Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ECU tunning, A facut cineva tunning la Fluence 1.5 dci 110 ?

Cip06
post 2 Jan 2015, 15:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 October 12
From: Bucuresti




Salut, am un Renaul Fluence din 2011, 1.5 dci 110. Recent am ajuns sa discut cu cineva despre tunning la motoarele diesel, am inteles ca se schimba anumiti parametri la ECU deci nu necesita alte obiecte atasate prin mufe sau alte prostii, si ca asta ar fi bine. De asemenea aceste setari am inteles ca sunt de la producator, de la inginerii de acolo. Ideea este daca cineva a facut ceva in aceasta privinta? are cineva cativa caluti in plus prin tunning? Sau recomandari:) Mersi mult!:)


--------------------
Renault Fluence 2011/ Dynamic Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Jan 2015, 15:54
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Despre efectele negative nu ti-a spus "cineva"-ul ala?
Setarile modificate nu provin de la producator.....garantat!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cip06
post 2 Jan 2015, 16:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 October 12
From: Bucuresti




Ba da am tot povestit, el si-a facut la Skoda, la 3 chiar Fabia si Octavia. Ideea ca sunt doar niste setari care se schimba la calculator. pot de la 5 10 cai in plus pana pe la 30 din cate am inteles pt Fluence. De alte efecte negative nu, doar daca vrei mai mult de atat. Am aflat ca apar probleme la turbina sau etc. Dar nu vreau sa deviez de la subiect. Ma refer aici doar la tunningul acesta in care primesti cativa caluti in plus.max 30. unde nu necesita alte adaugiri decat se schimba softul.


--------------------
Renault Fluence 2011/ Dynamic Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Jan 2015, 16:14
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cauta pe forum(bursa) ca sunt cativa care contracost te "rezolva" cu cip tuning cum doresti....si-ti "recomanda" numai de bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 2 Jan 2015, 20:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




schimba-i softu', vezi google ca gasesti destule firme care se ocupa cu treaba asta, bucura-te de ea masina, in timp pune bani deoparte de un turbo pentru momentul cand va pica, numai bine!


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cip06
post 5 Jan 2015, 09:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 October 12
From: Bucuresti




Mersi. Am sa arunc un ochi. smile.gif


--------------------
Renault Fluence 2011/ Dynamic Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zng
post 8 Jan 2015, 09:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 May 14
From: Bucuresti




Consturctorul, atunci cand elaboreaza un motor, ajunge sa ii stabileasca o anumita putere si un cuplu dupa ce e testat, dar cand il pune pe masina ii lasa cam 75-80% din adevarata sa putere. Face acest lucru din motive de siguranta, randament, consum, durata de viata etc... Marind puterea motorului se produce un dezechilibrul creat de constructor atunci cand se face doar remaparea si atat. De obicei kitul de ambreaj se uzeaza mult mai repede finca are de a face cu un cuplu si o putere mai mare ..practic e vorba de alt motor, mai pot apare probleme si la vibrochen, cutia de viteze in functie de stilul de condus.


--------------------
Renault Fluence 1.6 16v 2011 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jan 2015, 09:28
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cuplu marit se obtine la schimbarea rapoartelor din cutie/cutia cu totul.
Prin remapare creste puterea prin modificarea electronica a parametrilor de la injectie/turbina.....fara modificare mecanica.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zng
post 8 Jan 2015, 09:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 May 14
From: Bucuresti




Cuplul motor reprezintă forta acționata de o pârghie asupra unui punct de rotire. Un motor transformă miscarea de ridicare si coborâre a pistoanelor, prin intermediul bielei, într-o miscare de rotasie a arborelui cotit cu un cuplu motor util în capătul arbelui cotit. CUPLUL ESTE DAT DE MOTOR. CUTIA DE VITEZE TRANSFORMA CUPLUL MOTOR IN FORTA DE PROPULSIE. Schimbarea rapoartelor modifica doar turatia la care se obtine cuplul. O cutie de viteze buna poate doar sa valorifice eficient potenta motorului nu sa o mareasca.

This post has been edited by Zng: 8 Jan 2015, 09:44


--------------------
Renault Fluence 1.6 16v 2011 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2015, 23:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 8 Jan 2015, 09:28)
Cuplu marit se obtine la schimbarea rapoartelor din cutie/cutia cu totul.
Prin remapare creste puterea prin modificarea electronica a parametrilor de la injectie/turbina.....fara modificare mecanica.
*


Cuplul si puterea sunt specificatii ale MOTORULUI !

Un dyno se poate face la motor sau la roti si normal ca pana la roti se mai pierde din puterea motorului prin transmisie (ambreiaj , cutie , planetare ...) unde apar forte de frecare si de inertie.
Cuplul si puterea se pot modifica prin soft , sunt masurate si declarate de fabrica la un anumit nivel si pot fi modificate de tuneri prin modificarea unor parametrii , fortand suplimentar motorul (cateodata in parametrii de toleranta ai producatorului) si implicit injectia , turbina , transmisia .
Daca mergi normal cu masina dupa un ECU tuning, iar tuningul a fost facut bine , cu simt de raspundere si nu tras la xerox, este o modificare care merita , altfel iti tai singur craca prin scaderea fiabilitatii motorului si a tuturor pieselor implicate in aceasta fortare, inclusiv FAP-ul.
Personal voi mai astepta cativa ani pana sa ma gandesc serios , este clar ca toti care vor sa-l faca , il fac pentru putere si cuplul si nu pentru consum , pentru ca asta este deja destul de mic , iar puterea si cuplul in plus inseamna exact acea fortare ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:27
Dacia