Renault Clio 1.5 dci - probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Renault Clio 1.5 dci - probleme pornire
DanT |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Clio
- B 38 WYR
2004 1.5 DCI
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Va salut, in momentul in care dati de pornire, beculetul rosu (imobilizatorul) se stinge ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
biciu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 29 September 08 ![]() |
Salut!
Cand dai la cheie, electromotorul invarte in continuu sau se opreste singur la un moment dat? Eu am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi de la conductele de alimentare. Una dintre ele era fisurata, tragea aer, si se dezamorsase pompa. De pornit masina pornea dar dupa ce o chinuiam bine dand la cheie.. |
--------------------
Renault
Clio
2005 / Bicorp
|
|
DanT |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 January 10 ![]() |
salut. electromotorul se invarte la nesfarsit iar ca led-uri.. raman aprinse doar cele care se aprind in mod normal. nu am cartea langa mine..
|
--------------------
Renault
Renault Clio
- B 38 WYR
2004 1.5 DCI
|
|
ady24 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Poti incerca in felul urmator, desfaci conductele din captul injectoarelor, (nu cele de la rampa) si dai la automat, vezi daca iese motorina pe la ele. Daca iese, nu ar fi nici o problema cu pompa. Apoi inceraca a o pornesti cu orice spray, repet orice spray dar numai nu din acela de pornire pentru ca este mutl prea puternic si afecteaza motorul. Dai cu putin spray in admisie si ar trebuii sa o ia daca e de la injectoare. Daca injectoarele nu dau pe retur si masina nu porneste nici cu spray atunci ai probleme cu senzorii ori de la volanta ori cel de la axa came.
This post has been edited by ady24: 10 Oct 2011, 22:35 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
vali_mester |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 October 10 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara,Va solicit si eu cu o problema aparuta azi la Clio bicorp dci 60 kw(82 CP)Am pornit dimineata fara probleme,iar acum am ajuns acasa cu RATB,motorul nu vrea sa porneasca,cand il invart ramane aprins martorul STOP din stg. sus a afisajului si martorul acumulator(care normal se stinge dupa pornirea motorului).Va multumesc anticipat pt.orice idee.
|
--------------------
Renault Clio II
Bicorp-1,5dci
- B02VHC
2004-BB08EF
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
vali_mester |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 October 10 From: Bucuresti ![]() |
Azi dimineata(ora 9)dupa ce am invartit motorul aproape un minut a pornit si nu a scos fum pe esapament.Am tinut motorul la 3500 rot/min timp de 10 minute pana au ajuns la jumatate liniutele care indica temperatura motorului.La ora 16 cand am vrut sa plec acasa nu a vrut sa porneasca,am invartit motorul 5 minute pana am descarcat acumulatorul.Am vorbit la un service si mi-au spus sa pornesc motorul cu ajutorul unui spray de pornire si sa o duc acolo,ca sigur sun probleme la injectoare,ca nu face presiunea necesara in rampa si este blocata injectia.(am desfacut si eu returul de la injectoare si nu curgea nimic cand invarteam motorul).Maine o iau dela inceput.
|
--------------------
Renault Clio II
Bicorp-1,5dci
- B02VHC
2004-BB08EF
|
|
ady24 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
In acest caz poate sa fie vorba de contact imperfect sau chiar sa nu functioneze vre'un senzor, ori cel de la axa cu came ori cel de pe volanta, de asemena mai poate sa fie si regulatorul de presiune de pe pompa.Cel mai sigur mergeti si faceti o diagnoza pentru a depista cauza.
This post has been edited by ady24: 12 Oct 2011, 21:25 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
vali_mester |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 October 10 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit azi sa pornesc motorul,a pornit destul de repede dar trepida foarte tare,avea un injector blocat(ramanea aprins martorul de bujii incandescente).M-am dus imediat la dl.Nicu in Giulesti.Pe drum,dupa 2km parcursi,injectorul s-a deblocat dar ramanea aprins martorul de bujii incandescente.La diagnoza dl.Nicu a gasit memorat in calculator injectorul 3,l-a scos, curatat si verificat si a sters din calculator defectul(nu mai ramane aprins martorul)Cu aceasta ocazie,am inlocuit filtrul de motorina(dl Nicu a precizat ca in mod obligatoriu sa schimb filtrul cu unul Delphi),oringul dela senzorul de apa si 2 bujii incandescente.Cred ca acest defect,nu pornea,se datoreste unui contact electric,inainte sa incerc sa pornesc am scos cele 3 cuple de pe pompa de injectie si am strans un surub care prindea la masa doi papuci in zona dr.sus acumulator(a umblat la el cei care au montat alarma si nu l-au strans bine.)Astept sa vad ce se intampla maine dimineata.Am fost foarte multumit de profesionalismul dlui Nicu Paraschiv si il recomand tuturor forumistilor care au probleme cu injectia.
|
--------------------
Renault Clio II
Bicorp-1,5dci
- B02VHC
2004-BB08EF
|
|
vali_mester |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 October 10 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara,Sunt dator cu noi amanunte in legatura cu pornirea.Vineri dupaamiaza se repeta situatia de mai sus,nu vrea sa porneasca,am invartit electromatorul pana am descarcat acumulatorul.Azi am tinut la incarcat acumulatorul timp de 3 ore si culmea a pornit mai greu dar a pornit.Cu aceasta ocazie am observat o mare cantitate de aer pe tubul de tur care vine de la rezervor la filtru,care nu exista joi cand am fost la dl.Nicu.Am oprit motorul,si am inceput sa amorsez circuitul de motorina din pompita si am auzit cum sufla motorina in capacului de plastic de la distributie.In aceasta vara am facut distributia la service in Nicolae Grigorescu si mecanicul de acolo nu a clipsat conductele de motorina in capacul distributiei,ce a condus la roaderea conductei de tur de cureaua de accesorii.Am taiat conducta de plastic in zona respectiva si am pus 30 cm.furtun special pt.motorina si doua coliere.Sper sa tina acest provizorat pana la schimbarea conductei.In incheiere rog forumistii care au schimbat aceste conducte sa-mi spuna si mie unde le-au schimbat si la ce pret.Multumesc pt atentie.
|
--------------------
Renault Clio II
Bicorp-1,5dci
- B02VHC
2004-BB08EF
|
|
gaby_steaua_01_08 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 25 April 14 ![]() |
salut aceeas problema o am si eu si nustiu ce sa fac...la prima cheie nu o ia dar la urmatoarea o ia intoadeauna si nustiu ce sa ii fac...si de la un timp mi se aburesc si geamurile chiar daca e pe cald sau pe rece care ar fi problema ?ms
|
--------------------
renault
clio
- if 67 mnb
2004-clio-
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
verifica pozitia rolei pompei de motorina. 18 dinti de curea intre semnele de la cele doua role, pompa si axa cu came. asata daca ai 1,5dci.
iar cu aburitul geamului, iti curge pe la calorifer sau furtunele de la calorifer nu tin etans. pentru moment lasa slabit busonul de la vasul de expaniune, iar cind ai timp verifica in bord caloriferul. |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 23:34 |