Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane Scenic 1,9 DTI, Porneste greu dimineata

hidden
post 17 Mar 2015, 13:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 15




Bună ziua,
Am citit pe forum totul despre pornirea greoaie al motorului dar nu m-am regasit în nici o situație și mi-am permis deschiderea unui nou topic

Problema -Renault Megane Scenic 1,9 DTI -2002

În luna februarie a.c. când a fost un pic mai rece am constatat că dimineața motorul mașinii pornește foarte greu , după prima pornire motorul pornește normal dar după o staționare de 7-8 ore pornirea iar este din nou greoaie
Prima fază
Am fost la un service specializat -reprezentanță Renault
S-a constatat că 2 bujii erau arse -au fost schimbate toate 4,s-a verificat releul - bun, s-a verificat senzorul de pe volanta și s-a curățat volanta de rugină,am schimbat filtrul de motorină,s-a verificat și para de la filtru dacă dimineața rămâne tare-rămâne deci nu este din pompă ,au pus calculatorul -nu a constatat nici o defecțiune, parametrii masurați sunt normali -mi-au spus că problema este rezolvată , am luat mașina dimineața următoare aceeași problemă -m-am replanificat
Faza doi
Cauza ar fi la injectoare s-au dat jos
Am verificat injectoarele la o firmă specializată - care lucrează sub reprezentanța Bosh , injectoarele bune , unul cel cu fir a fost desfăcut curățat un pic, au spus ca nu sunt probleme
S-au montat injectoarele hai să vedem galeria de evacuare să nu fie înfundată , eu de bună credință hai că vreau să fac mașina
S-a demontat galeria s-a verificat turbina bună , catalizatorul bun , cu această ocazie a trebuit să schimb o nouă garnitură la turbină că cea veche s-a rupt
S-a ajuns la concluzia că ar fi din motor că au verificat compresia și au măsurat 18, 19
Am explicat că motorul are 175000 Km nu consumă ulei nu scoate fum cum să fie din motor -și m-am enervat și le-am spus că nu mai calc la ei în vecii vecilor
Mașina pornește tot greu dimineață
Faza trei
M-am replanificat la un alt service mai scuturățel după ce am fost și am văzut
Am explicat ce mi-au făcut cei de la reprezentanță
A verificat compresia -surpriză 31,5;31,30,5;31 - în cazul ăsta nu-ți rămăne decăt să iei toporul și să te duci la repezentanță la renaut sad.gif
Mi-au spus că asemenea simtome dă electromotorul
S-a verificat electromotorul s-a curățat și am schimbat cărbunii
Cu această ocazie am schimbat și uleiul că era timpul și filtru de aer de la motor-acestea le-am făcut că trebuiau
Am luat mașină -domnule pornește mai bine mi-au spus , și eu am avut impresia o zi două , după care problema a început din nou să se manifeste că acum nu mai știu nici eu ce să mai cred....

Vă rog pe dumneavostră , că deja simt că înebunesc - să vă spuneți punctul de vedere
Vă mulțumesc



--------------------
Renault Megane Scenic 1,9 DTI - SB 03 BKX 2002/1,9 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 18 Mar 2015, 11:12
Post #2


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




Eu as mai verifica odata bujiile, si daca bateria e buna, daca are amperajul necesar pornirii....
Senzorul de pe volanta l-ai schimbat sau doar l-ai verificat?
Macar l-ai curatat?

Bafta!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hidden
post 18 Mar 2015, 16:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 15




Îți mulțumesc pentru punctul de vedere - Dacus_Malus:
In faza III am uitat eu să specific, s-a verificat și acumulatorul este de 60 de amperi -la un aparat destul de destept electronic din 600 - a citit 592 sau 594 nu mai țin minte exact dar a spus că este Ok
-S-a dat și o bujie jos si s-a verificat după cod -corespunde , s-a verificat și dacă funcționează - funcționa
-Senzorul numai a fost verificat, nu l-am schimbat pentru că cei de la reprezentanța Renault au spus că nu trebuie sad.gif și curățată volanta de rugină -prin folosirea unei perii de sârmă ce a poziționat-o în fantă unde este senzorul și pus contact și dat la cheie - executat operațiune de 4-5 ori

