Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Hellp Clio 1.2, Problema MARE

Al3xa_HD
post 4 Apr 2014, 21:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 July 13




Buna seara , ma numesc Nicu si am o problema intai de toate zic datele masinii iar apoi problema sau problemele.

Renault Clio B/C57 motor 1.2 , adica 1.171 cm3 , 8 v ,puterea 40 kw , tracriune fata , benzina , greutate 845 kg , an fabricatie 1991-1994 .

Am avut problema cu uleiul (pierdeam ulei in cantitate mare 1L /2 saptamani sau 200 km) am fost in luna decembrie 2013 cu ea la mecanic mi-a schimbat garnitura la baia de ulei si un simering palier . Cum am intrat cu ea la fel am iesit cu balta dupa mine . De curand am fost la alt mecanic mai "bun" mi-a gasit problema era garnitura de chiuloasa dusa mi-a inlocuit-o este ok . Problema este ca mi-a desfacut distributia si a constatat ca este terminata ok am cumparat curea si rola de intindere fara pompa de apa . Acum motorul face un zgomot neplacut parca ar fi diesel , nu merge rotund , peste buji am izolatie inainte nu curenta acum curenteaza , cand pornesc motorul il aud si il simpt pe langa cutia de viteze si undeva prin el are o bataie parca da sa sara . Inainte de schimbul de distributie cand stateam la relanti nu auzeam motorul (adica facea zgomot placut de motor) acum se aude mai bine motorul la viteza de 100-120 decat la 20-50 km/h . Nu am turometru sa vad cate rot/min am dar dupa ureche nu mi se pare mare diferenta. Mentionez ca mi-a reglat si tacheti nu stiu la ce valoare .
Intrebarea mea se poate sa fie gresit mecanicul la montarea distributiei si sa sara un dinte sau doi , se poate sa-mi fi reglat tacheti gresit ? Astept parerile vosastre , nu mai am bani asa de aruncat pentru axperimente si practica pe masina mea , daca stiam ca o sa fie asa mergeam cu ea la service si ieseam mai ieftin poate .


--------------------
Renault Clio B/C57 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Apr 2014, 21:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.242
Joined: 13 October 06




Nu intrevad decat o singura varianta aici: programul rabla.

Masina ta va iti va inghiti banii ca o gaura neagra si n-o sa mearga niciodata cum trebuie. Trezeste-te si du-o la Remat pana nu te face si cu nervii si cu portofelul.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 5 Apr 2014, 10:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




cred ca este timpul sa iei alta masina.
La tine ca si repratii intrevad:
1. schimbare distributiedin nou CU TOT CU POMPA APA.
2. Desfacere motor si rezolvare problema.
3. Bujii noi+fise.

si credca ar mai fi, dar costul reparatiilor depaseste alta masin SH............tot Renault.


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel - IS 09 >>> 2007
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 5 Apr 2014, 17:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




din pacate, baietii cam au dreptate... nu cred ca se mai merita sa investesti in ea... o sa manance din ce in ce mai multe parale si nu cred ca merita. vinde-o la cineva care vrea sa traga de ea pana moare sau du-o la Remat. Iei tichetul, il vinzi, mai pui o diferenta si iei ceva mai nou, care sa nu te mai rupa la piese, cel putin o perioada...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3xa_HD
post 5 Apr 2014, 21:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 July 13




QUOTE(Al3xa_HD @ 4 Apr 2014, 21:17)
Intrebarea mea se poate sa fie gresit mecanicul la montarea distributiei si sa sara un dinte sau doi , se poate sa-mi fi reglat tacheti gresit ?
*


Am cerut niste lamuriri referitoare la aceasta intrebare si primesc altfel de raspunsuri . Am mai citit pe niste forumuri cu referire la schimbatul de curea distributie iar apoi apar sunete ciudate la motor sau nu merge rotund asta pentru ca a sarit un dinte la montarea curelei . Am cerut aceste informatii pentru a fi sigur de greseala mecanicului ca sa merg sa o puna calumea si fara sa mai platesc.

