Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 1.4 8v nu se tureaza

trickz
post 17 Dec 2013, 12:52
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 March 11




Salutare,

De ceva timp, motorul 1.4 de pe symbol a decis ca nu mai vrea sa se tureze. Initial nu mai trecea peste 3500 rpm, apoi nu mai trecea peste 2000, acum nu mai vrea peste 1500. Face la fel, indiferent daca este in viteza sau nu. Cand ajunge la 1500 rpm trepideaza toata masina si se plafoneaza.

Bujiile sunt aproape noi, filtre si uleiuri schimbate la timp, benzina nu este proasta si nu s-a schimbat cu nimic odata cu schimbarea statiei. Senzor de turatie nou.

Daca este o problema comuna, va rog sa ma scuzati ca repet topicul si sa ma indrumati catre o solutie pe care o pot face/verifica singur. Masina practic nu se poate deplasa spre niciun service in conditiile astea...

Multumesc

This post has been edited by trickz: 17 Dec 2013, 13:04


--------------------
Renault Clio RS 2003 - B-172-VVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 17 Dec 2013, 14:09
Post #2


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




injectorii i-ai verificat?

pot sa fie multe probleme mai grave si costisitoare...sonda lambda, motorasul pas cu pas...dar zic sa incepi cu injectorii...e mai la indemana si o curatare nu costa asa mult

This post has been edited by Tince1290: 17 Dec 2013, 14:11


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 17 Dec 2013, 19:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




bobina de inductie si potentiometru clapeta acceleratie le-ai verificat?


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vima
post 20 Dec 2013, 00:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 August 13




presiunea de pe pompa de benzina ai verificato? eu cred ca e problema de alimentare


--------------------
renault renault 2002 - vaj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 Dec 2013, 09:24
Post #5


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




catalizatorul infundat?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trickz
post 21 Dec 2013, 00:29
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 March 11




Va multumesc pentru sprijin si sugestii.

Totul a fost verificat, mai putin injectoarele si catalizatorul. O sa incerc zilele astea sa desfac catalizatorul sa vad daca e de aici, daca nu, nu ramane altceva decat sa o sui pe platforma si sa sparg vistieria...


--------------------
Renault Clio RS 2003 - B-172-VVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 21 Dec 2013, 13:20
Post #7


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Fisele au aceleași simptome.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiduta85
post 2 Jan 2014, 12:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 July 12




Saut,

Incearca sa verifici mufa de la calculator. S-ar putea ca acei pini sa fie gripati de la condens si sa nu faca contact cum trebuie si din cauza asta sa nu dea impuls la 1-2 injectoare pentru a se deschide.
Mufa calculatorului este chiar sub furtunasele de la duzele de spalat parbrizul si e posibil sa curga lichid chiar pe mufa calculatorului.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trickz
post 20 Jan 2014, 14:24
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 March 11




Am schimbat corpul clapeta, senzorul de admisie oxigen, bobina inductie, fise cu unele de pe o masina functionala perfect si se manifesta la fel.

@cristiduta85: trebuie sa recunosc ca nu am verificat fizic mufa de la calculator, o sa fac asta acum si revin cu info daca se schimba ceva.

This post has been edited by trickz: 20 Jan 2014, 14:25


--------------------
Renault Clio RS 2003 - B-172-VVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trickz
post 23 Aug 2014, 20:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 3 March 11




Catalizatorul era de vina.


--------------------
Renault Clio RS 2003 - B-172-VVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 24 Aug 2014, 16:03
Post #11


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Pai eu ce zisei..


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 25 Aug 2014, 06:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Sistemul de evacuare infundat (nu numai catalizatorul) da aceleasi simptome.
Spre exemplu eu aveam toba finala infundata si simteam ca nu mai trage masina la un moment dat.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 25 Aug 2014, 16:43
Post #13


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




O aveai infundata cu ce? Ca prima oara ar trebui sa "cada" catalizatorul, nu?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 16:02
Dacia