Nu mai porneste, dau la automat, invarte si degeaba...
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste, dau la automat, invarte si degeaba...
b28rdw |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20140407_00454m.jpg ( Size: 345.71k ) Number of downloads: 691 IMG_20140407_00455m.jpg ( Size: 352.69k ) Number of downloads: 720 |
||
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|||
meggeo81 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
scoate regulatorul de pe pompa , scoate arcul conic, cilindrul si sita, si sufla-l cu un compresor, dupa care verifici si pinii regulatorului si mufa maro care intra in el sa nu fie ceva oxidat pe acolo.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
ady24 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Incearca sa scoti regulatorul de pe pompa si dai la automat. Daca nu iese motorina spre injectoare atunci ai pompa de inalta blocata.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
b28rdw |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat liber pentru maine de la birou sa pot vedea ce are.
In poza de aici imi puteti spune ce trebuie desfacut? 4_componente_pompa_injectie_Delphi.jpg |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
colegii se refera la imv ( supapa aia neagra cu mufa maro ) 4 si 5 care defapt e aceeasi piesa ... dupa eroare aia eu as verifica amanuntit sistemul de injectie ai in link http://www.4shared.com/office/VrJwlVnVce/3..._perifeice.html
un manual pt verificari , nu ai presiune in sistemul de injectie adica : Rail_pressure_demand [bar] - 442,6 bar (asta e presiunea ceruta) iar Rail_pressure_feedback [bar] - -3,1 bar (asta e presiunea care o ai cand invarte sa porneasca) deci foarte mica fata de ce ii trebuie , ori pompa de inalta blocata ori nu citeste bine presiunea din rampa . Pentru demontare / curatare ai link aici cu poze : http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=73183 This post has been edited by gabidrideanu: 7 Apr 2014, 17:41 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
b28rdw |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady24 @ 7 Apr 2014, 14:42) Incearca sa scoti regulatorul de pe pompa si dai la automat. Daca nu iese motorina spre injectoare atunci ai pompa de inalta blocata. pai din ce am citit pe site-ul de unde provine poza de mai sus, ar reiesi ca nu mai are ce motorina sa ajunga in pompa de inalta, acest regulator aflandu-se intre pompa de joasa si cea de inalta. asadar, scotandu-l, nu mai are ce motorina sa treaca mai departe catre cea inalta. deci nu am cum sa-mi dau seama daca cea de inalta merge, atat timp ca nu are ce sa comprime - motorina va iesi prin orificiul liber al regulatorului. daca am inteles gresit, inseamna ca explicatia functiei regulatorului de pe site este gresita. daca am inteles corect inseamna ca pe site este explicat corect rolul regulatorului, iar tu te afli in eroare ![]() http://e-automobile.ro/categorie-motor/19-...lphi-dacia.html |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
ady24 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Regulatorul este situat pe capul hidraulic adica pe partea de inalta, nici decum intre pompa de joasa si cea de inalta. In alta ordine de idei, daca paletii pompei de inalta raman blocati atunci nu mai are ce motorina sa iasa prin acel orificiu al regulatorului.
Ceea ce incerc sa iti spun este sa te ajute sa depistezi mai usor ce anume este defect, pompa de inalta sau imv-ul. Sunt niste teste simple si la indemana oricaui. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
verde |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
manual delphi pdf pompe si injectoare.
http://www.kovsh.com/media/library/235/DDG...il%20Manual.pdf confirma descrierea de pe e-automobile 8 Apr 2014, 20:30: si inca unu http://www.intercars.ro/pliki/File/Romania...Final%20web.pdf This post has been edited by verde: 8 Apr 2014, 19:30 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(ady24 @ 7 Apr 2014, 23:19) Regulatorul este situat pe capul hidraulic adica pe partea de inalta, nici decum intre pompa de joasa si cea de inalta. In alta ordine de idei, daca paletii pompei de inalta raman blocati atunci nu mai are ce motorina sa iasa prin acel orificiu al regulatorului. Ceea ce incerc sa iti spun este sa te ajute sa depistezi mai usor ce anume este defect, pompa de inalta sau imv-ul. Sunt niste teste simple si la indemana oricaui. intr-adevar, regulatorul ca locatie, e fxat pe partea de inalta, dar ca trasee de circulare a motorinei, e pus intre joasa si inala. in concluzie, daca il scoate de acolo si da la automat, o sa-i curga motorina la greu. nu au nici o treaba paletii de la inalta cu cei de la joasa. atita timp cit motorul se invirte iar regulatorul e scos pe acolo de unde la scos va curge motorina si cu asta nu va realiza nimic. dar, DACA MUFA REGULATORULUI SAU MUFA SENZORULUI DE PE RAMPA COMUNA NU FAC CONTACT, NU VA PORNI MOTORUL IN VECI!!! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
hai sa o luam incet ... daca ai fi cautat cu atentie ai fi gasit aceeasi problema la mine, nu departe este acest topic, catea pagni mai in spate.
daca zici ca nu porneste, in momentul in care pui contactul iti ramen becuri in bord nestinse sau care palpaie? daca ai becuro care palpaie cu stop baterie si injectie cvel care seamana cu cekul doar ca este rosu atunci ai o problema la mufa regulatorului de presiune, rar ai sa auzi ca el se strica, daca nu ramane nici un bec aprins atunci iei o surubelnita si un sprai de tantari(kiltox) si desfaci furtunul de aer cel care iese din filtru si se duce in admisie, pui pe cineva sa dea la automat si tu dai cu sprai fix in acel furtun masina tragand toti vaporii pe acolo si va porni. nu te lasa inselat de eroarea aparuta cu supapa. daca a pornit scoate pe rand la fiecare injector furtunasul de retur si vezi care injector curge pe retur, teoretic si prac injectoarele trebuie sa dea gen o picatura la ceva timp, daca unul curge atunci vei avea eroare regulator presiune deoarece calculatorul citeste prin senzorul de pe pompa ca pierde presiune odata cu motorine pe undeva. incearca ce tiam spus si revino. eu am aceeasi problema de 3 luni si inca nu am rezolvato din cauza banilor, pana la urma o sa iau supape 370 ron bucata si rezolv problema, eu am doua injectoare bulite. bafta astept raspuns. This post has been edited by fsilviu86: 13 Apr 2014, 10:38 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:36 |