Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizite Clio vs Megane

empower
post 17 May 2014, 16:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 January 14




Buna ziua!
Vreau sa imi vand Golf-ul si sa cumpar un Clio Bicorp 2 facelift sau un Megane 1 phase 2 hatchback. Motorizarile as vrea sa fie 1.2 16v sau 1.4 16v pentru Clio, respectiv 1.4 16v sau 1.6 16v pentru Megane.
Ce imi recomandati dintre aceste doua modele? Care motorizare? Ceva probleme generale pentru ele de la posesori? Nu cunosc mai nimic despre aceste masini, doar putin motoarele care mai apar si pe Logan.

NU mai vreau diesel si nici nu vreau Clio cu 58 de cai.

Megan-ul mi se pare urat cu spume la interior, dar as trece peste asta daca ziceti voi ca e mai fiabil decat Clio.

Am cautat pe autoscout si Clio din 2002-2004, cu dotari, cu TUV valabil, care arata foarte bine se invart pe la 1000-1400 de euro, iar Megan-urile 2001-2002 incep de la 500 de euro. Am cine sa mi-o aduca, asa ca mai adaug 400-500 de euro la pret adusul.

Astept sugestii, in special legate de fiabilitate si probleme grave intalnite la aceste modele.

Multumesc!


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 18 May 2014, 13:57
Post #2


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Din Ianuarie pana acum puteai sa citesti topicurile aferente smile.gif dar hai sa-ti raspund la intrebare cu o intrebare: cat ar trebui sa investesti in VW sa nu mai ai probleme - pentru ca la vanzare cu siguranta nu castigi.
Reno pe benzina este mai OK decat VW din pct meu de vedere, insa eu nu sunt multumit de softul de pe Symbolul meu. Din experienta mea motorizarile superioare vor consuma mai putin, insa aici putem intra in discutii si de aceea ma opresc aici.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 18 May 2014, 14:01
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Clio 1.4 16v zic eu ca e motorul perfect in raport consum/performante.1.2 16v meu e foarte tare la consum (6.5 oras;5 exterior) insa mai bine alegi 1.4 la care dispui de 98 de cai,caroseria fiind usoara vezi ce accelerari si ce consum iti da.


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svclio
post 18 May 2014, 17:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 5 July 12




Clio 2 facelift 1.4 16v. E dementiala masina, poti sa gasesti cu clima, scaune foarte confortabile, volan in piele, etc. Avea acum ceva vreme un coleg de aici de pe forum una de vanzare, cauta cu incredere pe forum, unele au jurnal de bord.


--------------------
renault clio 2 bicorp 2004 / dci 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empower
post 18 May 2014, 21:01
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 January 14




Va multumesc pentru raspunsuri.
Da, puteam citi multe topicuri despre masinile astea...daca ar fi si timp. smile.gif
Golf-ul nu are nimic momentan. E in stare foarte buna, dar am investit cam 800 de euro in el pana acum. Si e foarte vechi (17 ani). Ma astept sa cada si alte chestii scumpe la el la drumurile mele scurte si mai toate prin oras. Asa ca vreau benzina.

Golful meu are sub capota celebrul 1.9 Tdi ALH (90cp) remapat la 120. Pentru o utilizare medie e foarte ok ca si putere, nu am emotii niciodata in depasiri atunci cand fac drumuri mai lungi si simt mereu ca am suficienta putere. Asa ca as prefera, totusi, o masina cu acelasi raport putere/greutate. Mi-ar fi greu sa trec de la 120 de cai la 58.

Intreb si de 1.2 16v pentru ca desi e mai slabut motorul, pentru eternele mele drumuri in oras e mai mult decat suficient. Iar cand o sa merg in excursii o sa incerc sa-mi reamintesc ce am sub capota si sa stau cuminte. Normal ca daca as gasi un Clio in stare foarte buna cu motorul asta nu l-as refuza.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 18 May 2014, 21:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Daca esti economist, alegi 1.2 16V. Confirm 6,5 l/100km oras.... 5l/100km exterior.


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 18 May 2014, 22:00
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




QUOTE(empower @ 18 May 2014, 21:01)
pentru eternele mele drumuri in oras e mai mult decat suficient. Iar cand o sa merg in excursii o sa incerc sa-mi reamintesc ce am sub capota si sa stau cuminte.
*


up.gif In oras are reprize frumoase si 1.2,iar la drum lung daca retrogradezi si ai putin mai mult loc in fata n-o sa ai probleme,trebuie doar sa stii cum sa te joci cu poneii. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 18 May 2014, 22:38
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(bylexus @ 18 May 2014, 22:26)
Daca esti economist, alegi 1.2 16V.
*


Si daca esti etimolog...ce alegi??


