problema alternator 1.5 dci, infranare alternator
![]() ![]() ![]() |
problema alternator 1.5 dci, infranare alternator
fsilviu86 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|||
meggeo81 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE masor cu aparatul de masura si intre caroserie si firul rosu de la alternator cu motorul oprit am 12 volti teoretic eu nu trebuia sa am curent decat ce vine din alternator zic eu ... nu si invers din baterie in alternator. dar si mai mare este problema de ce cand am motorul oprit si fara cheie in contact tot am curent pe acel plus!!!! pt ca vine direct de la +ul bateriei. priveste altfel schema: se duce de la alternator la +ul bateriei |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Am rezolvat problem era de la releul de incarcare care baga 19 volti ... Cum deconectam firul de pe releu ala subtire masina nergea bine fara sa se mai aprinda nici un bec .... Acum dupa ce lam schimbagt totul este ok. Dar am alta problema acum sau aprins doua becuri si stau aprinse tot timpul si la diagnoza nu apare nici o eroare, cineva mia ziz ca sunt placutele de frana (stop si becul de la frana de mana). Am dat roata jos si nu gasesc firele ce duc la placute, dar placutele au fire ... Pe unde vin firere sa le gasrsc ... Poate sau rupt si dau la masa. Sau daca stie cineva care sunt corespondenta lor sus in mufa ca le scot de acolo pana le gasesc unde sunt rupte
|
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 13:28 |