Sfat achizite Clio vs Megane
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizite Clio vs Megane
empower |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 January 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v GPL 2007
|
|||
janos |
![]()
Post
#2
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Din Ianuarie pana acum puteai sa citesti topicurile aferente
![]() Reno pe benzina este mai OK decat VW din pct meu de vedere, insa eu nu sunt multumit de softul de pe Symbolul meu. Din experienta mea motorizarile superioare vor consuma mai putin, insa aici putem intra in discutii si de aceea ma opresc aici. |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
Mariusgl |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 320 Joined: 28 September 09 From: Galati ![]() |
Clio 1.4 16v zic eu ca e motorul perfect in raport consum/performante.1.2 16v meu e foarte tare la consum (6.5 oras;5 exterior) insa mai bine alegi 1.4 la care dispui de 98 de cai,caroseria fiind usoara vezi ce accelerari si ce consum iti da.
|
--------------------
Renault Megane
Business Line
- GL-35-MRS
1.6 16v 2008 Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
|
|
svclio |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 5 July 12 ![]() |
Clio 2 facelift 1.4 16v. E dementiala masina, poti sa gasesti cu clima, scaune foarte confortabile, volan in piele, etc. Avea acum ceva vreme un coleg de aici de pe forum una de vanzare, cauta cu incredere pe forum, unele au jurnal de bord.
|
--------------------
renault
clio 2 bicorp
2004 / dci 65 cai
|
|
empower |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 January 14 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri.
Da, puteam citi multe topicuri despre masinile astea...daca ar fi si timp. ![]() Golf-ul nu are nimic momentan. E in stare foarte buna, dar am investit cam 800 de euro in el pana acum. Si e foarte vechi (17 ani). Ma astept sa cada si alte chestii scumpe la el la drumurile mele scurte si mai toate prin oras. Asa ca vreau benzina. Golful meu are sub capota celebrul 1.9 Tdi ALH (90cp) remapat la 120. Pentru o utilizare medie e foarte ok ca si putere, nu am emotii niciodata in depasiri atunci cand fac drumuri mai lungi si simt mereu ca am suficienta putere. Asa ca as prefera, totusi, o masina cu acelasi raport putere/greutate. Mi-ar fi greu sa trec de la 120 de cai la 58. Intreb si de 1.2 16v pentru ca desi e mai slabut motorul, pentru eternele mele drumuri in oras e mai mult decat suficient. Iar cand o sa merg in excursii o sa incerc sa-mi reamintesc ce am sub capota si sa stau cuminte. Normal ca daca as gasi un Clio in stare foarte buna cu motorul asta nu l-as refuza. |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v GPL 2007
|
|
bylexus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Daca esti economist, alegi 1.2 16V. Confirm 6,5 l/100km oras.... 5l/100km exterior.
