Zgomot ciudat motor dci renault symbol 2010, Troncanit la relanti
![]() ![]() ![]() |
Zgomot ciudat motor dci renault symbol 2010, Troncanit la relanti
LILLO_777 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 14 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2010
|
|||
crisolro |
![]()
Post
#2
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
s-a mai scris pe aici - cauta bine, il am si eu de la inceput si masina e bine-mersi si acum la 90k km
zgomotul e de la injectoare (!) si se datoreaza unei corectii a timpilor de injectie (explicatie electrician servis reno) sau ceva de genul se pare ca e specific celor de 85 cp - nu prea am auzit pe altii cu motoare mai mici sa reclame sunetul ca sa citez un coleg, singurul tacanit problematic e cel dintre scaun si volan ![]() This post has been edited by crisolro: 21 Aug 2014, 09:15 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
LILLO_777 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 14 ![]() |
Am tot cautat prin postari dar cele gasite vorbesc doar de zgomote ale motorului in mers in diferite trepte de viteza.Oricum am sa mai caut sa vad altzii ce pareri au pt ca nu vreau sa ma trezasc cu vreo surpriza cand voi merge la service(modelul asta in Italia nu exista).
Oricum mersi de raspuns,un pic m-am m-ai calmat daca tu zici ca tu lai avut de la inceput si ai deja atatzia km fara sa ai probleme. |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2010
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 21 Aug 2014, 09:14) DA! Perfect adevarat! Tacaiala care o auzi este de la injectoare si este "normala" , teoretic nu ar trebui sa se auda, dar cum motorina EURO5 nu confera asa multa lubricitate, rezulta tacanitul, ca o mitraliera. Il vei mai auzi la accelerari (pedala apasata peste jumte) si cand motorul este rece. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
LILLO_777 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 14 ![]() |
Problema e ca la mine nu se aude nici in mers si nici cand motorul e rece ,din contra,se aude dupa curse lungi cu turatzii ale motorului de peste 3-4000 rpm iar cand ma opresc si las masina pe liber cu motorul pornit incepe "ciocanitoarea".La o cursa simpla de oras de cc juma de ora cand o opresc nu mai "ciocane".Oricum pana acum am folosit motorina doar de la un singur distribuitor (Q8), e posibil sa fie asa cum spunea si Razvan.De maine schimb distribuitorul,am sa pun de la cei de la ESSO sa vedem ce se intampla.
A apropo masina are deja 4 ani si teoretic ar trebui sa schimb distributzia si pompa de apa dar ma intreb la cei 40.000 de km nu ar trebui sa mai astept un pic.Voi ce zicetzi? |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2010
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#6
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pentru Romania regula schimbarii distributiei este la 60.000 km sau 4 ani, in cazul tau nu ai facut numarul de km dar ai facut numarul de ani.
Iti garantez ca ciocaneala se aude si cu motorul rece, porneste dimineata las-o 30 de secunde la relanti sa ii ajunga uleiul la turbina dupa care porneste la drum cu schimb de viteze in/peste 3000 si ai sa auzi ciocaneala. Stai ca acum am vazut din 1 post ca esti in Italia, trebuie sa verifici cartea de service a masinii sa vezi exact la cati km iti recomanda schimbarea distributiei, eu locuiesc in Danemarca si la mine in carte scrie ca distributia se schimba la 120.000 de km sau dupa 4 ani. This post has been edited by RazvanF: 27 Aug 2014, 17:47 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
meggeo81 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Problema e ca la mine nu se aude nici in mers si nici cand motorul e rece ,din contra,se aude dupa curse lungi cu turatzii ale motorului de peste 3-4000 rpm iar cand ma opresc si las masina pe liber cu motorul pornit incepe "ciocanitoarea".La o cursa simpla de oras de cc juma de ora cand o opresc nu mai "ciocane". schimba uleiul si filtrul de ulei. pune-i un 10w40. dar inainte sa-i faci schimbul de ulei, pune 200g de motorina in uleiul din motor si lasa motorul sa mearga la relanti o jumatate de ora (fara accelerari!!!) dupa care ii faci schimbul de ulei , regulamentar. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
albert danicescu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 28 August 14 ![]() |
cel mai probabil se datoreaza aerului din instalatia de alimentare cu combustibil!
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
- b96gvy vezi, investigheaza, identifica, rezolva!
