Detarare MTMA de la 5,500 kg la 3,500 kg
![]() ![]() ![]() |
Detarare MTMA de la 5,500 kg la 3,500 kg
adonis33 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) 109852_91835_6407.jpg ( Size: 33.65k ) Number of downloads: 5805 |
||
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie sa schimbi niste piese pentru asta.
Cea mai"mare"schimbare este puntea spate care costa 3000 E. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
ce tip de axa spate ar trebui sa pun (schimb) pe masina daca actuala axa are roti jumelate ( roti duble )
Nu inteleg de ce ar trebui sa fac aceasta schimbare tehnica din moment ce baniesc ca nu exista diferente majore intre o axa de 5500 kg si una de 3500 kg.....in fine daca intradevar va trebui sa fac acest lucru ma gandesc ca pot cumpara si o axa second-hand ....Ar trebui sa fie acceptata de catre RAR ,nu? This post has been edited by adonis33: 27 Nov 2011, 13:43 |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Diferentele dintre puntea spate de 5.5 si cea de 3.5 sunt la interior.
Poti sa montezi si punte SH dar hartia pentru RAR doar Renault o elibereaza. Si la Renault nu le"place"sa vii cu piesele tale...asa ca piese SH=No hartie pentru RAR. In afara de punte spate mai trebuie sa schimbi si altele:frane fata/spate.....arcuri...etc. Vezi tu daca merita sa faci asta sau mai bine il vinzi si cumperi altul cum vrei. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Stii ce este ciudat in toata povestea asta?
Mi au raspuns cei de la Renault Romania si mi au zis ca nu se poate detara masina mea....dar....dupa cateva cautari pe net am gasit o masina acelasi tip si marca dar de 3,5 tone si culmea detarata..... dar in OLANDA.....Deci.... RENAULT - Olanda a fost de acord sa elibereze noile placute cu noile mase desi sarcina utila a scazut drastic ....utilul fiind de 690 kg dar se incadreaza la 3,5 tone si poate fi condusa cu categoria B . Acolo de ce se poate si aici nu?!! Si pentru ca toti prieteni nostri de pe forum sa vada ca nu vorbesc aiurea am sa postez Briful masini din Olanda aici.......in plus am sa fac o cerere catre Ministerul Transporturilor sa vad daca imi acorda derogare pentru a putea detara masina...daca nici dupa aceasta solicitare nu vor binevoi sa imi acorde un drept legal asa dupa cum zice ; Ordinul nr. 1938 din 2001 1.12 Reducerea, la cererea fabricantului sau utilizatorului, a masei totale maxime de inmatriculare la vehiculele pentru transport de marfa (detararea) se poate admite in urmatoarele situatii: - daca masa totala maxima a vehiculului si/sau sarcinile maxime pe axe depasesc limitele prevazute in legislatia in vigoare in domeniu, iar prin detarare vehiculul se poate incadra in aceste limite; - daca exista o varianta din tipul respectiv de vehicul omologata pentru greutatile reduse prin detarare; - daca detararea nu depaseste 15% din masa totala maxima autorizata. In alte cazuri, la cererea solicitantului, insotita de fundamentarea tehnica legata de tipul marfii transportate si de indicarea eventualelor masuri constructive adoptate, detararea se poate face numai prin derogare aprobata de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor, si Locuintei. Daca este necesar, vehiculul va fi supus unor noi incercari cu sarcinile rezultate dupa detarare. Nu se admite detararea vehiculelor sau combinatiilor de vehicule daca masa maxima totala de inmatriculare scade sub 3,5 t. probabil ma voi adresa instantelor de judecata aducand argumentul incontestabil al detarari din Olanda pentru acelasi tip de masina.... This post has been edited by adonis33: 17 Jan 2012, 20:19 Attached thumbnail(s) Brif_masina_olanda.jpg ( Size: 212.73k ) Number of downloads: 6038 |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
gabize |
![]()
Post
#6
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Nu e mai usor sa faci scoala de soferi pentru categoria C, si astfel sa scapi de toata nebunia ce implica procedura de detarare a autoutilitarei?
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu cred ca pentru asta vrea sa schimbe...masele.
Banuiesc ca are C-ul demult! @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Nu am categoria "C" dar......am permis de conducere de 18 ani.....am peste 2.000.000 de km ....am condus in 18 ani peste 10 tipuri de autoturisme diferite...nu toate fiind noi evident...
