Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cum se curata rezervorul de combustibil?, sfat???

cristian92
post 28 Jan 2013, 13:32
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 12 July 12
From: Bucuresti




salutare,am tot cautat cu metoda search si nu am gasit nimic concludent,as vrea sa fac o curatare de sistem de alimentare(rezervor,pompa,conducte) . Stie cineva cum s-ar putea face??? s-au unde as putea sa fac asta (dar fara reprezentatnta) si c-am cat m-ar costa??? multumesc!!


--------------------
Renault ,Ford Megan2 bicorp /Mondeo Limusin 2003/2001 - ph 57 Mad/ph 12 Guk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 28 Jan 2013, 14:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




Daca nu ai probleme nu te sfatuiesc sa te bagi la asa ceva, conductele alea nu le poti curata cum trebuie, trebuiesc schimbate intra in ele pilitura , iar rezervorul cu apa si nisip, iar pentru pompa si injectoare iti recomand sa te duci la o reprezentata, o sa iti bage turul si returul de la pompa intr-un borcanas cu o solutie, merge pe solutia aia pana se consuma, si tot ce vine pe retur ramane intr-un filtru.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian92
post 28 Jan 2013, 14:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 12 July 12
From: Bucuresti




tocmai aia este problema colegu,am fost la reprezentanta am facut schimbul de ulei si mi-a sugerta un angajat sa facem o curatare de injectoare ca a pus testarul si a zis ca am presiune cam mica ,si a scos returul nu stiu ce a facut el si a mers masina vre'o 30 de minute a consumat solutia ,toate bune. Dar.... surpriza ,dupa 2 saptamani de la operatiune ,masina nu mai porneste ,mi s-au dus 3 injectoare,problema: multa multa pilitura,ori a fost de la solutia aia ori nu stiu ce sa zic, ACUM vreau sa imi curat rezervorul,conductele,pompa si sa pun duze noi si eventual niste magneti in rezervor ....si nu vreau sa ma coste o avere....Ma poate ajuta cineva?


--------------------
Renault ,Ford Megan2 bicorp /Mondeo Limusin 2003/2001 - ph 57 Mad/ph 12 Guk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Jan 2013, 14:52
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.335
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Degeaba cureti rezervorul, conductele si schimbi injectoarele daca nu schimbi pompa de injectie ca aia produce span ..... tu vrei sa tratezi efectul dar nu si cauza ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Jan 2013, 14:54
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca s-a constatat prezenta de particule metalice in combustibil.....e grav.
Trebuie sa incepi cu sursa adica pompa si doar o curatare nu ajuta.
Trebuie reparata sau schimbata cu alta noua pompa.
Apoi urmeaza repararea injectoarelor si curatarea sistemului de stocare/transport.
La un service autorizat Delphi gasesti toate informatiile necesare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 28 Jan 2013, 17:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




Fai o purjare la filtru si vezi ce gasesti, daca ai pilitura pe instalatie cu siguranta o sa gasesti si in filtru, e posibilitatea sa nu iti faca pompa destula presiune , cel putin scapi mai ieftin decat cu pilitura, desi daca zici ca ti-a dus 3 injectoare....


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 28 Jan 2013, 18:57
Post #7


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Daca ai particule metalice (pilitura) in combustibil trebuie sa schimbi pompa de injectie, schimbi sau repari injectoarele, cureti rezervorul si inlocuiesti conductele si filtrul de motorina.
Iti recomand un centru delphi daca nu vrei sa dai niste bani degeaba.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian92
post 29 Jan 2013, 08:38
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 12 July 12
From: Bucuresti




de asta imi este teama..... de costurile care vor urma,as vrea macar sa fac eu unele uperatiuni macar curatarea rezervorului in alta parte ,stie cineva unde as putea sa fac asta mai ieftin?


--------------------
Renault ,Ford Megan2 bicorp /Mondeo Limusin 2003/2001 - ph 57 Mad/ph 12 Guk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Jan 2013, 08:46
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La service Delphi nu este scump fata de reprezentanta.
Orice service serios care-ti reface injectoarele/pompa o sa curete si rezervorul...obligatoriu.
Daca vrei sa o faci tu mai ieftin poti sa o faci in fata/spatele blocului dar in situatia ta nu te ajuta ca ai rezervorul curat si pompa care genereaza pilitura in continuare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 29 Jan 2013, 18:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




io nu inteleg cum un inginer de le un service autorizat sau reprezentanta cu atatea cursuri si scoala nu verifica filtrul prima data !
cum trece spanul din rezervor spre pompa daca ai filtru ?