|
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
Mariusgl |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 320 Joined: 28 September 09 From: Galati ![]() |
QUOTE(empower @ 18 May 2014, 21:01) pentru eternele mele drumuri in oras e mai mult decat suficient. Iar cand o sa merg in excursii o sa incerc sa-mi reamintesc ce am sub capota si sa stau cuminte. ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
Business Line
- GL-35-MRS
1.6 16v 2008 Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#8
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bvandrei |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
empower daca ai 1.9tdi alh banuiesc ca e golf 4 ....mi se pare o masina foarte rezistenta si mai ales ca are 120 cp si masina nu e foarte grea
Am conduc de 90 cp standard si am mers cu 180 constant si mai mergea dar nu am vrut sa risc deci stiu cum merge Parerea mea daca tot ai bagat atatia bani in ea ,banuiesc ca ai schimbat cam tot la motor etc..deci e ca o masina noua..daca stii sa nu o subturezi,sa nu iti bati joc de masina nu cred ca mai pica odata Poate la caroserie ai rugina sau altceva Oricum este alegerea ta! Si acum dintre motorizarile alese...o sa ti se para ca mergi pe jos....eu am condus 1.4 75 cp si mi se pare ok dar pentru tine ca ai 120cp 1.9 si diesel care are cuplu enorm o sa fii nemultumit Consumul este mult mai mare ca la a ta...mai ales daca bagi 5 persoane + bagaje si te bagi in depasiri nu iti ia tie 5% pe cand la golf,este relaxat Mai ales 1.2 (dar nu cunosc,n-am condus) cred ca ala este si mai chinuit Megane nu stiu ce sa zic,mi se pare mai solid putin mai ales daca iei 1.9dci 130 cp atunci o sa fie \ceva pentru ca e usoara si oricum trage dar sa ai grija cu injectoarele ,cum mergi etc Parerea mea daca tot vrei sa dai golful dar sincer pentru remapare+ce ai mai\facut la motor eu nu o dadeam sa iti iei ceva mai bun si sa simti ceva de la 1.9tdi 120cp la 1.2 sau 1.4 75 este ceva (benzina vs diesel) Daca iei benzina stai linistit ca nu pica injectoarele,este mai simplu Succes in orice alegere vei face! This post has been edited by bvandrei: 19 May 2014, 07:48 |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
vallixx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
@ empower
Hai sa-ti raspund si eu. In primul rand ce fel de masina vrei? Si dupa aia vedem si motorizarea. Daca te plimbi mai mult prin oras, singur sau cu inca o persoana si doar ocazional mai iei alti pasageri ia Clio. Fata de Megane este mai fiabil. Motorul 1.2 e slab, te descurci cu el dar iti va consuma destul de mult in ciuda a ceea ce afirma constructorul. "daca est eeconomist iti iei 1.2"......nu prea sunt de acord. "cu retrogradare intri in depasiri".....si cu Dacia 1310 intrai.....ideea e cat te ajuta masina in depasiri, daca vrei sa depasesti doar Dacii, da, te ajuta. Nici 1.4 16V nu e chiar economic, dar simti ca trage . Si trage bine. Daca ai familie, te duci des in concedii si mergi mult in afara locatitatii ia Megane. E mai mare, ai mai mult loc, e mai confortabil. Problemele cele mai frevente sunt articulatiie, care au tendinta sa cada des (bieletele de directie si capetele de bara in special). Daca iei Megane cu motor de 1.4, e ca si cum ai lua Clio de 1.2. Te descurci cu el dar te cam rogi de el. la 16V mai sunt probleme cu bobinele de inductie, mai cad ceatodata, insa cu cat le feresti de umezeala cu atat te vor tine mai mult. Eu am 85 de mii si nu mi-a cazut niciuna. OEM Valeo. Mai sunt unele mici probleme la diesele, dar nu intru in ele pentru ca ai mentionat ca nu vrei diesel (aici suntem pe aceeasi lungime de unda). Per total ti-as recomanda un Clio 1.4 16V. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
lucianm |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
@bylexus economic.... economist... tot ECO e
![]() Ti-as recomanda clio 1.4 16V sau megane 1.6 16V. This post has been edited by lucianm: 19 May 2014, 09:27 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
UXE |
![]()
Post
#12
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Chiar daca nu a luat in calcul , ii recomand si 1.4 8v.. Ultima oara am scos 7.7% mixt.. mers 70% prin oras... Motorul nu costa mai mult la intretinere ca un saispe ve
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
lucianm |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Clio 2 bicorp facelift nu are 1.4 8v.
