Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

recomandare achizitie renault fluence, cumparare auto

dumo79
post 24 Jul 2014, 09:31
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 5 March 13




salutare!
de curand mi-am vandut meganul pe care il aveam in dotare si am hotarat sa imi iau o masina noua!
incadrate in buget și in preferinte sunt urmatoarele:

renault fluence-full opt.
hyndai elantra-full opt.

ceva pareri pro si contra care sa ma faca sa ma decid?

cu stima!!!!


--------------------
Renault Megane III 2014 facelift
megane III, 2014 facelift, 110 CP
IASI, Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabby
post 24 Jul 2014, 10:07
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 14 February 14




ceau.
sfatul meu este sa te duci sa le vezi pe amandoua si sa-ti placa tie. eu unul am fluence si sunt foarte multumit de el..dar na..parerile difera.
ca idee generala, ce am inteles si asta m-a interesat si pe mine cand am luat-o este ca renaultul la piese (de caroserie) e mult mai scumpa ca o alta masina din aceeasi clasa. iar in interior, la usi de exemplu, se simte ca e un plastic nenorocit..si scartaie..la fel si usile. in rest, numai de bine smile.gif


--------------------
Renault Fluence 2010, 1.6 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 24 Jul 2014, 10:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Te referi la masini noi luate de la dealer? Full options inseamna aproximativ cati bani?


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 24 Jul 2014, 10:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Io nu as lua Fluiens daca am avut Megane inainte. Ca sa te decizi fa un test drive cu fiecare. Bafta


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 24 Jul 2014, 10:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Nu are treaba cu vechiul megane, nici interior nici exterior. Sunt oferte foarte bune la fluence perioada asta. Iti poti lua echiparea Privilege cu 14-15.000 euro in functie de motorizare, ceea ce e peste elantra sau oricare alt concurent la banii astia.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumo79
post 24 Jul 2014, 10:57
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 5 March 13




QUOTE(Piper101 @ 24 Jul 2014, 10:11)
Te referi la masini noi luate de la dealer? Full options inseamna aproximativ cati bani?
*



cu tot cu tichetul rabla, undeva la 14000 Eur

am facut un test cu fluence si mi-a placut. Ce evit la renault, insă, este zgomotul de greierasi care apare la plastice și care m-a facut sa vand megane-ul

cu elantra inca nu am facut. dar intentionez cat de curand!



--------------------
Renault Megane III 2014 facelift
megane III, 2014 facelift, 110 CP
IASI, Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 24 Jul 2014, 11:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Intreaba pe la dealeri, daca gasesti un Privilege cu motor turbo in banii astia, indiferent daca e benzina sau diesel, se merita. Eu nu as da mai mult pe un Fluence.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumo79
post 24 Jul 2014, 12:29
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 5 March 13




la renault ma incadram cu banii la un fluence dynamique 110 CP.

maine ma duc la un test cu elantra!


--------------------
Renault Megane III 2014 facelift
megane III, 2014 facelift, 110 CP
IASI, Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 15 Aug 2014, 01:57
Post #9


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




N.am mai intrat de mult pe aici...anyway, sper sa te pot ajuta cu niste pareri, eu am masina de aproximativ 15 luni. Sunt foarte multumit de ea

Hai sa incep cu lucrurile care ma deranjeaza (nimic in neregula cu masina, doar chestii deranjante).
- nu e prea stabila pe curbe, mai ales la viteza mare. Desigur, suspensia nu e sport, dar e enervant sa zbori prin masina biggrin.gif
- sa n.ai asteptari prea mari de la motor, nu e racheta. Dar isi face treaba
- nu prea are rost sa te uiti peste scaun in spate, nu vezi nimic
- cum scrie cineva mai sus, mai ales cand inchizi usa, ai zgomotu ala de plastic ieftin (ma indoiesc ca nu.ti iei masina din cauza asta =)))
- pe la 110 sare de 2.500rpm, incepe zgomotu ala de motor care se chinuie. Tot de pe la 100 la ora, o sa ai un zgomot destul de puternic de la aeru care se loveste de oglinzi
Cam astea ar fi pentru mine

