Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reglare suspensie sport

UXE
post 18 Sep 2014, 09:55
Post #61


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Exact ce vrei tu acum , am obtinut eu cand mi-am pus arcurile v-maxx 35/35. Maisna era f stabila in curbe., un pic rigida insa era un pic mai coborata. De la buza bara fata pana la asfalt aveam 13 cm.

Mie mi-a placut ca puteam sa incarc masina la refuz si arcurile nu aveau nici o problema in a se lovi spirele sau sa am vreun zgomot ciudat la suspensie. Amortizoarele stock nu au avut nici o problema.. am mers cu ele asa vreo 60k. Eu am fost foarte multumit.

Cu suspensia sport parca imi pare rau ca am dat banii pe ea. Nu ma deranjeaza ca e mai rigida ci faptul ca la gropi mai mari sau la bump-uri trosnesc arcurile, iar daca umplu masina la refuz nu mai zic cum face pe spate.

Sincer, eu m-as intoarce din nou la arcurile sport. Am ajuns chiar si pe Rarau cu ele fara probleme.

Dar asta e.. acu mai raman cu suspensia daca tot am dat 2000 de lei pe ea smile.gif.

Sfatul meu este sa incerci prima oara amortizor stock+ arcuri. Daca vrei iti place si vrei pe urma ceva si mai tare atunci poti alege o suspensie sport. Suspensie sport fixa nu am incercat asa ca nu imi dau cu parerea, dar la reglabila sper sa nu fie cu probleme ca la mine.

Legat de amortizorul stock, si mie imi zicea lumea ca o sa inceapa sa curga.. Poate o curge la un moment dat, dar cum ziceam .. dupa 60k de mers cu ele (initial aveau 30k din start) , nu aveam nici o problema.

Daca vrei sa faci teste in cele doua situatii ia legatura cu userul Eduardsebe (lui i-am dat arcurile)... si ptr suspensie cu mine tongue.gif



--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Sep 2014, 11:48
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti






--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 18 Sep 2014, 18:46
Post #63


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Recomand FK ... pentru buget mediu....


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 2 Oct 2014, 07:56
Post #64


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




M-am gandit sa pun niste furtun de cauciuc pe spirele arcurilor de pe spate. Oare in felul acesta imi voi atenua zgomotele ? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Oct 2014, 08:14
Post #65


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Se atenueaza cu siguranta...pana dai in cateva gropi si se distruge invelisul de cauciuc.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 2 Oct 2014, 08:26
Post #66


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Un 2-3 mm grosime pe spira si mai multa grija pe viitor eu zic ca o sa tina.

This post has been edited by UXE: 2 Oct 2014, 09:47


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Oct 2014, 09:43
Post #67


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bai uxe, ca sa mai elimini o potentiala sursa de troncanit pe fata, verifica (cu roata suspendata) daca troncanitul nu vine de la culisele etrierului. La o masina de 10-12 ani e perfect normal ca etrierul sa troncane, din pacate...asta e solutia tehnica. Desi constant am gresat culisele ca mereu sa aiba vaselina in burdufe, si-au facut joc in etrier.
Recomand acum vaselina cera-tec, de la pagid, textar, ate.

Vallixx, daca nu ti-ai luat inca amortizoare spate, stiu exact ce cauti... biggrin.gif ia-ti amortizoare pe cod de clio bicorp 1.6 16v sport-dinamique, sunt exact ce cauti. 8200306764


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 2 Oct 2014, 10:57
Post #68


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




De care culise zici? Io am etrieri de logan biggrin.gif , i-am chimbat acu 2 ani.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Oct 2014, 11:58
Post #69


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bine mah esti smeker biggrin.gif pai si ce?...etrierii de logan n-au voie sa troncane? Culisele sunt bolturile care tin etrierul de portetrier. In astia 2 ani daca locasul ala n-a vazut vaselina, poate capata o uzura insemnata.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Oct 2014, 15:24
Post #70


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu mi-am luat inca amortizoarele spate. Ma tenteaza ce spui tu, as mai rigidiza un pic masina dar as fi vrut sa nu o cobor sau sa o fac prea rigida. Evidnet ca nu te mai intreb daca codul ala se potriveste la mine ca banuiesc ca ai verificat.