Ma ve-ti intreba evident unde si cum de am facut atatia km....... Sunt o persoana cu handicap fizic iar masina este o parte din inima si corpul meu. Imediat dupa revolutie nu exista o procedura prin care o persoana cu handicap fizic sa adapteze un alt tip de masina, cu exceptia Dacia 1310 si Trabant , asfel in cat sa devina independent . Atunci impreuna cu alti cativa ingineri auto pasionati am facut un memoriu argumentat tehnic si social catre Ministerul Transporturilor prin care am solicitat aprobarea modificarii oricarui tip de autoturism si astfel am spart ipocrizia functionarilor de stat care solicitau zeci de documente pentru un sistem de dubla comanda adaptabil pentru orice tip de autoturism sau camion. Masina imi este indispensabila ....pentru a avea independenta fizica necesara Am strabatut europa de la un capat la altul in 18 ani. Tatal meu mi a lasat aceasta pasiune a soselelor interminabile , el fiind timp de 40 de ani un as al soselelor ,un camionagiu de cursa lunga , asa cum se zice in aceasta breasla selecta a soferilor de TIR. Acum am sa revin la subiectul nostru. Vreau sa detarez aceasta masina , Renault Mascott pentru ca ulterior sa o adaptez handicapului meu fizic si pentru a conduce masina cu categoria "B" O fac mai mult din pasiune si pentru a sparge ipocrizia celor care se opun solicitarilor "legale" ale oamenilor.Includ aici in primul rand R.A.R si Ministerul Transporturilor. In tarile membre ale U.E detararea unei utilitare cu MTMA de pana la 5,500 kg se pliaza intotdeauna pe solicitarile celor care detin o astfel de masina si doresc acest lucru, luandu-se in calcul faptul ca detararea nu poate afecta semnificativ tehnic masina decat asupra maselor maxime admise......care se reduc ...si nu poate afecta tehnic sistemele de franare si directie astfel in cat sa pericliteze siguranta rutiera a masini. Nu acelasi lucru se intampla insa atnuci cand se solicita >marirea MTMA de la 5,500 kg la sa zicem 6,500 kg. In acest caz toate sistemele masini vor fi supra solicitate si trebuie aduse fise tehnice de la producator prin care sa se dovedeasca ca noile sarcini nu pericliteaza siguranta rutiera a masini si a participantilor la trafic Si la micsorarea MTMA < si la marirea > MTMA responsabilitatea depasirii maselor maxime admise ramane in sarcina exclusiva a utilizatorului masini. Cu alte cuvinte si intr-un caz si in celalalt trebuie sa fii constient ca atunci cand ai o masina de 3,500 kg si depasesti sarcina masini incarcand-o cu 5000 kg periclitezi siguranta rutiera a ta si a participantilor la trafic iar responsabilitatea asupra eventualelor accidente iti revine in totalitate . Mie imi place sa cred ca in principiu ,nu poti fi atat de iresponsabil incat sa detarezi o masina doar pentru a conduce masina cu categoria "B", dar sa ai sarcinile maxime admise depasite cu sute de kg sau mii de kg , desi in ROMANIA asta este o practica curenta din pacate. Am sa va tin la curent aici pe forum cu toate demersurile facute de mine pe viitor la autoritatile competente sa rezove aceasta problema si care sunt procedurile legale ce trebuiesc urmate pentru a va bucura de micul vostru "mini Trucks " This post has been edited by adonis33: 25 Jan 2012, 15:15 |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.641 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Mult succes... vei avea nevoie de rabdare si muuulte usi la care sa bati. E interesant si eu unul astept alte detalii ale demersurilor.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Rob3rth |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 March 12 ![]() |
Poate te putem ajuta noi cu detararea. Apeleaza numarul acesta de telefon 0754388388 pentru mai multe detalii
|
--------------------
Renault
Trafic
- CV 999 PROBE
2003
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Am reusit sa detarez masina.....Am sa revin cu amanunte si procedura ce trebuie urmata pentru detarare .....