--------------------
Renault Megane II 2004 - B 69 AKY
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Jan 2013, 20:02
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.335
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai este simplu .... spanul este produs de pompa si bagat in injectoare ... o parte este bagat in capul pistoanelor iar o parte ajunge in rezervor pe returul injectoarelor .... in toata aceasta schema ... filtrul cam este scos din ecuatie ..... toata "smecheria" intamplandu-se dupa filtrul de motorina....

Acum ai priceput?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 29 Jan 2013, 22:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




asta am incercat sa subliniez si eu ! de ce sa speli rezervorul si conductele ?
spanul se face din pompa si ajunge in rezervor pe retur (o mica parte) apoi ramane in FILTRU
pentru ce sa speli rezervorul ?
ca sa traiasca si ei ? sa mance si gura lor ceva ?
daca gaseste fraierul asta e !


--------------------
Renault Megane II 2004 - B 69 AKY
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Jan 2013, 22:47
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.335
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pentru ca pilitura aia este foarte fina si trece chiar si de filtru de aia ... eu zic sa nu mai dai sfaturi din astea ...biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 29 Jan 2013, 22:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




daca trece de hartia de filtru sita din injectoare e BULEVARD blink.gif

<span class='edit'>30 Jan 2013, 00:04:</span>
la service filaret un nene inginer incerca sa ma convinga ca la logan (pornea mai greu iarna -15 grade ) trebuie sa schimb 4 buji (diesel)
am intrebat daca este v8 sau v 12
si incepuse: cu acu e altfel motorul nu mai e ca inainte nu mai are nevoie de bujii
replica : de ce sa le schimb daca tot nu are nevoie de ele ? nu ma deranjeaza banii in buzunar ! ohmy.gif
a plecat fara replica
daca o ingiteam le schimbau asta acum 2 ani de atunci nu am schimbat nici o bujie
a fost de la spanul din pompa delphi ! asa ca stiu ce zic sau poate esti inginer ! No offense !

This post has been edited by kelyoss: 29 Jan 2013, 23:05


--------------------
Renault Megane II 2004 - B 69 AKY
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 29 Jan 2013, 23:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




conductele trebuiesc schimbate nu curate, nu ai cum sa le cureti cum trebuie, iar rezervorul se curata sa nu ajunga iar span in instalatie din el (dupa ce se schimba/curata pompa, injectoarele...), iar la buji daca ai arse schimbale, chiar daca iti porneste si la -5 fara nicio bujie (invarte mai mult) numai chinui electromotoru, bateria. O purjare din cand in cand la diesel e bine venita, mai elimini din mizerie si pilitura, dar si trece de el.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 29 Jan 2013, 23:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




"iar la buji daca ai arse schimbale, chiar daca iti porneste si la -5 fara nicio bujie (invarte mai mult) numai chinui electromotoru, bateria"


nu cred ca ai inteles ! nenea ma pune sa cumpar 4 bujii ca de aia porneste greu ! si cand colo nu trecea motorina de span !
ai incercat sa pornesti un diesel vara fara 2 bujii ? dar 3 sau 4 la motor in 4 cilindri ! la automat fara sa il tractezi !
iarna fara 1bujie nu ai decat sa injuri sau sa iei un taxi
asa ca sfaturile de la "meseriasi " nu sunt toate bune mai baga si ei sa fie mult sa ia banu ! smile.gif

This post has been edited by kelyoss: 29 Jan 2013, 23:58


--------------------
Renault Megane II 2004 - B 69 AKY
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian92
post 30 Jan 2013, 09:10
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 12 July 12
From: Bucuresti




s-a cam deviat subiectul, @ colegul care a spus sa schimb conductele : pai daca fac atatea investitii unde mai ajung? fac dintro masina de 3 mii o duc la 5 mii ? nu se emrita astfel de investitii ,masina e un fier,azi bag 2 mii de ruro in ea si maine o gasesc "scrum" , eu unu nu as face asemenea investitii,asta am si subliniat,vreau sa curat rezervorul,sai bag un magnet,sa curat instalatia cat de cat,sa rectific pompa,si sa schimb duzele,atata tot! nu vrea sa bag in masina zeci de milioane.Daca stie cineva cum as putea face operatia de curatare rog a posta! multumesc