Intrebarea ar fi, sa le schimb si pe fata daca tot schimb?

Arcurile le las stock sau sa umblu si la ele?


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Oct 2014, 19:42
Post #71


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai tocmai de asta ti-am recomandat niste amortizoare de bicorp, sa n-o faci prea rigida si nici sa ti se lase de fund...oricum asta nu se va intampla daca pastrezi arcurile.
Pe fata nu trebuie sa le schimbi daca n-ai probleme. Iar arcurile lasa-le pe cele ale masinii, sunt f bune pt drumurile noastre.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Oct 2014, 20:16
Post #72


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




QUOTE(UXE @ 2 Oct 2014, 07:56)
M-am gandit sa pun niste furtun de cauciuc pe spirele arcurilor de pe spate. Oare in felul acesta imi voi atenua zgomotele ? biggrin.gif
*


Daca invelesti spirele in cauciuc atunci arcul nu isi mai poate face treaba, deoarece spirele se vor atinge intre ele, iar daca invelisul de cauciuc va fi pe prima sipra de sus si pe ultima, cea de jos, atunci masina se va inalta putin, crede-ma ca am avut asa pe fosta masina.
Cel mai corect este sa ai distanta egala intre spire, mai sunt unele arcuri care incep cu distanta mica intre spire pe la mijloc se mareste distanta iar spre final revine cum a inceput, eu unu nu am incredere intr-un astfel de model de arc.
Si tot cu invelitul de spire, poti rigidiza arcul si iar apare o problema, arcul daca este prea rigid va avea tendinta de a rasturna masina in viraje stranse pe motiv ca nu se poate comprima cat are nevoie, iar la o masina cu punte pe spate (fata de cea cu suspensie independenta) sansele cresc.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eviltuning
post 2 Oct 2014, 22:53
Post #73


峠ドライバ


Group: Members
Posts: 494
Joined: 28 November 10
From: Brasov




Mergi fara reglajele de pe spate si vezi ce se intampla.Poate ti-au trimis astia doar arcuri sport nu pentru reglabila


--------------------
Renault Megane 99' 2.o 16s RXE / Laguna 08' 2.0 16v TCe GT - BV 99 EVL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 6 Oct 2014, 06:16
Post #74


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




RazvanF , tu ai vazut cum sunt arcurile mele? Spirele din mijloc se ating. Nu imi pun problema de rasturnare, nu fac curse pe sosea. Chiar daca arcurile se vor inalta putin, le pot regla mai jos sau cum spunea eviltuning sa renunt la piulitele de reglaj. Stiu deja pe cineva care a facut asa ceva pe un symbol si mi-a recomandat.



Eviltuning, problema nu cred ca e pozitia arcului (cu sau fara piulitele de reglaj) , eu tin sa cred ca este construit prost.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 6 Oct 2014, 16:34
Post #75


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Acum am vazut cum arata....Am cautat pe ebay arcuri sport, dar nu am gasit modelul care il ai, toate par a fi cu aceeiasi distanta intre spire 40-45mm si 30mm.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eviltuning
post 6 Oct 2014, 20:42
Post #76


峠ドライバ


Group: Members
Posts: 494
Joined: 28 November 10
From: Brasov




Simplu.arcuri de ta-tehnix ca sunt altfel construite si sunt si mai scurte poate poate scapi de problema smile.gif


--------------------
Renault Megane 99' 2.o 16s RXE / Laguna 08' 2.0 16v TCe GT - BV 99 EVL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 30 Oct 2014, 07:01
Post #77


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am facut ieri un test de amortizoare si rezultatul a fost foarte bun. In timpul testului nu s-a auzit nici un zgomot. Mai continui cu investigarea. Probabil ca urmatorul pas este sa pun camera.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Nov 2014, 13:32
Post #78


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am decis sa renunt la arcurile cu reglaj si sa le schimb cu arcuri sport. Amortizorul sport va ramane si el. Stiu ca arcul de pe suspensie este un pic mai scurt , dar cu tot cu piulita de reglaj ar veni cam ca arcul sport. Sper sa scap de problema.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 7 Nov 2014, 23:57
Post #79


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sa pui poze dupa operatiune !