Acum sa trecem la chestiile placute...o parte din ele probabil le stii din moment ce ai testat masina
- consum excelent, sa zicem o medie de 5.5L la 1.5 dci. Am avut niste anomalii pe la 7.000km, lua si 7.5 dar si.a revenit repede
- design.ul e chiar foarte reusit, e o masina frumoasa, bine proportionata. O sa te uiti la ea cu un zambet pe buze (pana iti aduci aminte ca mergea un motor mai puternic tongue.gif). Acelasi lucru si despre interior.
- foarte mult spatiu, inclusiv pe bancheta. Eu am in jur de 1.86m inaltime, lung in picioare. Stau comod, scaunul dat destul de in spate, stau lejer chiar si pe bancheta.
- franele mi se par incredibile, poate doar mie. Dar masina ingheata cand rupi frana
- sistemul ASU???? Parca asa se numeste...ma rog, ideea e ca la o franare de urgenta la viteza mare, pana sa ajungi tu cu pedala de frana la podea, se infige singura. Sau ceva de genu...o sa.ti dai seama cand o sa treci prin asa ceva, pe mine m.a scos din rahat.
- atat traction control cat si ABS isi fac treaba bine de tot
- suspensiile....aaaaa da, suspensile. Pentru Romania, sunt perfecte. Poate e greu de crezut dar am reusit sa desprind masina complet de pe asfalt, aterizarea a fost destul de dura. Masina n.a patiti absolut nimic. N.o sa ai probleme cu ea prin gropi, borduri si ce alte rahaturi mai gasesti pe aici
- iarna, cu caucioace destul de scumpe, n.o sa ai probleme. M.am jucat prin troiene cu ea in timp ce altii nu puteau sa plece de pe loc. Dar aici vorbim mai mult de calitatea pneurilor.
- cruise control e placut de folosit

N.am ce sa.ti spun despre sistemul multi media, senzorii de parcare, frana asistata si scaunele incalzite. Am doar xenoanele. Aaaaa, apropo, referitor la zdranganeli din ce stiu eu ce locuri. Presupun ca depinde si de norocu fiecaruia....in cazul meu, dupa vreo 3 luni a inceput un zgomot infernul de la gurile de ventilatie din mijloc. Au tinut cam 2 saptamani si brusc au disparut. De atunci n.am mai avut vreun zdranagnit de ceva.
Overall, masina mea e condusa destul de mult, condusa sportiv si condusa pe toate natiile de drumuri...nota 10 pana acum.

Sper sa te ajute sa.ti faci o idee despre masina si sa nu crezi ca.ti iei ceva care o sa explodeze dupa 2km. Tu alegi ce.ti place.

Mult noroc si sper sa te bucuri de masina pe care o s.o alegi. Nimic nu.i mai tare decat momentul in care te duci sa.ti ridici masina nou nouta biggrin.gif


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 15 Aug 2014, 07:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Subscriu la ce s-a scris mai sus,e o masina buna chiar perfecta daca se rezolva 2 pb. mari:
1. se antifoneaza pe dedesubt oala rotii de rezerva si se izoleaza pe interior spatiul de sub bancheta cu pasla ceva si dispare zgomotul de motorina ce se agita prin rezervor
2. se pune un cauciuc finut intre carcasa filtrului de aer si caroserie-dispare o vibratie la motor apoi se rezolva finut cu adeziv picatura cascheta de la ceas si capacele de la twetere si este liniste totala.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 16 Aug 2014, 19:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