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvandrei
post 19 May 2014, 07:46
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 October 12




empower daca ai 1.9tdi alh banuiesc ca e golf 4 ....mi se pare o masina foarte rezistenta si mai ales ca are 120 cp si masina nu e foarte grea
Am conduc de 90 cp standard si am mers cu 180 constant si mai mergea dar nu am vrut sa risc deci stiu cum merge

Parerea mea daca tot ai bagat atatia bani in ea ,banuiesc ca ai schimbat cam tot la motor etc..deci e ca o masina noua..daca stii sa nu o subturezi,sa nu iti bati joc de masina nu cred ca mai pica odata
Poate la caroserie ai rugina sau altceva
Oricum este alegerea ta!


Si acum dintre motorizarile alese...o sa ti se para ca mergi pe jos....eu am condus 1.4 75 cp si mi se pare ok dar pentru tine ca ai 120cp 1.9 si diesel care are cuplu enorm o sa fii nemultumit
Consumul este mult mai mare ca la a ta...mai ales daca bagi 5 persoane + bagaje si te bagi in depasiri nu iti ia tie 5% pe cand la golf,este relaxat
Mai ales 1.2 (dar nu cunosc,n-am condus) cred ca ala este si mai chinuit

Megane nu stiu ce sa zic,mi se pare mai solid putin mai ales daca iei 1.9dci 130 cp atunci o sa fie \ceva pentru ca e usoara si oricum trage dar sa ai grija cu injectoarele ,cum mergi etc


Parerea mea daca tot vrei sa dai golful dar sincer pentru remapare+ce ai mai\facut la motor eu nu o dadeam sa iti iei ceva mai bun si sa simti ceva
de la 1.9tdi 120cp la 1.2 sau 1.4 75 este ceva (benzina vs diesel)
Daca iei benzina stai linistit ca nu pica injectoarele,este mai simplu



Succes in orice alegere vei face!

This post has been edited by bvandrei: 19 May 2014, 07:48


--------------------
Renault Clio/1.5dci 65cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 19 May 2014, 09:17
Post #10


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




@ empower

Hai sa-ti raspund si eu.
In primul rand ce fel de masina vrei? Si dupa aia vedem si motorizarea.

Daca te plimbi mai mult prin oras, singur sau cu inca o persoana si doar ocazional mai iei alti pasageri ia Clio. Fata de Megane este mai fiabil. Motorul 1.2 e slab, te descurci cu el dar iti va consuma destul de mult in ciuda a ceea ce afirma constructorul.
"daca est eeconomist iti iei 1.2"......nu prea sunt de acord.
"cu retrogradare intri in depasiri".....si cu Dacia 1310 intrai.....ideea e cat te ajuta masina in depasiri, daca vrei sa depasesti doar Dacii, da, te ajuta.

Nici 1.4 16V nu e chiar economic, dar simti ca trage . Si trage bine.

Daca ai familie, te duci des in concedii si mergi mult in afara locatitatii ia Megane.
E mai mare, ai mai mult loc, e mai confortabil. Problemele cele mai frevente sunt articulatiie, care au tendinta sa cada des (bieletele de directie si capetele de bara in special). Daca iei Megane cu motor de 1.4, e ca si cum ai lua Clio de 1.2. Te descurci cu el dar te cam rogi de el.

la 16V mai sunt probleme cu bobinele de inductie, mai cad ceatodata, insa cu cat le feresti de umezeala cu atat te vor tine mai mult. Eu am 85 de mii si nu mi-a cazut niciuna. OEM Valeo.

Mai sunt unele mici probleme la diesele, dar nu intru in ele pentru ca ai mentionat ca nu vrei diesel (aici suntem pe aceeasi lungime de unda).

Per total ti-as recomanda un Clio 1.4 16V.




--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 19 May 2014, 09:26
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




@bylexus economic.... economist... tot ECO e radmasa.gif


Ti-as recomanda clio 1.4 16V sau megane 1.6 16V.

This post has been edited by lucianm: 19 May 2014, 09:27


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 May 2014, 09:31
Post #12


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Chiar daca nu a luat in calcul , ii recomand si 1.4 8v.. Ultima oara am scos 7.7% mixt.. mers 70% prin oras... Motorul nu costa mai mult la intretinere ca un saispe ve tongue.gif.