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 9 Nov 2014, 23:16
Post #80


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Eu inca investighez problema cu trosnitul de pe fata al arcurilor la viraje pe loc si de ce dupa trosnit imi trage rau de tot stanga sau dreapta in functie de ce sens am rotit volanul inainte sa trosneasca,pana acum remediul a fost sa rotesc volanul in sens invers,sa trosneasca din nou si sa isi revina.
Ca idee,flansele sunt noi,oem.


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 Nov 2014, 12:22
Post #81


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(BannedHost @ 7 Nov 2014, 23:57)
Sa pui poze dupa operatiune !
*


Am comandat FK-uri ca ale tale. Adica astea


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Dec 2014, 09:20
Post #82


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Cateva noutati, concluziile le trage fiecare dupa mintea proprie:


1. Am montat arcurile FK, troncanitul nu a disparut.
2. Am pus amortizoarele stock. Troncanitul a disparut, rigiditatea pe curbe nu am pierdut-o si nici la apasare (poate doar sa fie cu 15% mai moi decat cu amortizoarele sport).

Am facut o poza la repezeala cu o persoana de 100kg asezata in portbagaj mellow.gif



20141204_200733.jpg


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 11 Dec 2014, 16:52
Post #83


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Ce parere aveti de amortizoarele Gabriel? https://www.youtube.com/watch?v=vpaG-q-0aG0



Reclama spune ca ar fi mai bune decat cele originale din cauza ca au piston acoperit cu chrom.



--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 Dec 2014, 10:29
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mai bine pui totul stock inapoi pe masina, de cand tot faci teste:). Nu o zic ca o rautate.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 12 Dec 2014, 11:30
Post #85


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Aaa nu, ca imi place biggrin.gif .. acu chiar e ce imi doresc. Momentan nu mai modific nimic la ea legat de suspensie... Nu ma mai intorc la stock ever. Prea barca smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Dec 2014, 22:56
Post #86


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pune poze in sectiunea dedicata !! biggrin.gif Eu astept reglabila pana de craciun biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2014, 18:00
Post #87


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Pai daca ziceai ca vrei reglabila nu imi mai comandam eu arcuri.. le cumparam de la tine sad.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 16 Dec 2014, 22:45
Post #88


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Mi-a venit pe moment ideea. Sorry. Daca stiam te anuntam. Oricum arcurile le pun de vanzare dupa ce pun sus reglabila sa vedem cum sta, adica maine biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Dec 2014, 19:12
Post #89


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Dar tu cat ai distanta intre gauri la amortizoare? 58mm?

Sa pui si matale poze la sectiunea dedicata tongue.gif. Eu inca nu pun, ca e jeggy rau biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 17 Dec 2014, 23:29
Post #90


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La 1.2 e de 52, amortizoarele bineinteles ca au venit la 58, dar am facut si unghiul de cadere reglabil (gaura de prindere) de la 58 la 52 mm la amortizorul sport. Momentan nu am facut la exterior poze doar la interior ... garda la sol a mai scazut cu 2 cm pe fata si pe spate cu 1(toate lasate maxim jos. PE fata nu mai pot lasa mai jos ca daca o ridic pe cric arcurile joaca), diferenta se simte foarte tare mai ales pe spate. Arcurile sport sunt de vanzare smile.gif) daca mai vrei sa iti pui o pereche biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:40
Dacia