Siguranta la Reno....in scadere ?!
![]() ![]() ![]() |
Siguranta la Reno....in scadere ?!
dr_mKe |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
vallixx |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cand va avea minunile pe care le are Volvo azi, nu o sa mai fie 15 mii.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Dr.Cross |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 25 August 14 From: Focșani ![]() |
Nu e vorba că a scăzut siguranța mașinilor Renault..chestia e că au crescut standardele de siguranță... Acum trebuie să fie standard sisteme care până acum un an abia erau în proces de testare..
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4MPi
2005
- VN 55 ALX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Va fi 10.000. Uita-te cat costa un Glof I tradus in banii de astazi si ce dotari ''de siguranta'' avea.
Uita-te ce dotari are un Golf VII ''chel'' din ziua de azi comparat cu un Mercedes Clasa S de acum 20 de ani, ca sa nu zicem din anii '70. ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vallixx @ 23 Oct 2014, 11:37) Eu prin stelele alea tre sa stiu cat de sigura e masina cand dau cu ea in ceva. E important sa stiu si cat ma ajuta sa nu dau in ceva, dar in planul secund. Daca ne luam dupa masina din semnatura ta (* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *), ai o masina care nu are nici o treaba cu siguranta soferului si a pasagerului. De pietoni nu mai vb. This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2014, 12:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Sa vad daca inteleg bine :
- Masina din semnatura, Megane 3 faza 2, productie 2013 si testata dupa normele in vigoare in 2013, are 5 stele. - Megane 3 faza 3, productie 2014, identic cu Megane 3 faza 2 din punct de vedere al elementelor de siguranta montate pe ea, testata dupa normele din 2014, are 3 sau 4 stele. Deci, sa nu imi cumpar Megane 3 faza 3 pentru ca are doar 3 stele EuroNCAP, cand, de fapt, ea este identica cu faza 2. ![]() Dar de ce se testeaza o masina de conceptie "inainte de 2014" dupa reguli stabilite in 2014? Deci da, siguranta Renault e in scadere. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
espacern |
![]()
Post
#38
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mai nou se aplica colant pe Renault cu 5 stele EuroNCAP...cu specificatia car safety!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
Markos |
![]()
Post
#41
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Da Fluiensu fara cortina ? Obtine aceleasi stele cu ala din 2010 care le avea in standard ????
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
centurion |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(Markos @ 23 Oct 2014, 14:07) Spoiler mai "prietenos" cu pietonii comparativ cu plasticul actual si la acelasi pret, nu stiu daca exista. Sincer vorbind, nu prea ma intereseaza de pietoni. Cand ma uit la rezultatele testelor, ma intereseaza siguranta oferita ocupantilor masinii. Protectia efectiva din habitaclu. De restul, pietoni, "line assist"& co, zero interes. Pe masina din semnatura am pus tot, mai putin sistemul Visio. Inutil pentru mine. Poate folositor pentru altii. In final cred ca pe toti ne intereseaza protectia efectiva pe care o ai in habitaclu in cazul nefericit al unui accident. Ca ai sau nu un bec in plus pentru centuri sau nu stiu ce sunet care dureaza 2 minute ori ca pietonii nu-s protejati asa mult .... nu prea e concludent. Acum mai mult de 1 an, pe o prietena de-a mea nu o salva nici vreun bec in plus, nici un spoiler mai prietenos cu pietonii. O salva o masina mai sigura. A murit din greseala ei, dar daca avea o masina mai sigura din punct de vedere al protectiei din habitaclu, poate mai avea o sansa. |
--------------------
-
-
-
|
|
mezym |
![]()
Post
#44
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Ce se vede in poze nu sunt airbag-uri cortina, sunt niste plase de rafie sarite din scaune!
Dar asa va trebuie cand intrati in jocul tuturor pacientilor! Attached thumbnail(s) pic_2.jpg ( Size: 113.47k ) Number of downloads: 372 pic_1.jpg ( Size: 87.29k ) Number of downloads: 383 pic_3.jpg ( Size: 102.69k ) Number of downloads: 377 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
centurion |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(mariusd4 @ 23 Oct 2014, 14:14) Daca masina testata avea airbag-uri cortina si ele nu s-au declansat, atunci e naspa. Daca nu le are in dotare, atunci cred ca acel Samsung este destinat unor piete in care nu se pune pret pe siguranta. Oricum, nu cred ca Renault este tampit ca sa faca reducere de cost la airbag-uri. |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 12:56) legislatia heuropeana te contrazice. facelift = noua omologare = noua masina. au fost masini care nu au avut esp standard, dupa facelift/omologare au trebuit dotate cu esp ca intrase in vigoare obligativitatea. ps fimu ala nu e pt heuropa (si flatuence de prazilia e fara airbaguri laterale/cortina. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mezym |
![]()
Post
#47
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Nu este nevoie de "daca", se vede in poze ca nici n-au avut probleme de declansare, nici ca n-ar exista.