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 19 May 2014, 09:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Clio 2 bicorp facelift nu are 1.4 8v.


1.4 16V are clapeta electronica ( acceleratie cu potentiometru ), e mai bine optimizat, la solicitare mai mare consuma mai putin ca 1.4 8v sau 1.2 16v.

This post has been edited by lucianm: 19 May 2014, 09:38


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 May 2014, 09:36
Post #14


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Omisem faza cu bicorpu.. continuati biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 May 2014, 09:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu as alege Megane 1 in detrimentul Clio II pt confortul sporit.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 May 2014, 09:57
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(empower @ 17 May 2014, 16:14)
Am cautat pe autoscout si Clio din 2002-2004, cu dotari, cu TUV valabil, care arata foarte bine se invart pe la 1000-1400 de euro, iar Megan-urile 2001-2002 incep de la 500 de euro. Am cine sa mi-o aduca, asa ca mai adaug 400-500 de euro la pret adusul.
*



acuma sa fim serios...masini de 10-12 ani de zile ce costa 1000€ nu cred ca vor fi un monument de fiabilitate, performante etc.

La Clio insa is mai ieftine consumabilele (40 lei placute de frana, cauciucuri is cam 200-250 bucata, etc.)...la megane totul se dubleaza, asa ca la toamna cand te vei duce sa iti iei gume noi, vei constata ca trebuie sa dai jumate din valoarea masinii. Exista varianta cu second hand sau chinezarii, dar eu cred ca oamenii ce opteaza pentru solutiile astea ar trebui sa ramana fara permis pe viata.

Exista si varianta sa iti iei Megane si profitand de protbagajul mai mare sa iti montezi GPL...pe Clio poti face asta, dar pe ala Bicorp vei ajunge sa un moment dat sa ii pui pe pasageri sa-si tine bagajele in brate...impaci capra si varza daca iei clio Simbol, numai ca ala il gasesti preponderent in Romania iar la 10-12 ani...devine ruleta ruseasca


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empower
post 19 May 2014, 17:06
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 January 14




Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

1. Banii bagati nu au fost neaparat in motor. Jumate din investitii a fost doar turbina (si aia reconditionata, ca noua e 800 de euro). Turbina a cazut mai mult ca sigur de la drumurile scurte, prin oras, care reprezinta 95% din drumurile mele. Degeaba ii dadeam eu forje la plimbarile prin afara orasului, ca se pare ca nu a rezistat geometria variabila la mersul imbacsit urban.

2. Remaparea nu am facut-o eu, ci fratele meu, la TCM Turbo (pe vremea cand masina era a lui). A costat ceva bani, deci banuiesc ca s-a facut profesionist, dar nu exclud ca moartea turbinei sa fi venit si de la noul soft.

3. Restul de investitii le reprezinta bucsaraia, baterie, o aripa vopsita... mizilicuri care nu au facut masina ca noua. E tot o masina veche si cam obosita.

4. Merg mai tot timpul numai in oras (Baia Mare), drumuri de 2-3-5 km maxim cu pauze de cateva ore intre ele. Intre octombrie si aprilie aproape ca nu se incalzeste dieselul niciodata. Mai mereu merg singur, cateodata cu prietena mea si sambata ii duc pe ai mei pana la tara, 5 km.

5. Inainte de Golf am avut Corsa 1.0. Stiu si ce inseamna o masina slaba.

6. Ma orientez spre Renault deoarece stiu ca au motoare pe benzina bune. In rest nu-mi prea plac (cele din generatia aia), in afara de Clio. La orice motor de la 1.4 in sus si inclusiv 1.4 as baga GPL fara discutie.

7. Cand vorbesc de 1.4 ma refer strict la cel in 16v. Daca tot o sa platesc 200 de cmc in plus la orice impozit si asigurare macar sa aiba rost.

8. Nu-s maniac al vitezei, desi ii mai dau si la Golf reprize scurte de forja. M-au cam incaltat radarele anul trecut, plus ca incepe sa-mi fie tot mai frica sa abuzez de masini de 12-15-17 ani. Sunt vechi, totusi. Trecerea de la 120 la 75 de cai nu o sa fie asa de socanta, ca in oras oricum nu o sa le simt lipsa deloc.

9. Golf-ul e o masina foarte buna (pacat ca au motoare pe benzina praf), dar la motorul meu totul e scump (impozit, asigurare etc.). Si nu e vorba ca nu mi le permit, dar daca stau si calculez ca platesc toate sumele alea aproape exclusiv ca sa ma tarai prin oras, imi da cu virgula. Mi se par bani aruncati la gunoi.

