Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Clio 1.5 dci - probleme pornire

DanT
post 10 Oct 2011, 20:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 11 January 10




Salut. Am ajuns azi la munca am oprit masina. Cand sa plec seara spre casa nu a mai pornit.
Pun contactul se sting toate ledurile ii dau cheie se invarte electromotorul dar nu porneste. Farurile se aprind.. pe parte de electrica e totul ok. Pe bord nu se aprinde nici un bec care sa imi indice vreo problema.. Are cineva vreo idee?


--------------------
Renault Renault Clio - B 38 WYR 2004 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 10 Oct 2011, 20:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Va salut, in momentul in care dati de pornire, beculetul rosu (imobilizatorul) se stinge ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biciu
post 10 Oct 2011, 20:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 08




Salut!

Cand dai la cheie, electromotorul invarte in continuu sau se opreste singur la un moment dat?
Eu am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi de la conductele de alimentare. Una dintre ele era fisurata, tragea aer, si se dezamorsase pompa. De pornit masina pornea dar dupa ce o chinuiam bine dand la cheie..


--------------------
Renault Clio 2005 / Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanT
post 10 Oct 2011, 21:17
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 11 January 10




salut. electromotorul se invarte la nesfarsit iar ca led-uri.. raman aprinse doar cele care se aprind in mod normal. nu am cartea langa mine..


--------------------
Renault Renault Clio - B 38 WYR 2004 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 10 Oct 2011, 22:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Poti incerca in felul urmator, desfaci conductele din captul injectoarelor, (nu cele de la rampa) si dai la automat, vezi daca iese motorina pe la ele. Daca iese, nu ar fi nici o problema cu pompa. Apoi inceraca a o pornesti cu orice spray, repet orice spray dar numai nu din acela de pornire pentru ca este mutl prea puternic si afecteaza motorul. Dai cu putin spray in admisie si ar trebuii sa o ia daca e de la injectoare. Daca injectoarele nu dau pe retur si masina nu porneste nici cu spray atunci ai probleme cu senzorii ori de la volanta ori cel de la axa came.

This post has been edited by ady24: 10 Oct 2011, 22:35


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 11 Oct 2011, 18:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Buna seara,Va solicit si eu cu o problema aparuta azi la Clio bicorp dci 60 kw(82 CP)Am pornit dimineata fara probleme,iar acum am ajuns acasa cu RATB,motorul nu vrea sa porneasca,cand il invart ramane aprins martorul STOP din stg. sus a afisajului si martorul acumulator(care normal se stinge dupa pornirea motorului).Va multumesc anticipat pt.orice idee.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci - B02VHC 2004-BB08EF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 11 Oct 2011, 20:18
Post #7


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi






--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 12 Oct 2011, 21:09
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Azi dimineata(ora 9)dupa ce am invartit motorul aproape un minut a pornit si nu a scos fum pe esapament.Am tinut motorul la 3500 rot/min timp de 10 minute pana au ajuns la jumatate liniutele care indica temperatura motorului.La ora 16 cand am vrut sa plec acasa nu a vrut sa porneasca,am invartit motorul 5 minute pana am descarcat acumulatorul.Am vorbit la un service si mi-au spus sa pornesc motorul cu ajutorul unui spray de pornire si sa o duc acolo,ca sigur sun probleme la injectoare,ca nu face presiunea necesara in rampa si este blocata injectia.(am desfacut si eu returul de la injectoare si nu curgea nimic cand invarteam motorul).Maine o iau dela inceput.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci - B02VHC 2004-BB08EF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 12 Oct 2011, 21:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




In acest caz poate sa fie vorba de contact imperfect sau chiar sa nu functioneze vre'un senzor, ori cel de la axa cu came ori cel de pe volanta, de asemena mai poate sa fie si regulatorul de presiune de pe pompa.Cel mai sigur mergeti si faceti o diagnoza pentru a depista cauza.

This post has been edited by ady24: 12 Oct 2011, 21:25


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 13 Oct 2011, 18:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Am reusit azi sa pornesc motorul,a pornit destul de repede dar trepida foarte tare,avea un injector blocat(ramanea aprins martorul de bujii incandescente).M-am dus imediat la dl.Nicu in Giulesti.Pe drum,dupa 2km parcursi,injectorul s-a deblocat dar ramanea aprins martorul de bujii incandescente.La diagnoza dl.Nicu a gasit memorat in calculator injectorul 3,l-a scos, curatat si verificat si a sters din calculator defectul(nu mai ramane aprins martorul)Cu aceasta ocazie,am inlocuit filtrul de motorina(dl Nicu a precizat ca in mod obligatoriu sa schimb filtrul cu unul Delphi),oringul dela senzorul de apa si 2 bujii incandescente.Cred ca acest defect,nu pornea,se datoreste unui contact electric,inainte sa incerc sa pornesc am scos cele 3 cuple de pe pompa de injectie si am strans un surub care prindea la masa doi papuci in zona dr.sus acumulator(a umblat la el cei care au montat alarma si nu l-au strans bine.)Astept sa vad ce se intampla maine dimineata.Am fost foarte multumit de profesionalismul dlui Nicu Paraschiv si il recomand tuturor forumistilor care au probleme cu injectia.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci - B02VHC 2004-BB08EF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 15 Oct 2011, 19:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Buna seara,Sunt dator cu noi amanunte in legatura cu pornirea.Vineri dupaamiaza se repeta situatia de mai sus,nu vrea sa porneasca,am invartit electromatorul pana am descarcat acumulatorul.Azi am tinut la incarcat acumulatorul timp de 3 ore si culmea a pornit mai greu dar a pornit.Cu aceasta ocazie am observat o mare cantitate de aer pe tubul de tur care vine de la rezervor la filtru,care nu exista joi cand am fost la dl.Nicu.Am oprit motorul,si am inceput sa amorsez circuitul de motorina din pompita si am auzit cum sufla motorina in capacului de plastic de la distributie.In aceasta vara am facut distributia la service in Nicolae Grigorescu si mecanicul de acolo nu a clipsat conductele de motorina in capacul distributiei,ce a condus la roaderea conductei de tur de cureaua de accesorii.Am taiat conducta de plastic in zona respectiva si am pus 30 cm.furtun special pt.motorina si doua coliere.Sper sa tina acest provizorat pana la schimbarea conductei.In incheiere rog forumistii care au schimbat aceste conducte sa-mi spuna si mie unde le-au schimbat si la ce pret.Multumesc pt atentie.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci - B02VHC 2004-BB08EF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby_steaua_01_08
post 29 Apr 2014, 11:58
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 April 14




salut aceeas problema o am si eu si nustiu ce sa fac...la prima cheie nu o ia dar la urmatoarea o ia intoadeauna si nustiu ce sa ii fac...si de la un timp mi se aburesc si geamurile chiar daca e pe cald sau pe rece care ar fi problema ?ms


--------------------
renault clio - if 67 mnb 2004-clio-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 30 Apr 2014, 15:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




verifica pozitia rolei pompei de motorina. 18 dinti de curea intre semnele de la cele doua role, pompa si axa cu came. asata daca ai 1,5dci.

iar cu aburitul geamului, iti curge pe la calorifer sau furtunele de la calorifer nu tin etans. pentru moment lasa slabit busonul de la vasul de expaniune, iar cind ai timp verifica in bord caloriferul.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:34
Dacia