Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema la schimbarea treptei, La schimbarea din treapta 1 in 2

taangh
post 23 Dec 2013, 11:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




Symbol Collection (Thalia) 1,2 16v, 33.000 km, in garantie.
La un start mai rapid si mai lung, la trecerea in 2, cu eliberare ambreiaj mai rapid "da in nas". Practic nu se face trecerea usoara intre treptele de viteza. Acelasi lucru se intampla si la 2-3 dar diminuat (totusi sunt alte demultiplicari in cutie).
Daca se freaca pe ambreiaj nu se mai simt aceste "impotmoliri".
La service am capatat un raspuns uluitor. "Acceleratia este pe potentiometru si dureaza pana se transmite informatia la injectie".
Pareri?
Multumesc.

This post has been edited by taangh: 23 Dec 2013, 11:40


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 23 Dec 2013, 17:10
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Raspunsul uluitor este chiar adevarat.


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 23 Dec 2013, 18:08
Post #3


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Raspunsul uluitor este cretin si dat de un nepriceput.

Nu are cum sa dureze atat de mult comanda incat sa o sesizezi tu, ea se face digital, trebuie sa fie aproape instantanee.
Daca ar fi asa, am simti "hopuri" d'astea la o gramada de masini moderne, in ultimul timp mai toate au acceleratia pe potentiometru si nu pe cablu.

La ce turatie iti "da in nas"?

Daca turatia e mica e oarecum explicabil, dar daca esti peste turatia de cuplu maxim nu ar trebui sa ai acel "hop" indiferent de tipul comenzii acceleratiei.

Puterea nu ti se transmite liniar, nu as sti sa-ti zic ce cauze ar putea avea, dar cu siguranta potentiometrul acceleratiei nu ar trebui sa fie una dintre cauze.
Daca insa el este cauza, atunci ceva la el este defect.

This post has been edited by vallixx: 23 Dec 2013, 18:10


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 23 Dec 2013, 20:32
Post #4


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Asa face toate. Si a mea face fix la fel, de cand am cumparat-o ... Are o cutie de viteza prost etajata din 1 in 2 si turatia pica prea mult, deaceea da in nas. Deci nu poti merge la liniute cu cutia asta radmasa.gif

This post has been edited by BannedHost: 23 Dec 2013, 20:32


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Dec 2013, 21:05
Post #5


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si as completa, nici cu motorul...1.2...75cp... sleep.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taangh
post 24 Dec 2013, 11:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




QUOTE(Mariusgl @ 23 Dec 2013, 17:10)
Raspunsul uluitor este chiar adevarat.
*



Acceleratia o fi pe potentiometru dar ca informatia ajunge intarziat... asta nu o inghit. Informatia consta intr-un semnal care este interpretat de calculator si reactioneaza in consecinta, respectiv creste cantitatea de benzina, cu toate aspectele secundare, amestec, moment de injectie etc.
Nu are cum sa intarzie o secunda sau doua ca nu este trimis pe Luna.
In plus frecarea pe ambreiaj elimina acest fenomen.


24 Dec 2013, 11:23:
QUOTE(vallixx @ 23 Dec 2013, 18:08)
Raspunsul uluitor este cretin si dat de un nepriceput.

Nu are cum sa dureze atat de mult comanda incat sa o sesizezi tu, ea se face digital, trebuie sa fie aproape instantanee.
Daca ar fi asa, am simti "hopuri" d'astea la o gramada de masini moderne, in ultimul timp mai toate au acceleratia pe potentiometru si nu pe cablu.

La ce turatie iti "da in nas"?

Daca turatia e mica e oarecum explicabil, dar daca esti peste turatia de cuplu maxim nu ar trebui sa ai acel "hop" indiferent de tipul comenzii acceleratiei.