10. Am invatat de pe vremea cand aveam Corsa ca daca ai oferta corecta cu banii pe masa pentru masina ta antica si de demult o DAI. Corsa nu am vrut s-o dau in cateva randuri pentru ca mi se parea mie ca as da-o ieftin. Si pana la urma a trebuit sa o dau cu 1000 de euro (cand pretul lor inca mai statea pe la 1500).

This post has been edited by empower: 19 May 2014, 17:07


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 May 2014, 18:10
Post #18


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(empower @ 19 May 2014, 18:06)

4. Merg mai tot timpul numai in oras (Baia Mare), drumuri de 2-3-5 km maxim cu pauze de cateva ore intre ele.....Mai mereu merg singur, cateodata cu prietena mea si sambata ii duc pe ai mei pana la tara, 5 km.

Esti "candidatul"ideal pentru masina cu motorizare electrica.
Din pacate Renault a montat motor electric doar pe Clio din 1997......si gasesti destul de rezonabil ca SH.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 May 2014, 20:15
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(UXE @ 19 May 2014, 10:31)
Chiar daca nu a luat in calcul , ii recomand si 1.4 8v..  Ultima oara am scos 7.7% mixt..  mers 70% prin oras...   Motorul nu costa mai mult la intretinere ca un saispe ve tongue.gif.
*



Si te lauzi cu 7.7 mixt sau cum? E mult, motorul 1.4 8v care e pe si pe Logan nu ofera nici performante, nici consum bun. Un motor 16v consuma mai putin ca acelasi motor 8v. Eu am 6.8 mixt, cam tot 70% in oras. ca si tine, pe Megane 2 1.4 16v, care e mai greu ca si Clio-ul tau. Asta la o viteza medie de 30 km/h pe CB. Doar extraurban imi da 5.4-5.8 % functie de cum merg, pe Logan 1.4 sub 6 nu am reusit...iar daca umpli Loganul si dai drumul la clima..plangi langa el...cu consum de 7 extraurban.

This post has been edited by argon: 19 May 2014, 20:18


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 19 May 2014, 22:28
Post #20


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 19 May 2014, 20:15)
motorul 1.4 8v care e pe si pe Logan nu ofera nici performante, nici consum bun.
*


Nope. Gresit.

Nu confunda 1.4 8v de pe Logan, cu 1.4 8v de pe Clio. E acelasi motor, dar masa si cutia fac diferenta. Pe Clio, motorul 1.4 8v este mai sprinten si mai economic decat acelasi motor, pus pe Logan. Le-am avut pe ambele, stiu ce vorbesc.

QUOTE(argon @ 19 May 2014, 20:15)
Un motor 16v consuma mai putin ca acelasi motor 8v
*



Gresit din nou.

Cazul meu. Symbol 1.4 8V din 2003 in 2008, Symbol 1.4 16V din 2008 in prezent.
In nicio situatie n-am reusit sa egalez consumul de pe motorul 8V. Oricat de econimic as merge, am cel putin 1L/100km in plus fata de ce aveam cu Symbolul 8V si atunci aveam si niste ani mai putin si-mi placea mai mult forja. Deci daca m-as fi modificat ca sofer, oricum as fi facut-o in sensul unui sofat mai domol, mai economic.

Bun, se simt cei 25 de cai in plus, 16V trage mult mai bine, insa la consum......niciodata nu va fi mai mic.




--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 May 2014, 06:59
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Iar aduc Loganul in discutie, dar 1.6 8v consuma mai mult decat 1.6 16v, cu tot cu direrenta de 15 cai dintre ele. Iar Logan 1.4 8v am la servici, si pot compara cu masina mea 1.4 16v, si eu scot un consum mai bun in toate conditiile cu tot cu diferenta de 25 de cai, cu acelasi sofer binenteles. 16V trage mai bine la turatii joase dar si inalte, umplere mai eficienta a cilindrilor.

This post has been edited by argon: 20 May 2014, 07:03


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 May 2014, 07:10
Post #22


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Daca nu faci consumul cu metoda plinului, in rest vorbim de "valori fara valoare".


Consumul ala pe care l-am scos , este pe un stil de condus normal-sportiv (nu merg niciodata la consum) , plus masina nu mai este stock de mult. wink.gif

This post has been edited by UXE: 20 May 2014, 07:11


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 20 May 2014, 07:11
Post #23


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Eu am comparat valorile dupa CB si la 8V si la 16V.
Nu stiu daca sunt 100% precise, dar macar e CB la ambele.
La mine 16V-ul intotdeuna a consumat mai mult.