QUOTE(///GHOST @ 15 Aug 2014, 02:57)
- franele mi se par incredibile, poate doar mie. Dar masina ingheata cand rupi frana
- sistemul ASU???? Parca asa se numeste...ma rog, ideea e ca la o franare de urgenta la viteza mare, pana sa ajungi tu cu pedala de frana la podea, se infige singura. Sau ceva de genu...o sa.ti dai seama cand o sa treci prin asa ceva, pe mine m.a scos din rahat.
- atat traction control cat si ABS isi fac treaba bine de tot
- suspensiile....aaaaa da, suspensile. Pentru Romania, sunt perfecte. Poate e greu de crezut dar am reusit sa desprind masina complet de pe asfalt, aterizarea a fost destul de dura. Masina n.a patiti absolut nimic. N.o sa ai probleme cu ea prin gropi, borduri si ce alte rahaturi mai gasesti pe aici
- iarna, cu caucioace destul de scumpe, n.o sa ai probleme. M.am jucat prin troiene cu ea in timp ce altii nu puteau sa plece de pe loc. Dar aici vorbim mai mult de calitatea pneurilor.
- cruise control e placut de folosit
*



Mai adaug parerea mea in legatura cu punctele astea:

ASU ala te sperie daca nu stii ca il ai, eu nu stiam, eram in depasire la 120 km/h si am renuntat pentru ca mi se parea ca nu am timp si am vrut sa franez, insa nu vroiam sa franez brutal, masina a crezut ca e urgenta si a franat 2 secunde de au scartait cauciucurile.

Traction control e necesar pentru masina asta. In oras insa daca il treci pe "off" masina e mai vioaie putin. Insa doar daca ai experienta la volan, daca nu, lasa-l on.

Suspensiile sunt cam tari pentru drumuri proaste, impreuna cu scaunele tari si ele nu fac chiar treaba buna dar te obisnuiesti. Eu am sarit din masina mea in golfu unui amic si am crezut ca m-am asezat pe perna in golf (nu ca as lauda golfu, dar scaunele sunt superioare).

Neaparat anvelope de calitate, e o masina mare, si grea, nu merita sa te incurci cu ieftineli.

Ce as schimba eu: suportul lateral care e foarte mic, gura de incarcare in portbagaj care si ea e mica, pacat de cei 530l si lipituri ceva mai sanatoase la plastice si ar fi perfecta.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 18 Aug 2014, 13:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




[quote=Piper101,16 Aug 2014, 19:28]
Mai adaug parerea mea in legatura cu punctele astea:

ASU ala te sperie daca nu stii ca il ai, eu nu stiam, eram in depasire la 120 km/h si am renuntat pentru ca mi se parea ca nu am timp si am vrut sa franez, insa nu vroiam sa franez brutal, masina a crezut ca e urgenta si a franat 2 secunde de au scartait cauciucurile.

Traction control e necesar pentru masina asta. In oras insa daca il treci pe "off" masina e mai vioaie putin. Insa doar daca ai experienta la volan, daca nu, lasa-l on.



Eu unu nu am priceput nimic din ceea ce ai scris tu aici.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 18 Aug 2014, 23:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Daca citesti postarea lui Ghost + ce am citat eu ai sa intelegi si ce am scris eu.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Aug 2014, 09:09
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




eu am citit ce s-a scris, dar am impresia ca tu ai spris prostii sau in cel mai bun caz ai avut o exprimare mai mult decat nefericita "masina a crezut ca e urgenta si a franat 2 secunde de au scartait cauciucurile" - cum dracu sa creada masina, si nu se numeste ASU ci AFU si acel sistem intra in functiune cand sesizeaza o decelerare puternica

cum dracu devine vioaie o masina la care dezactivezi Traction control, care oricum se activeaza automat cand atingi viteza de 40km/h. Saraca masina rade de se prapadeste - poate de tine


"Traction control e necesar pentru masina asta. In oras insa daca il treci pe "off" masina e mai vioaie putin. Insa doar daca ai experienta la volan, daca nu, lasa-l on" - la ce dracu iti trebuie experienta ca sa ce- sa nu iti patineze rotile la plecarea de pe loc?

