Diverse intrebari legate de masina
![]() ![]() ![]() |
Diverse intrebari legate de masina
hspinache |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Ren
-
-
|
|||
cuki46 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Peste 30 grade tre sa deschizi capota, altfel crapa motoru. Iarna obligatoriu tre sa pui cartoane.
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
roland |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Care e problema daca porneste des ventilatorul?
Crezi ca cei care au proiectat masina sunt incompetenti? Faptul ca "ti se pare" grila mica e irelevant, in lipsa unor date tehnice pe care ar trebui sa le dai. |
--------------------
.
.
.
|
|
hspinache |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Pai acuma ca sa fac ? sa fac cercetari ?
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Omu, are you for real? Ai coborat de la coada vacii de vi cu intrebari din 1975? Tu sti macar ca in ziua de azi un motor poate sa functioneze la maxim in temperaturi de peste 50 grade fara ca sa se supraincalzeasca? O grila mare, supradimensionata ii proasta iarna si foote tare de tot aerodinamica si implicit rezistenta la inaintare care creste consumul si scade performantele.
Eu ti-am zis, nu lua Renault ca esti prea paranoic, nu vrei sa sti si cat de repede se uzeaza gumele? Sau placutzele de frana? Nu te deranjeaza ca la frana brusca se pornesc avariile? Eu zic ca ii frustrant sa le auzi ca pornesc cand tu esti maxim pe frana... |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
hspinache |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Motorul pe benzina , inentificat ca 1.6 16v 110cp , in fisa tehnica masina nu are nominalizat valoare de incadrare in norma de poluare , adica nu scrie ce "euro" este . Scrie doar valoarea de co2=155 g/km , care mi se pare cam mare pentru ziua de astati .
Care este adevarul ? |
--------------------
Ren
-
-
|
|
IDF |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Are 2 grile, una mica sus si una jos. Cea de jos e mare. Si se raceste bine. Si in comparatie, dupa 30 de km de forjat la limita, schimbat pe rosu, eu cu renou si un prieten cu passatu din 2012 (2.0 tdi 170), urcat transfagarasanu. La sfarsit dupa ce am ajuns la balea, ventilatorul de la passat i-a mai mers cam 5-10 minute. La reno nu a stat pornit decat vreo 2. In alta ordine de idei, vara cu clima pornita 30 gr +, mers in oras, e posibil sa tot auzi ventilatorul pornind tot la 2 minute, in intervale scurte de cateva secunde. Si ii este suficient un ventilator si pentru motor si pentru clima. Altfel oricum tu nu vei stii cum fluctueaza temperatura motorului intrucat indicatorul de temperatura are o histereza foarte mare si va sta la 90 sau ceva de genu. In realitate el are variatii bruste intre 80 si 120 de grade. Sunt facute bine, odata ca sa stai tu linistit si sa nu vezi cum urca apa la 120 de grade cand o calci, pentru ca asa se intampla, apoi nu e oltcit sau moskvici sa iti faci probleme de fiert.. Cu tot cu grila aia mica. (uita-te la Laguna coupe. E aproape inexistenta grila de sus)
This post has been edited by IDF: 13 Apr 2015, 13:50 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
hspinache |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Multumesc userului IDF.
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#69
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cam cum ar putea fierbe un Oltcit, IDF?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
75AIM |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Ce apa are Oltcitul?are racire prin radiatorul de ulei cumva?ce Oltena am avut prin 1995 de nu-mi statea o Dacie in fata...
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu inca caut poate mai gasesc pe undeva antigel de Oltcit ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
eu nu reusesc sa imi dau seama a clui clona este.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IDF |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Fiertu' oltcitului avea caracter de gluma..
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
smardale |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(hspinache @ 11 Apr 2015, 22:07) Intrebarea mea se refera la racire motor , 1.6 16v . Grila de acces aer din fata mie mi se pare relativ mica . Isi face circulatia aerul de racire ? Porneste des ventilatorul ? Se aude cind merge ventilatorul ? Care este viteza minima pentru ca sa se racesca natural , vara cind afara sint 30 grade ? Grilele sunt suficient de mari. Nu-ti face griji, motorul e matur (fiind destul de vechi) si ce n-a mers bine la el e rezolvat de mult. Am mers constant cu 130-150 pe Autostrada Soarelui pe canicula dar si pe Transalpina si alti munti (nu cu 130 ![]() De auzit in mers, nu aud niciodata ventilatorul. QUOTE(hspinache @ 13 Apr 2015, 09:32) Motorul pe benzina , inentificat ca 1.6 16v 110cp , in fisa tehnica masina nu are nominalizat valoare de incadrare in norma de poluare , adica nu scrie ce "euro" este . Scrie doar valoarea de co2=155 g/km , care mi se pare cam mare pentru ziua de astati . Care este adevarul ? Este Euro 5. Sigur. Stiu ca n-am platit taxa de poloare cand am luat-o tocmai de asta. La cum era legea atunci. In plus e scris in cartea de identitate. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Pentru a rezolva "problema" cu functionatul ventilatorului dupa oprirea motorului, va recomand, ca atunci cand acesta porneste, sa porniti si motorul, pt ca astfel puneti in miscare si pompa de apa. Daca il lasati sa mearga fara pompa de apa, va raci mai mult apa din radiator iar senzorul de temperatura de pe motor va citi tot o temperatura ridicata a acestuia. Veti fi surprinsi cat de putin va mai functiona ventilatorul cu motorul pornit.
