Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot foarte puternic la motor

cobzy
post 5 Nov 2014, 22:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 14




Va salut dragi colegi forumisti.Am deschis acest topic deoarece nu am gasit ceva asemanator cu problema mea.Este vorba despre un megane 2.1,1.9 dci,2005 care mi-a mancat banii si toti nervi.Acum ceva timp(8-9 luni) imi da eroare supapa supralimentare turbo.O schimb.Dupa vreo 2 luni mut masina la tara si dupa jumate de ora nu mai porneste(invarte dar nu o ia nicicum).Rezolvare:schimbat imobilizator si porneste iar.Nu a trecut o luna si se constata ca turbina e dusa(in spatele meu era cod portocaliu de ceata).Rezolare:rectificat turbina si a disparut si ceata. Prin august ma trezesc cu lipsa putere.Constatare mida sfantu gheorghe:Egr defect.Rezolvare:il inlocuiesc si problema nu dispare.Ma obisnuiesc cu ea asa lesinata. Acum 1 luna iar a aparut codul portocaliu de ceata doar ca de data asta era permanent,nu doar in turatii.Constatare serus ploiesti:Revizie completa motor.Ma hotarasc si imi iau un motor sh.La doua zile dupa schimbare motor ma trezesc cu habitaclul plin de fum (imi luase foc ceva pe la motor).Opresc ridic capota si nu ardea nimic.Ma duc la serus ploiesti si dupa mai multe incercari imi spun ca singura eroare e egr defect si ca partea electrica nu mai functioneaza.Rezolvare:schimb din nou egr.Acum 3 zile pornesc masina si dupa vreo 7-8 minute aud batai pe la motor ca si cum as conduce o masina de cusut.Bataile se aud si la relanti si in accelerare si la decelerare..se aud permanent.Mai nou acum nu imi mai porneste cand e motorul cald decat foarte foarte greu.Dimineata sau dupa cateva ore de stationare porneste la "miros de deget".Mentionez ca bataile se aud in partea dreapta a masinii cum te uiti la ea din fata.Bataile se aud si cu ambreiajul calcat.Se simt si in pedala de ambreiaj daca o calc cam 1-2 cm.La service au constatat ca bate volanta (asta fara sa dea jos cutia).Dar oare asta are legatura cu pornirea grea sau deloc atunci cand e motorul cald?Mentionez ca nu manaca ulei si nu scoate fum si trage tot la fel de "lesinat".Am sa va atasez si un video ca sa ascultati cum se aude motorul la "masina mea de cusut".As avea nevoie de niste sfaturi pentru ca deja am ramas blocat.Multumesc anticipat.

My Webpage
P.S Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea dar poate o sa ajute pe cineva

6 Nov 2014, 08:34:
Va salut din nou.Dupa multe ore de citit tot felul de cauze posibile revin cu o intrebare.Batai aceea poate fi de la culbutori?Am inteles ca in momentul cand se incalzeste motorul e posibil ca ei sa bata.dupa ce il opresc sa nu mai porneasca din cauza lor.

This post has been edited by cobzy: 6 Nov 2014, 08:34


--------------------
renault megane 2 1.9 dci privilege 120 hp 2005 - B-34-ZSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cobzy
post 11 Nov 2014, 13:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 June 14




Salutare din nou.Am aflat din ce cauza este aceea bataie.In momentul in care cei din service mi-au montat "noul" motor, mi-au strans placa de presiune de volanta in asa fel incat 6 din cele 9 suruburi cu care este prinsa au fost date peste cap.Ele au stat fixate vreo 2 saptamani dupa care cele 6 suruburi date peste cap s-au desfacut din cauza vibratiilior motorului si placa de presiune a inceput sa bata in volanta.Acum mai ramane sa descopar din ce cauza pornea greu cand era motorul cald.


--------------------
renault megane 2 1.9 dci privilege 120 hp 2005 - B-34-ZSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 13:48
Dacia
Loading...