low-cost carriers
![]() ![]() ![]() |
low-cost carriers
Bobo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pentru mai mulde detalii :
www.easyjet.com ; www.ryanair.com ; www.volareweb.com Retineti, preturile sunt foarte mici cu cit faci rezervarea mai din timp (maxim 5 luni inainte). Cu cit te apropii mai mult de data zborului, preturile cresc! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Bobo |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- |
|
Loghy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
www.blueair.ro
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
ultraav |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 December 04 From: sub nivelul marii ![]() |
|
--------------------
ex Logan
Preference 1.4 MPI
2004
- ..-..-... The aim of the wise is not to secure pleasure, but to avoid pain.
Aristotle |
|
thegodsglory |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 31 December 04 From: B ![]() |
fals.
taxele de aeroport &co raman aceleasi. Chestia cu 'Buc-Venetia la 20 euro' e strict PR. AM luat locul cu 19 euro si inca vreo 90 (daca tin bine minte) au fost taxele. oricum e excelent, nu se compara cu 2zile de hurducaieli in autocar. Totusi, fiti atenti la servicii! Cost Cut-ul asta vine cu in pret si ala se vede cand intrebi la reprezentantul din aeroport al companiei. Am avut anul trecut o experienta superneplacuta cu Myair. Au devansat ora de plecare spre Buc din Venetia cu 12 ore. NU m-au anuntat desi aveau nr de mobil din RO, nr de mobil+fix din Venetia +adresa de email. Am sunat din aeroport la callcenterul MYair (in Milano). Am consumat 40 de euro ca sa mi se spuna ca trebuie sa iau bilet intreg-dus intors ! Am ramas in Italia inca 5 zile pana la urmatorul zbor spre Bucuresti (platit integral, evident). Am facut scandal, am amentintat ca-i dau in judecata, i-a sunat un avocat -- li s-a rupt in paispe. Asa ca aveti grija si verificati-va programul de zbor de 98768976 de ori |
--------------------
dacia
1310 alb-ruginiu :)
- b14 it's a feature, not a bug.
|
|
walleye |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
fratele meu alb, la 182 de locuri in a320 o sa regreti ca n-ai luat autocarul. sa vezi ce fain e cind trebe sa scoli patru sardele ca sa ajungi la closet (asta daca firma nu e asa de LC ca nici nu mai ofera closet), cind vecinii isi tin si iti tin coatele in poala, cind fiecare basina a lui ala din fata o simti rezonind pe abdomen si in general cind te simti ca un disc de ambreiaj. adauga la asta aerul conditionat care nu se poate opri sau redirectiona, altitudinea de 3000 de metri mentinuta in cabina si zero (sau pe bani) mincare/apa (in afara de ce iei cu tine, sa te vad cum desfiletezi capacul de la sticla de apa fara sa-i dai un cot in nas vecinului. pentru exercitiu, imagineaza-ti rolurile schimbate). mai pune cel putin un original care se descalta si cel putin un copil mic care zbiara din toti rarunchii de durerea de urechi si git (aer uscat si la presiune mica) si cred ca vei ajunge la concluzia mea ca daca n-ai bani sa zbori in conditii decente mai bine mergi cu trenul.
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
nitz |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta e ca in a320 suporti chestia asta doua ore, in autocar doua zile.
|
--------------------
Renault
Clio
- alb murdar
|
|
walleye |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
nu dragule, autocarul este sanatoriu pe linga airbusul 320 in configuratie high density. nu stii despre ce vorbesti. cum sa-ti explic ca sa pricepi? gindeste-te la un scaun care ar jena un copil de 5 ani, imagineaza-ti o tura intr-un damas cu porcul, bradul si un butoi de tuica, cutremura-te in fata imaginii unui culoar pe care nu te poti deplasa daca ai o erectie (pe care O VEI AVEA, dupa atita frecat de alte persoane, nu neaparat de sex opus). cam asta-i senzatia. am avut parte de ea. nu mai vreau. prefer autocarul. sincer.
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
florin_el |
![]()
Post
#10
|
![]() The Expert Group: Members Posts: 114 Joined: 28 December 04 From: Iasi, Casablanca ![]() |
Singura problema este ca unii omuleti nu au timpul sa-si ofere cite 2 zile vacanta in autocare de ici pina colo. Platesc 1500 EUR pe un round-trip pina in Lagos si e la fel, si in avioanele non-low-cost oamenii se basesc, n-ai loc de erectii si tre sa scoli "sardele" de pe scaune ca sa te duci la closet. E vorba doar de compromis intre timp-bani-comfort.
