Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

motor in 3 pistoane, probleme la fisa electrica la un injector

marcelcibi
post 2 Apr 2015, 11:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 April 15




buna ziua am si eu un clio din 2003 cu 1.5dci in prima faza mi sa aprins martorul de la bujii care in mers rse stingea uneori iar dupa aprox 40 km a inceput motorul sa troncane. am oprit imediat am adus masina pe remorca cand sa o dqam jos am dat la automat a pornit daqr mergea f rau tremura nu mergea rotund dupa aceasta a inceput parerile meseriasilor am duso la cineva cu tester care mia spus ac pe un piston ii da un defegt necunoscut am mai duso la cativa dar toti isi dadeau cu presupusul . eu avand ceva habar am tot exersat pe ea constatand ca motorul merge in 3 p[istoane fisa la al 4 inj nu avea nici o influenta adica sau era bagata mufa la acel inj sau nu motorul nu isi schimba mersul in aceasta situatie sunt acum daca a mai patit cineva simptomele asta sa ma ajute si pe mine .ms


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 2 Apr 2015, 11:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Salutare, cauta un service care se pricep pe injectie.Daca zici si de unde esti poate te vom ajuta si cu recomandari.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelcibi
post 2 Apr 2015, 11:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 April 15




de la sibiu


2 Apr 2015, 12:09:
variantele care mi sau dat sunt urmatoarele
1 sa verific injectoarele dar nu este dse acolo pt ca am inversat injectoarele intre ele si acelasi rezultat
2 este din chiuloasa adica din supape
3 este din calculator sau cablaj
pasi care urmeaza sa ii fac eu sunt prin metoda eliminarii sunt
1 pun un injector invers lcu conducta de motorina legata si pun mufa de la injectie daca injectorul pulverizeaza inseamna ca este din chiuloasa dacda nu pulverizeaza este din injectie sau partea elecrica electronica adica calculator sau cablaj intrerupt. asta este planul meu da atac daca are cineva o idee mai buna sa o spuna astept variante ms

This post has been edited by marcelcibi: 2 Apr 2015, 12:09


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 2 Apr 2015, 12:24
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




Nu se pot schimba injectoarele intre ele fara sa le scrii codul in ecu.
Cablajele la injectoare se pot testa cu ddt.
sfat: Trebuie sa ii faci diagnoza la cineva care stie sa foloseasca testerul.
Daca ii faci pune erorile aici sa le vedem si noi.


--------------------
Renault Clio 2004 1.5dci - db06aaa
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelcibi
post 2 Apr 2015, 12:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 April 15




maine dimineata vine cu testeru si in prima faza scriem inca o data toate injectoarele poate este de acolo cea ce nu cred as scapa prea usor din auzite daca un injector nu este scris motorul merge ceva mai rau dar la mine injectorul cu pricina nu are nici un efect in afara decat sa bata


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 2 Apr 2015, 12:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




Poti sa incerci sa faci si un test de retur la injectoare, mai ales la injectorul alasau poate e infundat.


--------------------
Renault Clio 2004 1.5dci - db06aaa
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pistritu
post 2 Apr 2015, 12:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 520
Joined: 8 May 14




daca te hotarasti sa reconditionezi injectoarele, neaparat sa ti se genereze alt cod ptr fiecare injector reconditionat in parte si sa ti le scrie in ECU
Ptr Bucuresti userul ady24 face treaba foarte buna. Are topic la bursa


--------------------
-- -- --
Gil26 este bolnav psihic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelcibi
post 2 Apr 2015, 13:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 April 15




am facut testul la injectoare la injectorul cu priciina da la retur ff multa motorina sau mai bine zis la fel de multa indiferent daca este comanda injectorului (mufa)bagata sau nu
pe acel piston am pus cel puti 3 inj si nici o diferenta
in concluzie pistonul nu functioneaza


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Apr 2015, 17:00
Post #9


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Poate are segmentii blocati sau aliniati, poti incerca varianta cu ulei 2 timpi amestecat cu motorina.
Pentru cei interesati de defecte ale injectoarelor recomand acest articol:
http://www.dieselpowermag.com/tech/1211dp_...injectors_fail/

This post has been edited by RazvanF: 2 Apr 2015, 17:01


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Apr 2015, 08:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca ar fi segmentii aliniati/sparti sau piston spart ar trebui sa se creeze presiune in interiorul carterului motor si sa se simta daca scoti busonul de umplere cu ulei de pe capacul de chiulasa; se poate ca uleiul sa ajunga si in admisie daca scurgerea epuratorului este infundata; ca o masura de siguranta pentru a trece mai departe este sa verifici compresia motorului. Asteptam vesti


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelcibi
post 3 Apr 2015, 09:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 April 15




stie cineva la tester ce inseamna DF 133


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 3 Apr 2015, 09:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




DF133 Combustion chamber no4


--------------------
Renault Clio 2004 1.5dci - db06aaa
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Apr 2015, 09:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Este o eroare care apare de obicei cand sunt probleme la injectie pe cilindrul nr. 4. Incerca sa o stergi si daca reapare inseamna ca este o problema pe circuitul de comanda al injectorului sau injectorul 4 este defect. Daca nu mai apare dupa stergere inseamna ca a fost doar "PREZENTA" pentru ca ai scos mufa injectorului. Inverseaza mufele de la 4 cu 3 si da-i comanda de deschidere din tester (AC605) pentru injector 4. Daca injectorul 3 functioneaza inseamna ca injectorul 4 este defect si trebuie inlocuit. Daca nu functioneaza inseamna ca e problema de conexiune.

Dar daca troncane, parerea mea este ca ar trebui inainte de toate sa-i verifici compresia.

This post has been edited by CipTal: 3 Apr 2015, 10:11


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 18:27
Dacia