol 1.5 dci
2006
|
|
verde |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Citeste aici:
http://www.reno.ro/Problema-cu-injectia-se...rce-t46121.html Probabil ca o sa schimbi injectorul si poate dupa aceea si regulatorul de presiune. |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
lucianul |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 09 ![]() |
Revin cu o explicatie legata de eroarea regulatorului de presiune pe care am mentionato mai sus:
- eroarea pe care o primea testerul la care am fost, era legata de regulatorul de presiune - iar presiunea din pompa (masurat tot pe tester prin serviciul de diagnoza ) era de 230 bari la relanti in loc de 300 Acesta era de fapt un efect al urmatoarei cauze: - un injector scapa presiunea pe retur iar pompa si celelalte periferice de pe pompa erau in perfecta stare (regulator presiune si senzor presiune) Solutia este schimbarea injectorului sau repararea lui pentru a nu mai scapa presiunea... Explicatia o dau pentru ai feri pe altii de o cheltuiala inutila pe care am suportat-o eu, de a cumpara un regulator in conditiile in care celalalt vechi era in perfecta stare. This post has been edited by lucianul: 23 Jan 2009, 18:44 |
--------------------
reno
Symbol 1.5 dci
2006
|
|
verde |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In primul rand multumiri ptr explicatii. Fii sigur ca mai devreme sau mai tarziu multi vom trece prin aceste faze si ne va fi de ajutor.In al doilea rand regulatorul cumparat poti sa-l oferi pe " bursa " (alte discutii/bursa) la vanzare si sa recuperezi macar o parte din bani.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Vasyle |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 July 07 ![]() |
Cat costa un regulator de presiune nou??
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007
- 32945
|
|
cip31 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Aproximativ 250 Ron.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Salut!sunt nou pe forum si tot nou posesor de un renault symbol 1.5 dci 48kw,am o problema care pe cat ma macina pe atat ma si sperie,o am de vre-o 3 luni si am observat dupa ce am luato ca la rece la relantiu nu merge rotund
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Seamana a simptome de injector,injectoare care dau pe retur.Dupa ce se incalzeste mai tremura?Ti-a facut testul cu bidonasele gradate?Eu am avut un injector care era dus(in 2 minute cat se face testul umplea un recipient gradat pe cand restul era in limita a 20ml)si la rece tremura motorul fara diferenta de turatie,850 rot statea..Dar in diagnoza aparea oscilatie mare pe injectie intre 1.3-2.3mg/cup
This post has been edited by luckas_itd: 14 Dec 2012, 20:05 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
cand se incalzeste nu mai sunt simtome,dar nu cand se incalzeste apa ci cand se incalzeste in general masina
apa poate sa fie si maxim de calda dar motorul tot rau merge,dar daca circul mai mult cu ea sau e cald afara atunci simtomele dispar,am avut surporiza ca ieri sa nu mai porneasca mai de loc,a pornit foarte greu,numa interesant e ca am scos furtunele de la retur si vine destul de ok,nu pare sa fie duse la injectorul 1 se vede ca scoate mai mult un pic dar nu alarmant,si eu m-am gandit la injectoare dar ala de la test a zis ca is tozte dar numa sa isi faca bani pe ele cred ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Da,poate sa fie si de la regulator.Nu este de ajuns decat sa scoti acele furtune,trebuie masurata cantitatea care o da pe retur in anumit interval.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Am revenit,am fost azi la mecanicul meu si l-am pus sa desfaca injectoarele si surpriza....erau pline de mizerie in cap si in locasul lor,le-a curatat pe toate inclusiv locasul lor,dupa aia s-a uitat si la filtrul din rezervor care era curat ca si lacrima :-| chiar si rezorvorul era destul de curat,nu imi explic de unde a ajuns atata mizerie acolo in capul injectoarelor si sper din tot sufletul ca s-a rezolvat problema asta,voi vedea maine dimineata cand o sa pornesc motorul la rece sa vad daca mai sunt oscilatiile respective
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ce bine ar fii sa fie doar asa de simplu.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Din pacate nu s-a rezolvat
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si te incapatanezi sa cheltui aiurea in continuare, lasa ultrasunetele pentru lilieci, nu la injectoarele de dci.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Bn,dar atunci ce sa fac???de la ceva trebuie sa mearga prost,macar sa verifice injectoarele sa vada ce au
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Daca problema chiar este de la injectoare cele stricate ar trebui reconditionate,daca vrei sa mearga ca noi.Este cam 430 de reconditonat injectorul(valva,pulverizator plus rescriere un nou cod).Cel mai bine du-te la cineva de iti poate da un diagnostic real,pentru nu a mai cheltui bani aiurea.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Am fost deja la 4 serviceuri,la primul mi-a zis ca is duse 2 injectoare ca aia i-a aratat testerul respectiv:cod eroare P0301(Rateu ardere cilindru 1-defectuos) P0303(Rateu ardere cilidru 3-defectuos) si P0089(Supraveghere presiune Rail-Presiune maxima depasita) iar la celalat service mi-a zis ca is duse toate 4 injectoare(dar fara vre-o dovada) si s-ar putea sa fie dus si regulatorul de presiune,.... niste talhari se vedea pe fata lor!asa ca o sa revin la primult service si o sa cer verificarea la toate 4 injectoare si atunci banuiesc ca o sa fie mai clara problema,numa sper sa nu fie bune si sa zica ca trebe reparate ca tara asta e plina de hoti....si uitasem ca la al 3-lea service mi-a zis ca am o scapare de presiune pe traseu si e ori de la injectoare ,ori de la regulatorul de presiune
