Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP, PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP

ghilenceamn
post 10 Oct 2014, 22:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 13 October 07




BUNA ZIUA !

AM UN MEGANE 1.5 DCI 82 CP LA CARE DE CURAND MI S-A RUPT AXUL D ELA TURBINA .

AM CUMPARAT UN MIEZ TURBINA KKK ORIGINAL ECHILIBRAT DE FABRICA NOU L-AM PUS SI DUPA O LUNA S-A RUPT DIN NOU ( AXUL TURBINEI ), MAI MENTIONEZ CA SE AUZEA UN SUIERAT ASCUTIT DUPA 2000 RPM. MASINA TRAGEA FOARTE BINE . DAR AXUL RUPT NU FACE OBIECTUL GARANTIEI PT CA E O PROBLEMA DE UNGERE ASA MI-AU SPUS CEI DE LA GARANTIE.

DUPA O LUNA S-A RUPT DIN NOU

DE DATA ASTA AM REPARAT TURBINA SI DUPA CE TREC DE 2000 TURATII SE AUDE ACELASI FLUIERAT , CARE NU ERA DE LA NICI UN FURTUN SPART SAU ALT CEVA, E CHIAR DE LA TURBINA . MAI MENTIONEZ CA TURBINA A FOST REPARATA CU MIZ DE GARRET DEOARECE ARE AXUL MAI GROS SI NU SE MAI RUPE ASA USOR DAR NU TRAGE LA FEL DE BINE CA CEA REPARATA CU MIEZ ORIGINAL. E MARE DIFERENTA !

ASA CA AM MASUTAT PRESIUNEA DE ULEI IN MOTOR :
- PRESIUNE ULEI IN BLOCU MOTOR IN LOCUL SENZORULUI DE PRESIUNE ULEI 2.0 LA 2000 RPM
- PRESIUNE ULEI IN TURBINA 0.9 LA 2000 RPM
MAI MENTIONEZ CA POMPA DE ULEI, FILTRUL ULEISI ULEIUL AU FOST SCHIMBATAE SI PRESIUNILE RAMAN ACELEASI.

INTREBAREA E DACA A MAI AVUT CINEVA ACEASTA PROBLEMA SI CUM A REZOLVAT-O
DEOARECE UN MECANIC MI-A ZIS CA AR FI DE VINA CHIULOASA CA ACOLO UNDE VINE AXA CU CAME PE CHIULOASA IN RULMENTI SA UZAT SI IN LOC SA MENTINA PRESIUNE PIERDE IN CAPACUL CULBUTORILOR.
DACA ASCULT PE MECANIC SA DEMONTEZ CHIULOASA SA O DUC LA REPARAT MA COSTA 5 MIL REPARAT CHIULASA 5 MIL, AXA CU CAME 4 MIL NOU , CHIT DISTRIBUTIE( PIESE ), 8 LPUS MANOPERA PUS DISTRIBUTIE CHIULASA ETC.

IN TOTAL O GROAZA DE BANI.

VA MULTUMESC !

This post has been edited by ghilenceamn: 10 Oct 2014, 22:22


--------------------
Renault Megane - 82 GNI 2004 Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Oct 2014, 23:12
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Axul cu came nu are rulmenti....spune si mecanicului!
Conducta ulei de intrare in turbo s-a verificat?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeCST
post 10 Oct 2014, 23:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 October 14




poate mecanicul a spus lagar si tu ai dedus ca e rulment(motorul 1.5Dci nu are nici macar un rulment) . si unde ai masurat tu presiunea care ajunge la turbo , pentru ca turbo primeste ulei din bloc nu din chiulasa. iar presiunea din sistemul de ungere este aceeasi masurata in orice punct ( atentie pe conducta de retur este normal sa fie mai mica)

Este adevarat ca e o problema la 1.5 Dci cu sistemul de ungere al axei cu came dar eu zic sa cauti in alte parte problema cu turbina mai ales ca spuneai ca tragea foarte bine.


--------------------
Renault Laguna - B 55 LCS 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 11 Oct 2014, 23:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE
( atentie pe conducta de retur este normal sa fie mai mica)

poate ai vrut sa spui invers. conducta de TUR este mai mica in diametru, cea de RETUR este mai mare in diametru.

scoate conducta de ulei de TUR de la turbina si verific-o. foarte posibil s-o gasesti strangulata sau infundata si din cauza asta nu ajunge ulei suficient pentru ungerea turbinei. dar schimba si mecanicul. trebuia sa isi dea seama de ce a picat prima turbina...


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghilenceamn
post 18 Oct 2014, 06:11
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 13 October 07




Da asa este imi cer scuze referitor la axa cu came nu e pe rulmenti ea e aseaza direct pe bloc , m-am exrimat gresit nu rulmrnti ci lagar , conducta de tur e schimbata cu alta de pe alta masina logan 1.5 dci si inainte de a fi pusa la loc a fost curatata la fiecare schimbare de turbina cu aer comprimat.
Ambele turbine si cea reparata cat si cea noua piuie dupa 2500rp
O sa desfac eu acea conducta sa o curat din nou personal, intrebarea mea este daca are cumva garnituri o- ring si daca cea care vine prinsa deasupra turbinei este cea de tur.
Va multumesc !


--------------------
Renault Megane - 82 GNI 2004 Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Oct 2014, 07:52
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Conducta de tur este sus si nu are garnitura O-ring(cauciuc) doar de CU se monteaza daca este cazul.
Schimba conducta de Logan cu una de Megane....si lasa "inlocuirile" daca vrei sa functioneze.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 18:37
Dacia