This post has been edited by tatimeu: 19 Aug 2014, 09:09


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 Aug 2014, 10:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




radmasa.gif

aia cu traction control ii mortala. Intrebare: voi nu vorbiti defapt despre ESP? Sau exista ceva Fluens cu Traction Control si nu stiu eu.

ASU - AFU .... masina asta are in teorie ABS si ESP, asa ca o franare de urgenta voluntara sau involuntare nu ar trebui sa creeze probleme nimanui

Voi defapt nu v-ati obisnuit inca cu barca asta


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 19 Aug 2014, 10:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Nu doresc sa ma exprim mereu tehnic, asta nu inseamna ca gresesc. ASU AFU AKU KaKaU fiecare marca are denumire proprie ma doare in cot de denumirea simplificata. Iar in legatura cu TC am specificat in oras. TC OFF scoate limitarea puterii la roata, acuma depinde de sistem, la unele se activeaza mai tarziu la unele deloc. Nu stiu daca se activeaza dupa 40 km/h la cealalta masina a mea ramane off. Daca tu mergi cu 80 km/h in oras e problema ta, unde circul eu cand se atinge 50 km/h constant e bucurie. Mai citeste pe aici http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control_system ce inseamna si dupa mai vorbim "la ce dracu iti trebuie experienta". Desi am dubii ca ai sa intelegi ca nu prea reusesti sa faci extrapolari simple. Sanatate.

19 Aug 2014, 11:15:
QUOTE(cuki46 @ 19 Aug 2014, 11:09)
radmasa.gif

aia cu traction control ii mortala. Intrebare: voi nu vorbiti defapt despre ESP? Sau exista ceva Fluens cu Traction Control si nu stiu eu.

ASU - AFU .... masina asta are in teorie ABS si ESP, asa ca o franare de urgenta voluntara sau involuntare nu ar trebui sa creeze probleme nimanui

Voi defapt nu v-ati obisnuit inca cu barca asta
*



Altu smile.gif Fluensu` are un buton in stanga volanului care daca il tii apasat activeaza sau dezactiveaza "traction control" aka esp. Acuma nu stiu, tu poate nu ai asa ceva si te trezesti vorbind aiurea.

This post has been edited by Piper101: 19 Aug 2014, 10:15


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Aug 2014, 10:48
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(cuki46 @ 19 Aug 2014, 10:09)
radmasa.gif

aia cu traction control ii mortala. Intrebare: voi nu vorbiti defapt despre ESP? Sau exista ceva Fluens cu Traction Control si nu stiu eu.

ASU - AFU .... masina asta are in teorie ABS si ESP, asa ca o franare de urgenta voluntara sau involuntare nu ar trebui sa creeze probleme nimanui

Voi defapt nu v-ati obisnuit inca cu barca asta
*



mai citeste si nu vorbi doar din auzite. Nu vorbim de ESP; la masina asta ESP-ul e impreuna cu traction control, cum cred ca e cam la majoritatea masinilor, dar de dezactivat din buton se dezactiveaza numai TC-ul pentru a putea "in general" sa utilizezi cat mai usor masina iarna.
AFU- pe langa ABS (nu am experimentat) - practic e o frana mult mai brutala care apare in momentul in care electronicele sesizeaza faptul ca masina decelereaza foarte puternic, iar in acel moment se aprind si semnalizarile.
Piper pai tocmai tu ai scris ca TC-ul are rolul de a limita puterea la roata, dar acest lucru se intampla numai la plecarea de pe loc si numai in conditiile in care nu exista aceasi aderenta pe ambele locuri. Cu el oprit poti sa pleci intr-un "fel de scartiit" de la semafor stai linistit, iar masina nu e cu nimic mai vioaie. Nu are nici o legatura cu mersul cu 80km/h in oras.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 Aug 2014, 11:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Piper101 @ 19 Aug 2014, 10:11)
Altu smile.gif Fluensu` are un buton in stanga volanului care daca il tii apasat activeaza sau dezactiveaza "traction control" aka esp. Acuma nu stiu, tu poate nu ai asa ceva si te trezesti vorbind aiurea.
*



Am ESP pe ea, dar nu te supara frate...daca dezactivezi ESP ii mai vioaie dar mai greu de stapanit? Asa vb de parca Fluensu are 300CP si tractiune spate...


