Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

recomandare achizitie renault fluence, cumparare auto

SandelBS
post 23 Aug 2014, 21:45
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Lasand la o parte dotarile de care n-ar trebui sa ai nevoie, cum se prezinta masina asta dupa 100 000 km? Cat rezista partea de directie (bielete, cap de bara), franare (discuri), distributia e pe curea sau la3nt (1,6 benzina si 1.5 110 cp diesel), se schimba la 60k sau la 90k daca e pe curea?

In urmatoarea perioada (cateva luni) ma gandesc sa dau la buy-back ca avans symbolul actual pt un fluence. SH, ca nu mi se pare rentabil unul nou. Problema e ca pe 1.6 benzina gasesc fara AC automat/clima (musai sa aiba, unii o considera o fita insa pt mine nu e), culoare alba (deci exclus culoarea asta de masina de firma, sau rosu, ma rog gusturile nu se discuta, dar uneori te mai c..i in ele de ce aleg altii), interior negru (e bun la intretinut, dar e neplacut pt mine ca ambient). In schimb pe 1.5 dci, ofertele s mai generoase, gasesc ce imi place.

Avantaje si dezav benzina/diesel le stiu, faza cu km rulati (eu merg cam 35-40k/an), costul combustibilului, revizii, cuplu, performante asemanatoare (n-am nevoie de plecat cu scart si liniute cu passat-uri de la semafor) insa ce ma ingrijoreaza e fiabilitatea la diesel (1,5 110 cp). Eu sunt multumit de benzinarul de 1.2 si as continua tot pe benzina. La diesel vad ca unii sunt foarte norocosi altii ghinionisti prea mult. Evident ca oferta la SH diesel e cu ceva km (n-am pretentii de 20 000 km din 2011, dar nici 150k). 1.6 dci de 130 cp inca nu a aparut la auto rulate smile.gif

N-am reusit sa merg inca cu un dci cu fluence, dar e diferenta sesizabila la zgomot motor dupa 100km/h fata de benzina?


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 24 Aug 2014, 18:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Parerea mea este sa mergi pe dci. Am mers si cu benzina, este sprinten, dar consuma mult. As lua benzina doar ca sa-l trec pe GPL.

Daca ii dai motorina buna la dci, cred ca e cel mai important lucru, nu ar trebui sa ai treaba cu el. Directie si treburi d-astea nu crapa in prima suta de mii. Rar cate un amortizor ceva. Am inteles ca s-au remediat multe probleme cu care venea megane 2.

Eu sincer nu menajez masina deloc, motorina si talpa, merge fara nici macar o problema. Are aproape 45.000 intr-un an si putin.

Parerea mea sincera este sa te duci pe diesel: trage mai bine ca benzina, distributia este pe curea (la 110), consuma mult mai putin. Adevarat este faptul ca tuseste daca nu primeste motorina de care-i place, dar nu mi se pare a fi o problema. Si eu am avut inainte tot un Symbol de 1.2 16V, si ma bucur foarte mult de schimbul facut. Am luat Fluence-ul dci 110 tot prin buy-back si nu imi pare rau deloc.

Legat de zgomotul motorului, nu iti face griji. Nu il prea auzi nici la relanti, iar la viteza mare e acoperit de zgomotul curentului de aer sau al cauciucurilor.

This post has been edited by IDF: 24 Aug 2014, 18:39


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greeneyes85
post 29 Jan 2015, 18:12
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 27 February 09
From: Bucuresti




Va salut stimabililor,

Pentru ca recent m-am hotarat sa achizitonez un Fluencs (SH, limitat la buget), am prins ceva oferta la Meridian.
Mai exact:
Fluence 1.6 16v, Authentique
An fabricatie: 2014
Kilometraj: aprox 10.000

Insa, dezamagitor pentru mine este ca din 6 masini cate aveau acolo, toate acelasi an de fabricatie si invartindu-se in jurul aceluiasi kilometraj, 4 dintre ele au pornit foarte (greoi) si au inceput sa mearga in 3.
Nu-s eu mare cunoscator in ale mecanicii auto, dar e un lucru care mi s-a parut destul de dubios, pentru o masina care este practic noua.
Explicatia celor de la Meridian a fost una (din punctul meu de vedere) copilareasca: masinile nu au mai fost pornite de mai bine de o luna de zile.

Sta in picioare aceasta explicatie?
Sper sa gasesc suport si cateva pareri obiective din partea voastra.

Seara excelenta va doresc.


--------------------
Renault Megane Classic 2002/1.9 dCi - B-47-HKF
Daca prostia ar fi durut vindeam aspirine la colt de strada
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 29 Jan 2015, 20:19
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu. Nu contează cît timp au stat. Dacă mai au curent în baterie, atunci trebuie să pornească normal și să meargă normal.
Mi s-a întîmplat să-mi pornesc mașina și după mai bine de o lună de pauză. Nu a fost nici o diferență.

This post has been edited by VladSoare: 29 Jan 2015, 20:24


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 29 Jan 2015, 20:58
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Inainte sa alegi Meridian ti-as recomanda sa mai testezi piata. In caz ca raman ei verifica atent masina, eu am vrut sa vad in vederea cumpararii o Laguna 3, am cerut la telefon toate detaliile inclusiv daca a avut accident, evident ca raspunsul a fost nu..., cand am ajuns acolo masina avea fata revopsita... In general preturile lor sunt mult umflate fata de realitate.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:02
Dacia