PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP, PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP
![]() ![]() ![]() |
PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP, PRESIUNE MICA DE ULEI LA TURBINA 1.5 82 CP
ghilenceamn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- 82 GNI
2004 Megane II
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Axul cu came nu are rulmenti....spune si mecanicului!
Conducta ulei de intrare in turbo s-a verificat? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
GeorgeCST |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 October 14 ![]() |
poate mecanicul a spus lagar si tu ai dedus ca e rulment(motorul 1.5Dci nu are nici macar un rulment) . si unde ai masurat tu presiunea care ajunge la turbo , pentru ca turbo primeste ulei din bloc nu din chiulasa. iar presiunea din sistemul de ungere este aceeasi masurata in orice punct ( atentie pe conducta de retur este normal sa fie mai mica)
Este adevarat ca e o problema la 1.5 Dci cu sistemul de ungere al axei cu came dar eu zic sa cauti in alte parte problema cu turbina mai ales ca spuneai ca tragea foarte bine. |
--------------------
Renault
Laguna
- B 55 LCS
2002
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE ( atentie pe conducta de retur este normal sa fie mai mica) poate ai vrut sa spui invers. conducta de TUR este mai mica in diametru, cea de RETUR este mai mare in diametru. scoate conducta de ulei de TUR de la turbina si verific-o. foarte posibil s-o gasesti strangulata sau infundata si din cauza asta nu ajunge ulei suficient pentru ungerea turbinei. dar schimba si mecanicul. trebuia sa isi dea seama de ce a picat prima turbina... |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
ghilenceamn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 October 07 ![]() |
Da asa este imi cer scuze referitor la axa cu came nu e pe rulmenti ea e aseaza direct pe bloc , m-am exrimat gresit nu rulmrnti ci lagar , conducta de tur e schimbata cu alta de pe alta masina logan 1.5 dci si inainte de a fi pusa la loc a fost curatata la fiecare schimbare de turbina cu aer comprimat.
Ambele turbine si cea reparata cat si cea noua piuie dupa 2500rp O sa desfac eu acea conducta sa o curat din nou personal, intrebarea mea este daca are cumva garnituri o- ring si daca cea care vine prinsa deasupra turbinei este cea de tur. Va multumesc ! |
--------------------
Renault
Megane
- 82 GNI
2004 Megane II
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Conducta de tur este sus si nu are garnitura O-ring(cauciuc) doar de CU se monteaza daca este cazul.
Schimba conducta de Logan cu una de Megane....si lasa "inlocuirile" daca vrei sa functioneze. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 18:37 |