Puterea nu ti se transmite liniar, nu as sti sa-ti zic ce cauze ar putea avea, dar cu siguranta potentiometrul acceleratiei nu ar trebui sa fie una dintre cauze.
Daca insa el este cauza, atunci ceva la el este defect.
*



De la 3.000 de rot/min se manifesta. La 4.000 socul la schimbarea in treapta superioara este foarte violent. Impresia este ca s-a oprit motorul si reporneste impins. Repet, impresia deoarece motorul nu se opreste.

24 Dec 2013, 11:24:
QUOTE(BannedHost @ 23 Dec 2013, 20:32)
Asa face toate. Si a mea face fix la fel, de cand am cumparat-o ... Are o cutie de viteza prost etajata din 1 in 2 si turatia pica prea mult, deaceea da in nas. Deci nu poti merge la liniute cu cutia asta radmasa.gif
*



Nu vreau sa fac liniuta cu 75 cp, ma ia si un Tico dar nici sa dau cu nasul in volan.

This post has been edited by taangh: 24 Dec 2013, 11:24


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 24 Dec 2013, 22:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




E, hai ca nu ai trabant sa te intreaca tico.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Dec 2013, 23:49
Post #8


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Ma sincer, eu in treapta 2 fac un 318i laugh.gif in 3 deja ... e sarbatoare pt el ...


Asa e cu datul in nas nu ai ce ii face.. mie imi e sa nu sara distributia de la punct daca se slabeste biggrin.gif, pana acum am schimbat de 2 ori bara aceea rasucita dintre caroserie si motor sau cutie de viteze nu imi vine in minte cum se numeste.. Pentru ca facea joc de la acele socuri si batea metal pe metal de la un timp....


sa iti vand un pont... scoate mufa de la senzorul de admisie MAP (cel care e sus pe motor in partea stanga) si da o tura cu el asa ... o sa ramai placut surprins smile.gif
Mai poate fi o cauza si taierea prea brusca a injectiei ... Lucru ce nu l-am intalnit pe masinile ce le-am mai condus ( punto 1.2 8v si 1.2 16v, peugeot 307 diesel si benzina) in schimb la fluence si la laguna 1, la fluence este aproape identic acel dat in nas cu al meu ( noroc ca motorul em are si nu se simte asa tare iar la laguna la fel se simte ca agata [ pica turatia dupa care isi revine si trage])


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 Dec 2013, 23:54
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mai pe limba noastra - bieleta antibasculare. smile.gif

This post has been edited by alexgeogabriel: 25 Dec 2013, 23:56


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 26 Dec 2013, 00:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




la toti da in nas mai ales la rece..cauta un pic si ai sa mai gasesti lucruri interesante despre symbol smile.gif oricum ai sa te obisnuiesti


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian h
post 1 Apr 2014, 20:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 October 11




Salut,
Si masina mea a inceput sa dea in nas de la un timp si parca nu mai tragea, nu ma ajuta in depasiri (nu patineaza ambreiajul). Ideea este ca am fost la service si pe tester dadea senzor ambreiaj. Mi-a scos mufa si am dat o tura cu masina asa. Vreau sa zic ca se vedea o diferenta imensa. Fara senzor aproape ca m-am indragostit de masina mea. Uimitor cat de bine se accelera. Am schimbat senzorul (crezand ca ala e de vina) dar cred ca nu a mai bagat mufa bine in el pt ca am bagat eu mana la pedala si a mufa a iesit foarte usor. Cu mufa scoasa trage masina foarte bine (cu toate ca mai da in nas uneori) iar cu mufa bagata parca nu mai are viata. Cand e pe liber si accelerez busc dureaza aproximativ 3 sec sa se accelereze si asta treptat.
Stie cineva care ar putea fi problema? Am mai citit pe aici si am inteles ca ar fi bine sa verific si senzorul de frana si de acceleratie. Va rog un sfat ceva ...


--------------------
Renault Symbol - B-101-HAN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 2 Apr 2014, 06:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mie se pare ca patineaza ambreiajul dar daca tu spui ca nu, l-ai verificat in vreun fel?