Cred ca low-cost o sa aiba piata numai pe zborurile intra-continentale pentru ca, pentru zborurile lungi cred ca se vor autosesiza "Drepturile Omului"! Ah, si, scuze daca ating vreunul mai plinut dar, parerea mea este ca ar trebui ca cei "overweight" sa aplice pentru locuri speciale, sau business, sau autocar/safari (in cazul Africii). Intr-una din dati linga mine s-a asezat un omulet de vreo suta cinzeci de kile. Pina la urma m-a mutat stewardesa ca sa evite o decompresie catastrofica a aeronavei! Efectiv ma scotea ala prin geam! |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
- IS-05-FTY Don't drink and drive - you might hit a bump and spill it.
|
|
lecar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 10 June 05 From: Leeds, UK ![]() |
Ar fi cazul sa intre si la noi companiile aviatice low-cost. Dar inca nu cred ca e cazul sa ne bucuram pentru ca BlueAir, Volare si (de cateva luni) SkyEurope nu ofera mare lucru in materie de destinatii. Eu astept Easyjet sau Ryanair si nu cred ca ne prinde 2008 fara ca una dintre astea doua sa puna un zbor de Romania (probabil OTP, dar bine ar fi sa fie si CLJ sau TMS).
Off-topic: Eu nu pot sa cred ca exista cineva care ar prefera drumul cu autocarul decat cel cu avionul (pentru distante de cel putin 1000 km). Walleye, tu vorbesti serios? |
--------------------
Fiat
Coupe
16v Turbo 195CP
- -
|
|
walleye |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
eu vad ca nici unul dintre voi n-a zburat vreodata intr-o cabina din asta, 180 de locuri in a320. hai sa facem un calcul: avionul are o lungime de 37 de metri din care maaaaxim 25 sint alocati cabinei de pasageri (taiem clozetul si o bucatarie). 180 de locuri /6 locuri per rind = 30 de rinduri. 25 de metri / 30 de rinduri = 83 de centimetri per rind. 83 de centimetri in care trebuie sa incapa spatarul, sezutul si gambele tale. stii care e rezultatul? rezultatul e ca incap FIX spatarul sezutul si gambele tale si ATIT. faceti un calcul similar si pentru latime si va da aproximativ idem adica sase oameni care stau cuminiti cu privirea inainte si lipiti unul de altul lasa loc pentru un culoar de vreo 40 de centimetri pe mijloc. hai ca in partea cu latimea sa zicem ca mai aveti dreptate, in fond in toate configuratiile 320-ul are 6 pe rind la Y dar la lungime media e de aprox. 1 metru / scaun si in cele mai inghesuite configuratii cu 2 sau 3 clase. asa ca alea pe care le stiti voi de naspa dar suportabile sint cu cel putin 20 de centimetri mai spatioase decit ce vorbesc eu. si da florinel, am spus-o o data, daca n-am bani sa circul civilizat cu avionul, prefer alt mijloc de transport. si da, am rezervat doua locuri si o data chiar trei (si atunci erau si pe banii mei) cind am fost nevoit sa zbor vreo 15 ore in asemenea conditii. si da, lecar, prefer un autocar civilizat (NU cum sint majoritatea celor folosite de firmele romanesti) unei cabine de avion de genul celei descrise mai sus. si vezi ca iata la timisoara e tsr.