1.4 16V are clapeta electronica ( acceleratie cu potentiometru ), e mai bine optimizat, la solicitare mai mare consuma mai putin ca 1.4 8v sau 1.2 16v. This post has been edited by lucianm: 19 May 2014, 09:38 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
UXE |
![]()
Post
#14
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Omisem faza cu bicorpu.. continuati
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu as alege Megane 1 in detrimentul Clio II pt confortul sporit.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(empower @ 17 May 2014, 16:14) Am cautat pe autoscout si Clio din 2002-2004, cu dotari, cu TUV valabil, care arata foarte bine se invart pe la 1000-1400 de euro, iar Megan-urile 2001-2002 incep de la 500 de euro. Am cine sa mi-o aduca, asa ca mai adaug 400-500 de euro la pret adusul. acuma sa fim serios...masini de 10-12 ani de zile ce costa 1000€ nu cred ca vor fi un monument de fiabilitate, performante etc. La Clio insa is mai ieftine consumabilele (40 lei placute de frana, cauciucuri is cam 200-250 bucata, etc.)...la megane totul se dubleaza, asa ca la toamna cand te vei duce sa iti iei gume noi, vei constata ca trebuie sa dai jumate din valoarea masinii. Exista varianta cu second hand sau chinezarii, dar eu cred ca oamenii ce opteaza pentru solutiile astea ar trebui sa ramana fara permis pe viata. Exista si varianta sa iti iei Megane si profitand de protbagajul mai mare sa iti montezi GPL...pe Clio poti face asta, dar pe ala Bicorp vei ajunge sa un moment dat sa ii pui pe pasageri sa-si tine bagajele in brate...impaci capra si varza daca iei clio Simbol, numai ca ala il gasesti preponderent in Romania iar la 10-12 ani...devine ruleta ruseasca |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
empower |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 January 14 ![]() |
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!
1. Banii bagati nu au fost neaparat in motor. Jumate din investitii a fost doar turbina (si aia reconditionata, ca noua e 800 de euro). Turbina a cazut mai mult ca sigur de la drumurile scurte, prin oras, care reprezinta 95% din drumurile mele. Degeaba ii dadeam eu forje la plimbarile prin afara orasului, ca se pare ca nu a rezistat geometria variabila la mersul imbacsit urban. 2. Remaparea nu am facut-o eu, ci fratele meu, la TCM Turbo (pe vremea cand masina era a lui). A costat ceva bani, deci banuiesc ca s-a facut profesionist, dar nu exclud ca moartea turbinei sa fi venit si de la noul soft. 3. Restul de investitii le reprezinta bucsaraia, baterie, o aripa vopsita... mizilicuri care nu au facut masina ca noua. E tot o masina veche si cam obosita. 4. Merg mai tot timpul numai in oras (Baia Mare), drumuri de 2-3-5 km maxim cu pauze de cateva ore intre ele. Intre octombrie si aprilie aproape ca nu se incalzeste dieselul niciodata. Mai mereu merg singur, cateodata cu prietena mea si sambata ii duc pe ai mei pana la tara, 5 km. 5. Inainte de Golf am avut Corsa 1.0. Stiu si ce inseamna o masina slaba. 6. Ma orientez spre Renault deoarece stiu ca au motoare pe benzina bune. In rest nu-mi prea plac (cele din generatia aia), in afara de Clio. La orice motor de la 1.4 in sus si inclusiv 1.4 as baga GPL fara discutie. 7. Cand vorbesc de 1.4 ma refer strict la cel in 16v. Daca tot o sa platesc 200 de cmc in plus la orice impozit si asigurare macar sa aiba rost. 8. Nu-s maniac al vitezei, desi ii mai dau si la Golf reprize scurte de forja. M-au cam incaltat radarele anul trecut, plus ca incepe sa-mi fie tot mai frica sa abuzez de masini de 12-15-17 ani. Sunt vechi, totusi. Trecerea de la 120 la 75 de cai nu o sa fie asa de socanta, ca in oras oricum nu o sa le simt lipsa deloc. 