Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cantitate de freon pt. laguna 1/1999/ph2

nci26
post 30 Jun 2014, 22:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 June 14




salut sunt membru incepator si vin cu o intrebare vizavi de cantitatea de freon necesara pt. laguna 1-1.6 16v ph2. multumesc anticipat.


--------------------
renult laguna 1999 ph2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Jun 2014, 22:58
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La ce ajuta sa stii cantitatea de freon.....vrei sa bagi din butelie direct?
Ca daca mergi la service stiu ei...sigur!

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 1 Jul 2014, 11:21
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Daca mergi la service sigur iti baga mai putin, cum era sa patesc si eu, asa ca e foarte util sa stii cat trebuie. Cum ajung acasa iti dau un raspuns nci26.


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 1 Jul 2014, 15:05
Post #4


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Asta asa este! Dar unii dintre ei motiveaza ca in acest fel evita cedarea la presiune a instalatiei AC, si-asa destul de imbatranita. Teoretic pare aberant, practic este posibil sa fie adevarat. Cineva care lucreaza in domeniu, poate ne lamureste mai bine, vis-a-vis de acest aspect.

This post has been edited by tunderbird: 1 Jul 2014, 15:06


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 1 Jul 2014, 16:18
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Intra 800 grame de freon si 135 cc de ulei de compresor . Asa scrie in manualul de service. Tunderbird are dreptate insa se gaseste destul de usor setul complet de garnituri pentru instalatia de clima.



Attached thumbnail(s)
Capture11.JPG ( Size: 19.69k ) Number of downloads: 286


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mugur_mugurel
post 2 Jul 2014, 09:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 389
Joined: 20 December 11




Eu am gasit asta in dialogys pentru k4m

INGREDIENTS
- Huile pour compresseur :
SANDEN SP 10 : 135 cm3 ± 15
- Fluide réfrigérant :
R134a : 710 g ± 30

Am patit o faza cu unii acum 2 luni, am fost sa bag freon si sa inlocuiesc valvele de umplere cu freon ca scapa pe la ele. Dapa vre-o luna nu mai baga, pornea compresorul si se oprea si cand pornea tragea cam greu masina si m-am hotarat sa ma duc in alta parte si cand a pus ala aparatul avea 950 g de freon in loc de 710 si ulei avea dublu fata de cat avea nevoie si din cauza asta facea presiune foarte mare peste 26 Bar(si maximul este de 27) iar presiune trebuia sa fie in jur de 21 Bar conform cu ce scrie in Dialogys , i-a bagat 710 gr si merge brici. Si ala dinainte o dadadea la intors ca este filtru uscator infundat, da sunt satul de pacalici de genul asta si din cauza asta nici nu m-am mai dus la ala. Oricum temperatura dupa umplere trebuie sa ajunga undeva la 13 grade cam dupa 10 min dupa ce se sta turat cu masina cam la 2000 rpm asa mi-a verificat dupa ce am bagat 700 gr cu un termometru cu bluetooth care facea legatura cu aparatul de umplut cu freon.


--------------------
Renault Laguna III 2008 2.0 150 cp fara dpf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 2 Jul 2014, 10:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




La mine radiatorul de clima pur si simplu s a macinat! fagurii sunt mancati. Mi a cerut la un service unde am fost sa bag freon 1000 lei cu radiator + manopera + freon...
Cum vi se pare pretul?

Am bagat freon si instalatia functiona perfect, baga rece la greu (domane ajuta)...dar la o verificare mai amanuntita...pierdea pe la radiator.
Cand am cumparat masina in octombrie, era destul de racoare afara...si nu mi am dat seama daca baga rece de afara sau nu functioneaza a.c-ul.
M a pacalit ala ca functioneaza smile.gif)))


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Jul 2014, 10:27
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(mugur_mugurel @ 2 Jul 2014, 10:14)
Eu am gasit asta in dialogys pentru K4M

Cantitatea de gaz freon este diferita functie de masina....nu de motor.
Motorul K4M se monteaza si pe Clio,Megane,Laguna,Kangoo dar cantitatea de gaz freon este diferita la fiecare masina....functie de instalatia montata.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 2 Jul 2014, 10:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Sa nu dai atatia bani!
Gasesti radiator de AC nou-nout pe la 250 lei, mai pune 150 lei umplerea instalatiei si inca 100 montajul, eventual un filtru (uscator) si un set de garnituri (sigur vei avea nevoie la radatorul nou). Deci e departe de 1000 lei!