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
florin_el |
![]()
Post
#13
|
![]() The Expert Group: Members Posts: 114 Joined: 28 December 04 From: Iasi, Casablanca ![]() |
QUOTE(walleye @ 23 Jan 2006, 19:33) si da, am rezervat doua locuri si o data chiar trei (si atunci erau si pe banii mei) cind am fost nevoit sa zbor vreo 15 ore in asemenea conditii. si da, lecar, prefer un autocar civilizat (NU cum sint majoritatea celor folosite de firmele romanesti) unei cabine de avion de genul celei descrise mai sus. si vezi ca iata la timisoara e tsr. GOOD GUY! walleye, eu cred ca pot fi diagnosticat drept claustrofob... n-am cu adevarat o problema dar uneori (ca de exemplu in scaune de avion inghesuite - cel mai inghesuit a fost in B727, KLM, OTP-AMS), cind simt ca nu pot face practic nici o miscare... ma apuca dracii nu-s cum sa spun. In tarisoara unde traiesc fac zboruri locale aproape saptaminal (737, 727, A320, Fokker, DC-9 si ceva antichitati cu elice) si zimbesc dulce la tanti cu biletele sa-mi dea pe rindul cu iesirile de urgenta. Nu e scaunul rabatabil... dar spatiu ai mai mult ca la bizniz class. La low cost nu merge? Chiar m-am distrat pe chestia ca n-ai loc nici macar de o erectie intr-un avion dintr-asta ![]() Era bancul ala de la recrutare (zice lumea ca ar fi intimplare adevarata dar am auzit-o de la prea multi): Stau baietii sa fie examinati in piele goala la centrul militar. Unul dintre ei, cine stie unde-i zburda mintea si instrumentul i se face remarcat. Asistenta ii aduce niste apa rece intr-un borcan..."Uite, asta-i pentru tine, vine doctorul acum!" Ala ia borcanul SI BEA toata apa! "Multumesc frumos!" "Vai, am crezut ca ai s-o folosesti si tu ca ala dinaintea ta!!!", zice asistenta cam off-topic... dar n-ar fi distractiv sa ceri la stewardesa un pahar cu apa foarte rece ca nu mai ai loc pe scaun?!? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
- IS-05-FTY Don't drink and drive - you might hit a bump and spill it.
|
|
walleye |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
vezi ca si locurile de la iesirile de urgenta sint cu cintec... in caz de doamne fereste vrei sa te afli intre 100 de animale speriate si obiectul mintuirii lor? dar trebuie sa recunosc, alternativa merita riscul. din plin.
si alta problema sint aia ca mine care stiu ei ce stiu si vin cu patru ore inainte ca sa fie siguri ca pun gheara pe respectivele locuri. o data, pre cind asistam la o imbarcare, dar neimplicat in ea, am facut pariu cu agentul liniei aeriene ca aia cinci care au sarit in picioare cind a aprins semnul de boarding pe care-l monitorizau atent si vin fugind cu limba scoasa or sa ceara TOTI loc la usa. am pierdut, unul era aviation freak si vroia la geam... This post has been edited by walleye: 23 Jan 2006, 22:18 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
florin_el |
![]()
Post
#15
|
![]() The Expert Group: Members Posts: 114 Joined: 28 December 04 From: Iasi, Casablanca ![]() |
QUOTE(walleye @ 23 Jan 2006, 21:11) si alta problema sint aia ca mine care stiu ei ce stiu si vin cu patru ore inainte ca sa fie siguri ca pun gheara pe respectivele locuri. La liniile astea e free-sitting? nu stii dinainte ce loc ai? cind iti faci rezervarea? mea culpa! QUOTE Servicii minime - clientul nu primeste un bilet, ci doar un cod pe care il va prezenta la aeroport - nu primeste un loc, ci va ocupa primul loc liber pe care il va gasi greu cu atentia! This post has been edited by florin_el: 23 Jan 2006, 22:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
- IS-05-FTY Don't drink and drive - you might hit a bump and spill it.
|
|
walleye |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(florin_el @ 23 Jan 2006, 22:22) nu cred ca exista pe lumea asta agenti de ticketing si linii aeriene la care sa alegi locul cind faci rezervarea. cel putin la clasa saracului. il primesti la check-in si daca rogi frumos pe nenea gate agent si ai de unde ti-l poti alege tu. tine cont si ca de obicei astia vind mai multe bilete decit locuri. chiar daca nu recunosc. iar la LCC ce voia sa spuna nenea ala cu codul e ca nici la check-in nu-ti dau loc, intri in avion si-ti alegi din alea libere unul care are un vibe bun pentru tine. avind in vedere ca au oricum o singura clasa nu e pericol sa te asezi din greseala unde nu trebuie. This post has been edited by walleye: 23 Jan 2006, 23:20 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
yO_ |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Dacia Felix Group: Members Posts: 528 Joined: 1 January 06 From: Târgoviște & Besançon ![]() |
