Genevieve-Dacia 1300 '78, Reconditionare
![]() ![]() ![]() |
Genevieve-Dacia 1300 '78, Reconditionare
Iustin Stefan |
![]()
Post
#151
|
||
![]() SIS Group: Members Posts: 18 Joined: 10 March 15 ![]() |
Attached thumbnail(s) Fotografie0049.jpg ( Size: 444.73k ) Number of downloads: 434 |
||
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|||
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Daca cauti putin in postarile mai vechi ai sa vezi o intreaga poveste in legatura cu lampile de mers inapoi...si apoi te vei lamurii singur ca in 74 nu aveau ce cauta lampile:D
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Iustin Stefan |
![]()
Post
#153
|
![]() SIS Group: Members Posts: 18 Joined: 10 March 15 ![]() |
Oare o sa mai pot sa acopar cumva acele locase?
Nu de alta dar vreau sa fie cat mai original ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Nu ma pot pronunta exact in legatura cu asta, nu ma pricep la tinichigerie...dar dupa capul meu eu zic ca da...cu putina munca si se vor astupa.
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Ov |
![]()
Post
#155
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
un tinichigiu ti le astupa fara nicio problema
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Se lucreaza... incet, dar sigur!
This post has been edited by Stefan.alex78: 26 May 2019, 20:33 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
MateiasM |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 September 09 From: București ![]() |
Bine mai dă în poză radiatorul cel nou.
De unde l-ai luat și cam cât te-a costat? Salutări și multă baftă în întreprinderea ta îndrăzneață și frumoasă! |
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Salut, radiatorul nu este deloc nou, este radiatorul masinii de 37 de ani. In poze este vorba despre unul si acelasi radiator, doar ca la sfarsit este curatat interior/exterior si vopsit, cu placuta de indentificare acoperita pentru a nu o vopsi.
P.s: sa fie si multumesc frumos de urari! |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Equinox |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
E de apreciat ca incerci sa salvez multe piese originale a masini
Bravo! |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Stefan.alex78 @ 29 Mar 2015, 23:42) Salut, radiatorul nu este deloc nou, este radiatorul masinii de 37 de ani. In poze este vorba despre unul si acelasi radiator, doar ca la sfarsit este curatat interior/exterior si vopsit, cu placuta de indentificare acoperita pentru a nu o vopsi. P.s: sa fie si multumesc frumos de urari! Radiatoarele ''revopsite'' au o caracteristica vara de a fierbe motorul,din cauza vopselei care mai astupa gaurele,acum depinde cate vopsea ai folosit. Esti ''neamt'' pe detalii,la partea de tinichigerie nu ai mai lucrat? QUOTE(Equinox @ 30 Mar 2015, 00:52) Intr-o restaurare ''ca la carte'' fiecare piesa a masina este identificata si reparata daca se poate,pentru a se pastra masina cat mai originala,dar de obicei le aruncam si punem altele,gasite pe la diferiti mosuleti care mai au stocuri vechi. |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
@Equinox: In primul rand, multumesc de aprecierea efortului. In al doilea rand, voi incerca sa salvez cat mai multe piese din 3 mari motive:
1) pentru a mentine costurile proiectului in limite rezonabile, altfel as fi cumparat de-a gata o masina "restaurata si de epoca" de pe net as fi dat o caruta de bani si scapam de toate bataile de cap, dar tocmai bataile acestea de cap ma atrag. 2) chiar daca mi-as fi permis sa schimb tot ce se poate la ea, nu sunt convins ca as fi gasit absolut toate piesele necesare sau chiar daca le gaseam, le gaseam la o calitate inferioara celor care sunt pe masina si le pot reconditiona. 