9. Golf-ul e o masina foarte buna (pacat ca au motoare pe benzina praf), dar la motorul meu totul e scump (impozit, asigurare etc.). Si nu e vorba ca nu mi le permit, dar daca stau si calculez ca platesc toate sumele alea aproape exclusiv ca sa ma tarai prin oras, imi da cu virgula. Mi se par bani aruncati la gunoi. 10. Am invatat de pe vremea cand aveam Corsa ca daca ai oferta corecta cu banii pe masa pentru masina ta antica si de demult o DAI. Corsa nu am vrut s-o dau in cateva randuri pentru ca mi se parea mie ca as da-o ieftin. Si pana la urma a trebuit sa o dau cu 1000 de euro (cand pretul lor inca mai statea pe la 1500). This post has been edited by empower: 19 May 2014, 17:07 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v GPL 2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#18
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(empower @ 19 May 2014, 18:06) 4. Merg mai tot timpul numai in oras (Baia Mare), drumuri de 2-3-5 km maxim cu pauze de cateva ore intre ele.....Mai mereu merg singur, cateodata cu prietena mea si sambata ii duc pe ai mei pana la tara, 5 km. Esti "candidatul"ideal pentru masina cu motorizare electrica. Din pacate Renault a montat motor electric doar pe Clio din 1997......si gasesti destul de rezonabil ca SH. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(UXE @ 19 May 2014, 10:31) Chiar daca nu a luat in calcul , ii recomand si 1.4 8v.. Ultima oara am scos 7.7% mixt.. mers 70% prin oras... Motorul nu costa mai mult la intretinere ca un saispe ve ![]() Si te lauzi cu 7.7 mixt sau cum? E mult, motorul 1.4 8v care e pe si pe Logan nu ofera nici performante, nici consum bun. Un motor 16v consuma mai putin ca acelasi motor 8v. Eu am 6.8 mixt, cam tot 70% in oras. ca si tine, pe Megane 2 1.4 16v, care e mai greu ca si Clio-ul tau. Asta la o viteza medie de 30 km/h pe CB. Doar extraurban imi da 5.4-5.8 % functie de cum merg, pe Logan 1.4 sub 6 nu am reusit...iar daca umpli Loganul si dai drumul la clima..plangi langa el...cu consum de 7 extraurban. This post has been edited by argon: 19 May 2014, 20:18 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 19 May 2014, 20:15) Nope. Gresit. Nu confunda 1.4 8v de pe Logan, cu 1.4 8v de pe Clio. E acelasi motor, dar masa si cutia fac diferenta. Pe Clio, motorul 1.4 8v este mai sprinten si mai economic decat acelasi motor, pus pe Logan. Le-am avut pe ambele, stiu ce vorbesc. QUOTE(argon @ 19 May 2014, 20:15) Gresit din nou. Cazul meu. Symbol 1.4 8V din 2003 in 2008, Symbol 1.4 16V din 2008 in prezent. In nicio situatie n-am reusit sa egalez consumul de pe motorul 8V. Oricat de econimic as merge, am cel putin 1L/100km in plus fata de ce aveam cu Symbolul 8V si atunci aveam si niste ani mai putin si-mi placea mai mult forja. Deci daca m-as fi modificat ca sofer, oricum as fi facut-o in sensul unui sofat mai domol, mai economic. Bun, se simt cei 25 de cai in plus, 16V trage mult mai bine, insa la consum......niciodata nu va fi mai mic. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Iar aduc Loganul in discutie, dar 1.6 8v consuma mai mult decat 1.6 16v, cu tot cu direrenta de 15 cai dintre ele. Iar Logan 1.4 8v am la servici, si pot compara cu masina mea 1.4 16v, si eu scot un consum mai bun in toate conditiile cu tot cu diferenta de 25 de cai, cu acelasi sofer binenteles. 16V trage mai bine la turatii joase dar si inalte, umplere mai eficienta a cilindrilor.
This post has been edited by argon: 20 May 2014, 07:03 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
UXE |
![]()
Post
#22
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu faci consumul cu metoda plinului, in rest vorbim de "valori fara valoare".
Consumul ala pe care l-am scos , este pe un stil de condus normal-sportiv (nu merg niciodata la consum) , plus masina nu mai este stock de mult. ![]() This post has been edited by UXE: 20 May 2014, 07:11 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu am comparat valorile dupa CB si la 8V si la 16V.