Subscriu la faptul ca nu se merita o companie Low Cost. Prefer AUTOCARUL!!! Sunt si eu patit pe ruta Baneasa - Lyon. Am sunat seara sa intreb daca orarul e in regula si mi s-a spus OK. Dimineata eram acolo in aeroport cu o ora si ceva inainte de decolare. Cand am prezentat biletele madama de la ghiseu s-a uitat lung la mine si m-a intrebat ce caut la ora aia, cum, adica nu fusesem anuntat de schimbarea de orar? Sa mor nu alta, ca nu sunt bucurestean. Am zacut astfel pe banci pana dupamiaza. Avionul pe care il vazusem de dimineata sosit in aeroport si de care ma bucurasem cum ca "ala este!" a facut de fapt inca o cursa dus-intors pana la Bergamo dupa care ne-a luat si pe noi. Am ajuns la noua seara in Lyon, avionul urma sa se intoarca la Baneasa.. Va imaginati ce inseamna pentru un Boeing737 un numar de 5 curse in Europa pe un interval de 24 de ore?? E o nebunie, e aproape un hazard... In fine, de acolo aventura a continuat... am ajuns in gara din Lyon si nu am gasit bilet direct de tren spre destinatia dorita, incat a trebuit sa imi petrec noaptea in gara din Dijon, cu teancul de documente legalizate sub fund ca sa nu inghete .... A fost unicul moment din viata mea cand mi-a parut rau ca nu aveam mai multe 'patalamale'. Imi amintesc ultimul TGV de paris sosit in Dijon, cum toti frantujii se grabeau spre casa iar eu ma uitam cu jind la ei neavand unde innopta... Am zacut pe jos cu toti aurolacii si drogatii. Pe la ora patru noaptea a venit politia si ne-a facut razie. Norocul meu ca aveam biletul cumparat si justificam astfel stationarea in gara. I-au perchezitionat in fata mea pe tipii de langa mine. Erau niste slavi care mergeau spre MArsilia la legiunea straina.. fara acte si alea-alea. Astfel in loc de cateva ore, in final calatoria a durat mai bine de 24 de ore cu totul. La intoarcere alta poveste, s-a schimbat orarul oficial - plecare la ora 9 dimineata deci prea de dimineata pentru o legatura buna. De data aceasta macar era inceput de vara. Cum in Franta nu circula trenurile noaptea am mizat pe aceeasi poveste, adica inca o noapte in gara din Lyon. Prost am fost ca nu am plecat mai devreme ca sa prind naveta de aeroport.. La ora 0:00 vocea suava de la statie ne anunta ca din ratiuni "vigi-pirat" gara se inchide si ca trebuie sa ne indreptam spre iesiri. Asadar adio sala de asteptare. L-am intrebat disperat pe un impiegat, sau ce era nenea ala, unde sa ma duc sa stau. Mi-a zis ca in nici un caz in fata garii unde fusese strangulata o tanara in urma cu o luna de zile.. Cu 30 de kile de bagaje in spate am plecat spre hotelul 'low cost' indicat - hotel care nu mi-a fost dat sa il gasesc de nici o culoare. M-am rugat de un taximetrist arab cu Peugeot 607 sa ma duca pana la Aeroport cu un pret mai scazut, insa sub 50 Euro nu am reusit sa negociez asa ca am lasat-o balta. M-am intors in fata garii si m-am asezat pe bagaje langa un grup de italieni care s-au uitat la inceput ciudat la mine insa dupa aia m-au lasat in pace sa stau la cativa metri de ei. Colcaia de imigranti si de persoane suspecte. De data asta m-am rugat sa vina politia insa nu a fost sa fie. Pe la 4-5 dimineata, cand abia imi gasisem pozitia de vegetatie, maturatorii m-au facut sa imi schimb culcusul ca trebuiau sa mature praful si mucurile de tigara de sub mine... Ora suplimentara de intarziere din aeroport petrecuta pana la sosirea avionului urma sa fie o nimica toata. Unicele recompense la toata calatoria au fost imaginea magnifica a Alpilor si imbratisarile celor de acasa... |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
- DB-05-SLE Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
|
|
florin_el |
![]()
Post
#18
|
![]() The Expert Group: Members Posts: 114 Joined: 28 December 04 From: Iasi, Casablanca ![]() |
QUOTE(walleye @ 23 Jan 2006, 22:14) nu cred ca exista pe lumea asta agenti de ticketing si linii aeriene la care sa alegi locul cind faci rezervarea. cel putin la clasa saracului. il primesti la check-in si daca rogi frumos pe nenea gate agent si ai de unde ti-l poti alege tu. tine cont si ca de obicei astia vind mai multe bilete decit locuri. chiar daca nu recunosc. Overbooking-ul e practicat de toate liniile aeriene pe baza unor date statistice si e recunoscut. De fiecare data cind mi-am luat bilete la KLM (pentru zbor intercontinental, e drept) mi-am ales si locurile, care erau pe foita cu detaliile zborului, ce ti-o printeaza pe loc. Aceleasi locuri le-am gasit pe boarding pass. In Lagos uneori apar probleme la zborul de intors. Imi dau locurile pe care le cer pe relatia LOS-AMS dar uneori nu au acces sa selecteze locurile pe AMS-BUH. Oricum ala (AMS-BUH) e zbor de 2 ore jumate, abia ai timp sa-mi beau cafeaua si sa ma bucur ca ajung din nou acasa. La economy si nu la cargo! |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
- IS-05-FTY Don't drink and drive - you might hit a bump and spill it.