3) faptul ca masina nu e nici frantuzoaica, ca nu are o serie mica, ca nu e nici printre primele nici printre ultimile, pe scurt ca nu are nimic special...ma determina pe mine sa o fac speciala. Intentionez sa fac acest lucru, prin a pune pe masina piese astfel incat ea sa fie cat mai "originala" ( mai exact, sa aiba piese a caror data de fabricatie sa fie inceputul anului '78 sau date anterioare acesteia) @sorin105:Radiatorul a fost vopsit cu pistolul, aplicand un singur strat de vopsea termorezistenta. In mod normal, ea nu a fost aplicata intr-un strat atat de gros astfel incat sa infunde fagurele, deci nu ar trebui sa fiarba apa din acest motiv. Plus ca aranjamentul fagurelui si modalitatea de vopsit ( perpendiculara pe suprafata fagurelui) nu permite sa se depuna multa vopsea, daca nu este insistat. Parerea mea e ca in cazul unei vopsiri cu prudenta, nu astuparea unor gaurele ( probabilitatea fiind destul de mica, de astupare) duce la fierberea motorului, ci faptul ca acea vopsea, pe langa luciu, protectie si altele, mai are si alte proprietati in plus. Acel strat de vopsea poate actiona ca un izolator termic, mai bine spus caldura va fi cedata in exterior mai greu. Oricum, masinuta asta cred ca a mers in conditii muult mai severe decat in situatia unui radiator vopsit. Multumesc pentru apreciere, iar pe parte de tinichigerie nu am facut nimic pentru ca vremea nu a permis. Tinichigiul lucrand cu companiile de asigurari, poate avea reparatii mai urgente si astfel e nevoit sa scoata masinile din garaj afara si eu nu vreau sa-mi stea caroseria in ploaie si umezeala. Cand vremea va permite se va incepe si asta. This post has been edited by Stefan.alex78: 30 Mar 2015, 20:34 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Am mai aranjant unele lucruri si am refacut tot ce era nevoie la instalatia electrica. Din punct de vedere electric mai am sa refac legaturile bornelor si unele mici lipituri/izolari atunci cand voi pune instalatia pe masina.
<span class='edit'>13 Apr 2015, 18:44:</span> Paste fericit tuturor, ce a mai ramas din el ! ![]() P.s Dupa cum se vede si in poze pe fundal, s-a lucrat in spirit de sarbatoare ![]() This post has been edited by Stefan.alex78: 26 May 2019, 20:34 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Equinox |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
Totu frumos si aranjat
![]() Sa ai spor in continuare ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Pe langa instalatia electrica am apucat sa curat putin si caloriferul de caldura si alte mici chestii ca sa pot spune ca sunt multumit de instalatie.
Dupa cum majoritatea stim, acele mici clipsuri de plastic ce prind bachetele de crom pe caroserie se rup foarte usor atunci cand sunt scoase afara si nici nu se gasesc de cumparat. De aceea mi-am facut putin timp si impreuna cu doi prieteni am proiectat ceva asemanator, de o calitate mai buna si cu unele mici modificari. Rezultatul final a fost scos la o imprimanta 3D, realizat din filament de ABS. Dupa cum se vede si in poze am marit putin ( mai exact cu 0.5 mm) toata piesa astfel incat sa poate fi bagata fortat si sa stea mai fixa ( in cazul in care este prea mare se poate pili pana la fix). Momentan mi-am facut 25 de bucati...dar sigur voi mai scoate unele de rezerva ![]() ![]() This post has been edited by Stefan.alex78: 26 May 2019, 20:34 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Equinox |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
Stai sa vezi ce sar baieti pe tine acum
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Afacerea e deja implementata, eu doar am venit cu lucruri utile de printat si am proiectat piesa astfel incat sa o imbunatatesc. De restul se ocupa cei doi colegi
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Ov |
![]()
Post
#167
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
f buna ideea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
eu deja imi pun sacosa la coada pentru niste bucati
![]() Foarte frumos ce faci aici ! Spor |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
![]() QUOTE(harby ![]() ![]() Daca poti sa faci cateva coliere sa fie la fel ma inscrius cu 2 sacosi ![]() Attached thumbnail(s) 1896912_1512488022310858_1088850835_n.jpg ( Size: 167.48k ) Number of downloads: 303 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Acele coliere sunt putin mai complicate, nu neaparat ca proiectare ci ca printare, trebuie un material si rezistent mecanic dar si elastic, dar e o idee....o sa incercam ceva. Momentan inca mai scot la prinderi.