Nu stiu daca sunt 100% precise, dar macar e CB la ambele. La mine 16V-ul intotdeuna a consumat mai mult. Insa consumul ala in plus pentru diferenta aia de cai, merita banii fara discutie. This post has been edited by vallixx: 20 May 2014, 07:13 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#24
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai de gand sa ii folosesti destul de des, da...dar poti trai si fara ei
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
De trait poti trai cu orice, am trait ani de zile cu Trabi de 22 de cai si Dacia 1310 cu 54 de cai. Nu-i vorba ca nu traiesti. Vorbeam de faptul ca acel consum suplimentar al 16V fata de versiunea cu 8V inseamna practic niste bani in plus la pompa, bani care dupa parerea mea, merita sa ii dau in plus pentru plusul de putere care ma ajuta personal in 3-4 situatii.
Depasiri Mers cu masina grea Urcat pante AC Nu neaparat cum trage cand ii dai cocs..... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
razvantrc |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
empower ai zis ca vrei si gaz pe masina, cati km faci anual? daca ai undeva la 10000 nu prea se merita, si la benzina, pana o sa-ti treaca pe gpl o sa-ti mearga pe benzina. Ai zis ca faci drumuri de 3 4 km. Teoretic iarna nu prea o sa mergi pe gpl.... sa ma corecteze cineva daca gresesc
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
Modus |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(empower @ 17 May 2014, 16:14) Buna ziua! Vreau sa imi vand Golf-ul si sa cumpar un Clio Bicorp 2 facelift sau un Megane 1 phase 2 hatchback. Motorizarile as vrea sa fie 1.2 16v sau 1.4 16v pentru Clio, respectiv 1.4 16v sau 1.6 16v pentru Megane. Ce imi recomandati dintre aceste doua modele? Care motorizare? Ceva probleme generale pentru ele de la posesori? Nu cunosc mai nimic despre aceste masini, doar putin motoarele care mai apar si pe Logan. NU mai vreau diesel si nici nu vreau Clio cu 58 de cai. Megan-ul mi se pare urat cu spume la interior, dar as trece peste asta daca ziceti voi ca e mai fiabil decat Clio. Am cautat pe autoscout si Clio din 2002-2004, cu dotari, cu TUV valabil, care arata foarte bine se invart pe la 1000-1400 de euro, iar Megan-urile 2001-2002 incep de la 500 de euro. Am cine sa mi-o aduca, asa ca mai adaug 400-500 de euro la pret adusul. Astept sugestii, in special legate de fiabilitate si probleme grave intalnite la aceste modele. Multumesc! Merita din plin http://www.autoeuropa.autovit.ro/renault-clio-C32685460.html |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
UXE |
![]()
Post
#28
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
empower |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 January 14 ![]() |
QUOTE(razvantrc @ 20 May 2014, 15:08) empower ai zis ca vrei si gaz pe masina, cati km faci anual? daca ai undeva la 10000 nu prea se merita, si la benzina, pana o sa-ti treaca pe gpl o sa-ti mearga pe benzina. Ai zis ca faci drumuri de 3 4 km. Teoretic iarna nu prea o sa mergi pe gpl.... sa ma corecteze cineva daca gresesc Adevarul e ca n-am condus niciodata o masina pe gaz mai mult de 2 km. Cat timp trebuie sa se incalzeasca pentru a trece pe gaz? Daca stau 3-4 min cu ea la relanti nu e destul? Chiar si la un rulaj foarte mic, de 1000 de km pe luna, 2 litri in plus la consum se simt bine: 2x10x6.3=126 lei x 12 luni = 1500 si ceva de lei/an. Fix o turbina la Golf! |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v GPL 2007
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca dupa ce pornesti motorul, stai un pic, accelerezi in gol pana la 2000-2300 rpm si intra automat pe gaz. Cel putin asa e la tata.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 17:09 |