Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu mai porneste, dau la automat, invarte si degeaba...

b28rdw
post 7 Apr 2014, 09:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 4 December 05
From: Bucuresti




Cum de altfel ma asteptam, azi-dimineata n-a mai pornit deloc (a mai facut figuri saptamana trecuta dar o lua la cel mult a 4 cheie). Am facut o citeala cu DDT2000 si a iesit Failures detected la ECM cu Fuel Pressure Regulator 1 Performance si parametrii din atasament.

Inverte la automat si nu mai porneste.

- am schimbat cheile
- am dat la pompita de motorina, nu am aer pe tur deloc
- am dat la automat si 10 secunde
- am calcat si frana si acceleratia (am citit pe undeva ca reseteaza nu-stiu-ce)
- am lasat-o 10 minute si iar am dat la automat
- am dat la automat si cu ea in viteza, crezând ca poate s-o misca una-alta
- rezervorul e full
- ieri a mers ok

Sunt in pana de idei. Am sa schimb senzorul de volanta. Poate s-a incarcat cu pilitura. Mai ramane pompa de inalta pentru motorina?

LE: Când merge, merge rotund, nu scoate fum deloc, se duce fara probleme si in 4000rpm, ralanti-ul este stabil la 850rpm. Are 109.000km din 2005.

This post has been edited by b28rdw: 7 Apr 2014, 09:25


Attached thumbnail(s)
IMG_20140407_00454m.jpg ( Size: 345.71k ) Number of downloads: 691
IMG_20140407_00455m.jpg ( Size: 352.69k ) Number of downloads: 720


--------------------
Renault Clio II Symbol LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 7 Apr 2014, 14:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




scoate regulatorul de pe pompa , scoate arcul conic, cilindrul si sita, si sufla-l cu un compresor, dupa care verifici si pinii regulatorului si mufa maro care intra in el sa nu fie ceva oxidat pe acolo.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 7 Apr 2014, 14:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Incearca sa scoti regulatorul de pe pompa si dai la automat. Daca nu iese motorina spre injectoare atunci ai pompa de inalta blocata.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b28rdw
post 7 Apr 2014, 15:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 4 December 05
From: Bucuresti




Mi-am luat liber pentru maine de la birou sa pot vedea ce are.

In poza de aici imi puteti spune ce trebuie desfacut?

4_componente_pompa_injectie_Delphi.jpg


--------------------
Renault Clio II Symbol LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 7 Apr 2014, 16:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




colegii se refera la imv ( supapa aia neagra cu mufa maro ) 4 si 5 care defapt e aceeasi piesa ... dupa eroare aia eu as verifica amanuntit sistemul de injectie ai in link http://www.4shared.com/office/VrJwlVnVce/3..._perifeice.html
un manual pt verificari , nu ai presiune in sistemul de injectie adica : Rail_pressure_demand [bar] - 442,6 bar (asta e presiunea ceruta) iar Rail_pressure_feedback [bar] - -3,1 bar (asta e presiunea care o ai cand invarte sa porneasca) deci foarte mica fata de ce ii trebuie , ori pompa de inalta blocata ori nu citeste bine presiunea din rampa .


Pentru demontare / curatare ai link aici cu poze : http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=73183

This post has been edited by gabidrideanu: 7 Apr 2014, 17:41


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b28rdw
post 7 Apr 2014, 22:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 4 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(ady24 @ 7 Apr 2014, 14:42)
Incearca sa scoti regulatorul de pe pompa si dai la automat. Daca nu iese motorina spre injectoare atunci ai pompa de inalta blocata.
*



pai din ce am citit pe site-ul de unde provine poza de mai sus, ar reiesi ca nu mai are ce motorina sa ajunga in pompa de inalta, acest regulator aflandu-se intre pompa de joasa si cea de inalta. asadar, scotandu-l, nu mai are ce motorina sa treaca mai departe catre cea inalta. deci nu am cum sa-mi dau seama daca cea de inalta merge, atat timp ca nu are ce sa comprime - motorina va iesi prin orificiul liber al regulatorului.