--------------------
Renault ,Ford Megan2 bicorp /Mondeo Limusin 2003/2001 - ph 57 Mad/ph 12 Guk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Jan 2013, 09:14
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(kelyoss @ 30 Jan 2013, 00:58)
ai incercat sa pornesti un diesel vara fara 2 bujii ? dar 3  sau 4 la motor in 4 cilindri ! la automat fara sa il tractezi !
iarna fara 1bujie nu ai decat sa injuri sau sa iei un taxi
asa ca sfaturile de la "meseriasi " nu sunt toate bune mai baga si ei sa fie mult sa ia banu ! smile.gif
*



Te inseli, iarna fara o bujie porneste excelent, poate merge la automat 2 secunde in plus. Porneste si in 2, n'ai de ce sa injuri si nici sa iei taxi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Jan 2013, 09:25
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cristian92 @ 30 Jan 2013, 10:10)
Daca stie cineva cum as putea face operatia de curatare rog a posta! multumesc

Sunt 2 variante cu/fara demontare de pe masina a rezervorului.
La demontarea de pe masina se curata mai bine....evident.
La varianta de curatare pe masina se demonteaza"piulita"mare de plastic de sus cu cheia speciala,se scoate ansmblul plutitor,se goleste rezervorul de combustibil,se introduce apa calda cu detergent pentru hidrocarburi si la final se extrage cu ajutorul unui aspirator de lichide.
Dupa uscare completa se monteaza totul la loc...si gata.
Acum ca stii mai multe te apuci de treaba?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 30 Jan 2013, 16:11
Post #20


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




@Cristian:
Afacerea te va costa cam asa:
4 inj de reconditionat: minim 300 lei x 4
Reparat Pompa: minim 600 lei
Filtru motorina: 130 lei
conducte (parca): 300 lei
Manopera poate scapi usor.

pret minim interventie: aproximativ 2000 lei

Asta daca nu trebuie demontata pompa de pe motor, atunci mai adaugand:
kit distributie: ~300 lei
manopera distributie: ~ 300 lei

Daca faci o treaba mai bine fa-o bine ... daca repari doar pompa + injectoare fara o curatare a intregului sistem de alimentare cu combustibil o sa iti mai crape injectoarele de cateva ori ...

magnetul pe care il bagi in rezervor e aproape inutil ... daca iti va produce span (din nou) oricum injectoarele vor fi compromise ...).


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi 2005 - B-XXX-JIE
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian92
post 30 Jan 2013, 16:43
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 12 July 12
From: Bucuresti




asta voroiam sa aud ,multumesc radu si espacern, acum o sa m aapuc de treaba o sa incep cu curatarea sistemului de alimentare,rezervor si sa vad ce presupune pompa, apoi o sa repar injectoarele le fac pe rand..momentan am alta masina,va multumesc pentru sfaturi ,o sa revin cu detalii, apropo de bujii ,bujiile ajuta pornirea atata tot, nu este ca la dacie sa merga in 2 bujii etc,aici totul este din sitemul de injectie


--------------------
Renault ,Ford Megan2 bicorp /Mondeo Limusin 2003/2001 - ph 57 Mad/ph 12 Guk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 7 May 2014, 18:35
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




Intreb si eu...

Exista vreun loc pe traseul de la pompa de inalta presiune catre injectoare unde se poate plasa un magnet care sa "colecteze" pilitura fara sa obtureze traseul motorinei catre injectoare?
Nu am desfacut acel distribuitor de unde pleaca cele 4 conducte catre injectoare.
Ar fi acolo suficient loc pentru colectarea spanului (pentru o vreme si vandut apoi la REMAT wink.gif ), plasand un magnet cu neodin (sau 10) lipit de el ? Ce ziceti ?

Stiu ca presiunea este foarte mare in conductele catre injectoare, dar debitul NU !

Magnetul in rezervor , probabil ca e e inutil pentru protectia injectoarelor, pentru ca apare tarziu in ecuatie...pilitura trece DEJA din pompa prin injectoare, pana sa ajunga pe retur .

Daca e o solutie incercata de cineva...macar sa stim !
Am googalit inainte sa intreb.

This post has been edited by danzel: 7 May 2014, 18:39


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 May 2014, 08:36
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




"Spanul"contine si particule metalice nonadezive la magnet....de alea ce ai gugalit?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 8 May 2014, 15:56
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




"Spanul " contine si particule metalice nonadezive...

Sunt de acord cu asta, dar e important ce e preponderent in acel span. Daca 90% din "span" se poate retine cu un magnet , chiar nu merita efortul ?


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:54
Dacia