<span class='edit'>19 Aug 2014, 12:02:</span>
QUOTE(tatimeu @ 19 Aug 2014, 10:48)
mai citeste si nu vorbi doar din auzite. Nu vorbim de ESP; la masina asta ESP-ul e impreuna cu traction control, cum cred ca e cam la majoritatea masinilor, dar de dezactivat din buton se dezactiveaza numai TC-ul pentru a putea "in general" sa utilizezi cat mai usor masina iarna.
AFU- pe langa ABS (nu am experimentat) - practic e o frana mult mai brutala care  apare in momentul in care electronicele sesizeaza faptul ca masina decelereaza foarte puternic, iar in acel moment se aprind si semnalizarile.
Piper pai tocmai tu ai scris ca TC-ul are rolul de a limita puterea la roata, dar acest lucru se intampla numai la plecarea de pe loc si numai in conditiile in care nu exista aceasi aderenta pe ambele locuri. Cu el oprit poti sa pleci intr-un "fel de scartiit" de la semafor stai linistit, iar masina nu e cu nimic mai vioaie. Nu are nici o legatura cu mersul cu 80km/h in oras.
*



oi fi eu batut in cap, dar TC parca are alta functie decat ESP. Bineinteles ca ESP la masini are si functie de TC, adica iti franeaza independent roata daca simte ca ceva nu ii in ordine. La masina asta se dezactiveaza ESP...iti spun din experienta pentru ca am pus-o de cateva ori dea latu asta iarna, bineintels voluntar cu ESP-ul scos. Cu ESP ON, nu puteai sa-i faci nimica.

TC clasic stiu ca se foloseste preponderent la masini cu tractiune spate cu sau fara lim.slip dif. Deobicei ii vorba de masini sport unde poti activa/dezactiva ESP si TC separat.

Oricum deja deviez de la offtopic.

This post has been edited by cuki46: 19 Aug 2014, 12:02


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Aug 2014, 12:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cuki - apasa butonul si citeste ce mesaj iti apare cu rosu pe CB. Porneste cu masina si la viteza de 40km/h citeste ce iti apare cu rosu pe CB. ESP-ul e activ tot timpul, iar de pus dea latul ai pus masina tocmai datorita faptului ca aveai TC-ul decuplat.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 Aug 2014, 12:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(tatimeu @ 19 Aug 2014, 12:29)
cuki - apasa butonul si citeste ce mesaj iti apare cu rosu pe CB. Porneste cu masina si la viteza de 40km/h citeste ce iti apare cu rosu pe CB. ESP-ul e activ tot timpul, iar de pus dea latul ai pus masina tocmai datorita faptului ca aveai TC-ul decuplat.
*



aia cu 40km/h nu contest pentru ca nu am fost cu viteza mai mare de 40km/h cu el oprit.

derapajul masinii il controleaza ESP, care normal ca controloeaza si puterea implicit patinajul rotilor fata.

Anyway....cred ca vorbim toti aci de acelasi lucru numa ca folosim alte initiale biggrin.gif

Dar faza cu vioaie ii antologica radmasa.gif ... no offence piperului


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 19 Aug 2014, 13:15
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Mie nu`mi apare scris cu rosu, apare scris normal cu alb, si dupa 40 km/h nu apare niciun mesaj cum ca s-ar activa din nou. In primele 3 trepte de viteze se simte ca masina e mai "sportiva", deci da, pleci ceva mai tare chiar daca nu are 300 de cai. Daca o turez tare plec de pe loc cu scartait de roti cu tot cu sistemele active.