Nu poti fi rational cu irationalii! O sa te enervezi la un moment dat si o sa iti iei ban! <span class='edit'>23 Oct 2014, 15:03:</span> QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 14:56) Daca masina testata avea airbag-uri cortina si ele nu s-au declansat, atunci e naspa. Daca nu le are in dotare, atunci cred ca acel Samsung este destinat unor piete in care nu se pune pret pe siguranta. Oricum, nu cred ca Renault este tampit ca sa faca reducere de cost la airbag-uri. This post has been edited by mezym: 23 Oct 2014, 14:05 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#48
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu iti doresc sa fii luat in plin de o masina care are o protectie ridicata a pietonilor, tu fiind pieton. La 80 km/h .... esti in lumea mai buna. Indiferent de tipul de masina.
In rest, noi sa fim sanatosi. |
--------------------
-
-
-
|
|
Markos |
![]()
Post
#50
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Din ce vad pe site-ul EuroNCAP, acest sistem de testare/punctaj îsi propune sa încurajeze adoptarea anumitor solutii tehnice, scopul fiind explicat mai jos.
QUOTE Pedestrian Protection About 14 percent of all road fatalities in Europe are pedestrians, with children and the elderly being overrepresented among the victims. Pedestrians comprise one of the main categories of vulnerable road users, which also include cyclists and motorcyclists. In Europe, the proportion of car occupants among road fatalities has decreased significantly over the last decade, while that of vulnerable road users has not shown a similar trend over the same period. More pedestrian-friendly vehicle design would save the lives of many pedestrians and negate the emotional trauma encountered by many drivers every year as they live with the consequences of injuring or fatally wounding a pedestrian. With the inclusion of the pedestrian score into the overall rating, Euro NCAP aims to encourage further improvement of vehicle performance in this area. Safety Assist Crashworthy vehicle designs can help mitigate the consequences for those involved in an accident. Although crashes are often not caused by a single event but by the unfortunate alignment of multiple factors, the immediate cause of a crash is frequently some form of driver error. It is logical, therefore, that even more can be done to increase safety by reducing the likelihood that driver errors lead to crashes in the first place. For instance, many people drive too fast for the circumstances, often unintentionally. Some drivers start their journeys having forgotten to buckle their seatbelt. For this reason, automobile manufacturers are putting technologies onto vehicles designed to assist safe driving and enhance driver judgment. Impresia mea e ca EuroNCAP nu pune prea mult pret pe posibila indiferenta a unor cumparatori, de genul "mi se rupe mie de pietoni". Mai degraba, cauta sa sensibilizeze producatorii auto (stele mai multe -> imagine mai buna -> vanzari mai bune). This post has been edited by Markos: 23 Oct 2014, 16:14 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 23 Oct 2014, 10:24) Oricum, mai toate masinile au in ziua de azi 5 stele, ceva trebuie schimbat la procedura de testare si evaluare, altfel in 5 ani si masinile chinezesti au sa aiba toate 5 stele ![]() De acord. Ceva trebuie schimbat. Dar de ce nu schimbă condițiile de testare, să le facă mai drastice? Să încurajeze producătorii să facă mașini din ce în ce mai sigure la impact, nu să se culce pe-o ureche că mai pun un beculeț și și-au asigurat stelele. Acum se testează impactul la 64 km/h și iau toți cinci stele. Foarte bine, să înceapă să facă teste la 80 km/h și o să ia cu toții o singură stea. Deci cursa se relansează. Peste zece ani, cînd or începe toți să ia din nou cîte cinci stele, ridică iar ștacheta. Și tot așa. This post has been edited by VladSoare: 23 Oct 2014, 19:55 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#52
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 16:56) Nu iti doresc sa fii luat in plin de o masina care are o protectie ridicata a pietonilor, tu fiind pieton. La 80 km/h .... esti in lumea mai buna. Indiferent de tipul de masina. In rest, noi sa fim sanatosi. La 80km nu iti este bine nici in masina. Impactul cu pietonul se presupune in oras unde trebuie sa circuli cu o anumita viteza, nu cu 80km/h. Nu degeaba sunt limite de viteza. Dar ti-am mai zis, dupa tine daca toti faceau masinile ca la renault, ramaneam in epoca de piatra. Ca tu mergi cu 80km/h in oras si nu te intereseaza siguranta pietonilor, este treaba ta. Dar macar coboara de pe planeta si lasa-i pe altii sa evolueze si sa traiasca. 23 Oct 2014, 22:39: QUOTE(VladSoare @ 23 Oct 2014, 20:53) poate cu 50 de airbag-uri o sa rezisti la viteze mai mariThis post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2014, 21:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Cand te voi prinde pe trecerea pentru pietoni cu ML-ul sau Q7 ce au protectie pentru pietoni, la viteza de 60 km/h (sau 70 km/h, daca se accepta marja de 10 km/h), sa te vad eu cat de bine ti-o fi.