|
|
crisolro |
![]()
Post
#9
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
da LILLO, pune motorina in ulei impreuna si cu niste sampanie ca sa inceapa fiesta :mrgree
urban sau extraurban, zgomotul se va auzi atata timp cat vei schimba si merge in turatii mari si il vei lasa apoi la ralanti - iti mai spun inca o data ca e de la injectoare si se datoreaza corecturilor timpilor de injectie dictate de calculator (nu am inventat eu explicatia asta ci e data de electricianul cu calculator de la reprezentanta reno din romania) ca sa eliminam inca o suspiciune, am reclamat sunetul si dupa iesirea din garantie (intelegeti de ce am mentionat asta, da? ![]() am observat ca daca conduc batraneste, parca nu mai face insa nu recomand ![]() las-o asa si vezi-ti de condus caci nu de la asta i se va trage sfarsitul ![]() am mitraliera, ciocanitoarea etc. inca din primele zile (masina noua achizitionata in 2007) si acum am 90.000 km ... toti km am fost insotit de ciocanitoare, indiferent de ulei (elf 10w40 la inceput!!!! pana pe la 20k km si apoi doar elf 5w40), indiferent de motorina (atat statii din Romania cat si statii din afara - si nu ma refer la Bulgaria ![]() ![]() ![]() si mai am un sfat LILLO: mai ai inca indoieli? mergi la reprezentanta reno si intreaba; se presupune ca ei cunosc motoarele astea cel mai bine, macar prin prisma faptului ca le trec f multe prin maini... dar nu te arunca in reparatii dupa prima opinie, fi ea si de la service reprezentanta This post has been edited by crisolro: 28 Aug 2014, 06:09 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
vulturu78 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 11 October 10 ![]() |
confirm si la dci meu din 2010, m-am stresat un pic la inceput si apoi l-am auzit si la megane si la lodgy si la dokker si pe logan etc
deci asa ''face'' toate si al meu cf descrierii lui crisolro.doar ca e din cand in cand si la cald si la rece in relanti. am schimbat ulei , am pus foarte scump : nimic / am pus si aditiv scump : nimic nu menajez masina : normal 130-140-150 pe autostrada si uneori 180. (consumul meu mediu la drum lung este 5.5) am urmarit parametri si cu DDT2000 si am ajuns la concluzia ca AC nu merge bine. restul parametrilor erau stabili chiar in momentul zgomotului. Restul e cancan ps : distributia la mine : 90000 sau 4ani |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 2019
0.9
|
|
albert danicescu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 28 August 14 ![]() |
Nu te astepta sa te duci la reprezenta si sa iti spune cei de acolo ca ei nu stiu ce are, asta ar fi o pata pe obrazul reprezentatelor Renault si asa injurate de unii. Dupa ce duci masina la ei te suna o d-soara care te intreaba cat de multumit esti de mecanic si de service. Pai daca ala spune nu stiu domne ce are cam cat de multumit crezi ca esti asa ca iti pune vechea placa cu e normal si mai vine cu o explicatie de "soft" si s-a spalat elegant pe maini, te bate pe umar si tu esti fericit.Am 300000 de km cu 1.5 dci si pana la 280000 nu aveam acel zgomot (pe care il au toate). Acel zgomot apare datorita aerului din instalatia de alimentare cu combustibil, aer care se acumuleaza in filtru iar la turatii mari care reprezinta necesar mare de combustibil ajunge si aer in pompa de injectie si masina face ca "ciocanitoare" . Nu se fac corectii ale timpilor de injectie, sistemul da management al motorului stie cand si cata cantitate de motorina sa injecteze nu revine niciodata asupra deciziei sa fac corectii!
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
- b96gvy vezi, investigheaza, identifica, rezolva!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#12
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Totusi nu inteleg cum sa ajunga aer in instalatia de alimentare...daca ar fi sa ajunga aer acolo motorul ar zgudui serios masina sau chiar s-ar opri.
Cum a zis espacern, instalatia de alimentare la dci este ermetica si sub presiune, nu are ce cauta aer acolo! Eu tot sustin ca e din cauza motorinei si a lipsei de lubricitate, tacaneala dispare cam dupa 5 minute, cand se racesc injectoarele... |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ccoto |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
RazvanF, gresesti. La dCI, exista vacuum pe circuitul de retur al injectoarelor intre iesirea din injectoare si tubul Venturi. Presiunea tipica este de -10 mb.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#14
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Deci are aer pe retur?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ccoto |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Pe retur poate sa traga aer daca exista o neetanseitate in acea zona a traseului (rampa de retur care este din plastic care mai crapa, furtunasele de cauciuc din returul injectoarelor in rampa de retur care mai imbatranesc si ele si crapa, injectoarele neetanse la imbinare).
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
albert danicescu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 28 August 14 ![]() |
Aerul asa cum spune si ccoto apare dupa circuitul de retur, in cazul masinii mele care de curand face la fel ca motoarele voastre observ pe furtunul de retur cum imi ajunge aer. Aerul este vizibil pe furtunul de retur care iese din pompa de injectie si ajunge inapoi in filtru. Cum mi-am dat seama ca aerul vine de la returul injectoarelor ci nu de la pompa de injectie? Simplu, am scos acel mic furtun negru care vine de la rampa comuna de retur a injectoarelor si l-am pus sa curga intr-o sticla si am astupat cu un dop orificiul din pompa, si nu mai apar acele bule de aer pe retur. Din ce cauza apar acele bule inca nu am determinat, inca studiez problema si am sa va tin la curent cu evolutia "anchetei" !
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
- b96gvy vezi, investigheaza, identifica, rezolva!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#17
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pe returul de la pompa de injectie am observat ca iese ca o spuma, nu este de dimensiuni mari sa zic 2 cm iar asta se intampla cam la fiecare 5-7 secunde de functionare a motorului.