This post has been edited by Al3xa_HD: 5 Apr 2014, 21:14


--------------------
Renault Clio B/C57 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Apr 2014, 22:17
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este greu sa raspunda cineva corect fara sa vada/auda motorul......dar este posibil daca spui ca s-a intamplat dereglarea dupa reparatie.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3xa_HD
post 17 Jun 2014, 01:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 July 13




QUOTE(Al3xa_HD @ 4 Apr 2014, 21:17)
Buna seara , ma numesc Nicu si am o problema intai de toate zic datele masinii iar apoi problema sau problemele.

Renault Clio B/C57 motor 1.2 , adica 1.171 cm3 , 8 v ,puterea 40 kw , tracriune fata , benzina , greutate 845 kg , an fabricatie 1991-1994 .

Am avut problema cu uleiul (pierdeam ulei in cantitate mare 1L /2 saptamani sau 200 km) am fost in luna decembrie 2013 cu ea la mecanic mi-a schimbat garnitura la baia de ulei  si un simering palier . Cum am intrat cu ea la fel am iesit  cu balta dupa mine . De curand am fost la alt mecanic mai "bun" mi-a gasit problema era garnitura de chiuloasa dusa mi-a inlocuit-o este ok . Problema este ca mi-a desfacut distributia si a constatat ca este terminata ok am cumparat curea si rola de intindere fara pompa de apa . Acum motorul face un zgomot neplacut parca ar fi diesel , nu merge rotund , peste buji am izolatie inainte nu curenta acum curenteaza , cand pornesc motorul il aud si il simpt pe langa cutia de viteze si undeva prin el are o bataie parca da sa sara . Inainte de schimbul de distributie cand stateam la relanti nu auzeam motorul (adica facea zgomot placut de motor) acum se aude mai bine motorul la viteza de 100-120 decat la 20-50  km/h . Nu am turometru sa vad cate rot/min am dar dupa ureche nu mi se pare mare diferenta. Mentionez ca mi-a reglat si tacheti nu stiu la ce valoare .
  Intrebarea mea se poate sa fie gresit mecanicul la montarea distributiei si sa sara un dinte sau doi , se poate sa-mi fi reglat tacheti gresit ? Astept parerile vosastre , nu mai am bani asa de aruncat pentru axperimente si practica pe masina mea , daca stiam ca o sa fie asa mergeam cu ea la service si ieseam mai ieftin poate .
*




QUOTE(z_fdd bacau @ 5 Apr 2014, 17:19)
din pacate, baietii cam au dreptate... nu cred ca se mai merita sa investesti in ea... o sa manance din ce in ce mai multe parale si nu cred ca merita. vinde-o la cineva care vrea sa traga de ea pana moare sau du-o la Remat. Iei tichetul, il vinzi, mai pui o diferenta si iei ceva mai nou, care sa nu te mai rupa la piese, cel putin o perioada...
*




A trecut ceva timp pana sa revin . Deci zgomotul acela ciudat de care ziceam era de la toba (cand mecanicul mi-a dat jos baia a trebuit sa dea jos si toba si nu a mai pus toti suporti inapoi + ca nici nu a imbinat bine toba finala de cea din mijloc . Cand porneam dimineata era mai accentuat zgomotul din cauza ca ara motorul rece si vibrarea lui imi misca toba toata si se lovea de caroserie. In marsarier tot din cauza tobei intra greu din cauza ca imi lovea timoneria de toba ) . Cand mi-a schimbat garnitura de chiuloasa si mi-a reglat tachetii nu a facut-o bine . Am fost la service Dacia cu manualul de service de la clio unde zice ca tacheti trebuie reglati 0.10 mm Admisie si 0.25 mm la Evacuare au reglat cum am zis si gata . Am mai avut o problema minora nu mergea rotund . Am schimbat bujiile si fisele NOI deci in conluzie ulei nu mai pierd , masina merge mult mai bine ca inainte . Acum chiar este masinuta , abia astept sa ma urc in ea si o fac cu placere

Multumesc pentru raspunsuri .


--------------------
Renault Clio B/C57 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 09:40
Dacia