MEGAN III 1.9 DCI 130 HP, REVIZII,DISTRIBUTIE SI SFATURI
![]() ![]() ![]() |
MEGAN III 1.9 DCI 130 HP, REVIZII,DISTRIBUTIE SI SFATURI
sebiang2001 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 14 December 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman
Initiale paris 2.0 190 cp 4 control
|
|||
DFCprime |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 January 21 ![]() |
Salutari!
Am ajuns si eu la petrecere mai tarziu, am cumparat un Megane 3 GT Line din 2010, F9Q872, Euro 4, pe la 214k km din Franta. Overall multumit de masina, a avut ceva probleme, unele inca sunt. 1. Navi avea ecranul cu pixeli morti, l-am schimbat cu un Carminat Live, modelul negru lucios + urmeaza sa ii iau si card 2. Suportul de motor de sus, antibalans rupt. L-am schimbat dupa ce am luat-o, insa tot are niste vibratii puternice, zdraganit de trapa (urmeaza sa curat scurgerile si sa ii schimb culisantii de cauciuc). 3. Am schimbat uleiul cum am luat-o cu ELF 5W40 si toate filtrele MANN, (filtrul de polen a fost OEM, dar doar cu sigla, tot de MANN era facut). Urmeza distrubutia, care a fost schimbata in 2017, la 170k, urmeaza acum in vara. Si vazand o mica vibratie in pedala de ambreiaj, in ton cu ce se afla in masina, cred ca urmeaza si volanta. Pe partea de consum, pe Pitesti-Bucuresti, la mers civilizat cu 130, am undeva la 6-6.2. Cu 110 scad sub 5. Dar am preferat sa merg mai turat, sa nu se infude repede.Legat de fum, nu scoate deloc, insa teava masinii este neagra iar la accelerari pe loc, am vazut ca lasa pe asflat negreala, posibil sa consume ulei? Alte probleme, am furtunul de la epuratorul de ulei, care duce spre admisie fisurat putin, l am acoperit cu banda si acum e ok. In rest multumit de ea, vibratiile ce ma deranjeaza, o sa incerc la distributie sa ii schimb si tamponul hidroelastic, cu toate ca are un pret la fel de mare ca distributia. This post has been edited by DFCprime: 24 Feb 2021, 23:21 |
--------------------
Renault
Megane 3
2010 GT Line
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
Salutare!
Eu am Scenic 3, euro 5, 1.9dci. Vreau sa va zic parerea mea despre mesterii de cartier care lucreaza cu piese originale: 1. de cele mai multe ori daca nu esti acolo te ard si pun aftermarket; 2. cand piesele de origine sunt duble sau triple la pret pot incarca si ei manopera. Pe ce ma bazez cand spun asta: 1. am vazut si la Ford, VW Passat si acum si la Renault, ultima oara la VW: un brat de suspensie individuala pe spate costa pe original 600lei, after market Delphi 230lei, cu tot cu manonpera am dat 1000lei ca doar am pus original... 2. Faceam revizia la Mondeo, in reprezentanta cu piesele mele de origine si ulei Motul si ma costa cca 550lei, daca ceream oferta de la ei era peste 800lei... 3. Placute frana, filtre discuri etc, la Renault scumpe, zicea si colegul cu distributia... Mai bine cauti sa vezi care este producatorul care le fabrica si iei direct alea. Noi avem masini care de cele mai multe ori au peste 200.000km, putem originale ca sunt calitate la sfatul mecanicului care isi freaca mainile atat la adaos cat si la manopera de parca o sa mai mvergem noi cu masina inca 200.000km... Trag concluzia ca dintre VW, Renault si Ford, ultima era cea mai ieftina de intretinut, chiar si cu piese de origine... Da... am simtit sa-mi spun pasul pentru ca acum trebuie sa schimb ambreiajul, sa fac revizia si distributia... 4000-5000lei fara volanta, cu volanta sar de 6000lei... |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:17 |