lichid racire transformat in pasta maro, ulei in lichid racire
![]() ![]() ![]() |
lichid racire transformat in pasta maro, ulei in lichid racire
Grapinio |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
1) NU
2) NU 3) cum umblii de ceva vreme deja , mergi usor si cu ochii pe ceasul de apa. This post has been edited by cj98czh: 28 Jul 2014, 07:41 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Era greu sa spui tipul motorului? Daca e 1.4 16v ai scapat usor, e de la garnitura corpului termostat.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Grapinio |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
Motor 1.4 8v, E7J 780,55KW, 75CP
|
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba garnitura de chiuloasa....si lichidul de racire.
@+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Grapinio |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
A mers tata la service si a schimbat lichidul de racire sa vada de unde e.
Completez povestea spunand ca dupa ce a schimbat pompa, la o saptamana distanta, acul din bord pentru temperatura apei se ridica prea tare. A oprit, a vazut ca nu avea destul lichid de racire, a compeltat si a tot mers. Pe scurt, dupa ce a schimbat pompa de apa s-ar ca mencanicul sa fi completat apa dar nu a facut aerisirea, drept pentru care cand s-a facut in mod automat aerisirea, apa sa fi fost sub nivel, presunea uleiului din motor sa fi fost mai mare si sa fi intrat, poate fisurat garnitura chiuloasa, si nah.... Oricum, merge azi pana la 12 cu ea, dupa ce a curatat borcanul si ce mai era pe acolo, a completat... merge la 12 sa mai vada si dupa mai iau alte masuri(ma pregatesc emotional si financiar de interventie ). Multumesc de raspunsuri, daca mai aveti ceva de precizat, acuma cu completarea facuta, va rog frumos. |
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|
vallixx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil este garnitura de chiulasa. Asta explica si pierdrerea lichidului de racire, precum si patrunderea uleiului in vasul de expansiune.
Nu ai observat si fum alb pe esapament? |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
jas2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Ati pus vreo solutie de etansare in vas cumva ?Tu sau tatal tau...sau altcineva...
This post has been edited by jas2: 28 Jul 2014, 13:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
lucianm |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
A schimbat pompa de apa si nu a aerisit circuitul. S-a incins motorul.....s-a ars garnitura
|
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
Grapinio |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
fum alb pe esapament nu am vazut, ca nu am prea mers in spatele lui. Nu am pus nici o solutie de etansare.
A facut o curatare si mai face si maine si daca tot asa face, clar s-a ars garnitura, sau cel putin asa cred. Oricum, cand schimb garnitura va anunt. Multumesc de toate raspunsurile. |
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|
Grapinio |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
Schimbat garnitura, alezat chiuloasa, curatat cica tot si azi dupa un drum tot s-a mai adunat mal din ala. Oricum, am verificat uleiul, nu s-a schimbat nivelul. Presupun ca inca cateva spalari/schimbat lichidul de racire si totul va fi bine.
Mai am o intrebare: logic ar fi sa se curete si radiatorul, nu? sau trebuie curatat separat ala? |
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|
zerillos |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Eu am luat un Clio din 2000 cu vasul de expansiune innegrit si putin curatat. Toti cand il vedeau in service spuneau ca e garnitura de chiulasa si ca trebuie sa o schimb ca baga ulei in vas. Le spuneam ca nu se ridica temperatura in bord si ca probabil a fost o problema odata, la primul proprietar. Asa s-a dovedit tot timpul. Acum insa, am descoperit scurgere sub masina din stanga fata si cred ca e radiatorul spart. In vasul de expansiune am gasit nivel sub minim si ceva gri-vascos cum ai zis, ca o vaselina. Sa zicem ca pierde antigel. Nu trebuia sa gasesc antigel putin?? De ce e vascos ????
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
Grapinio |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 15 May 09 ![]() |
Da, clar a fost sau este ciupita garnitura de la chiuloasa sau altceva ce face ca uleiul sa intre in lichidul de racire.
Ca fapt divers, eu am alezat motorul, am schimbat garnitura chiuloasa, ceva la simiringuri si acuma intr-adevar nivelul de la ulei e acelasi de o saptamana, de cand am facut operatiunile. Dar tot de o saptamana imi tot iese vaselina din aia, ca iese numai la cald si deci dupa ce merg cu masina o zi, iarasi ma duc la service sa curete borcanul si furtune si tot. Vaselina aia rezulta ca urmare a amestecului apa distilata antigel ulei. Daca tu ai pe fundul borcanului sar putea sa fi fost candva o problema si ea a mai iesit, iar tu ai vazut acuma Trebuie curatat borcanul, completat lichidul de racire cu antigel si apa, aerisit si tot asa pana cand se curata.(cum am zis, eu circulc de o saptamana si tot curat) Am uitat. verifica nivelul uleiului si tot verifica sa vezi daca ramane la fel. daca scade, clar e o problema This post has been edited by Grapinio: 13 Aug 2014, 13:12 |
--------------------
Renault
Clio 2
- cj 00 abc
2005 Symbol Fidjy
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Problema similara la motor 1.4 8V cu prezenta de antigel amestecat cu ulei sub forma de pasta maronie......cauza garnitura de chiuloasa corodata langa piston.
Masina functiona cu fum alb....din belsug si mers motor neregulat cu demaraj greoi. S-a demontat chiuloasa/s-a curatat si degresat bine pentru ca pasta maronie era "lipita" peste tot unde uleiul a circulat. Uleiul si lichidul de racire s-au schimbat,dupa reparatie,de 3 ori consecutiv pana s-a curatat interiorul motorului de amestecul maroniu. Attached thumbnail(s) IMG_1341.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 308 IMG_1344.JPG ( Size: 2.26mb ) Number of downloads: 305 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 12:17 |