Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme senzor presiune admisie.

bestseller144
post 29 Mar 2015, 16:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 13




Va salut sunt posesorul unui renault clio symbol din 2000 1.4 55 kw si in urma cu cateva zile masina mea a inceput sa o ia razna,mers sacadat intreruperi bruste,bujii afumate.Am constatat ca acest senzor are mufa rupta care intra in admisie probabil din cauza vibratilor produse de motor si a inbatranirii plasticului.Puteti sa imi spuneti ce rol are,am sesizat ca fara acest senzor motorul se opreste instantaneu.O zi buna!!


Attached thumbnail(s)
35019.jpg ( Size: 18.51k ) Number of downloads: 234


--------------------
renault clio symbo, 2000 rna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 29 Mar 2015, 17:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




La motoarele termice masa aerului admis în motor este utilizată pentru calculul cantității de combustibil ce trebuie injectată. Determinarea masei de aer se poate face în două moduri: prin utilizarea unui debitmetru masic de aer sau prin utilizarea unui senzor de presiune a aerului din admisie.Senzorul măsoară presiunea absolută a aerului din galeria de admisie. Acest senzor mai este cunoscut și sub denumirea de senzor MAP. Utilizarea unui senzor de presiune aer în locul unui debitmetru este determinată de costul mult mai redus al acestui senzor.Senzorul de presiune aer admisie este poziționat după clapeta de accelerație. În cazul în care motorul este turbo supraalimentat mai există un senzor de presiune aer înainte de clapeta de accelerație (după compresor) care citește preiunea aerului comprimat.
Pentru calculul masei de aer din cilindri, utilizând un senzor de presiune aer, calculatorul de injecție utilizează în plus următoarele informații:

cilindreea motorului
densitatea aerului
presiunea absolută a aerului din admisie
turația motorului
randamentul volumetric
temperatura motorului
temperatura aerului din admisie
De asemenea, în cazul în care motorul este prevazut cu sistem EGR, calculatorul de injecție, pentru calculul masei de aer proaspăt din cilindri, ține cont și de debitul de gaze arse introduse în motor.

SURSA GOOGLE


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 15:41
Dacia