Sper sa nu se considere reclama:

http://www.epiesa.ro/radiator-clima-renaul...7/subcat-10455/

This post has been edited by andri1940: 2 Jul 2014, 10:32


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 2 Jul 2014, 11:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




mda, m am uitat si eu putin pe net...si par destul de ieftine...sa fac rost de cash.


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mugur_mugurel
post 2 Jul 2014, 13:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 389
Joined: 20 December 11




Am uitat sa spun ca masina care era bagata in dialogys era laguna mea de 1,6 16v 1999(referitor la cantitate).


--------------------
Renault Laguna III 2008 2.0 150 cp fara dpf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 2 Jul 2014, 14:00
Post #12


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(andri1940 @ 2 Jul 2014, 10:28)
Sa nu dai atatia bani!
Gasesti radiator de AC nou-nout pe la 250 lei, mai pune 150 lei umplerea instalatiei si inca 100 montajul, eventual un filtru (uscator) si un set de garnituri (sigur vei avea nevoie la radatorul nou). Deci e departe de 1000 lei!

Sper sa nu se considere reclama:

http://www.epiesa.ro/radiator-clima-renaul...7/subcat-10455/
*



Si la mine s-a macinat, si tot de acolo am luat radiatorul si filtrul cu desicant... ambele Nissens... inlocuirea am facut-o singur... umplerea cu freon la Frigoservice, la Dl. Cristi Gavrila care mi-a dat si putin ulei ca sa ung garniturile la montaj... am folosit tot garniturile vechi.
Au trecut doi ani de atunci, perioada in care fi-miu a lovit masina frontal. Radiatorul motorului a trebuit inlocuit, cel de clima doar s-a strambat putin... s-a indreptat destul de usor fara sa demontez instalatia... AC-ul merge destul de bine... am ceva pierderi pe la presetupa compresorului, dar deocamdata nu se simte scaderea eficientei sistemului.

Cantitatea aceea de ulei din fisa tehnica se refera la tot uleiul din compresor. In mod normal ar trebui extras tot uleiul din compresor si inlocuit cu altul proaspat... numai ca asa ceva se poate face numai cu aparate specializate, pretul prestatiei fiind pe masura. Cu aparatele prestatorilor obisnuiti din piata, nu se poate extrage decat cantitatea de ulei aflata pe instalatie in amestec cu agentul frigorific, urmand ca la reumplere sa se bage cu cca 10% mai mult fata de cat a fost extras, pentru compensarea pierderii de ulei antrenata de eliberarea accidentala a freonului in atmosfera.

This post has been edited by tunderbird: 2 Jul 2014, 14:14


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svg_gabriel10
post 27 Aug 2014, 14:39
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 17 November 13
From: Madrid




Va salut! Dupa o neplacere cauzata de niste indivizi la o incarcare de AC (cand mi s-a descarcat instalatia in 24 de ore), m-am dus la reprezentanta Renault (Madrid). Acolo i-au bagat colorant. Dupa doua zile si ceva am revenit la ei pentru verificare; nu scapa nimic!
Ok, i-am pus sa schimbe din nou gazul, sa puna curat.
Timp de 4 zile a mers perfect. Apoi am plecat in concediu in Romania. Am lasat masina pe dreapta in drum. Cand m-am intors acum 3 zile... am constatat cu stupoare ca nu mai baga aer rece. Ce ar putea fi !? Pe unde sa scape?
E cineva care ma poate ajuta cu un traseu al instalatiei de AC?
Va multumesc anticipat,
Cu respect!


--------------------
Volkswagen Passat 2.0 tdi CR 140cp - ... 2009
Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp
Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp
Focus 2000, 1.4 16V, 75cp
Vectra A 1993, 1.8 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 21:11
Dacia