Eu cred că este din pompa de injecție - o voi verifica și am să vă țin la curent.Pe ce mă bazez - para de la filtru de motorină rămâne tare deci probabil zic eu nu este pompa de alimentare - injectoarele sunt bune că s-au verificat de față cu mine -îmi continui ideea - în momentul cănd pornesc dimineată motorul învărte cam de 5-6 ori bîlbăndu-se la pornire ca și cănd nu ar avea alimentare cu combustibil dar acum atenție cand motorul a poarnit pe esapament scoate o cantitate de fum mai mare -asta numai la prima pornire - deci pompa de combustibil a băgat combustibil, injectoarele au pulverizat dar este un ceva.....acel ceva nu poate fi decât pompa de injecție -zic eu dar s-ar putea să zic greșit concluziea ar fi după capul meu combustibil introdus mai mult în camera de ardere cu ardere incompletă....așa explic eu acea cantitate puțin mai mare de fum dimineața - și precizez numai la prima pornire

Rog respectuos pe cei care se pricep mai mult decât mine, ca să nu mai orbecăi prin întuneric că m-am săturat să dau bani aiurea și să nu se rezolve treaba -și să mă duc cum se spune punct ochit punct lovit- ,dacă cunosc cauza să mă ajute , pentru că dacă ar fi fost specialiști în service-ul Renault...și nu și-ar fi bătut joc ....ăsta la care am fost eu ..., și vă rog să mă credeți pe cuvânt că 99% din intervențiile care le-am făcut de 10 ani de când am eu mașina, le-am făcut la ei , mă cunoaște CTC-istul , mă cunosc mecanicii , am fost întodeauna destul de atent cu ei de fiecare dată iar ei ....au vrut sa-mi demonteze motorul...... biggrin.gif lucrurile ar fi fost altfel...dar haideți că nu vreau să jignesc pe nimeni chiar vreau să uit

Vă mulțumesc

This post has been edited by hidden: 18 Mar 2015, 18:05


--------------------
Renault Megane Scenic 1,9 DTI - SB 03 BKX 2002/1,9 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Mar 2015, 16:50
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Immo?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gorea
post 18 Mar 2015, 18:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 4 August 12
From: Targu Mures




Nu ii cam mica bateria pt.motor diesel?


--------------------
Nissan Juke 2010/1.5DCI 110CP K9K
VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hidden
post 18 Mar 2015, 20:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 15




Păi o am de 2 ani bateria - asta ar fi a doua iarnă - bateria duce ,anul trecut au fost geruri mai mari și nu am avut probleme, mașia este parcată afară , eu merg zilnic cu mașina la serviciu, pentru că locul de muncă este departe față de unde locuiesc și electromotorul săracu sad.gif , învârte în fiecare dimineață de sparge ....până când ....nu știu dar i-am schimbat cărbunii ....sper să nu mă lase cel puțin vreo căteva zile până mă duc să verific și pompa de injecție așa cum mi-am propus - după capul meu ...... Adevărul este că sunt foarte îngrijorat îmi este teamă să nu se strice ceva mai tare dar cel mai îngrijorat sunt pentru electromotor......

This post has been edited by hidden: 18 Mar 2015, 20:11


--------------------
Renault Megane Scenic 1,9 DTI - SB 03 BKX 2002/1,9 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hidden
post 21 Mar 2015, 10:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 15




Am fost vineri la reprezentanță - Bosh, m-am înșelat nu a fost pompa de injecție(eiiii, am scuză s-au înșelat ei altii care zic că lucrează la mari reprezentanțe.....) , s-a constatat că între blocul motor și pompa de alimentare pe la semering ....umezea și prindea aer, dar așa-i când alții se uită aiurea și vrea sa-ți ia banii repede și dacă se poate și degeaba.Cu această ocazie s-a dat pompa jos schimbat semering și toate garniturelele din interior , pus pe banc ,verificat, reglat debit, totul este Ok.Am întrebat pe pompagiu, pompa nu este obosită.Montat.Verificat pe calculator.Ok.Sunt super mulțumit, 90 de zile garanție - pentru mine se aplică perfect proverbul ,,Dă, Doamne, mintea românului cea de pe urmă,,
Problemă rezolvată-cost 380 lei plus 20 lei la mecanic și 20 lei la pompagiu și a durat de la ora 0900-1200


--------------------
Renault Megane Scenic 1,9 DTI - SB 03 BKX 2002/1,9 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 09:43
Dacia