Sistemu ala de asistenta la franarea de urgenta e mai sensibil la viteze mari. Dar se activeaza si la viteze de oras. Apasa frana brusc dar nu maxim si ai sa vezi cum face. Sistemul apasa pedala spre maxim chiar pentru 1-2 secunde. In legatura cu TC nu prea am incredere ca ma scoate din rahat, cel putin nu pe reno. Iarna puteam sa ma invart linistit prin zapada in schimb abs-ul il simteam ca functioneaza.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Aug 2014, 13:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




bine eu ti-am spus cum apare la m3; nu e importanta culoarea. poate ca la fluence au scos mesajul cu reactivarea. pleaca cu scart pentru ca are aderenta suficienta, daca nu ar avea aderenta nu ai pleca. TC-ul cel mai bine il sesizezi iarna cand ai gheata sub botosei, simti cum patineaza la inceput ca imediat sa simti cao...opintire, o piedica care intervine,...un fel de greutate. Ala e TC-ul....parca ai senzatia de un fel de balans, se simte cand ai aderenta din nou pe ambele roti.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Aug 2014, 13:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Afu, asistenta la franarea de urgenta, care este dotare standard chiar si pe Logan, sesiseaza cand franezi in mod panica. A se citi aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_brake_assist

"It interprets braking behaviour by assessing the rate that the brake pedal is activated"

Deci, nu are treaba cu decelerarea, ci cu modul in care "simte" ca apesi pe pedala de frana.

ASR, cel care de fapt se dezactiveaza din acel buton, adica "Anti-Slip Regulation", este cel care impiedica alunecarea (patinarea) rotilor.
Cu el on sau off, atata timp cat rotile nu au nici cea mai mica tendinta de patinare, masina nu e mai vioaie sau mai putin vioaie.
Mai ales in viteza 3, cand cu siguranta nu poti patina rotile, faptul ca ASR e off sau on nu are nicio influenta, pentru ca el nu se activeaza daca rotile nu patineaza.

19 Aug 2014, 13:55:
In manual scrie asa, legat de ASR / TC:
“Traction control off” - Indicates that you have deactivated the ASR function

ASR-ul este componenta a ESP si este singura care se dezactiveaza. Dar, practic, fara ea, intreg sistemul ESP nu mai functioneaza cum trebuie, de aceea te poti invarti cu masina.

This post has been edited by roland: 19 Aug 2014, 13:55


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DNT
post 19 Aug 2014, 19:40
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 2 June 09
From: Bucuresti





La banii astia pe care vrei sa ii dai pe Fluence iti recomand o Laguna 3 la mana a 2-a.
Este mult peste Fluence. Iti iei undeva la 10-12.000 una foarte frumoasa si poate si full options iar preturile nu sunt mari. Dar depinde de fiecare acum.

Este si mare, si silentioasa, si foarte confortabila. Eu zic ca daca incerci una renunti la ideea de Fluence.


--------------------
Renault Laguna 3 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coktavi
post 19 Aug 2014, 21:37
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 16 June 14




Salutare,

75AIM , te rog imi poti spune mai exact unde ai pus cauciuc intre filtrul de aer si caroserie?
Te intreb aici deoarece nu am post-uri suficiente ca folosesc PM-ul.

Eu am megane 3 , dar cred ca este la fel compartimentul motor.

Multumesc.

coktavi@yahoo.com


--------------------
Renault Grand Scenic 3 2012 1.5 dci 110 EDC - YY-XX-ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 Aug 2014, 09:17
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




[quote=roland,19 Aug 2014, 13:49]
Afu, asistenta la franarea de urgenta, care este dotare standard chiar si pe Logan, sesiseaza cand franezi in mod panica. A se citi aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_brake_assist

"It interprets braking behaviour by assessing the rate that the brake pedal is activated"

Deci, nu are treaba cu decelerarea, ci cu modul in care "simte" ca apesi pe pedala de frana.


cand apesi pedala de frana ce se intampla? fizic? exista o decelerare. Atunci cand apesi progresiv decelerarea este lina. Atunci cand aplici frana brusc si cu o anumita forta decelerarea este mult mai puternica. In acel moment intra in functiune AFU.. In concluzie Roland tu nu intelegi verbul a decelera


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Aug 2014, 09:24
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cand viteza cu care apesi pe pedala de frana este mai mare decat un anumit prag, deci franare de urgenta, masina sesizeaza si aplica forta maxima de franare.