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
toti producatorii recomanda dupa "forja" sau mers sustinut pe autostrada in turatii inalte, sa nu se opreasca motorul odata ce se opreste masina. Trebuie lasat 2-3 minute sa se raceasca uniform si constant. Turbina de ex. este foarte afectata de fluctuatii bruste de temperatura, de aia ii bine sa stai 2 min dupa oprire la relati...
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
hspinache |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Cred ca cu grila in fata este clar .
Cutia de viteza este identica cu cutia montata pe logan in 2005 ? |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Eu am avut un Logan benzina , model 2005 , cu cutie JH3-052 . Nu avea nimic defect cutia . Nu avea nimic defect masina . Am facut cercetari si am constatat ca toate problemele proveneau din fond si nu din forma .
Cel mai groaznic, obositor, lucru de pe acesta masina a fost cutia de viteze ;,astfel: -in vit 1 , trebuie sa te chinui sa o nimeresti , sa impingi calumea , sa fii convins -din 1 in 2 , trebuie sa tragi pina simti ca se impotmoleste si cu incredere ,si apoi sa tragi iar -un arc tare pentru axa 3-4 , ca daca nu erai atent , te plesnea peste mina maneta. -parca la orice viteza , avea un clic care te testa inainte de cuplare . Daca erai un prapadit care nu ai forta , iti spune :" Ba , tu de ce vrei sa mergi cu acesta masina ?" -am reusit fara vreo problema , in loc sa bag viteza 4 sa ajung la zona de marsalier , si sa ma aleg cu un Crrrrr . Nu are nici o protectie . Mult mai jalnic decit cutia de Dacia 1300. -treptele de viteza nu se imperacheau cu motorul si legislatia de circulatie ; la 50km/h , viteza 3 era supraturata , viteza 4 era subturata . ; cu viteza 2 , aveam senzatia ca motorul merge in gol ; in viteza 5 , la 3000 rot/min viteza era 110 km/h ; de parca s-au gindit la timoneria groaznica ce o are , ca nu mai schimbi din 5 in 4 si sa folosesti tot 5 pentru depasire . Nu puteai sa depasesti 120km/h deoarece zgomotul motorului turat fara sens, te teroriza . Motorul avea un zgomot infernal la viteze peste 120km/h , mugea ca un camion ; a , daca mergeai cu 90km/h , parca era acceptabil ; multa vreme am crezut ca a fost comanda speciala facuta pentru tara noastra . -ca vibra , ca se auzeau tot felul de zgomote , mai ales zgomt de roti dintate din 3 in 2 , ca se troncanea , ca zornaia , deja cred ca acesta este normalul cutiei. -am fost convins tot timpul , ca asta senzatie exista in camion ; cutia crea nivelul psihologic de sofer al masinii ; ma simteam sofer de camioneta. Timoneria la Dacia 1300 , mergea mult mai bine . Nu puteai din mers sa bagi in marsalier . Treptele de viteza erau erau mai bine adaptate cu motorul . Zgomote mult mai putine . Acuma , la in interval de 10 ani , pe o masina de 15000 E , se pune aceasi cutie ? Este parca greu de grezut . Poate imi spuneti cite ceva . |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Adica nu stie nimeni nimic despre cutie ?
Pai este simplu ; se descrie cum intra in viteza si ce viteza exista la 3000 rot/min . |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Maneta de comanda a cutiei este la fel de lunga la toate modelele ?
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
In tara noastra , exista o obsesie pentru dotarile dissel . Unde te duci , vezi numai dissel . Ca ar costa mai putin >>> Nu stiu cit costa de putin dat este cu grad mai mic de comoditate . Probabil ca daca se zdruncina tot timpul , nu mai conteaza cit de turat merge si implicit ne intereseaza la cutie doar sa nu se defecteze .
Eu nu m-am putut lamurii cit de turata este cutia pe benzina ; poate ca nu se stie deoarece cei de pe aici sint cu diselu . Totusi se vaita unul ca este mai turata decit la logan . Singura logica ar fi ca in realitate motorul nu este capabil sa livreze 110cp si atunci se apeleaza la acest refugiu pentru ca sa faca fata situatiei. |
--------------------
Ren
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 15:01 |