Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema baterie/incarcare

Mihai238
post 19 Oct 2014, 14:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 January 13




Buna ziua,

Detin un Megane 1 Classic din 2002 1.6 16V si am urmatoarea problema:
Cand pun contactul mi se aprind si raman aprise urmatoarele: SERV, STOP, BATERIE, ABS, AIRBAG, ULEI. De pornit, nu mai porneste ca e goala bateria. Nedumerirea mea este: se poate ca pur si simplu bateria sa fi cedat de tot (rombat cumparata acum 4 ani) si martorii sa se aprinda in urma unor erori? Sau ar trebuie sa iau in calcul si varianta ca alternatorul sau vreun contact ceva au cedat? A mai patit cineva asa ceva?

Inca o intrebare as avea: e potrivita baterie asta - VARTA Blue Dynamic D59 60Ah 540A (242 x 175 x 175 mm) - pentru masina?

Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbx
post 20 Oct 2014, 10:28
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 2 June 08
From: Bucuresti




Cu un shit de rombat (de top ohmy.gif ) dupa 6 (sase) luni am facut praf mecanica usilor spate !
Deci : bordul - pom de craciun , releele lucrau ca apucatele , idem si inchiderea centralizata , asta la actionarea demarorului . Martorii se aprind si la baterii aproape terminate , dar la demaror se sting .
Cauza un rahat de baterie rombat premier cu element intrerupt !!
Evitati rombat !!!!!
La unitatile service mai sinteti luati si peste picior !!!

This post has been edited by dbx: 20 Oct 2014, 10:30


--------------------
Renault Megane I 2003 - B-60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Oct 2014, 13:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pt initiator: e f normal cu contactul pus si motoru oprit sa se aprinda mortorii aia, ei se sting dupa ce porneste. E buna varta , totusi pune-o pe redresor pe cea veche si mai incearca o data dupa ce se incarca bine


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 24 Oct 2014, 20:07
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Bateriile Varta sunt printre cele mai reusite baterii auto si nu numai . Eu am una (facuta sub licenta Varta) de 3 trei ani tot de 60 AH , functioneaza impecabil mai ales ca vine iarna si trebuie sa ai baterie sanatoasa. Sa ai grija la dimensiuni sa intre in lacas , a mea a intrat cam la fix.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 25 Oct 2014, 08:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Uitati de Varta fabricate in ultimii ani...Sunt patit...Niste porcarii.

Nici Varta nu mai este ce a fost...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 25 Oct 2014, 18:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




Ar trebui sa stiti ca NICIODATA, nu va fi un consens in privinta alegerii unei baterii auto, ca fiind nr.1. Fiecare producator are si el un procent de ...rateuri, asa ca alegeti bateria pe care va permiteti sa o cumparati; pentru multi, aia poate fi cea mai buna baterie. biggrin.gif


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai238
post 30 Oct 2014, 21:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 January 13




Se pare ca ma lasase lasat alternatorul. L-am schimbat si totul e ok.


--------------------
Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 19 Apr 2015, 16:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




stie cineva intre ce limite trebuie sa fie consumul de curent in gol la conectarea bateriei(totul oprit , ampermetru in serie cu borna minus)? La mine e 0,16A pt aprox un minut apoi scade la normal sub 0,01.

This post has been edited by krapcarasu: 20 Apr 2015, 10:25


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 20 Apr 2015, 19:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




consumul in gol sau incarcarea bateriei de catre alternator trebuie sa fie de 14, 25 , 13 58 cam pe acolo si cand aprinzi consumatorii ventilatorul luminile si celelalte , va scadea unde va sub 14, 25 la un 13 58 , 13 25 cam asa ,si vezi ca sa r putea sa nu iti incarce alternatorul bateria poate tie dus regulatorul de incarcare cel de pe alternator


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Apr 2015, 07:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ma refer cand e motorul oprit, bateria deconectata , nici un consumator pornit; conectez bateria printr-un ampermetru pe minus si imediat la conectare sta cam un minut la 160 mA , eram curios daca asa trebuie ; de incarcat incarca bine


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 21 Apr 2015, 08:53
Post #11


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Totusi parca e mult 160mA, chiar si oprit motorul, un mic consum mai exista, un led, o alarma, etc


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 22 Apr 2015, 20:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Nu este mult, mai durează ceva până intră calculatoarele în standby de asta apare acel consum. După ce a intrat totul în standby (mașina oprită, încuiată) un consum rezidual de până în 40-50 mA este ok, asta depinde de dotările mașinii, cu cât are mai multe are și mai multe calculatoare și se mai mărește consumul.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 16:46
Dacia