Cand apesi brusc pe pedala, decelerarea devine puternica atunci cand ajungi jos cu pedala, chestie care dureaza cateva fractiuni. Ei bine, tocmai acest timp il compenseaza calculatorul si aplica forta maxima de franare, inainte ca decelerarea sa fie mare.

Citeste te rog si acest link: http://auto.howstuffworks.com/car-driving-...ake-assist2.htm

"As your foot instinctively clamps down on the brake pedal, a sensor immediately knows, by the speed and pressure of your foot on the pedal, that this is an emergency."

Daca tot nu esti convins, eu renunt, nu e scopul meu sa te conving.

20 Aug 2014, 09:26:
PS: senzorii de decelerare se folosesc pentru declansarea airbag-urilor, nu aici

This post has been edited by roland: 20 Aug 2014, 09:26


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 Aug 2014, 11:13
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




roland nu trebuie sa ma convingi de absolut nimic, practic ceea ce ai scris tu este identic cu ceea ce am spus eu inainte. Cat despre partea cu senzorii respectivi ma cam indoiesc, caci daca e cum spui tu inseamna ca la fiecare decelerare puternica ar cam trebui sa sara pungutele de aer.
numai bine


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Aug 2014, 13:42
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La senzorii de airbag pragul de decelerare este setat intr-o zona pe care nu o poti atinge prin franare normala (nici macar brusca).
La masinile vechi (acum 20 ani) erau senzori de soc, unde daca loveai cu piciorul masina in zona senzorului sarea airbag-ul. Pe acest motiv s-a trecut la alt tip de senzori.
De asemenea, diferite airbag-uri au senzori de decelerare orientati in diverse directii, astfel la impact lateral o sa sara airbag-ul lateral, fara cel frontal.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 20 Aug 2014, 13:59
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




sa sara airbag-ul trebuie sa existe o deccelerare imposibil de atins decat in conditii deosebite. Pentru impact lateral idem, doar ca trebuie sa existe o accelerare laterala suficient de puternica pentru a declansa. Practic senzorul sesizeaza accelerarea/deccelerarea pentru o fractiune de secunda, trimite un impuls la un calculator, care mai departe comanda airbag-urile. Oricum nu e vorba doar de accelerari/deccelerari, ci si presiune in cazul in care piese de caroserie pleaca din locul lor catre habitaclu. In caz de impact, se colecteaza date de la respectivii senzori, dupa care in functie de diverse circumstante scriptate, calculatorul stabileste ce face: blocheaza sau nu centuri, usi, care air bag-uri pusca. In mod normal unde nu e pusa centura dar exista persoana pe scaun nu prea are voie sa sara. Iar asa, daca pe scaunul din dreapta fata exista copil, e indicat sa fie dezactivat. E mai complicat decat pare..

Toata harababura asta se intampla cam in 20-50 ms, iar air bag-u atinge viteze intre 150 si 350 km/h. Violent.

Si asistenta la franare... Nu se poate intampla sa proptesti picioru in frana si sa franeze timp de 2 secunde. Ar fi periculos. Adevarat ca franeaza foarte tare, dar toata distractia trebuie sa nu incomodeze. Am incercat si eu: am piscat scurt frana, fara sa apas prea tare, dar repede. Adevarat ca era sa musc din volan, dar a fost strict un impuls. Sistemele astea nu au voie sa interfereze cu soferul. Ce-i drept pe Fluence nu cred ca am asa ceva.. Ii Expression Plus dar nu are nici macar ESP.

This post has been edited by IDF: 20 Aug 2014, 14:09


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 05:32
Dacia