In orice caz nu apelati niciodata la acest "Rob3rth si la firma si nr sau de telefon " care se arata atat de binevoitor in a ma ajuta....pe mine sau pe voi ! Stimabilul domn asa zis "Rob3rth" mi a solicitat pentru asa zisul sau ajutor 1000 euro !!! ![]() Halal ajutor !!! Pe mine m-a costat cu drumul la RAR-Bucuresti 1000 lei ! Pentru o secunda acestui domn m-am gandit sa -i fac un bine ,mare ,mare ,mare de tot !!! Ar fi trebuit sa anunt DNA si Parchetul sa vad unde ajung bani si cine sunt actorii acestei ''jecmaneli'' Am renuntat, considerand ca citind aceste randuri stimabilul domn va face bine diferenta pe viitor intre ''ajutor" si "escrocherie" |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
mokyy74 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 September 12 ![]() |
adonis33,vreau si eu sa detarez acelasi fel de masina,spune si mie cum ai procedat.
am fost la dumatruck craiova si au zis ca nu se poate ptr. ca depaseste 5ooo kg. astept un raspuns ms |
--------------------
renault
mascott
2004
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Nu cred ca vei reusi sa detarezi masina fara sa dai in judecata Min.Transporturilor....si RAR.....
Este o procedura complexa si greoaie si nu o pot expune aici...dar te poti adresa oricarui avocat si cu siguranta vei reusi. Succes ! |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
cosmin b |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 December 11 ![]() |
Post gresit .
This post has been edited by cosmin b: 25 Jun 2013, 14:12 |
--------------------
Renault
Scenic 2 1.5 dCI
2009
|
|
bodo90 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 16 September 11 ![]() |
Deci legal sa inteleg ca nu ai reusit
|
--------------------
Dacia
1410
2004
|
|
adonis33 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 February 11 ![]() |
Procedura de detarare era candva asta .....
A trebuit sa gasesc omul potrivit la Renault care sa vrea sa ma ajute si care in baza unei cereri catre dealer-ul din RO si acceptul lui Renault mi-a dat tablita cu noile mase. Toata lucrarea m-a costat legal si fara nici o spaga 800 lei ! Norocul a fost ca Renault a produs acelasi model si de 3,5 t altfel nu aveam nici o sansa ! Pentru cei care cumpara utilitare de prin europa ar fi bine sa afle urmatoarea ''smecherie legala'' la care RAR din RO nu mai poate face nimic ,.... Acum cel mai simplu este sa detarezi masina direct in Germania daca cel care iti vinde masina vrea sa te ajute .Din punct de vedere legal in Romania nu se mai pot detara masini din categoria C =>3,5+ in categoria B <= 3,5 - tone. Cel mult poti detara cu +/- o masina in cadrul aceleasi categorii de conducere pe masele totale incadrabile in categoria respectiva. In Germania este foarte simplu singura conditie fiind aceia ca masa totala a masini sa nu depaseasca 3,5 to altfel nici ei nu o detareaza. Bineinteles ca aceasta procedura prelungeste cu cateva zile sederea in Germania. Sunt foarte multi cei care acum s-au ars pe ideea ca vor cumpara masini ceva mai ieftine de 5,5 sau 6 tone si le vor detara in RO la 3,5 tone. Si eu era sa ma ard norocul meu a fost ca acum 2 ani, inca legea privind detararea era ceva mai permisiva ...acum, majoritatea reprezentantelor auto din RO nu mai accepta detararea vehiculelor second-hand mai mari de 3,5 to...... Succes... This post has been edited by adonis33: 6 Feb 2014, 20:15 |
--------------------
RENAULT MASCOTT
DACIA LOGAN MCV
- B 76 HTA
2008
|
|
ionut_X |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 February 13 ![]() |
Salutare , in primul rand vreau sa te felicit pentru ca in ciuda acestui Handicp tu ai reusit sa razbati in viata si sa te poti descurca singur , felicitarile mele . In al doilea rand vreau sa te intreb cat te0a costat sa transformi o masina mica intr-una Hicomat , apoi cat te-a costat sa transformi o duba intr-una Hicomat . Apoi as dori sa te intreb daca ai incercat sa dai de categirua C , DACA ACEST LUCRU ESTE POSIBIL PENTRU O PERSOANA CU Handicap , daca ai vazut prin europa vre'un Camion/TIR adaptat pt Hicomat , iar daca in celalante tari se poate . Iar in ultimul rand as dori sa te intreb despre duba , Acum nu mai este posibil sa detarezi o duba in romania , intr-adevar sunt multe motive pt care ai dori sa detarezi o duba , este mai sigura si ai si un spatiu de depozitare mai generos , si este si mai ieftina , dar care este sanctiunea pentru depasirea masei maxime autorizate pentru o duba , gen daca imi ramane foarte putin sarcina utila iar eu o depasesc , multumessc anticipat si inca odata felicitarile mele pentru ambitia ta , mi-as dori sa iti ia cati mai multi exemplul
![]() |
--------------------
bmw
e36
316 1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 18:16 |