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Printre primele incercari ale colierelor zise de Sorin.
Am rezolvat problema elasticitatii mai trebuie doar sa le proiectam la scara reala. Am decis sa facem si prinderile pentru conducte si cabluri, de sub masina si din interior. In scurt timp vom veni cu un rezultat final. Rugamintea mea e sa nu transformam acest topic in bursa...oricum am deviat putin de la baza topicului. In cazul in care se va pune problema de comercializare....voi anunta din timp, dar din cauza unor factori acest lucru nu se va intampla sigur in urmatoarele 2 saptamani. P.s: acolo se afla si cutiuta cu minuni ![]() This post has been edited by Stefan.alex78: 26 May 2019, 20:35 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Si se lucreaza!
This post has been edited by Stefan.alex78: 26 May 2019, 20:35 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#173
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Ce material ai folosit pentru polita ? Caut si eu disperat inlocuitor pentru cartonul original,dar nu gasesc nimic potrivit.
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Eu personal am facut polita din materialul ( placajul) ce vine in spatele sifonierului ( astea noi). El are undeva la 3mm grosime, este destul de maleabil si seamana ca proprietati cu vechiul carton presat ce era pe polita. Daca cauti putin poti gasi ceva mai gros, atat din plastic, cat si din lemn...
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Putin ajutor! Ce recomandati, sa reconditionez vechea pompa de frana sau sa cumpar una noua, cine stie ce gasesc? Apoi, pentru pistonasele de la etrieri ce recomandati?
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(Stefan.alex78 @ 4 May 2015, 22:49) Putin ajutor! Ce recomandati, sa reconditionez vechea pompa de frana sau sa cumpar una noua, cine stie ce gasesc? Apoi, pentru pistonasele de la etrieri ce recomandati? depinde in ce stare e, eu am inlocuit-o cu una de asam ca alta nu am gasit ( a mea fiind blocata), am deja mia de km cu ea si nu am avut surprize,pistonasele la etrieri iti recomand sa le schimbi se gasesc noi la 15-20 lei bucata ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Pompa de frana nu e blocata si nici ruginita in interior, am avut grija sa o curat de lichid de frana inainte sa o dau jos. Pentru pistonase, stiu ca se gasesc, doream sa stiu ce firma recomandati sa caut.
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Încearcă să-o repari pe asta originală(doar dacă n-are rugină)pt. că astea de ASAM sunt foarte proaste!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(Chelariu Adrian @ 5 May 2015, 10:04) Încearcă să-o repari pe asta originală(doar dacă n-are rugină)pt. că astea de ASAM sunt foarte proaste! ![]() omu in lipsa de altceva is bune si astea de ASAM, am 1000 de km cu masina si am pompa de asam , nu imi scapa nicaieri lichid si la frana mai brusca sa sti ca masina se opreste, la verificare la frane mi-o dat 10% dezechilibru pe rotile din fata si 10 pe spate , cea ce zic eu ca e ok avand in vedere ca limita maxima e de 30 %. |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
bogdan2001 |
![]()
Post
#180
|
![]() Daciot-Lastunar-Skodar Group: Members Posts: 620 Joined: 25 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Ce-i facut de Asam is tampenii.Pompa noua de apa care huruie...Pai,pompa de frana noua s-ar putea gasi pe la Unix,pentru Renault 12,sau cautat pe net,ca sigur gasesti.Sau,cea mai buna varianta,daca pompa veche e buna,reconditioneaz-o.Aici ai niste pompe de frana:
http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-au...-centrala-frana Acuma,cum vrei tu pana la urma.Da' cel mai important e sa fie o pompa buna si sigura. Aveam un link cu pompa de frana de la unix buna,numai sa gasesc. This post has been edited by bogdan2001: 5 May 2015, 16:30 |
--------------------
Skoda
Octavia
Business/2010
- SM06BMF Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD Dacia Duster 2021 SM10BMF Dacia Solenza 2003 SM15BMF Si lista continua... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:22 |