Insa consumul ala in plus pentru diferenta aia de cai, merita banii fara discutie.

This post has been edited by vallixx: 20 May 2014, 07:13


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 May 2014, 07:14
Post #24


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Daca ai de gand sa ii folosesti destul de des, da...dar poti trai si fara ei biggrin.gif. E bine sa ai , clar smile.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 20 May 2014, 09:22
Post #25


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




De trait poti trai cu orice, am trait ani de zile cu Trabi de 22 de cai si Dacia 1310 cu 54 de cai. Nu-i vorba ca nu traiesti. Vorbeam de faptul ca acel consum suplimentar al 16V fata de versiunea cu 8V inseamna practic niste bani in plus la pompa, bani care dupa parerea mea, merita sa ii dau in plus pentru plusul de putere care ma ajuta personal in 3-4 situatii.

Depasiri
Mers cu masina grea
Urcat pante
AC

Nu neaparat cum trage cand ii dai cocs.....


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 20 May 2014, 14:08
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




empower ai zis ca vrei si gaz pe masina, cati km faci anual? daca ai undeva la 10000 nu prea se merita, si la benzina, pana o sa-ti treaca pe gpl o sa-ti mearga pe benzina. Ai zis ca faci drumuri de 3 4 km. Teoretic iarna nu prea o sa mergi pe gpl.... sa ma corecteze cineva daca gresesc


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 20 May 2014, 16:00
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(empower @ 17 May 2014, 16:14)
Buna ziua!
Vreau sa imi vand Golf-ul si sa cumpar un Clio Bicorp 2 facelift sau un Megane 1 phase 2 hatchback. Motorizarile as vrea sa fie 1.2 16v sau 1.4 16v pentru Clio, respectiv 1.4 16v sau 1.6 16v pentru Megane.
Ce imi recomandati dintre aceste doua modele? Care motorizare? Ceva probleme generale pentru ele de la posesori? Nu cunosc mai nimic despre aceste masini, doar putin motoarele care mai apar si pe Logan.

NU mai vreau diesel si nici nu vreau Clio cu 58 de cai.

Megan-ul mi se pare urat cu spume la interior, dar as trece peste asta daca ziceti voi ca e mai fiabil decat Clio.

Am cautat pe autoscout si Clio din 2002-2004, cu dotari, cu TUV valabil, care arata foarte bine se invart pe la 1000-1400 de euro, iar Megan-urile 2001-2002 incep de la 500 de euro. Am cine sa mi-o aduca, asa ca mai adaug 400-500 de euro la pret adusul.

Astept sugestii, in special legate de fiabilitate si probleme grave intalnite la aceste modele.

Multumesc!
*



Merita din plin http://www.autoeuropa.autovit.ro/renault-clio-C32685460.html



--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 May 2014, 16:06
Post #28


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(vallixx @ 20 May 2014, 10:22)
Depasiri
Mers cu masina grea
Urcat pante
AC

Nu neaparat cum trage cand ii dai cocs.....
*




In cazul tau da, dar la el va fi gaz cu 16v biggrin.gif.


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empower
post 20 May 2014, 22:17
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 January 14




QUOTE(razvantrc @ 20 May 2014, 15:08)
empower ai zis ca vrei si gaz pe masina, cati km faci anual? daca ai undeva la 10000 nu prea se merita, si la benzina, pana o sa-ti treaca pe gpl o sa-ti mearga pe benzina. Ai zis ca faci drumuri de 3 4 km. Teoretic iarna nu prea o sa mergi pe gpl.... sa ma corecteze cineva daca gresesc
*



Adevarul e ca n-am condus niciodata o masina pe gaz mai mult de 2 km. Cat timp trebuie sa se incalzeasca pentru a trece pe gaz? Daca stau 3-4 min cu ea la relanti nu e destul?

Chiar si la un rulaj foarte mic, de 1000 de km pe luna, 2 litri in plus la consum se simt bine: 2x10x6.3=126 lei x 12 luni = 1500 si ceva de lei/an. Fix o turbina la Golf!


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 21 May 2014, 07:03
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Eu stiu ca dupa ce pornesti motorul, stai un pic, accelerezi in gol pana la 2000-2300 rpm si intra automat pe gaz. Cel putin asa e la tata.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 17:09
Dacia