Treaba cu pietoni e doar in orase? In sate nu se aplica? Ma gandeam ca sunt drumuri cu limita de 70 km/h in sate, deci mergi cu 80 km/h; sau daca tie nu-ti convine, nu se pune? Spor in evolutie! |
--------------------
-
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#54
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 23:29) Realitatea este ca Renault a ajuns ultimul pe lista, iar la capitolul siguranta a fost depasit de toti producatorii. Titlul ales reflecta modul cum este vazut producatorul de piata. Trebuie sa traiesti cu asta. Ma rog, intr-un Renault cu siguranta in scadere, mai greu.Oricum, initiatorul prin deschiderea topicului a incercat ceva, dar nu prea ii reuseste. This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2014, 22:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Ajuta-l tu daca lui ii este mai greu.
Eu am incheiat aici. Spor in evolutia suferintelor pentru marca Renault. This post has been edited by centurion: 23 Oct 2014, 23:05 |
--------------------
-
-
-
|
|
vallixx |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 Oct 2014, 11:53) Daca ne luam dupa masina din semnatura ta (* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *), ai o masina care nu are nici o treaba cu siguranta soferului si a pasagerului. De pietoni nu mai vb. Asa, si? Relevanta fiind care? Sau daca n-am masina de 5 stele nu imi pot exprima o parere? Primul Symbol mi l-am luat pentru ca atata am avut buget, iar al doilea pt. ca primul a fost al naibii de bun. Accidente n-am avut deci nu pot sa ma pronunt referitor la cum performeaza la impact. Deci nu i-am testat stelele si nici nu ma grabesc sa o fac ![]() Oricum, discutia este de principiu. Eu m-am referit la faptul ca la EuroNCAP este de fapt mult marketing si am explicat de ce. Au mai venit colegi cu extra argumente, gen Megane 3 faza 2 si 3 care sunt identice dar diferite la stele. Cu toate astea in fata, voi nimic, batman,batman. Ce sa zic, parca sunteti ca aia carora daca le zice popa ceva nu-si mai pun intrebarea daca popa ala nu cumva mananca rahat cu lingura......din diverse motive, diverse interese .. Sincer n-as vrea sa va vad cu picioarele rupte, intr-o masina de 5 stele, care a performat prost la impact dar avea lane assist + beculete...... Problema mare este ca cineva care nu cunoaste bine criteriile (cam superficiale) de acordare a stelelor poate fi pacalita sa creada ca o masina de 3 stele este slaba la impact cand de fapt ea poate fi foarte buna doar ca n-re beculete. Idm si viceversa, poate crede ca una de 5 este excelenta cand de fapt poate fi doar modesta la impact dar mai plina de beculete decat bradul de Craciun. This post has been edited by vallixx: 24 Oct 2014, 00:17 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu am incercat nimic cu acest topic, am vazut un M3 -2014 cu 3 stele la siguranta, Reno ma obisnuise la majoritatea masinilor cu ***** stele motiv ce m-a determinat sa deschit topicul. Incepand cu Fluence am inceput sa-mi pun semne de intrebare vis-a-vis de siguranta la Reno....
This post has been edited by mariusd4: 24 Oct 2014, 08:29 Attached thumbnail(s) Reno.JPG ( Size: 67.09k ) Number of downloads: 186 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 Oct 2014, 21:37) Așa ziceau și acum treizeci de ani de vitezele mai mici, și totuși iată că s-a putut. Foarte bine, să pună cincizeci de airbaguri dacă asta trebuie. Mai bine cincizeci de airbaguri decît un rahat de bipăitoare la centură. A, iese prea scumpă mașina? Ghinion. Dacă vrei mașină de cinci stele, plătești. Dacă pui un beculeț de doi lei doar ca să te bucuri că ai cinci stele la preț mic, nu faci nici o treabă. This post has been edited by VladSoare: 24 Oct 2014, 08:45 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Păi da, dar s-a putut cu airbaguri, cu pretensionări de centuri, cu o proiectare atentă a caroseriei, a habitaclului, cu o alegere mai atentă a materialelor... Nu cu becuri și piuitoare pentru centuri. Nu zic că nu-s bune și alea, sigur că sînt, dar n-au nici o legătură cu șansele tale de a scăpa întreg dintr-un accident. O grămadă de șoferi purtau centura și pe vremea cînd nu țipa mașina. Faptul că o faci să țipe nu face mașina mai sigură pentru ei.
Decît să depunctezi drastic pentru lipsa unor briz-brizuri adiționale, nu mai bine ridici ștacheta la testele propriu-zise, ca să-i încurajezi să investească în continuare în siguranța efectivă a mașinii? Eu înțeleg că mașinile au evoluat și că în condițiile actuale iau toți cinci stele și nu mai poți să-i departajezi. E evident pentru toată lumea că trebuie schimbat ceva. Dar dacă începi să-i departajezi pe criterii de luminițe, atunci stelele alea nu mai au nici o valoare. This post has been edited by VladSoare: 24 Oct 2014, 09:15 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
FYI, Ironick & co, incepeti cu aberatiile si suferintele si ne parasiti pana la Craciun.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:18 |