Acuma eu nu imi permit sa schimb totul pe masina doar pe presupunerile unor mecanici plictisiti,daca imi zicea ca sunt injectoarele sigur sau ca e regulatorul atunci era ok dar sa ma pun sa schimb totul pe ea doar de dragul de a schimba si de a strica bani, chiar nu cred ca e necesar si dupa acea sa imi zica ca nu a fost de acolo si sa mai schimbam si pompa si etc....chiar sunt in ceata acuma nu stiu cum sa procedez... Aici in timisoara reparatul unui injector ajunge undeva la 450 lei dar nu am stiut ca schimba si pulverizatorul am crezut ca schimba numai duza dar din cate vad eu pe retur scoate foarte putina motorina cea ce cred eu ca este foarte ok.... sunt mai sceptic cu problema asta la injectoare.... ![]() This post has been edited by AlexAlexAlex: 16 Dec 2012, 13:47 |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Pana nu sti sigur care e cauza nu are rost sa incepi a le repara prin eliminare.Eu am reconditionat un injector la un centru delphi cu 430 schimbat valva retur,pulverizator si generat cod.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
da luckas dar cine o sa imi zica mie cauza???toti banuie si stiu doar sa repare prin eliminare,adica schimba tot si vedem dupa acea de la ce a fost defectu,cand l-am intrebat pe mecanic daca e sigur de la injectoare mi-a zis ca de acolo porneste si vede pe parcurs
![]() This post has been edited by AlexAlexAlex: 16 Dec 2012, 14:45 |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
In legatura cu erorile date pe tester cred ca acele injectoare ar fi.Fa testul cu bidonasele gradate,si daca iti da peste limita pe retur sigur este o problema la ele.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
am mai observat ceva azi...dupa ce am pornit-o a scos un sunet ciudat :-| ca si o rola ce se freaca pe ceva dar doar vre-o 3 secunde si dupaia cand am dat drumul la stergatoare mergeau foarte slab chiar si in viteza a 2 si geamuri iara au mers foarte greu in sus,acel mers la motor poate avea legatura si cu incarcare de la alternator?sau nu stiu exact cum sta treaba....?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Am primit verdictul de la injectoare...se pare ca toate scapa presiune:( si trebuie reparate,ma costa 18 mil toate si ca sa primesc garantie ma mai costa inca 3 mil in plus,asta incluzand filtru de motorina si curatatul rezervorului si etc
![]() This post has been edited by AlexAlexAlex: 18 Dec 2012, 10:53 |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Macar acum stii cam pe unde esti....cu rezolvarea problemelor.
Cauta ca sunt si pe aici pe forum persoane calificate care reconditioneaza injectoare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Meister |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Urmaresc cu interes acest topic! Sa ne anunti de rezultat.
Care a fost metoda de testat injectoarele si au ajuns la concluzia ca scapa presiune? Eu am facut doar testul cu recipientul gradat si am la 2 minute 4ml la 3 injectoare si 8ml la al 4lea (ultimul probabil de la atata frecat cu spray ca pana acum 2 saptamani erau toate la fel). Eu am probleme cu pornirea in sensul ca nu mai porneste deloc la rece. Unii vor sa-mi schimbe pompa de injectie, altii injectoarele. Tot asa, pe presupuneri. Dar odata pornita, masina merge ca noua, atata timp cat e calda pompa/motorul. Am incercat si chestia cu motorina de la alte benzinarii + aditivi. Nada. Acum masina zace de vreo 4 zile in parcare. Am mai iesit azi sa o pornesc cu spray si nimic. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
AlexAlexAlex |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
Deci...verificarea injectoarelor nu consta doar in verificatul cu bidonasele,la mine returul era ok la toate deci nu era alarmant numa ca imi baga mult aer pe retur....si mergea rau masina,am dat jos injectoarele(cei de la service) si le-am trimis la Delphi(timisoara) sa le verifice si rezultatul a fost sumbru
![]() This post has been edited by AlexAlexAlex: 18 Dec 2012, 14:27 |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
Meister |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Eu am fost la service Delphi in Bucuresti si dupa ce am stat o zi intreaga acolo am plecat cu un filtru de motorina schimbat si cu verdictul "masina e buna, nu are nimic". Filtre de motorina schimbasem si eu vreo 2 dar... nu erau originale. Binenteles ca nici cu cel original problema nu s-a rezolvat.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
@meister
Pompa de inalta ti-a verificat-o?Sa nu ai alte probleme cum ar fi senzorul volanta etc. |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
AlexAlexAlex |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 December 12 ![]() |
mda si pe mie m-au pus sa schimb filtru chiar daca celalalt este aproape nou,Meister este foarte important sa pui filtru original pt ca cele originale Delphi filtreaza la 0.2 microni iar cele contrafacute la 04 microni,daca zici ca iti porneste foarte greu sau de loc ar trebui sa verifici si bujiile incandescente poate e arsa vre-o una si daca is si alea ok atunci mai ai 2 variante,ori regulatorul de presiune de pe pompa,ori injectoarele.
injectoarele se dau jos si se verifica la aparat...unde sunt puse sub presiune si se vede si cat scot pe retur si daca scapa presiune,varianta cu borcanasele este ok doar atunci cand scoate mai multa motorina pe retur,daca iti scapa presiune atunci nu se mai vede la testul cu borcanasele. Daca iti scapa presiune la injectoare atunci iti vine mult aer pe returul de la injectoare,parerea mea este sa ti le dai jos si sa le duci pe test,daca ei zic ca is bune atunci trebuie sa te acsezi pe o alta problema... |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 11:49 |