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 2 Apr 2014, 06:46
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salutare,cunosc pe cineva cu un symbol 2007 ,15 dci,50kw cu aceeasi problema,pe liber,cand nu apasa ambreiajul de abia se accelereaza,cand il apasa se comporta normal.Acelasi senzor ambreiaj care se afla deasupra pedalei.


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian h
post 2 Apr 2014, 18:43
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 October 11




stiu ce inseamna sa patineze ambreiajul. Acum nu este cu siguranta de la asta.


--------------------
Renault Symbol - B-101-HAN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 2 Apr 2014, 19:47
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Tocmai ce am scos mufa contactului de la ambreiaj la acel symbol,si cu ea scoasa se accelereaza normal ,dar scoate destul de mult fum.Cand se conecteaza la loc merge perfect,fara nici macar un gram de fum.Deci acel contact fiind unul de on/off se pare ca functioneaza,problema fiind in alta parte.


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian h
post 2 Apr 2014, 20:54
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 October 11




la mine nu scoate deloc fum
si pe langa problema asta mai am si doua. prima ar fi ca mi se aprine becul pt bujii si ramane aprins (tot drumul) astfel pana ajung la destinatie la relanti masina sta turata la peste 1000 turatii si doar daca tin apasat pe frana scade la normal iar cea de-a doua cu airbagurile ca se aprind cand in cand impreuna cu cel de service


--------------------
Renault Symbol - B-101-HAN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 3 Apr 2014, 06:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Turatie marita la relanti-> motoras pas cu pas, chiar am vrut ieri sa mentionez de bujii.

This post has been edited by alexgeogabriel: 3 Apr 2014, 06:30


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Apr 2014, 06:32
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




iulian h ce motor ai?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian h
post 3 Apr 2014, 18:06
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 October 11




1.5 dci 50 kw

3 Apr 2014, 18:10:
alexgeogabriel
la mine sta turata doar cat timp imi stau aprinse bujiile in bord. Si asta nu la fiecare pornire. De regula dimineata pana ajung la munca iar cand plec pe la 11 nu se mai aprind

This post has been edited by iulian h: 3 Apr 2014, 18:10


--------------------
Renault Symbol - B-101-HAN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 4 Apr 2014, 06:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Pune-o pe tester vezi ce eroare iti da, banuiala mea este ca ai probleme cu celebra mufa de la pedalier.

Cauta topic-ul cu martor injectie / bujii


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 4 Apr 2014, 07:02
Post #21


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




are cineva idee cam cat ar costa acel senzor de la pedala de ambreiaj?

iulian h - simptomele alea le-am avut si eu (dci) si relu si la amandoi s-a lasat cu "anularea" unei mufe de la pedala de acceleratie; deci a fost o problema de contacte imperfecte etc., wink.gif desigur, tot un test iti poate da raspunsul sigur

This post has been edited by crisolro: 4 Apr 2014, 07:03


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian h
post 4 Apr 2014, 17:40
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 October 11




Senzorul ala m-a costat cu tot cu montare 50 RON.
Poti sa-mi spui despre ce mufa este vorba mai exact ca poate o "anulez" si eu


--------------------
Renault Symbol - B-101-HAN 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 5 Apr 2014, 10:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




QUOTE(taangh @ 23 Dec 2013, 11:40)
Symbol Collection (Thalia) 1,2 16v, 33.000 km, in garantie.
La un start mai rapid si mai lung, la trecerea in 2, cu eliberare ambreiaj mai rapid "da in nas". Practic nu se face trecerea usoara intre treptele de viteza. Acelasi lucru se intampla si la 2-3 dar diminuat (totusi sunt alte demultiplicari in cutie).
Daca se freaca pe ambreiaj nu se mai simt aceste "impotmoliri".
La service am capatat un raspuns uluitor. "Acceleratia este pe potentiometru si dureaza pana se transmite informatia la injectie".
Pareri?
Multumesc.
*


bine macar ca dai comanda acum si ea nu reactioneaza DECAT..........maine.

This post has been edited by tudorelghiorghiasa: 5 Apr 2014, 10:20


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel - IS 09 >>> 2007
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:29
Dacia