Albert eu unu astept cu nerabdare raspunsul la ancheta! Tocmai am filmat asta http://youtu.be/WIYX9rAmij0 secunda 24 minutul 1 si secunda 11 Edit 2: Am gasit asta pe un forum din Anglia: Try a smear of grease round the fittings you suspect that will seal it for a time and you can see if things improve, if the pump starts to fail they don't seen to affect the driving in the early stages just the starting, but that is worst case, if the primer bulb non return valve is leaking it allows fuel to drain back to the tank over night and going off what you have said I suspect that, before you try starting it try pumping the primer if that pumps a lot of air through, look at the short pipe from primer to filter see if the air is passing through there, if it is then its got to be something from there to the tank, or the primer pump, the return from the pump is the one that as the blue fitting, if air is coming through that and some is normal but lots and it could be injectors, if yours as clear pipes to the bottom of the primer look if that as air in it first thing if it as then very likely the primer, mine as always had air in the return from the pump and as always sent some air back to the tank when pressing the primer, some air always comes back from the injectors via the pump this collects in the top of the filter and this is what you usually see when you squeeze the primer some is normal, trying to judge what is to much is the thing. Concluzia finala a fost ca filtrul de motorina ar fi fost de vina pe motiv ca pompa tragea motorina din el de la un nivel prea ridicat si "culegea" si aer pe langa motorina. Din ce am mai citit acolo la mine pare a fi ok cum este in filmulet. This post has been edited by RazvanF: 29 Aug 2014, 20:36 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ccoto |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Nu are cum sa fie de vina filtrul de motorina cand iti vine aer pe retur. Daca ar fi cum spui tu, intr-un final, aerul din filtru s-ar termina ca doar nu se recircula in totalitate. Poate exista neetanseitate pe racorduri la filtru insa in general se datoreaza O-ringurilor de la cuple.
Referitor la filtre, pentru ca exista posibilitatea ca in filtru sa ajunga aer de pe retur sau chiar din rezervor, Delphi a construit filtrele astfel incat din filtru sa nu plece bule de aer mai mari de 3 mm impreuna cu motorina (chiar din partea de sus a filtrului). Asta, pentru a proteja pompa de inalta impotriva functionarii pe "uscat". Pentru cei care doresc sa se documenteze, AICI gasiti biblia dCI unde va lamuriti in privinta vacuumului de pe retur, filtrului, etc. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
albert danicescu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 28 August 14 ![]() |
Problema nu este din filtru, eu am schimbat 3 filtre, doua Delphi si unul Mann si problema persista deci tind sa elimin filtrul din ecuatie, injectoarele le-am reconditionat pe toate 4, rampa retur injectoare + furtune noi, pompa de injectie inlocuita, cu una sh cei drept dar asa cum am spus aerul vine din returul injectoarelor. V
reau sa mai testez o data injectoarele sa vad daca cei care au efectuat reparatia au lucrat corect, singura banuiala pe care o mai am este avansul precum si timpul de injectie! |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
- b96gvy vezi, investigheaza, identifica, rezolva!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#20
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Multumiri pentru biblie!
Acum zici ca ar fi inficat sa verific o-ringurile de la cuple? Daca e sa fie problema de acolo cred ca vor trebui o-ringuri din cauciuc rezistent la uleiuri. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
LILLO_777 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 14 ![]() |
Ieri dimineatza am fost la un service renault pt a face un diagnostic computerizat al masinii si "surpriza" nu apare nici un defect iar in legatura cu "ciocanitoarea" cica e "normala" la dci.Sincer nu au fost foarte credibili dar asta e tre sa ma multzumesc cu atat.Oricum au confirmat tot ceea ce sa scris mai sus "e o caracteristica ale dci-urilor celor de la renault",pe alte marci nu am auzit pe nimeni cu o astfel de problema.
In ceea ce priveste distributzia mi-au recomandat sa astept sa ma apropii de cei 60.000 de km si dupa sa o schimb avand in vedere ca pe teritoriul Italiei nu sunt fluctuatzii de temperatura foarte mari(sunt in Sicilia).Ciudat e ca nici lichidul din radiator nu l-au schimbat tot din acelas motiv(foarte rar aici coboara temperatura sub 0 grade) dar au precizat ca daca intentzionez sa merg la schi ar fi bine inainte sa trec pe la service. Au schimbat filtru aer,filtru ulei(au montat modelul ala scurt iar daca nu ma insel e pentru motoarele pe benzina),filtru motorina si uleiul 5w40 si m-au taxat cu mizera suma de 180 euro pe factura. Placutze frana ,lichid si toate celelalte cica erau un regula. La intoarcere am trecut pe la un service de la mine din oras iar pentru intreaga "lucrare" de intretzinere mi-au spus ca ,la ei ,as fi platit cel mult 80 de euro si cred ca aveau dreptate avand in vedere ca la renault am platit litrul de ulei elf din ala la butoi de 200lt, 18,50 euro/lt, iar in service tot ulei elf dar la bidon de 1 lt era 7,50 euro. Deci hotzi nu sunt doar in tzara ci peste tot. |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:20 |