Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cred ca s-a stricat releul de buji incandestente

ROD 13
post 27 Aug 2014, 21:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 19 February 14




salut am laguna 2.2 diesel,de doua zile vad ca porneste greu dimineata si nu se mai aprinde becul din bord de cat o zecime de secunda pentru bujiile incandestente.ce parere aveti o fi releul de buji ars?el se afla sub farul din partea dreapta.mai e si alt releu sau alta cauza?


--------------------
renault fuego renault twingo 1981 si 1994 - B 38 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROD 13
post 1 Sep 2014, 11:26
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 19 February 14




daca nu am nici un sfat de la nimeni am inceput singur sa vad care e problema.deci nu se mai alimentau bujiile incandescente cu curent si punandu-le pe direct am observat ca una o am in scurt si da la masa.din cauza asta s-a ars siguranta de 70 ah care se afla in tabloul de langa baterie.am pornit releul dar am constatat ca el da curent 15 secunde in buji si se inchide. dupa ce pornesc motorul dau la demaror observ ca iara se alimenteaza bujiile inca 3,40 minute.deci daia s-a ars bujia.si bine ca s-a ars doar una si nu toate.poate cineva sa imi spuna cat timp trebuie sa stea bujiile cu curent in ele dupa ce pornesti motorul?ca mi-se pare totusi prea mult sa stea cuplate 3,40 minute sau daca releul se poate regla intr-un fel?


--------------------
renault fuego renault twingo 1981 si 1994 - B 38 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 2 Sep 2014, 17:44
Post #3


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




Daca face scanteie in capul bujiei cand o alimentezi cu plus inseamna ca-i buna, alea de nu fac scanteie sunt moarte.
...si releul de bujii incandescente este la unele masini in concordanta cu sonda de apa. Daca sonda e defecta poate sa vada ca sunt -40 de grade si de aceea poate sa tina bujiile atat de mult alimentate. Posibilul reglaj al releului deci poate sa fie de la sonda de apa.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROD 13
post 15 Sep 2014, 21:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 19 February 14




eu am motorul de 2.2 simplu non euro. am vazut ca releul are o groaza de fire care intra in el.daca sonda de apa e defecta mi-ar mai arata bine ceasul de la bord temperatura apei?sau e alta sonda care camanda releul de buji?poti sa imi spui unde se afla sonda asta?multumesc de sfatul de pana acum.


--------------------
renault fuego renault twingo 1981 si 1994 - B 38 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 16 Sep 2014, 20:20
Post #5


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




Deci cu bujiile cum e pana la urma ? Care sunt bune si care nu ?
Leaga un fir cu bec in paralel cu bujiile si vezi cat stau aprinsecand pui contactul. La prima pornire si in restul zilei.
Senzori la pregatire amestec e unul la apa- indicator ceas bord (si aprindere bec daca fierbe)-poza 1, senzor maro, un altul tot la apa ce comunica cu calculatorul de inj.-poza 2, senzor alb si unul pe tubulatura aer , ptr. temperatura aer. Cred ca alea doua de apa sunt foarte importante.
Daca are cineva Dialogys sau AutoData te poate ajuta cu mai mult.

This post has been edited by Lupan Daniel: 16 Sep 2014, 20:23

Attached thumbnail(s)
1332865.jpg ( Size: 66.57k ) Number of downloads: 132
1332736.jpg ( Size: 39.24k ) Number of downloads: 136


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROD 13
post 23 Sep 2014, 16:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 19 February 14




salut Daniel,deocamdata tot cu firul la buji pe direct stau.o singura bujie s-a ars si am schimbat-o.o sa incep sa masor asa cum mi-ai zis tu si cred ca releul primeste informatii gresite de la senzor.practic cum am mai spus dupa ce pornesc motorul bujile se alimenteza cu curent aproape 4 minute.sa vad care e firul din releu care primeste informatia de la senzor.acolo sunt o groaza de fire care intra in releu.sper sa dibuiesc defectul fara sa schimb releul.


--------------------
renault fuego renault twingo 1981 si 1994 - B 38 MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 23 Sep 2014, 21:03
Post #7


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




Vezi la dezmembrari un alt releu, cu proba, vezi cum se comporta. Si releul poate fi defect.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 14:11
Dacia