daca am inteles gresit, inseamna ca explicatia functiei regulatorului de pe site este gresita. daca am inteles corect inseamna ca pe site este explicat corect rolul regulatorului, iar tu te afli in eroare sad.gif .... (fara sa te jignesc in nici un fel)

http://e-automobile.ro/categorie-motor/19-...lphi-dacia.html


--------------------
Renault Clio II Symbol LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 7 Apr 2014, 23:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Regulatorul este situat pe capul hidraulic adica pe partea de inalta, nici decum intre pompa de joasa si cea de inalta. In alta ordine de idei, daca paletii pompei de inalta raman blocati atunci nu mai are ce motorina sa iasa prin acel orificiu al regulatorului.
Ceea ce incerc sa iti spun este sa te ajute sa depistezi mai usor ce anume este defect, pompa de inalta sau imv-ul. Sunt niste teste simple si la indemana oricaui.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 8 Apr 2014, 19:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




manual delphi pdf pompe si injectoare.
http://www.kovsh.com/media/library/235/DDG...il%20Manual.pdf

confirma descrierea de pe e-automobile

8 Apr 2014, 20:30:
si inca unu
http://www.intercars.ro/pliki/File/Romania...Final%20web.pdf

This post has been edited by verde: 8 Apr 2014, 19:30


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 10 Apr 2014, 21:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(ady24 @ 7 Apr 2014, 23:19)
Regulatorul este situat pe capul hidraulic adica pe partea de inalta, nici decum intre pompa de joasa si cea de inalta. In alta ordine de idei, daca paletii pompei de inalta raman blocati atunci nu mai are ce motorina sa iasa prin acel orificiu al regulatorului.
Ceea ce incerc sa iti spun este sa te ajute sa depistezi mai usor ce anume este defect, pompa de inalta sau imv-ul. Sunt niste teste simple si la indemana oricaui.
*



intr-adevar, regulatorul ca locatie, e fxat pe partea de inalta, dar ca trasee de circulare a motorinei, e pus intre joasa si inala.
in concluzie, daca il scoate de acolo si da la automat, o sa-i curga motorina la greu.
nu au nici o treaba paletii de la inalta cu cei de la joasa. atita timp cit motorul se invirte iar regulatorul e scos pe acolo de unde la scos va curge motorina si cu asta nu va realiza nimic. dar, DACA MUFA REGULATORULUI SAU MUFA SENZORULUI DE PE RAMPA COMUNA NU FAC CONTACT, NU VA PORNI MOTORUL IN VECI!!!


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 12 Apr 2014, 14:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




hai sa o luam incet ... daca ai fi cautat cu atentie ai fi gasit aceeasi problema la mine, nu departe este acest topic, catea pagni mai in spate.
daca zici ca nu porneste, in momentul in care pui contactul iti ramen becuri in bord nestinse sau care palpaie? daca ai becuro care palpaie cu stop baterie si injectie cvel care seamana cu cekul doar ca este rosu atunci ai o problema la mufa regulatorului de presiune, rar ai sa auzi ca el se strica, daca nu ramane nici un bec aprins atunci iei o surubelnita si un sprai de tantari(kiltox) si desfaci furtunul de aer cel care iese din filtru si se duce in admisie, pui pe cineva sa dea la automat si tu dai cu sprai fix in acel furtun masina tragand toti vaporii pe acolo si va porni. nu te lasa inselat de eroarea aparuta cu supapa. daca a pornit scoate pe rand la fiecare injector furtunasul de retur si vezi care injector curge pe retur, teoretic si prac injectoarele trebuie sa dea gen o picatura la ceva timp, daca unul curge atunci vei avea eroare regulator presiune deoarece calculatorul citeste prin senzorul de pe pompa ca pierde presiune odata cu motorine pe undeva. incearca ce tiam spus si revino. eu am aceeasi problema de 3 luni si inca nu am rezolvato din cauza banilor, pana la urma o sa iau supape 370 ron bucata si rezolv problema, eu am doua injectoare bulite. bafta astept raspuns.

This post has been edited by fsilviu86: 13 Apr 2014, 10:38


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 07:22
Dacia