|
|
lecar |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 10 June 05 From: Leeds, UK ![]() |
Nu stiu cum e BlueAir ca n-am avut ocazia sa-l incerc, dar va spun sincer ca am zburat cu Easyjet, Ryanair, Jet2, Monarch, BMIbaby, SkyEurope, Wizzair si nu am sesizat nici o diferenta in ceea ce priveste spatiul fata de companii ca Alitalia, BA, KLM, Airfrance, Tarom, Lufthansa, Malev, CSA, Iberia, Sabena. Toate zborurile intra-europene. Diferentele sunt altundeva, dar nu la spatiu. Si amanatul unui zbor e de asemenea o mare exceptie, cel putin la companiile low-cost care se respecta.
Nu ma indoiesc ca s-ar putea sa aveti dreptate. Adica sa existe o anumita companie, cu un anumit tip de avion cu scaunele asezate intr-o configuratie mult prea fortata. Dar credeti-ma ca aia e din nou o exceptie si asa ceva se poate intalni probabil si la companii care nu sunt low-cost. Daca se ia insa o medie a spatiului oferit de companiile aviatice low-cost si o medie a spatiului oferit de autocare, n-am nici cea mai mica indoiala ca primele castiga. Ca sa nu mai spun ca un drum de 40 de ore cu autocarul, inseamna vreo 3 ore cu avionul. Nici nu vreau sa ma gandesc cate ore cu autocarul ar fi facut Walleye in locul zborului de 15 ore. Acum vorbind serios, chiar si "numai" 40 de ore pe autocar (evident fara posibilitatea de a face dus) e ceva ce nu imi pot imagina ca cineva ar putea prefera. Asa ca, Walleye, desi sincer incerc, nu te pot intelege. Dar macar cu TSR ai dreptate. :-) |
--------------------
Fiat
Coupe
16v Turbo 195CP
- -
|
|
walleye |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
mai, acu' n-o lua si tu ad literam, ca de fapt nu merg io cu autocarul, dar cind am avut de ales intre un zbor pina la paris sau stuttgart intr-o cotineata din asta si condus un 407 pina acolo, am ales 407-le fara sa ma gindesc prea mult.
cit despre timpi, ai dreptate, daca socotesti efectiv timpul cit tine calatoria. insa cu masina (si intr-o masura mai mica cu autocarul) calatoria inseamna drumul din A in B in timp ce cu avionul calatoria inseamna drumul de la A pina la aeroport, zborul si drumul de la aeroport la B. plus frecatul mentei obligatoriu in aeroport. asa ca daca faci totalul, tot cam pe acolo esti. chiar daca avionul zboara mult mai repede. vezi si TGV-ul care a cam desfiintat calatoria aeriana intre orasele pe care le conecteaza, desi merge de vreo trei ori mai incet ca avionul. de acord ca pentru unele calatorii, in speta alea intercontinentale, cam greu sa mergi cu masina, vrei nu vrei trebuie sa iei avionul. dar intra-european o sa fii surprins sa constati ca ai alternative. This post has been edited by walleye: 24 Jan 2006, 13:23 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
adso |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
QUOTE(walleye @ 23 Jan 2006, 18:41) ai mare dreptate cu inghesuiala, dar EXAGEREZI enorm. una e sa te inghesui 1 1/2 ore (io unu' nu trebuie sa fac pisu in intervalul asta, daca nu am baut 12 beri inainte) si cu totul altceva e sa te lafai vreo doua zile in autocar (eventual cu 6 ore asteptare la vama ungureasca). nici nu inteleg cum poti compara chestiile astea doua - sau ma rog, daca pentru tine timpul chiar nu conteaza... |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:23 |